Jump to content

VW GTI MK 7.5


DB86CLP

Postare recomandată

Salutare, zilele trecute am facut o vizita in Germania la fabrica din Wolfsburg. Am ramas placut impresionat de partea de productie dar si de muzeul VW. 

Am vrut sa ii testez si limita de viteaza in Germania dar nu am reusit din cauza conditiilor meteo. 

 

La sosirea in tara am deschis dosar de dauna pentru inlocuirea plasticului de la trapa. Crapatura a avansat si pare ca nici chederul nu mai sta cum trebuie. 

 

Rama.thumb.jpg.dce95eb74171b46e1641cb99ed38bcd1.jpg

 

 

1111.jpg

666666.jpg

golf 1.jpg

golf 2.0.jpg

GTIIIII.jpg

vw.jpg

W1222.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare, saptamana trecuta am reusit sa rezolv una din problemele care imi stateau pe creier. Am inlocuit ornamentul din plastic de la trapa. Sunt multumit in proportie de 95% de cum a iesit. 

Toata operatiunea a fost facuta pe casco (Omniasig - recomand cu incredere) - cost total ~4400 de lei.

 

 

1.jpg

4.jpg

6.jpg

7.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

In weekend am achizitonat un set de jante pe care le voi folosi ca si jante de "vara" - modelul se gaseste pe GTI 8.

Et-ul fiind mai mic, 51 vs 49 cat aveam pe jantele precedente, am comandat si distantiere pentru ambele punti.

Pentru puntea fata, 13 mm iar pentru puntea spate 20 mm - sper sa le primesc saptamana acesta.  

jante 2.jpg

jante.jpg

jante1.jpg

Link către comentariu

Arata interesant cu jantele astea. Nu stiu de ce dar mi se pare ca arata mai retro (stiu ca suna ciudat avand in vedere ca jantele sunt de G8 si sunt mai "futuristice" dar asa imi da senzatia) :D 

Link către comentariu

Uleiul 0W 30 nu respectă norma 50800/50900

On 30.03.2023 at 12:56, DB86CLP a scris:

Bujiile de RS7 au fost recomandate dupa modificarea de soft facuta la DOP (masina dupa modificare a scos 333 cp).

Dupa mine (nu ma pricep, e doar o parere) as zice ca e un stage 1 +, avand in vedere ca masina are down pipe + admisie schimbata. 

@Adi_vw Uleiul folosit este 0W30 si da este in norma mentionata de tine. Bujiile as vrea sa le fac o data cu uleiul pentru a elimina / reduce riscul ca acestea sa se rupa. 

 

@~LauR~ exact codul asta le-am cumparat si eu - au saiba de cupru.s-l1600.thumb.jpg.d0b2ceb471db8b4540766c3f00a133ce.jpg

Verifică norma la uleiul 0W 30 , nu respectă aprobările vw 508/509 00

 

5 minute în urmă, S.S.s s a scris:

Uleiul 0W 30 nu respectă norma 50800/50900

Verifică norma  uleiul 0W 30 , nu respectă aprobările vw 508/509 00

 

 

Link către comentariu

Salut, conform cu seria de caroserie sunt compatibile tipurile de ulei din pozele atasate. O sa fac o poza si la bidonul de ulei care mi-a ramas.

Norma pe care trebuie sa o respect la masina mea este: 504/507.

Intre timp am montat si distantierele. Sunt multumit de rezultate, masina arata mult mai bine acum. Ma gandesc pe viitor sa pun arcuri sport pentru a cobora putin garda la sol.

ulei.png

ulei 2.png

28.06.23.jpg

28.06.2023.jpg

28.06.jpg

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare, asa cum am descris si intr-un topic pe forum am avut ceva zgomote la cutia de viteze. La inceput am suspectat diferentialul dar dupa o analiza mai atenta am tras concluzia ca este de la cutie. Drept urmare am demontat cutia de viteze si am schimbat toti rulmentii. Parte din ei aveau joc iar la vreo 2 am gasit bile sparte sau crapate. Dupa schimbarea rulmentilor nu mai exista zgomote. Pe langa revizia la cutie, am efectuat si schimbul de ulei si filtre (~7000km de la ultima revizie) + discuri (zimmermann perforate)si placute fata (originale).

La  o zi dupa ce am scos masina din service am facut si un drum in Muntenegru pentru cateva zile de concediu. Masina se comporta exemplar.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salutare, am trecut la rotile de iarna si o data cu sezonul rece i-am facut si o noua revizie. Schimb ulei + filtru (5000 km de la ultima revizie) + inlocuire bujii (RS7 ~13000 km) + placute frana spate. In rest masina se comporta exempler. Imi place foarte mult cu se aseaza rotile cu distantierele montate. 

La inceputul anului viitor as vrea sa ii schimb tipsurile de la evacurare. Daca sunt colegi care ma pot indruma cartre un atelier de specialitate as fi recunoscator. Multumesc. 

35.jpg

36.jpg

37.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!