Jump to content

'22 A8 D5.5 facelift 4.0 V8


ct_act

Postare recomandată

Posibil, in casa, nici sa nu ai prosop pentru voi cu densitatea de 1200g/m2... :)

Link către comentariu
  • 2 months later...

Zic sa continuam povestea... :)

 

Dupa o tura de 16 zile si 10k km pe doua roti in care am atins capatul cel mai vestic al Europei... am revenit acasa si am facut trecerea de la flat-six la V8. Este greu de adaugat rulaj la masina dupa o lipsa asa indelungata in care sunt multe lucruri urgente de facut, dar seara si cu dispozitia potrivita alaturi de jumatatea mea mai buna am reusit de i-am miscat contorul peste cifra rotunda de 10k km in ambianta lui nenea Joe care le zice bine in ritm si in versuri... Why don't we go out tonight, Put on your favorite dress, Let's drive, let's ride... :D 

 

Pe perioada asta am vrut sa las masina intr-o parcare cu lift la intrare unde aveam un loc dar dupa cateva incercari de repozitionare in cabina, nu am reusit sa incapem intre senzori... prea lunga masina, asa ca a stat in curte. Nano s-a comportat excelent iar cu cateva ploi in acest timp arăta mai bine decat ma asteptam.

 

Consumul e mixt, oras majoritar seara cu exterior, estimez eu un 50-50. In timpul zilelor de munca evit sa o folosesc in oras, nu am nici o bucurie sa trec zecile de santuri cu piatra si sa urc toate caminele de beton ramase aiurea in asfalt.

 

20230602_001136.thumb.jpg.6b01dd82a4cfa6831cde42fc8a2e9a86.jpg

 

20230602_001313.thumb.jpg.549ee0ebcc661a5b2ac81481e086cce0.jpg

 

20230602_001523.thumb.jpg.6cf7f72fbbb7db383c99921b779c37f4.jpg

 

 

Link către comentariu

Ca sa glumim un pic... se pare ca limuzinele astea negre vin la pachet cu ante-mergător... :))

20230607_114829.thumb.jpg.24c562528cd423c5c27f815a59ac50a3.jpg

 

20230607_114558.thumb.jpg.afce3aae7afbf777ca88b2e2bd31cead.jpg

...de fapt era închizătorul de coloană care nu lăsa pe nimeni să treacă.

 

Azi ne-am dezmorțit la un drum ceva mai lung, CT-Bacău și retur, masina reconfirmă statutul de dreamcar (pentru mine), de la bolboroseala pe evacuare la pornire, liniștea din cabină la aproape orice viteză, la bucuria când ii deschizi gazul... un fel de bucurie de copil care crește pe măsură ce bagă degetul în borcanul cu Nutella! :) 

 

20230607_125231.thumb.jpg.d54578627f56a8478e3ec5e7f67212d7.jpg

 

Nu la fel îmi era dor de aglomeratia si de condusul hei-rup-ist al unor participanti de pe DN2 (Râmnic-Bacău) dar asta e, defilăm cu ce avem, nu suntem cei mai tari din Europa la infrastructură (ca să fiu diplomat) deși s-au mai asfaltat niște drumuri de interes către Moldova mea, a noastră... Viziru-Bordei Verde, Ianca-Suțești (jud BR).

20230607_133931.thumb.jpg.7d35fc1a2501d0d49bd54be8ceac7401.jpg

 

Uite-așa am dovedit cca 700+ km, cu ritm moderat, politicos și fără excese, cum șade bine unui cruiser. Cel mai evident lucru este ca trebuie sa fiu mult mai atent la limitele de viteze, ca e 50, ca e 90, ca e 130... zgomotul ambiant este aproape la fel.

În rulajul de mai jos sunt și 2x80km pe A2, autostradă unde mașina coboară pe prima treaptă a pernelor de aer.

20230607_202752.thumb.jpg.e0dbef6ed67a4b4924bce1a562893fa3.jpg

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Wash, refuel, enjoy and repeat!

Și.... hello, Bucharest pentru două zile.

Îmi era dor de aglomerație și de cele 40 de grade! :)

ODO: încă sub 14k

Mai jos: consum A2 CT-Buc și consum in București care e cum e... mai mult am stat, ar trebui exprimat în litri pe oră, ca la utilaje.

:)

 

20230712_212132.thumb.jpg.e6471f51c9e692b828e9556d25781be6.jpg

 

20230712_221958.thumb.jpg.bfb055419aa39d1df568707134125903.jpg

 

20230713_075938.thumb.jpg.c6d4691b1635b205639c4925a6adad4a.jpg

 

20230713_174203.thumb.jpg.cd3703ceb8f573c3e6ec7af521a26910.jpg

 

20230713_190027.thumb.jpg.c8ff466f904289d41617ee76a8ee34f5.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Sa mai adăugăm niște poze... hai-hui prin Dobrogea, cheile Dobrogei, Ceric Dere, port Jurilovca...

