Jump to content

Avans dereglat


ingerul_danutz
 Share

Postare recomandată

ingerul_danutz

plec dp loc in treapta 1...accelerez, apoi iau piciorul si motorul nu moare, stiam k asa se intampla in treapta 2 a oricarei masini.

cineva mi-a spus k e km anormal sa se intample asa ceva la treapta 1 si vinovat ar fi avansul, care cica e prea mare...e adevarat?

plus de asta...cine ma ajuta cu reglarea clapetei de acceleratie, am un joc in ea de toata frumusetea

ps. e vb de un motor de 1.6i benzina , pe un B5 din 98

si am mai vazut cateva topic-uri...deschise pe aici...mai adaug si eu o problema

porneste destul de greu, dupa 3 - 4 chei.... chiar si daca motorul este cald.

am schimabt filtre (aer, benzina ), bujii, pus in benzina aditiv pt curatarea injecteroarelor.

....caut pe cineva care sa-mi faca un test, mai complex ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pornitul greoi, as pune-o pe seama avansului dar, problema cu 'mersul in treapta 1 fara sa se opreasca motorul in lipsa acceleratiei nu cred ca are legatura;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz
Problema cu pornitul greoi, as pune-o pe seama avansului dar, problema cu 'mersul in treapta 1 fara sa se opreasca motorul in lipsa acceleratiei nu cred ca are legatura;

si pana la urma cine imi se regleaza avansul? se regleaza doar electronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,am si eu o problema si nu am gasit raspunsuri de aceea postez aici,rog moderatori sa il mute daca nu este postat corect,si anume cum reglez cu vagu la non pd avansu la pompa de injectie si care e valoarea normala pentru avans am citit pe net ca ar trebui sa fie 0 dar unii zic ca sar putea ca,cu valoarea 0 sa nu mearga masina ma putei ajuta sau sfatui, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, la non-pd, nu prea se regleaza avansul la injectie din VAG-COM, ci direct din pompa, respectiv pinionul pompei. Daca gresesc, rog pe cei mai priceputi in ale VAG-COM-ului sa ma contrazica.

Am intalnit un caz la o Octavia 1, 1,9TDI 110 cai, non PD, unde a trebuit refacut avansul dupa schimbarea distributiei, iar toata treaba s-a facut mecanic.

Intr-adevar, VAG-COM te ajuta sa citesti valoarea si sa poti astfel sa o reglezi mecanic spre intervalul normal - nu stiu care e valoarea normala, dar o ai in VAG-COM.

Reglajul fin se face prin slabirea pinionului de la pompa si miscarea lui usoara intr-un sens sau altul, pana valoarea ajunge in parametrii.

Oricum, cred ca ar trebui sa gasesti un mecanic care sa aiba si VAG-COM, pentru a fi sigur ca rezolvi problema.

Spor si sa ne tii la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Sa inteleg ca la masina din semnatura daca i-am schimbat distributia si mecanicul nu a avut Vag-com e posibil ca avansul sa nu fie in parametrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce? Ai motor nonPD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, eu am motor PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In cazul tau la PD nu se aplica ce ziceam mai sus. Treaba cu pompa este numai pentru NON PD.

Ale noastre nu au acea pompa, deci nu e nevoie de reglat.

Cat priveste schimbarea distributiei, daca mecanicul stie ce are de facut, ce trebuie sa caleze si la ce semne sa se uite, nu ai treaba cu avansul dupa schimbarea distributiei, nici la PD, nici la NON PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
buica gabriel

Salut,la masina mea un AFN, deci non PD,am o problema legata de avans.Am inlocuit de curand pompa si mecanicul care a efectuat operatia nu detinea vagcom asfel ca a reglat avansul dupa ¨ochi¨.Mi-am achizitionat o interfata si programul Vagcom dar nu stiu in ce canal imi arata avansul ca sa-l pot regla .Mecanicul mi-a zis ca avansul e lasat mai mare ca sa imi porneasca ...eu nu stiu daca e bine sau normal asta.Sper sa ma ajute cineva multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Engine. Basic Settings - campul 000 - GO si vezi graficul avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buica gabriel

Multumesc mult Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De o luna am schimbat si eu distributia la mecanic si dupa ce a terminat l-am intrebat de avans daca trebuie reglat,este vorba de passat 1.9 tdi 101 cp AVB fara intinzator la curea.cand a intins cureaua a defacut cele 3 suruburi de la rola cea de sus ca altfel am inteles ca nu se intinde cureaua,sa se fi dereglat oare avansul?ca am impresia ca e cam mare consumul de la schimb,sper sa fie doar impresia....mecanicul a avut scule de blocare a distributiei dar va intreb si pe voi poate stiti....

