Jump to content

Reset adapt. ECU - clapeta acceleratie


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Senzor presiune murdar sau imbacsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit senzorul barometric,am curatat absolut tot ce se putea curata,am verificat tot ce trebuia sa fie etans.....Masina nu a vrut sa mearga bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost cazuri, discutate chiar pe aici, cand de vina a fost garnitura dintre corpul clapetei si chiulasa. Ai verificat si acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca te referi la garnitura care etanseaza corpul clapeta de galerie,nu?Daca te referi la aia,este buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai facut calibrare de egr si de clapeta acceleratie si te gandesti ca este egr blocat, pai te uiti pe el si vezi daca le face, da ok la final sau cum? apar niste valori acolo in volti , asta inseamna ca este intr-un capat sau altul egr, trece prin ele se misca , face calibrare?

Nu inteleg de ce va bagati sa umblati la masini daca nu va pricepeti pt ca de obicei platiti mai mult sa reparati ce stricati.

Daca iti da senzorul barometric inseamna ca trage aer pe undeva pe la clapeta, exact cum zicea si xxnelu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca te referi la garnitura care etanseaza corpul clapeta de galerie,nu?Daca te referi la aia,este buna!

Da...sunt dupa o noapte nedormita si mai scriu si tampenii (am scris chiulasa :)) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel.....Am facut recalibrare la EGR dupa ce l-am curatat si pe ala(preventiv,ca tot il dadusem jos),iar EGR-ul functioneaza normal!Iar daca am cerut o parere,asta nu inseamna ca sunt afon(practic meseria asta din 1998).Se pare ca singurul lucru care mai trebuia facut este o proba de drum mai sportiva!Masina si-a revenit singura,dupa aproximativ 30km!Daca am cerut o parere aici,inseamna ca am epuizat absolut toate cauzele/variantele si nu am inceput prin a cere 1 data explicatii si abia dupa aia sa incerc sa caut defectul!

Apropos....imi cer scuze Gabriel ca am indraznit sa te deranjez cu posturile mele "inutile"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am un golf 3 AEE , nu reusesc sa rezolv oscilatiile la pornire si la relanti , am scanat cu vag com , am facut readaptare pe 098 001 060 089 , nici o rezolvare , am pornit motoru cu mufele de la senzori scoase pe rand , nici o rezolvare .

am scos mufa de la corp clapeta si atunci a stat la relantii si a pornit perfect , deoarece acesta nu mai functiona , dar nu cred ca corpu e problema , deoarece el doar primeste niste comenzi .

cum as putea face sa resetez ecu ? sau rescriere ? ca altceva nu mai stiu ce sa fac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si curata-l!Incepe si tu cu ce e mai ieftin si mai usor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba curat , el tot oscileaza , asa primeste comanda , si de ce sa schimb daca toate sunt bune , problema e din ecu , parerea mea

dar cum las putea reseta , sau resofta.. nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Exista cel putin cineva, care se lauda ca repara, daca o sa cautati pe google "reparatie ecu".Sau administratorul de aici cred ca are el niste idei daca il intrebati.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la corp clapeta si atunci a stat la relantii si a pornit perfect , deoarece acesta nu mai functiona , dar nu cred ca corpu e problema , deoarece el doar primeste niste comenzi .

Treburile nu sunt chiar atat de simple...in sensul afirmatiei de mai sus. Pe scurt, ECU primeste la randul sau informatii de la modulul clapetei. Parerea mea este ca, "buba" tot de la modulul clapetei este si NU de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am un vw passat 1.8 20v cod motor APT.problema este ca motorul nu are putere se acelereaza greu, am pus testerul pe masina si am gastit ca eroare Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plussenzor pe care lam inlocuit cu unul de la dezmembrari dar eroarea nu a disparut dupa care am demontat galeria de admisie pentru a o curata si inplicit si clapeta de acceleratie?cum as putea sa vad daca motorasul clapetei functioneaza si daca trebuie sa ii fac vreo adaptare dupa ce am sa o montez la loc.Ceea ce ma enerveaza foarte tare este motorul pentru ca este foarte rar iar persoanele cu care am contact nu stiu nimic despe el .astept parerea voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eroarea de care spui, nu dispare (banuiesc ca s-a incercat stergerea ei), verifica mufele si firele de la un capat la celalalt.

