Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

E un fel de reset.Dupa care trebuie facuta adaptarea clapetei,egr..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta si egr am intelesc. Si etc ce ar mai fi de adaptat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta-nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna, la clapeta de acceleratie exista un mecanism cu niste rotite de plastic dintate, angrenate de motorasul electric, din cauza depunerilor, motorasul forteaza sa deschida si forteaza rotitele acelea dintatate , si astfel exista marele risc sa se rupa din dinti, si atunci clar ca nu mai functioneaza motorul cum trebuie, am si eu probleme de genul, si am lipit un dinte insa nu tine mult.

am cautat si exista pe ebay kit de reparatie format din o rotita dintata si cealalta care este o semi rotita dintata.

le ve-ti gasii daca deschideti acel capac negru unde se afla  motorasul.

toti mecanicii iti recomanda schimbarea clapetei, insa se poate si fara.. bafta.

s-l1600.jpg

Modificat de ertypolys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am curatat clapeta de acceleratie + valva egr si nu i am mai facut adaptarea nici cu vag com-ul nici manual si imi facea probleme la pornire si anume pornea numai la a-2-a sau la a 3 a cheie plus ca in momentul apasari acceleratiei motorul se subtura cu cateva rpm dupa care se accelera mai exact cand o accelerai dadea sa moara dupaia revemea in forta , am readaptat clapeta manual la temperatura indicata de senzor de 45 de grade si a functionat , toate aceste simptome au disparut , multumesc cel care a scris postul cu readaptare , sa iti dea Dumnezeu sanatate !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. De cateva zile mi se aprinde epc pe bord si raman fara acceleratie. Pana la urma am descoprit si cauza: mufa de la clapeta are clipsul rupt si cand se incalzeste, se dilata plasticul, impinge mufa afara si nu mai face contact. Dati-mi va rog o idee: cum o blochez? Sau de unde pot sa cumpar cablajul separat? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu gasesc sa cumpar... Si daca gasesc cum o schimb? Tai cablurile si le leg de cele ale noii mufe? E ok asa? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, total gresit. 

Mufa noua vine fara pini, se scot pinii din mufa veche cu firele din instalatia masinii se introduc in locasurile lor in mufa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare colegi si la multi ani . Am si eu o problema cu masina (golf 4 benzina AKL 1.6 8v )si mai exact trepidatii la relanti si se tureaza singura cand se incalzeste motorul . Problema din cate am citit este clapeta de acceleratie care trebuie adaptata . Intre timp am curatat-o si zic sa o adaptez, motorul fiind la 90 de grade , desfac bornele la baterie , astept 15 min , pun bornele la loc , pun contactul intru pe adaption 00 salvez valoarea 00 ok si save  apoi engine , measuring blocks 08 , grup 098 , dau switch to basic settings  iar acolo nu vad acea casuta unde sa scrie ADP (run , ok , error). Am iesit , ap pornit motorul care ca niciodata a pornit mai greu si cand intru inapoi imi da eroarea 00533 idle speed regulation 19-10 lower limit - intermitent . Care credeti ca ar fi problema , am gresit eu ceva sau am omis ceva ? Cum se poate adapta ca am incercat si fara interfata acum ceva timp cum spunea un coleg la inceputul topicului (motor 90 grade , luat borne , asteptat 15 min , pus la loc , pus contact asteptand 1 min apoi pornit motorul fara sa apas nimik si asteptat 5 min ) dar fara efect ... Va rog daca ma puteti ajuta . Stima !!!

7590FFED-DA1D-4A29-BEC5-07A3C5B5719B.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat dar grup 60 nu merge la mine pt ca am acceleratia pe cablu si grup 60 este pt cea electronica . Ms oricum . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e...nu m-am uitat dupa codul de motor.

Verifica sa nu fie tensionat cablul de acceleratie...sa fie clapeta pe ,,liber"...

Daca e cat de putin tensionat....nu face adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este deloc , chiar pot spune ca e putin mai lung decat ar trebui .