 

multumesc mutl si astept raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Noi nu avem de unde sa stim ce a facut sau ce nu a facut mecanicul tau sau cat iti consuma acum masina. 

Avansul il poti verifica cu VCDS in grupul 004 la syncro angle(casuta a 4-a). Uita-te acolo si zi-ne ce valoare ai. In functiie de valoarea aia mai putem vorbi daca trebuie scazut sau marit.  Altfel putem presupune multe si marunte......

Bineinteles ca cu folosirea sculelor adecvate se poate schimba distributia fara sa afectezi avansul. Insa e bine sa se si verifice cu VCDS-ul....

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut

Eu am un passat 1.9 tdi 131cp cod motor afv

Si avansul ii 0,32. Ii ok asa sau trebuie pus pe 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E parfum. Avansul poate fi intre -3 si +3 dar se stabileste in functie de alti parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

iata si reglajul avansului la vw. Passat 1.9 tdi 131 cp awx

    Adresa 01: Motor  (038 906 019 KE)

17:01:48 Grup 004: ÎnceputInj.
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  -0.0 *DPMS  ÎnceputInj.
  7.7*KW  Injecþie
  0.0*KW  Sincron- unghi

Grup 013
  -0.26 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 1
  -0.49 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 2
  -0.07 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 3
  0.78 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 4

17:01:48 Grup 015: ConsumCarburant
  840 /min  TuraþieMotor (G28)
  10.2 mg/cursa  CantInjecþie
  1.20 l/h  Carburant- consum
  0.0 mg/cursa  Injecþie- dorinþãCantitate

17:01:48 Grup 023: Diferenþe timpi comutare
  -8.0  DiferTimpComut. Cilindrul 1
  -6.0  DiferTimpComut. Cilindrul 2
  13.0  DiferTimpComut. Cilindrul 3
  -5.0  DiferTimpComut. Cilindrul 4

Grup 001
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  10.2 mg/cursa  CantInjecþie
  7.1*KW  Injecþie
  36.9*C  Antigel- Temp. (G62)
Duminica,11,Februarie,2018,16:52:35:58836
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
Versiune date: 20141103

 

16:49:12 Grup 018: Electroventile
  0.0  Electroventile Cilindrul 1
  0.0  Electroventile Cilindrul 2
  0.0  Electroventile Cilindrul 3
  0.0  Electroventile Cilindrul 4

Dar consumul este mare la relanti este 1.2si in grupul 015 se vede. Ceva pareri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce credeti sunt ceva probleme la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ce este mai important masina porneste greu dimineata.Dupa aceea porneste foarte bine in restul zilei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e ok acum - parca vad 0.0 - dar trebuie sa vezi daca e bine pusa distributia, avand in vedere ca a ta mergea bine cu un avans de 8.0.... 

Injectoare - doar 4 pare un pic cu uzura, dar vazand acum ce consum ai - e posibil ca toate sa fie uzate... ECU nu le afiseaza pe toate cu +1....sau +2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12:26:10 Grup 004: ÎnceputInj.
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  -0.0 *DPMS  ÎnceputInj.
  7.1*KW  Injecþie
  1.7*KW  Sincron- unghi

12:26:10 Grup 015: ConsumCarburant
  819 /min  TuraþieMotor (G28)
  7.7 mg/cursa  CantInjecþie
  0.80 l/h  Carburant- consum
  0.0 mg/cursa  Injecþie- dorinþãCantitate

12:26:10 Grup 013: Ralanti lin (diferenþe cantitate)
  -0.47 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 1
  -0.16 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 2
  0.19 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 3
  0.40 mg/cursa  Deviaþie Cilindrul 4

Cred ca I-am dat de cap. Am schimbat pompa tandem si am mai umblat putin la avans. vad ca si-a mai revenit si consumul si acum are alta pornire. Sa vad maine de dimineata.O seara buna.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca e mai bine acum. Cum a fost pornirea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea a fost mai buna dar nu chiar la sfert adica a invartit de 4-5 ori tinand cont ca afara erau 4 grade. Ce sa fac sa mai dau din avans sau sa mai iau? Dar cand era avansul la 0.0 era  asa ca la dacie cand trageai socul adica era cam turata un pic si avea pornirea cam dura adica asa dintr-o data nu avea aceea pornire lina. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai muta-l pe plus, un pic. Pune-l la 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
On 04.03.2012 at 17:10, F l o r i n a scris:

Pe Engine. Basic Settings - campul 000 - GO si vezi graficul avansului.

salut,si daca iti da eroare pe grupa 000?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!