 

Pe partea de întreținere, până la rulajul de 15k avem o completare cu un litru ulei 0W30 (mergea si mai putin, cca 700ml dar tot era desfăcut) si o completare lichid de racire G12evo aprox 600ml. În manual zice sa îl amestec cu apa dar pe ambalaj scrie ca este deja amestecat; l-am pus asa cum a venit.

 

Consumul mediu a ajuns pe la 13,3 nu am acum poza la îndemână, dar la cum vad eu lucrurile, nu mai poate scădea prea mult.

 

Odo curent: 14900km, urmează prima revizie si o înlocuire de parbriz pe casco. Computerul zice ca mai pot merge încă 10600km până la schimbul de ulei (estimat la 25500km).

 

20230723_134859.thumb.jpg.fe4844526f5ce6bc52f74f4997f111f9.jpg

 

20230723_134341.thumb.jpg.c48065ffd8b205145c29b6b40759a468.jpg

 

20230723_135926.thumb.jpg.a83c91921c86cb86d2f2967a253a6b1f.jpg

 

20230723_140138.thumb.jpg.279aafc5cb7704d1c95e649105fc1bfb.jpg

 

20230723_154112.thumb.jpg.3fd5bf797738848e22155f7bff39aea2.jpg

 

20230723_165157.thumb.jpg.1f6a2aa5555b6f4ecf2e4c150f0e99db.jpg

 

20230722_125746.thumb.jpg.b51bfec30d4e0cf901229387260a6870.jpg

 

20230729_095552.thumb.jpg.ca2ec181f52095a5880c1e0a3e180752.jpg

 

20230729_193301.thumb.jpg.b7b9f9bbac90c0287b0fcf79c96e3d7d.jpg

 

20230729_193233.thumb.jpg.dfba03fd4b75bc3b4ecb4034482fbcfb.jpg

 

20230729_193635.thumb.jpg.af6f98de5797e27de31952873e54a787.jpg

 

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Frumos roadtrip. Recomand in zona si manastirile Saon, Cocos si taverna Le Gafish

Vad ca apare tot mai des problema pierderii de lichid de racire. Chiar o prietena a fost ieri la reprezentanta cu un Golf7 1.4 TSI si verdictul a fost: pompa de apa. Si masina are 34.000 km

Link către comentariu
  • 1 month later...

Rollin'... am dezmorțit balaurul, dupa 5 zile de staționare. Poză de astăzi, litoralul aproape pustiu, mare bucurie, în sfârșit se circulă normal! :)

 

Si sper sa revin cât de curând cu evoluția din ultimele luni, timpul zboară aproape fără sa simțim și este mereu altceva de făcut decât scrisul pe forum.

 

Screenshot_20230916_225556_myAudi.thumb.jpg.39b4b5c95b27269ebe16dacee53960d5.jpg

 

263701270_20230917_160801copy.thumb.jpg.2f33fa308b38081171c7580c862b2da3.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Undeva la începutul lui august am făcut revizia de 15k.
Am lăsat în sistem opțiunea de interval flexibil, mai mult pentru a vedea estimarea schimbului de ulei în baza utilizării.

S-au schimbat toate filtrele, piese OE, necesar ulei 9.5 litri, au intrat în final doar 9litri, asta după ce am re-verificat eu nivelul a doua zi și am completat până la maxim.

Singurul aspect neplăcut la revizie este o eroare pe un motoraș ce umflă una din pernele scaunului șofer care s-a trecut cu vederea... "Sterge-o!" i s-a spus de către electricianul șef celui care manevra testerul. Un fel de "Așa face toate!"

 

La câteva zile după revizie urma sa plec în concediu, dar țineam neapărat să schimb parbrizul, să nu circul cu el fisurat.

Am înlocuit parbrizul în drum spre vest, după o pauză de cafea la prietenii de la Nurvil. Foarte amabili ca de obicei, venise parbrizul de câteva zile și așteptam doar aprobarea dosarului de casco. Hârtiile pe casco au durat extrem de mult (7 zile)... știu, first world problems... la alt asigurator a durat fix 40 de minute un dosar similar la Tiguan. Dau și nume dacă este cineva interesat.

 

Si.. până la pozele de concediu, un mic preview la setup-ul de iarnă în dimensiuni de 9x20... sau să ramână pentru vară?