La mine nu vad nimic in casuta 4 daca te uiti in poza unde scrie “Matching Condition 00 “ unde pe net am vazut ca la altii scrie ADP run /ok /error 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv problema cu turatiile la relanti si trepidatiile motorului . Astazi dupa ce am schimvat antigelul , cu motorul pornit asteptam sa mai scada nivelul si sa isi faca aerisirea , moment in care nu aveam ce face si am desfacut furtunasul micut de gaze carter (ceva de genu stiu ca se numeste) si i-am bagat un surub in capat prin infiletare ca sa nu mai traga aer . Toate problemele sau rezolvat , nu mai sta turata pic , cum am luat piciorul dupa acceleratie scade la 800 si acolo ramane . Am oprit-o , am pornit-o de vreo cateva ori , am accelerat-o si totul este in regula . Sper sa fie si altor colegi de ajutor si daca nu reuseste sa dea de cap problemei cu clapeta sa incerce si ce am spus eu . Intre timp ma voi documenta care e treaba cu acel furtunas dar pana atunci toate cele bune . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să ai o problemă cu ceva aer fals (și eroarea pe care o ai ar putea avea legătură cu asta). Pune o poză cu furtunașul scos.

Am atașat procedura de adaptare la AKL. La tine nu este cu ADP, RUN, OK.Trebuie să interpretezi valorile date în câmpurile 3 și 4, ai semnificația în document.

adaptare clapeta AKL.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut!

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema electrica a clapetei la un motor bcb 1,6 benzina...am schimbat deja 3 clapete si nu merge niciuna...basic settings nu vrea sa faca, scoate eroare ...

Am incercat si calda si rece si cu redresor si fara...cu 4 modele de interfata si nu vrea.

As vrea sa stiu unde se duc firele din clapeta si nu imi mai merge elsa...da eroare ceva de script, probabil veche.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si am masurat toate firele pana in calculator toate bune ...nici o diferenta.

Am zis sa refac lipiturile de pe pini si sa curat masa de sub baterie si de langa calculator.

Am facut si asta.

La remontare am alta problema...releul de pompa 409 electronic clincane incontinuu de la punerea contactului si ecu nu raspunde

Daca il scot din soclu si il las scos am diagnoza pe ecu se aprinde si check si epc in bord si am acelea erori plus eroare pe releul pompei.

Cred ca toate sunt din calculator , a mai patit cineva ceva de genul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate si asa. Doar ca, e un pic ciudat ca a aparut acest comportament dupa ce ai umblat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu un golf 4 1,6 16v cod motor Bcb, dupa curatarea clapetei, nu mai porneste la prima cheie, daca pun contactul si il iau si apoi o pornesc, porneste instant. Am incercat sa resetez setarile din engine grupul  ( 01-engine) - (10 adapt) canalul 00,dar la new value nu ma lasa sa pun valoarea 00.Am adaptat si clapeta din grupul 060 si am primit mesajul ADP run ok si tot nu vrea sa porneasca la prima cheie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare sa fie o problema a clapetei ci o problema de alimentare.

Incearca sa schimbi filtrul de benzina cu unul nou de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

La 1.4 tsi 122cp, Caxa, se face adaptarea clapetei ? 

Nu am facut niciodata.., am un tremurat mic cand stau pe loc, fara a avea vreo eroare stocata..

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna, fratii mei ! Am aceasta eroare:  Ventil clapeta de dirijare flux galerie admisie -N316- valoarea prescrisã neatinsã  
            P1031 - 008. Din cauza ei sta aprins martorul ,,check engine". A mai avut cineva asa ceva? Cine este acest ventil si ce rol are, unde se afla pe motor - G5 -1.4 fsi ?

In zona nu s-a umblat decat pentru schimbarea filtrului de aer. Dupa un timp s-a aprins martorul. Motorul nu are nici un simptom. Merge perfect. Rog ajutor cu aceasta informatie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, 

Vreau si eu sa imi curat clapeta de acceleratie (Golf 4 1.4, cod motor BCA, 2003). Am achizitionat un spray de curatare (liqui moly drossel klappe reiniger). M-am documentat in ceea ce priveste pasii pe care trebuie sa-i parcurg, insa mai am o nelamurire: motorul trebuie sa fie la 90 C sau rece?

De asemenea, nu dispun de un tester si vreau sa stiu daca sa ma apuc de aceasta proces si sa ma bazez doar pe readaptarea fara vag-com?

Multumesc frumos. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!