Jump to content

Schimbare bucse bascula


catalinx
 Share

Postare recomandată

Nu gasesti in capitala decat dupa multe cautari...vezi ca-ti dau pm cu o recomandare dar suni si intrebi daca au adus presa de scos si pus la loc.

Tariful ok dar cand am fost eu presa veche nu mai mergea bine din cauza filetului dus.

Si tot din ciclul hotie si bataie de joc: http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/viata-ca-o-prada-la-service-174685.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am programat pentru maine pentru schimbarea bucselor de bascula, am optat pentru modelul plin (6LL407183) desi decat una este cam franjuri le-am comandat si le voi schimba pe amandoua, maine revin cu impresii si preturi actualizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am schimbat bucsule cu piricina, 59 ron bucata , 219 ron bucsele+montaj, montajul a durat 3.5 ore iar eu am stat langa meceanici, sunt semimultumit, am scapat de zgomotele care aparea la trecerea la nivel cu calea fereta, urcarea pe borduri, gropi mai adanci etc, precizez ca bucsa pe dreapta era franjuri, dar dupa montaj mi-au aparut ceva trepidatii deranjatoare, daca merg mai subturat si dupa ce schimb cade pe 1500 daca accelerez putin vibreaza toata masina, la fel se intampla daca stand pe loc, bag a 1-a, fara sa accelerez ridic usor ambreiajul, dand da sa plece un zgomot ciudat se aude, acum eu daca inainte nu am avut aceste probleme, nu cred ca trebuie sa ma gandesc la volant, injectoare care trepideaza, dar poate nu a strans mecanicul vreun surub anume? suport motor rupt, fisurat ?

intradevar la drum intins n-am probleme, gropile mici le iau fara zgomot, curbele le pot lua sa zic cu 10 km mai in viteza ca inainte, stiu ca e mai rigida, dar din cauza rigiditatii sa se transmita trepidatiile unui motor diesel neechilibrat in 3 cilindri asa rau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a desfacut vreun tampon motor, da, posibil sa nu fie prins ok, altfel...asta e.

Din cauza asta nu am vrut tractor, si 1,4 ala e cel mai rau dintre toate pe care le-am testat.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici am filmat motorul in functionare, faceti abstractie de sunet, care nu are nici o legatura cu originalul, doar miscarea motorului daca este normala, daca denota un suuportul motor uzat sau defect. Nu mai vreausa bag bani aiurea in masina , pentru ca un mecanic sa faca bani va spune sigur ca-s uzate pentru niste bani acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miscarea motorului este normala, si nu denota ca vreun suport al motorului ar fi rupt/uzat.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si oare trepidatiile mele sa fie doar datorate bucsilor pline? inainte sa le schimb nu le aveam , acum daca merg cu 80km/h in a 5-a ..mai rar ..dar ca exemplu simt ca motorul e subturat imi tremura volanul si se aude un vajait de parca as merge cu un F50,

Lucru de adaugat pe care-l aveam si inainte , daca accelerez de la 2000 pan' la 3000 si ma opresc ce va se misca , ai impresia ca masina e desprinsa de caroserie pt o jumatate de secunda, sigur am un joc undeva , un joc care mai acu cev a timp nu-l aveam, pentru ca nu-s expert in masini dar de pe vremea cand aveam dacia mi-am format urechea in a auzi din timp problemele. Daca voi avea timp , maine trec o fuga la service-ul unde am montat bucsele sa le spun de trepidatii. poate au si eu o post garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am fost patit... Mai de mult la un schimb de bucse de bascula normale cu 2 aripioare (ca alea mureau repede) desteptii demontau consola ca nu aveau presa decat pe banc. Poate nu au strans cum trebuie consola in cadru, sau or fi slabit si caseta. Apoi poate le-or fi strans dar nu le-au centrat. Si ce am patit eu cel mai nasol a fost ca au strans surubul de la brat prost in consola si s-a stricat filetul din consola. Astfel surubul ala aproape ca flencanea si bratul la fel.

Daca toate sunt bune dupa ce verifici iar ce zic eu mai sus, atunci ai grija ca schimbarea bucselor de bascula mai modifica unghiurile la roti, de cadere spre exemplu. Plus ca ar merita verificate si celelalte. Deci dupa ce m-as asigura ca nu e nimic aiurea strans sau slabit, as merge sa verific geometria. Mai ales ca bucsele pline nu mai permit bratului (si automat rotii) sa mai fandeze asa elastic ca cele normale. Astfel ca o geometrie proasta s-ar putea sa o simti mai usor acum, la fel cum poate vei simiti mai bine si alte jocuri la articulatii.