 

20230801_091001.thumb.jpg.f92a44aae49ec2aa31bb7978536e0c91.jpg

 

20230801_090356.thumb.jpg.2ada5a934ce9e6d10a76a0d6fb14765b.jpg

 

20230801_090820.thumb.jpg.63742ef73bedb7f7efc6c30f859abb8e.jpg

 

20230801_100604.thumb.jpg.30b244bb2d70985d5524bc7bed150d05.jpg

 

20230801_090843.thumb.jpg.6bc47fbcb467d629f04d51d884dfecce.jpg

 

20230801_101303.thumb.jpg.4fd5447af6e25b299631df1be347fd8e.jpg

 

20230802_110639.thumb.jpg.b8c7e63aea800648f1907efbc17de3e1.jpg

 

20230804_152518.thumb.jpg.5938502f9b6feabb9dc4317dc04bcbcf.jpg

 

800739256_20230927_171040(Custom).thumb.jpg.2ac8b1592ec6b4bba5f9da795d0e5da3.jpg

 

20230927_171956.thumb.jpg.4d2ae44a96c3771c49f65f0185107941.jpg

Modificat de ct_act
Link către comentariu

La Nurvil ti-au pus protectie pe scaun si volan ?

Asa au facut si la mine ... doar prima data cand am mers la ei , am zis .. oau , respecta clientii

Apoi devenind client obisnuit , adio protectii , direct cu mana cu ulei pe volan ... comportament mioritic

Link către comentariu

@andrei0241 mulțumesc.

Din cele inscripționate pe spate am văzut doar 60TFSIe, adică plugin hibrid cu V6.

 

@tavitara Revizia am făcut-o la Constanța, acolo au pus folii mereu dar au și ei alte aspecte care puteau merge mai bine.

La Nurvil am pus doar parbrizul pe ultima suta de metri, ziua următoare ieșeam din țară.

Link către comentariu
4 hours ago, ct_act said:

@andrei0241 mulțumesc.

Din cele inscripționate pe spate am văzut doar 60TFSIe, adică plugin hibrid cu V6.

 

Aspectul asta mi'a scapat, nu eram constient ca exista marcaj cu 60TFSIe pentru hibride.

Legat de jante, la cum arata masina cu cele de acum, e greu de decis ce set sa pastrezi de iarna. Daca's aceeasi marime cele noi cu cele actuale, eu as monta cauciucurile actuale pe Rotiform, fie si numai ca n'as putea de curiozitate inca o luna, cand ar avea sens sa fie montate rotile de iarna :D

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

@andrei0241 Sună extraordinar, dar abia am timp sa ma ocup de setul de iarnă, am comandat senzorii de presiune sa vad cum calcă pe buza jantei, urmeaza verificarea lungimii la prezoane față de cele stock și comandate anvelope de iarnă... abia apoi vedem cum se prezintă look-ul dar cum lucrurile bune necesită timp... sunt învățat să am răbdare. Vine și iarna, asta e sigur, macar am început din timp sa nu fiu luat prin surprindere. :)


Între timp... ceva mentenanță minoră, aveam niște mici zgomote la denivelari, mai ales in liniștea abisală din interior... chederele de la trapă aveau nevoie de hidratare. Fiind sâmbătă, m-am pus pe treabă, apoi testul de drum și confirmarea: confortul auditiv a revenit la normal. Problema e ca îmi tot vine sa ma duc și sa nu mă mai opresc, probabil sunt si alții cu aceeași mâncărime. 
Las și câteva poze de toamnă @ Eforie Nord.

 

20231007_102042.thumb.jpg.d9eb1e541d566d9b06c5e29faf7bfb65.jpg

 

20231007_102319.thumb.jpg.67ecfa6a9443648ab4e0fb69a2fac763.jpg

 

20231007_120247.thumb.jpg.ecfae62fdcadc77d21b1085c6be3a3a7.jpg

 

20231007_121207.thumb.jpg.54bf0172cdbdab313f2f746c37866e76.jpg

 

 

 

20231007_120809.thumb.jpg.3d9cf7fcf525b6ebe65bd4283044537a.jpg

 

20231007_121517.thumb.jpg.25cf1f4d6d5fe31c73045ad8d9780c45.jpg

 

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu
  • 2 months later...

