Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

da, sa iti dicteze tot ce scrie. exact cum au postat colegii de mai sus.

dar cum se manifetsa problema?

las ca vedem o scanare la Durau :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P1570 - s-ar putea ca asta sa fie.

Celelalte 2 nu le-am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

- P 1455 - 17863 - Exhaust gas temperature sensor 1 range/performance ;

- P 1570 - 17978 - Control Module Locked ;

- P 1612 - 18020 - Electronic Control Module Incorrect Coding .

Wow ! :lol:

Care sunt simptomele ? Ce i-ai facut ?

ECU incorrect coding ? ECU locked ? :)

Ai vrut sa-i faci chip la colt de strada ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin_bm Eu cred ca senzorul G62 (temperatura lichidului de racire este dus) si s-a blocat la -42 grade sau cat e minimul. Prin urmare ECU iti comanda benzina la greu pentru pornire, de asta iti sta si la 1400rpm si fiind cald afara se inneaca. Verifica cu VagCom-ul temperatura data de senzor pe modulul 01 - Engine si 17 - Instruments si fa o comparatie intre ele. De asemenea s-ar putea sa mai fie defect si senzorul de temperatur din debitmetru (care masoara temperatura aerului in admisie), iar daca acesta indica de asemenea o valoare mica, ECU iti baga benzina multa in motor si sta turat si da sa moara.

Parerea mea: 90% senzorul G62 dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmmm...Asa am cumparat masina...

Simptome? Doar daca o las vreo 48 de ore nepornita nu imi place cum porneste....adica parca e diesel...

In rest ok.

Zi-mi te rog cum adica "ecu locked"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-mi te rog cum adica "ecu locked"?

Cipul din cheie nu mai este recunoscut de Instrument Cluster. Ai putea sa incerci o readaptare a cheilor. Se face la reprezentanta sau la cineva cu VagCom care stie cum se face operatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la motor 1,4 MPI lupo an 2001 cu erorile de engine:Address 01: Engine

5 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

bun.....la stergerea erorilor,ele nu revin decat cu exceptia altei erori de pe instrumente-G62,insa masina nu porneste decat daca se da la automat ~ 30 sec.,porneste dar nu sta la relanti si in turatie de peste 1400 ture nu se simte disfunctionalitatea vreunei parti de comanda si control al motorului.bun si asta,dar dupa 1 minut de rulare cu motorul la 2000 ture,partea de evacuare devine incandescenta!!!!!!!verificat aprinderea pe fise-e buna,schimbat bujiile,verificat de mecanic timingul-zice ca ok ( ?? ),senzorul de turatie fct,la fel si cel de camshaft si crankshaft,facut readaptare la clapeta si admisie,acuma chiar nu mai stiu ce se poate face.astept parerile celor care au trecut prin patanii asemanatoare...

Desi, ceva parca nu se leaga - spui ca singura eroare care mai apare este cea de pe instrumente legata de G62 - eu cred ca, tot avansul este de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome? Doar daca o las vreo 48 de ore nepornita nu imi place cum porneste....adica parca e diesel...

alex,

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=32063

asa fac cam toate. las ca vedem la durau cum pornesc si poate nu ai nicio problema de fapt. stergem erorile aparute si vedem daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome? Doar daca o las vreo 48 de ore nepornita nu imi place cum porneste....adica parca e diesel...

Poate se dezamorseaza pompa peste noapte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmmm...Asa am cumparat masina...

Simptome? Doar daca o las vreo 48 de ore nepornita nu imi place cum porneste....adica parca e diesel...

In rest ok.

Zi-mi te rog cum adica "ecu locked"?

Ce insemna ca nu-ti place cum porneste? Porneste greu sau decat se aude ca diesel? Si a mea porneste ca un diesel mai mereu si e ceva normal din ce am vorbit si cu alti posesori de 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am pricopsit cu

Control Module Part Number: 03C 906 056 CM

Component and/or Version: MED9.5.10 G00 7001

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 73430

000010 - SAE - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response

P000A - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 24334 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:07:45

Freeze Frame:

RPM: 840 /min

Load: 41.6 %

Speed: 3.0 km/h

Temperature: 55.0

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Uaaiii, m-ai dat pe spate cu eroarea asta. N-am mai vazut-o nici eu. Si eu ma gandesc la senzorul de pozitie ax came.... mai studiez, desi sunt ff putine FSI-uri care-mi trec pragul.

Bine ca mergi la dealer, sigur au procedura de verificare pentru eroarea asta in testerul de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot merg maine, o sa cer si revizia de 26mii km :huh: BC zice ca mai am 3mii de facut, dar eu cred ca e destul, o sa fac inspectia (daca se poate fara programare).

Ceva nu e in regula cu motorul si sunt foarte curios ce. Am probat de 10 ori, tempomat la 40 la ora, masina merge smucit usor, chiar si pasagerul din dreapta poate simti ca mersul masinii este "intrerupt". Sunt curios daca rezolv ceva maine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sata e clar ca merge rau, indiferent ca simte sau nu simte pasagerul in masina. Daca ala-i senzorul de pozitie ax came si da mesaje aiurea, evident ECU nu-si mai poate face corectia de avans la injectie functie de ceilalti parametri. In cazul asta e foarte probabil ca in curand sa apara eroare si pe sonda lambda 1, etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am facut prima revizie 25700 km (ulei longlife si lichid de frana ca operatiuni mai importante) :) Am lasat masina, am spus ca am alarme false de la alarma si ceva smucituri in mers constant cu viteza mica. Am inchiriat un Golf TDI (7mii km la bord, era bebelus) si am venit acasa. Dupa-amiaza m-am dus sa o ridic, mi-au spus ca pentru alarma trebuie comandat senzorul (dureaza putin, voi merge altadata sa il monteze) iar alte probleme nu au gasit la masina. Nu au zis nimic despre eroare, sunt convins ca au vazut-o dar fiind intermitenta (1 singura aparitie) au sters si nu s-au alarmat. Eu o sa ma mai uit peste cativa km sa vad ce mai apare.