Succes si scuze pentru exprimarea defectuasa. (ma pregatesc de musafiri)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa ai un tampon cutie viteze obosit. la mine intr-a cincea cand decelerez si accelerez se simte o smucitura usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i nimic orice parere e bine venita, vreau doar sa-mi aduc masina sa-mi functioneze in parametri.

Sincer o am de 6 luni timp in care i-am cunmparat modul inchidere centralizata pt ca butucul usii pe de la sofer invartea in gol(manopera care ma costa pt butuc, am preferat sa cumpar acel modul si sa-l montez singur) , apoi constat ca am un por in instalatia de A.C. , incarcare freon de 2 ori+ manapera la un service cunoscut in Ploiesti, apoi imi pica electroventilatorul, il repar, la putin timp mi-a picat electromotorul, repar si pe acesta, constat ca am burduful de la planetara drapta rupt, il schimb urgent dar la 2 saptamani capul de planetara se dusese din cauza burdufului schimbat probabil tarziu, constat la ceva timp ca discurile de frana aveau deja fisura, erau la limita limitelor, schimbate +placute noi (sa se aseze), curand am schimbat sabotii frana pe spate si constat ca am un cablu de frana blocat, schimb bucsele bascula si dau de trepidatii in doar 6 luni ?

si credeti-ma ca iubesc masina , de fapt iubesc orice masina.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este cazul sa iti faci probleme, ti-a explicat si Aditu cum stau lucrurile, (omul chiar e patit) verifica ce este de verificat, o geometrie...si totul va fi ok ai sa vezi. Din ce ai prezentat tu nu are rost sa mai repet...in opinia mea suportii motorului sunt ok.

Ca iti iubesti masina....cine nu si-o iubeste inafara de mine? :lol:

Eiiiii, nu cred ca iubesti chiar orice masina....uite un exemplu: iubesti masina de tocat carne? :lol:

Glumesc Andrei....mai imi umbla si mie asa cateodata ciocanitoarea....

Sa nu uit...ia uite ce zice baiatul ala la postarea 466, si el tot bucse pline si-a montat...deci masinuta va fi un pic mai rigida...

Sa auzim numai de bine.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei poate din cauza pivotilor,eu am patit asa ceva.

8174a1.jpg

piulitele incercuite in poza s-au desprins din aceea coroana si aveam un joc foarte urat,unde mai pui ca si pocneau(fier pe fier).

piulitele sunt prinse prin fortare si cu timpul isi fac joc.

Rezolvare:

pastrata coroana si puse pilite duble.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer la automobile, prima oara am condus un Wartburg, imi placea acea masina , avea ceva ce te atragea, dacia in "76 avea o istorie, un miros, pe langa gaurile din scaune, avea ceva placut, fiecare masina in care ma urc, veche sau noua, chiar si un Aro care-ti omoara urechile in 300 de km are ceva placut, mie-mi plac toate masinile.

Dar imi plac si fetele ..:)

Sper sa ajung maine la mecanic, sa-i explic problema, chiar un test drive, probabil refacea geometriei, vedem poate-o fi de bine. Imi doresc sa am o luna in care iau salariul si in afara de motorina si cateva odorizante sa nu necesite masina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e grav, m-am reintors la acelasi service unde am schimbat bucsele de la bascula, le-am spus ca dupa asta simty un jos la roata stangam, trepidatii puternice la turatii mici, bun unul dintre ei imi ia cu mine de fata masina la o proba de drum, intradevar se convinge repede ca sunt probleme, ne reintoarcem la service si in loc sa mi-o puna pe elevator cum l-am rugat sa verifice tot ceea ce inseamna bucse la directie , mi-o pune pe un canal se baga sub ea, misca putin , roaga un coleg sa miste de volan si iese spunand ca mi s-a dus caseta de directie, ca am avut bucsele alea de la bascula moi , iar acum cu noile bucse tari normal ca simt jocul, m-i s-a parut o verificare superficiala. mai ales ca uite am citit ca unele cesete de directie au un anunmit surub de "reglaj" nimic , a iesit mi-a dat vestea si atat?

oare s-a inselat? atat de grav sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Daca voi avea timp, miine trec o fuga la service-ul unde am montat bucsele sa le spun de trepidatii. poate au si eu o post garantie "

Andrei le-ai ranit mindria de "mari mecanici" mergind la ei sa le reclami ca au facut o lucrare si sa defectat din cauza lor alceva .

Nu cred ca caseta e de vina, putin probabil ,o caseta nu se distruge de pe o zi pe alta.

Solutie

Trebuie ceruta o alta parere si neaparat ridicata pe un elevator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda , o sa ma invoiesc si maine de la munca sa incerc intr0un service in Ploiesti unde am mai fost si stiu ca acei mecanici au experienta destula, doar sa imi da alta veste, treaba cu caseta este foarte scumpa...si eu care speram decat sa bag motorina si odorizante in masina pe luna decembrie, poate in 2013.