Salut ct_act, incredibil de frumos ai prezentat mașina, cu poze, detalii etc, felicitări și pentru mașină cât și pentru modul în care ai făcut-o. Culmea e ca am ajuns pe topicul tău căutând pe google tone de informații fix despre acest model, una peste alta după ce am derulat paginile citind cam tot ce ai scris am decis să-mi fac cont și să-ți scriu, de fapt am nevoie de multe informații și cam de toată experiența ta cu mașina din ultimul an de zile (de când am absorvat ca o deții), anul acesta doresc sa achiziționez un astfel de model doar ca nu facelift (depășește bugetul alocat)  și bineînțeles sunt în etapa aia când după N luni în care m-am răzgândit de 100 de ori am ajuns la acest model de A8 60tfsi. Din poze și nickname deduc ca ești din Constanța (și eu la fel), maxim aș aprecia dacă as putea lua legătura cu tine whatsapp/telefonic/fizic poate la o cafea dacă ai plăcerea, am nevoie sa mă scoți din "ceață". 

 

Cu stima. Adrian 

 

 

Link către comentariu

Si ceilalti asteptam o actualizare la un an de cand o detii.

Si poze cu rotile de iarna!

Link către comentariu

@noXcape Incerc sa ajut cu ce cunosc până in prezent dar cred ca afli mai multe de la un service. Ti-am trimis PM.

@andrei0241 Nici nu mai știu de câte ori am încercat sa mai scriu una-alta, dar prioritățile au preluat controlul asupra timpului. Încerc sa fac retrospectiva anului 2023 însoțită de câteva imagini și un review la aproape 30k.

Urez pe această cale "happy motoring" tuturor! Sa auzim de bine!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mini rezumat de concediu pe 2023. Cu caldura, merge pe vremea asta de iarna 😊

 

Traseul pe scurt: iesire din Romania pe la TM, Viena, Hallstadt, Grossglockner, Mestre, Rijeka, apoi toata coasta Adriaticii de la nord la sud, Dubrovnik, golful Kotor, canionul Tara, Serbia, intrare TM, initial trebuia sa fie mai lung dar am redus la cererea publicului.

In final au fost 14 zile, 5 persoane, 4500km, 69 de ore, viteza medie 65,5 km/h, consum mediu 10,7 benzina 98/100 E5 dar cand pleci cu 3 copii, benzina o treci la capitolul diverse

 

Obisnuiti cu portbagajul Tiguanului de aprox 700 de litri, am fost usor in dubii inainte de plecare ca incapem cu bagaje si acareturile necesare pentru 3 copii in “doar” 505 litri. Totusi, fiind multi km de autostrada pe intrarea/iesirea din RO, partial autostrazi in Ungaria, Austria si Italia, am zis ca pentru confortul deplasarii si un ritm mai sustinut sa plecam in final cu “bruneta”, astfel ca Tiguanul cu care am facut concedii in ultimii ani a ramas acasa.

 

Pregatirile pe partea de siguranta au constat majoritar in gasirea unui scaun de copil care sa incapa pe locul central din spate, in spatiul destul de ingust intre centurile celorlalte doua fotolii de doar 22cm. Nici nu stiti ce greu gasesti asa ceva, am vizitat toate magazinele si farmaciile cu ruleta in mana. In final, am gasit un singur model omologat TUV si cu sustinere laterala la cap si l-am ales ca Adam pe Eva.

 

Traseul lejer, frumos, parti din el l-am mai facut in ultimii ani cu alte ocazii, Grossglockner extraordinar, Kotor Bay deja devine un love story clasic, am vazut Kotor de trei ori in ultimii patru ani. Coborarea de pe Grossglockner catre sud s-a facut in turatii mari, panta era abrupta si motorul urca imediat in ture cu toata impotrivirea celor 8 cilindiri.

 

Rulajul a fost divers, de la 250km in cea mai scurta zi la 800km in cea mai lunga (12ore). Temperaturi cu variatii mari, de la 30 la 7 apoi iar 36 de grade, cu minima in zona superioara a Alpilor unde am folosit incalzirea stationara la opriri.

 

Bruneta… duce distante mari fara efort, doar sa ii dai ce trebuie.

 

Vin si pozele ca sa trecem apoi la urmatoarea postare.

 

 

1.thumb.jpg.6294b228433cc700d452a7cb4a343ca4.jpg

 

2.thumb.jpg.5e53523c085329d0f1961304131a4d97.jpg

 

3.thumb.jpg.9463d0ed80221ba99948710e92e2bee8.jpg

 

4.thumb.jpg.25072b2c1c61a225fecc9c9bb3b15d67.jpg

 

5.thumb.jpg.77318223fc99daf724792cd52a033a9f.jpg

 

6.thumb.jpg.11047d5f52b49125387a869dd787a720.jpg

 

7.thumb.jpg.bb7a60b9dfe2e3d1296377a2494233a9.jpg

 

8.thumb.jpg.2a80cfb55207e40806ef8e4a4ca59814.jpg

 