Masina merge perfect (zic eu) doar ca la viteze de 30-50 km/h, mers constant, se simt usoare ezitari... nu merge lin, "drept".

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu eroarea de mai jos acum vreo 2 zile cand am vrut sa pornesc masina. (se aprinsese becul de "check engine" si in urma scanarii a rezultat asta). Am sters eroarea si nu a reaparut. E cazul sa ma ingrijorez si sa comand senzorul asta (am inteles ca este vreo 600-700 mii lei), sau putea fi ceva temporar? Inainte de a lasa masina in parcare, am "alergat-o" putin. Putea asta sa influenteze si sa-mi dea aceasta eroare dupa ce a stat cateva ore?

P.S. Sunt convins ca s-a mai discutat despre acest senzor... Cu ocazia asta am dat de o mica problema: Am cautat cu "search" si mi-a returnat ca rezultat 25 de pagini de topic-uri din care majoritatea au peste 20-30 de pagini fiecare. Este cam greu zic eu (asta spus frumos, ca sa nu zic inuman) sa cauti postul/posturile care fac referire la aceasta eroare cand ai de cautat in zeci de topic-uri cu zeci de pagini fiecare. Ce faci, le iei pe toate la rand pagina cu pagina?...

Later Edit: Gata...dupa cautari lungi si datorita faptului ca s-a postat acolo de curand, am gasit topicul DEDICAT acestui minunat senzor AICI. Cred ca ma lamuresc din discutiile de acolo ce fac. Oricum, problema cu gasitul "acului in carul cu fan", ramane

Tuesday,14,August,2007,22:50:43

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 10115

Additional Info: WAUZZZ8EX4A281092 AUZ6Z0D0124984

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 0

---------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cu descifrarea acestor 2 erori ca vine iarna si o sa imi fie de folos :rolleyes:

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie date fetele de usa jos (stg+dr) si verificate calculatoarele usilor. Sunt monate impreuna cu motorasele de geam. Scoate mufele calculatoarelor acolo si uita-te la mufele de la calculatoare, sa nu ai pini oxidati, eventual si rupti. Oglinzile se incalzesc totusi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura au calculatoarele usilor cu oglinzile incalzite? Eu cred ca Crissul nu are oglinzi incalzite, adica, din fabrica avea si ulterior s-au montat oglinzi fara rezistenta de incalzire.

Pentru a verifica, porneste masina, porneste dezaburirea lunetei, asteapta 1 minut si vezi daca s-au incalzit oglinzile exterioare. De asemenea poti desface 1-2 suruburi din partea de jos a oglinzii (partea neagra), indeparteaz-o putin si ar trebui sa vezi in partea exterioara 2 fire care sa intre in sticla oglinzii. Dar probabil ca sticlele tale nu au papuci.

Alternativ ai putea verifica siguranta pentru incalzirea oglinzilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce ar trebui sa porneasca dezaburirea lunetei ca sa vada daca merge cea a oglinzilor? Nu este o pozitie separata a butonului de reglaj a oglinzilor electrice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el (si nu numai) nu are pozitie separata pt.incalzire. Are R - 0 - L. Asa cum spune si Istef, pe "0"(parca) + dezaburire luneta, functioneaza si incalzirea oglinzilor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, n-am stiut. From now on I'm stickin' with Skoda only :).

Dar, s-o luam logic, desi nu dispun in monentul asta de schema electrica. Butonul ala de dezaburire e clar ca activeaza un releu de comanda. Cum G4, lafel ca si octavia 1 nu are bordnetz (calcualtorul retelei electrice) separat, clar comanda aia se duce la ceva releu individual pentru luneta si se mai duce sa dea comanda la incalzirea oglinzilor. Unde s-ar putea duce pentru incalzirea oglinzilor? eu nu vad decat caltulatorul usii ca target. Nustiu, judec gresit?

Desi cred ca judec gresit: calculatoarele de usi nu beneficiaza de retea de diagnoza, implicit nu au cum sa apara defectele alea pe ele. Sunt curios unde-a citit (in ce adresa) el cu Vagcom defectele respective.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici:

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 00046

Part No: 1J1959801C

Component: 4F Tõrsteuerger. FS0002r

Part No: 1J1959802D

Component: 4F Tõrsteuerger. BF0002r

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

35-00 - -

:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai gasit si eu erorile prezentate mai sus,la cateva nu erau asigurate sigurante si nici soclurile de sigurante pe pozitiile normale din tabloul de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Nelu, intareste ce-am zis eu. Defectele sunt in calculatorul de confort, care are in gestionare si calculatoarele de usi.

Part No: 1J1959801C

Component: 4F Tõrsteuerger. FS0002r

Part No: 1J1959802D

Component: 4F Tõrsteuerger. BF0002r

N-am acum posibilitatea dar codurile alea sigur sunt motorasele+calculatoarele de usi (stg+dr), vezi terminatiile.

Inca odata, nu vreau sa fac pe desteptul dar ar fi bine de verificat mufele alea de care ziceam mai devreme, au predispozitie mare la oxidarea pinilor, mai ales ca in afara de fetele de usi nu e mare lucru de demontat.

Cheerz.

Later: nici ce zice Calin nu-i exclus: fiecare circuit este insotit de o siguranta pe unul dintre panouri.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!