Seara buna tuturor si drumuri curate, am inteles ca prin unele parti ale tarii deja ninge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu vesti, sunt in Ploiesti la un service mult mai serios, le-am spus mecanicilor problemele mele, au verificat masina si au constatat ca surubul de la sucsa superioara a basculei nu a dost bagat cum trebuie, bucsa mica si-a creea joc din ce in ce mai mare, in juma de ora imi vine bucsa o montez si sa vedem efectul, ar fi tare sa scap cu doar atat. va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa rezolvi simplu, dar nu e vina bucsei si a mecaniucului care e posibil sa iti fi stricat filetul in consola.

Ori schimbu consola, ori dai in filet usor mai mare si cu un surub pe masura strangi in cea veche (doar sa treaca prin bucsa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat cu bine, cand mi-a montat bucsa nu a centrat bine consola, surubul nu a intrat perfect, probabil nu a fost strans suficient, astfel creeindu-se o uzura a buscei mici, chiar a dat-o jos si se vedea cu ochiul liber ca era uzata, ca si grosime era la fel dar batuse in capete, mi-a venit noua bucsa , s-a chinuit putin pana a bagat-o filetul cred doar 2-3 mm era uzat, l-a dat cu o pasta de blocare si l-a strans cam cu toata forta, macanicul garantand ca filetul e bun demonstrandu-mi ca e destrul de lung filetul si ca daca la strangere aveam probleme s-ar fi dat peste cap cand l-a fortat, oricum o sa verific acel surub in 2 saptamani si daca e intepenit inseamna ca nu mai sunt probleme, ca si tinuta de drum ..jos palaria, am probat masina chiar pe piatra cubica si e foarte o.k., precizez ca la constatare mi-a luat masina cap coada si toate bucsele, pivoii, capete de bare etc sunt in regula. singura nedumerire mi-a ramas cu zgomotul motorului care e mai pronuntat pana in 2000 rot/min nu merg subturat, dar nici nu schimb absolut de fiecare data ca sa fiu peste 2000, astfel sub culplu e un zgomot care-ti cam infunda urechea, nu crec ca-l pot descrie, e asemanator cu cel produs de (daca mai stiti cand mergeam cu irta, autobuzele vechi pe ultimul loc din spate era un zgomot de la motor mai pronuntat) , oricum nu-i grija asta. sunt multumit ca am scapat de schimbarea casetei de directie, totul rezolvandu-se cu 55 ron(bucsa superioara bascula Lemforder+menopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa aia presupune ceva efort la demontat si la montat. Ai iesit bine.

Ai avut bafta si cu surubul. Daca nu s-a dat peste cap inseamna ca a ramas filet bun si a strans bine. Grija mare data viitoare.

Sa te bucuri de noua tinuta de drum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Atitu, observ din profil ca ai tot 1.4 tdi ? intre 1500-1800 rot in sarcina iti trepideaza motorul?

spre exemplu accelrezi pana la 2500 rot si o lasi sa curga fara sa accelerezi, cand ajunge pe la 1800 masina mea incepe sa trepideze usor si pe masura ce viteza si turatia scade trepidatiile devin di nce in ce mai puternice. E in regula ?

Probabil devin off-topic, oricum ms de sfaturile date, problema rezolvata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai suntem cam offtopic.

Ca sa iti raspund...Daca o sunt sa zicem intr-o treapta de viteza si iau piciorul de pe acceleratie, cum ai zis tu de la 2500 si o las sa scada...cand ajunge pe la 1800 de ture nu tremura...abia dupa 1500 cam asa incepe sa se simta. In schimb daca accelerez mai de pe la 1500 cam tremura. Pe masura ce trece de 1800 isi revine, intra in cuplu mai mare si incepe sa traga tot mai zdravan.

Tine-ne la curent cu ce mai rezolvi.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare... as vrea sa cer si parerea voastra.... in primavara am schimbat bucsele alea dar pe modelul clasic..(nu cele in X)... de curand, am schimbat discuri si placutele pe fata, toate bune si frumoase pana cand incepe sa trepideze din nou la franare... mecanicul a zis ca de la bucsele alea ca sunt prea moi (flexibile).... ce ziceti???

Modificat de lucianblaga84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anvelopele cum sunt? poate e de la trenul de rulare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dacă îți trepideaza nu are nici o treaba bucsa cu ăsta. verifica cauciucurile, unghi, și așteaptă puțin pana își face jocul Cum trebuie plăcuta pe disc, câți km ai cu astea noi puse pe mașină?

s1 cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!