9.thumb.jpg.d62522b729375a292f74d8809d513ec3.jpg

 

10.thumb.jpg.836676696f3dba2865c9664469099dd6.jpg

 

11.thumb.jpg.f74756d659443b791b47980b50616792.jpg

 

12.thumb.jpg.8467d4f8ddd3f86a43af6039e633898c.jpg

 

13.thumb.jpg.283149a14388fcb6aec7673086e9c2c9.jpg

 

14.thumb.jpg.159706cab86cdff350d19162dc4c1884.jpg

 

15.thumb.jpg.dd0a0158bc0d2b90ea819219df2aa8ec.jpg

 

16.thumb.jpg.c152514c9bb7158e5c38fc9eb415787e.jpg

 

17.thumb.jpg.0779438438b0c4bc924ee0fe04009a2d.jpg

 

18.thumb.jpg.05cbb324093415c3126aa739ab4413aa.jpg

 

20.thumb.jpg.f0d294f200e12d53663241ccb7f0fba2.jpg

 

19.thumb.jpg.9520cff4f099b12c90cba32b85ef53c1.jpg

 

22.thumb.jpg.1707a850811a8f453740531c486e4164.jpg

 

23.thumb.jpg.d6107311560aaf396491ac73078f2904.jpg

 

24.thumb.jpg.68d1198cae1e5356ce9ad3045567dcd4.jpg

Link către comentariu

Nu ca ar conta parera mea, dar nu pot sa zic ca ma da pe spate setup-ul asta. :)

 

M-a distrat insa partea cu 3kg de plumbi negri. :wub:

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

E clar chestie de preferinte cu rotile de iarna.

La prima vedere parca ar merge pe generatiile mai vechi de A8, dar pe mine m'au "convins" dupa ce am vazut de mai multe ori pozele :D Noroc cu culoarea, daca ar fi fost argintii ar fi fost un chin de intretinut curate.

Si clar e ceva deosebit, personal le'as alege in locul celor OEM.

Link către comentariu

Depinde de gusturi, important e ca lui @ct_act ii plac! Si eu prefer jantele OE, cu care a venit masina, mi se par perfecte ca design pt linia masinii.

In rest... V8, autostrazi... acolo e taramul ei.

Drumuri bune si multe in continuare!
BITDI-ul de mai face? Mi-e dor si mie de-al meu...

Link către comentariu

Îi stă bine cu noile jante, evident gusturile sunt ale fiecăruia, nu că ar conta dar sunt si reacții pozitive (ieri seara doi băieți la semafor într-un type R FN2 ultra colantat își întindeau gâturile, în alta zi eram pe margine și așteptam mai departe de mașină, câțiva arătau cu degetul apreciativ... dar în fine, detalii și gusturi).

Culoarea e bună de vremea asta, deși la spălătorie îți mai sare apa în ochi din curbura spițelor. Nah, baba suferă la frumusețe. :))

Variantele disponibile nu au fost multe, îmi propusesem ca ET sa fie stock si nu voiam distanțiere ca sa mentin caracterul util al mașinii fără sa stea de muzeu. Mai avem o diferență de înălțime de 45mm la modurile suspensiei intre autostrada și "ridicat" ce trebuia factorizată și ea, nu aveam timp de studiu online si nu m-am complicat.

 

491704641_Screenshot_20240115_114452_AcrobatforSamsung.thumb.jpg.54d3a009464685ffac3e57165765a083.jpg

Atașat un screenshot din materialul de studiu A8 4N running gear

 

@acidone77 ai dat passatul?

Sper sa fac un update și la topicul de bitdi, la Tiguan i-am facut o revizie completă la 120k, își face treaba bine, mi se pare cam gălăgioasă acum pe vremea rece mai ales ca in ultima perioada am folosit A8 ca daily (multă alergătură: autostrăzi, drumuri lungi, era necesar).

 

Revenind ontopic, urmează sa actualizez cu info/review la aproape 30k, am notat niște idei pe parcursul timpului.

 

Mulțumesc pentru critici și aprecieri. Toate sunt binevenite. :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Un copil pe care doar o mama il poata iubi :)
Am fost la cateva filme din astea cu roti care nu complimenteaza design-ul masinii.
Isi faca treaba sunt utile sunt speciale .. sunt din alt film :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

1 grad cu plus, dar era necesar sa îi redau un aspect decent!

Hai cu căldura!

 

20240124_165639.thumb.jpg.df4ba75bf448c621a33f82f1ab460f65.jpg

 

20240124_164716.thumb.jpg.086d0a85dae78e99bd3e8310a6467cbe.jpg

 

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!