Intr-adevar, dupa curatarea clapetei, este necesara si adaptarea dar, nu de la clapeta este problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sa incercat de nenumarate ori stergerea ei.am si firele.Stie cineva ce tensiuni trebuie sa treaca prin fire pentru ca as masura tensiunile .Adaptarea o pot face si cu VCDS-ul ?daca da si cum anume pentru ca inca nu il stapanesc foarte bine .O zi buna

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, verifica continuitatea firelor.

Adaptarea clapetei se face "si cu" VCDS. Daca ai sa citesti (macar)primele pagini ale acestui topic, ai sa descoperi cum se face adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am obs zilelea astea o mica tendinta ca masina sa dea in bot dupa accelerare brusca sau finuta. Are un pic de ezitare de parca ar da inapoi si apoi porneste dintr-o data. Senzatia data este ca si cum in prima faza a pedalei clapeta ar inchide putin si dupa ar deschide. Deci daca apas foarte finut acceleratie 0.5cm sa zicem turatia motorului scade putin iar daca continui apasarea creste normal. Clapeta a fost adaptata cu vagcom, nu se da nicio eroare.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu am observat de un timp ca la relanti nu e stabil (mici oscilatii) plus la accelerare avea tendinta de scapari, "de a da in bot". A mai avut situatia asta acum 2 ani. Atunci am dus la service, au curatat clapeta de acceleratie si totul mergea ok. Acuma am zis ca nu mai duc la service, ci curat eu. Am dat jos clapeta .... ce mizerie era acolo am ramas socat. Cam 3 ore am chinuit pana am reusit sa curat de mizeria arsa in interiorul clapetei de acceleratie. Am folosit spray de curatat si bati de lemn ca sa nu zgarai suprafata. In final am montat inapoi. Pana aci totul ok si frumos. Urma sa fac si adaptarea claptei cu VAGCOM. Iau laptopul, pun interfata, conectez si la masina si .....surpriza ... "Interface not found". Nu stiu ce a apucat interfata pt ca cateva zile am folosit ca sa vad daca am ceva erori. Interfata nu mai functiona. Asa ca adaptarea nu puteam sa fac. Nu aveam ce face asa ca am dat drumu la motor. A si pornit la prima cheie. relanti pe la 1200-1300. Si surpriza a doua, dupa 2 -3 minut a revenit la turatia normala fara oscilatii. Am facut si o proba si nici la acceleratie nu am mai simtit sa deie in bot. Credeti ca totusi ar mai trebui sa fac adaptarea? De atunic umblu cu masina asa fara sa fi fost adaptat clapeta. Operatia asta am facut duminica. Relanti e normal si nici la consum nu am observat schimbari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa eventual o adaptare fara interfata.Daca "merge si asa' ,fara nici o adaptare,este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am putin timp (poate in weekend) o sa incerc sa fac o adaptare fara interfata. O sa revin cu rezultat daca apuc sa fac adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa-mi spui si mie daca ti-a dat ceva ''roade'' si cum ai facut adaptare pt ca vreau si eu sa curat clapeta si nu stiu cum sa fac adaptarea.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cum am promis revin cu rezulatele de la adaptare. Azi am avut atata timp incat sa apuc la procedura de adaptare fara vagcom fiindca interfata mea nu mai vrea sa comunice cu laptop. Procesul zic eu ca e reusita fiindca motoul merge foarte frumos, trage bine (comparativ ca e un motor 1.4 cu 75CP la o masina mare combi) si relantiul e stabil la 700RPM (ochiometric de pe ceas). Pasi de adaptare fara vag-com se poate gasi la postul 91 din acest topic.

Adaptare fara VAG-COM Daca nu e clar ceva poti sa ma cauti si iti povestesc mai in detalii curatarea clapetei si adaptarea.

Modificat de Sanyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema sper sa fie la topicul asta. La relanti tremura usor motorul. Altfel totul e ok. Am avut cu ceva vreme in urma un injector bulit pe parte electronica si l-am schimbat, dupa asta a inceput sa tremure usor motorul. Am inteles ca se poate creste turatia cu 20-30RPM si ar trebui sa dispara tremurul. Imi poate spune si mie cineva cum se face cresterea de turatie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

N-ai nimerit. Asta este pentru benzinare.

Vezi unul din topicele de mai jos:

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Motorul meu este Digifant si vreau sa aflu procedura de readaptare a clapetei pentru acest motor,va rog?!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!