Jump to content

Martori bord raman aprinsi fără cheie în contact la golf 5 plus 1.9 tdi 2005


devilmk82
 Share

Recommended Posts

devilmk82

Martori bord raman aprinsi fără cheie în contact la  golf 5 plus 1.9 tdi 2005. 

Martorul privind nivelul de ulei din motor și martorul pentru frână de mână clipesc. 

Pe display apare scris : "OIL PRESSURE" și "ENGINE OFF" Screenshot_20221029_233409.thumb.jpg.8163c1578c4e4ea42e83b4f5d76c5a3b.jpg

Când pun contactul și pornesc motorul dispar toți martorii și mesajele de pe display. 

Am scos borna de la baterie. 

Care ar putea fi problema??? 

Mulțumesc!!! 

Screenshot_20221029_233319.jpg

Edited by devilmk82
La inserare fotografii au apărut erori în text
Link to comment
Share on other sites

Cu motor pornit,la scoaterea cheii din contact, motorul se opreste?

Link to comment
Share on other sites

Ai un scurt pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Da,are.Banuiesc in cablajul hayonului..

Link to comment
Share on other sites

devilmk82
acum o oră, spido a scris:

Cu motor pornit,la scoaterea cheii din contact, motorul se opreste?

Motorul se oprește când iau contactul

Link to comment
Share on other sites

devilmk82

Deci un scurt în cablajul haionului? 

Link to comment
Share on other sites

Posibil. Trebuie verificat.

Link to comment
Share on other sites

devilmk82

Mulțumesc! Am sa merg sa verific. 

Link to comment
Share on other sites

On 10/30/2022 at 10:05 AM, devilmk82 said:

Deci un scurt în cablajul haionului? 

NU cred, deoarece acolo nu exista fire care sa aiba curent si cu si fara contact.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Exact. Chiar asteptam sa vad cine o sa posteze asta.....

Eu am gasit câteva astfel de situatii, de cele mai multe ori ebox care a luat apa si cablaj cu probleme in zona de sub ebox

Link to comment
Share on other sites

Eu am gasit la o Fabia cablaje tocate la hayon. Punea contact,pornea si la scoatere cjeie din contact,motorul mergea inainte. O oprea in viteza cu japca si jos borna. Fabia 2013 parca...

De asta am zis. Acum..de la caz la caz. Pina nu desfaci,dam cu presupusul.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Da. Doar ca la G5 nu se poate sa fie de acolo,  deoarece nu are plus permanent la hayon, ca idee. 

Link to comment
Share on other sites

devilmk82

Salutare! 

Mulțumesc mult pentru indicații. 

Am remediat problema. Erau câteva cabluri tocate la haion. 

Am făcut și o cosmetica auto la interior înainte de a apărea problema... E posibil sa se fi scăpat apa undeva pe cablaje. 

În plus am găsit cabluri exfoliate la racordurile de la ușile de pe partea stânga. 

Link to comment
Share on other sites

Deci? inca una cu hayonul...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Buna seara, aceeasi problema am si eu la golf 5 1.9 tdi, raman aprinsi martorii si indicatorul de combustibil ramane blocat dupa scoaterea cheii si nici nu vrea sa mai porneasca, scrie Safe in bord, dar dupa scoaterea bornei si a mufei de la Ecu am reusit sa o pornesc, la punerea contactului martorii se sting si porneste, scot cheia se aprind martorii si se aude un sunet de avertizare si asa raman. Daca scot borna se sting, dar indicatorul de combustibil ramane la jumatate.

Am duso la un electrician, a verificat aproape toata instalatia, tablouri sigurante, relee, refacut fire care s.au exfoliat pe la usi si la haion, nicio schimbare.

Ce urmeaza sa mai verifice sunt ceasurile, dar partial merg, diagnoza le vede, par functionale.

Pe diagnoza imi da urmatoarele erori:

1.senzor nivel carburant scurt la masa-00771

2. modul comanda airbag J234- lipsa semnal/ comunicare-01321

3. modul comanda motor lipsa semnal/ comunicare- 01314

4. Modul comanda frane lipsa semnal/ comunicare-01316

5.Modul comanda servodirectie lipsa semnal/ comunicare- 01309.

6. Senzor nivel temperatura ulei, intrerupe/scurt la plus-00562

Eroarea 1 si 6 dup stergere nu au mai reaparut, celelalte se sterg si reapar dupa scoaterea cheii si punerea din nou a contactului.

Daca ati mai intampinat aceeasi problema va rog frumos sa imi spuneti cum sa rezolvat. 

O seara placuta ! 

Edited by FaKyRu
Greseli ortografie
Link to comment
Share on other sites

Pare ca ai niste ceasuri defecte,in prima faza. Apoi trebuie vazut ce e cu comunicarea pe can intre module. E importanta o diagnoza completa,vazut de unde pleaca problema.

Link to comment
Share on other sites

Normal ca iti raman acele erori, deoarece scoti cheia si ceasurile raman pornite. 

Pe 16 steering wheel, verificati intai contactul, sa vedem ce se intampla si de unde pleaca problema 

Link to comment
Share on other sites

Astazi si.a revenit din senin, se sting martorii la scoaterea cheii, erorile nu mai apar, cu exceptia martorului frana de mana trasa care se clipeste si martorul senzorului de ulei care se aprinde cu rosu la o turatie de peste 2000 de ture si ma avertizeaza sonor, motorul suna normal, trage bine, revizii la timp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!