Jump to content

Smucituri in accelerare (Tiguan AD1)


cascadoru
 Share

Postare recomandată

Smucituri in accelerare mai ales in mod Sport - 2.0tsi, cutie dsg, 4x4

 

Va salut!

 

De cand am luat masina anul trecut (110miikm...acum are 133miikm), am deseori smucituri la accelerare, mai ales in mod Sport.

Smuciturile nu au legatura cu schimbatul treptelor de viteza si sunt mai dese cand sunt in urcare de pante - din ce am observat eu.

Ex: merg constant cu 70km/h si accelerez mai voiniceste - smuceste ca si cum s ar infrana ptr o fractine de secunda dupa care accelereaza.

Alteori, accelerez, se tureaza putin dupa care smuceste si accelereaza in forta....nu cred ca e de la transmisie

Dupa smucitura, accelereaza constant fara alte probleme.

Aceleasi simptome le am si in D si in S, mai putin in D pentru ca cerinta de putere este mai mica.

Eu am si soft dar, comportamentul asta il aveam si inainte de soft - acum este ceva mai violent ca a crescut si puterea.

Nu exista erori pe cutie sau motor sau in orice alta parte.

Sa fie ceva pe; electric (bobine ind.), vacum, sau alimentare ?

 

Cu multumiri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic că e din cutie. O fi vreun început de sfârșit al mecatronicului. Încearcă totuși o adaptare a cutiei, poate scapi/amâni sfârșitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Smucituri in accelerare (Tiguan AD1)

Ia prin eliminare si incepi cu ce este simplu si ieftin : 

 

1)  Log la injectoare in mers sa vezi ca nu este unul lenes 

2)  Bujii -> daca nu au fost schimbate pot sa fie si ele o cauza ( fara eroare) sau daca au fost schimbate cu bujii incorecte  ->  Aici e o discutie pentru ca nu pot fi puse orice bujii AM fara a se alinia distanta de scanteie. 

image.thumb.png.c3273c68c93600defb7b61414ffa1c7d.png

din pacate aceste motoare sunt pretentioase la bujii OE fata de AM  . 

 

3)  Bobinele  - sunt cunoscute ca fac inreruperi de genul descrise de tine. 

image.thumb.png.f44bb127a34dfdd2d4abd5958b615002.png

4 ) Verifica Camshaft angle  cat afiseaza ca valoare , au citit de cazuri in care unul din intinzatoare a cedat si lantul a facut burta si acesta poate sa fie un semn .

 

5)  Ai avut in trecut eroare de P2015 Manifold Flap Position Sensor  ? Chiar si daca ai avuto o singura data in trecut iar dupa stergere nu a mai reaparut , trebuie neaparat verificata galeria ca una din clapete sa nu fie rupta ...... caz in care motorul s-ar inneca cu propiile gaze  in anmite conditii si ti-ar transmite aceste simptome. 

 

Incepi asa , apoi treci la partea de cutie  + altele. 

 

Trebuie totusi sa mentionez ,  avand un soft custom ,   toate cele de mai sus pot sa fie doar in zadar si toate simptomele sa fie doar un "Glitch in the Matrix "  al softului . 

Personal , daca as fi experimentat ceva similar cu tine, primul lucru care il faceam este sa revin la Factory settings software , apoi treceam la investigatii hardware daca simptomele tot se repetau. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul a zis ca simptomele se prezentau si inainte de soft, deci teoretic softul nu ar trebui sa fie o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doomy - iti multumesc mult ptr implicare si ajutor!

1. Asta n am facut o pana acuma.

2. Bujiile au cca 20000km....NGK - le au verificat cand am avut probleme cu GPLul si au zis ca s ok.

3. La bobine m am gandit si eu. Ce parere ai (aveti), sa pun unele pentru putere mai mare ?

ex: cele ptr motoare 2 tsi CHH de 220...230Hp- eu am CZP 180Hp la baza.

4. habar n am cum sa fac asta- trebuie sa caut pe cineva care stie

5. N am avut erroarea P2015, mai mult de atat, galeria de admisie si clapeta acceleratie sunt noi, OE,  ultimele revizii

puse n urma cu cca 15-20mii km - dar, la fel facea si cu cele vechi.

..........

6. am fost si cu cutia la verificat - n au gasit nimic in neregula (mi au zis ca, cutiile astea sunt, citez - Tank.

I au facut si setare de baza, in mers pe autostrada si a iesit ok.

Da, si cu softul de fabrica facea la fel. Tin minte ca  prima data cand am perceput problema, m am si speriat .

Veneam de la munte si am accelerat sa depasesc, cutia in S, a smucit asa tare incat am crezut ca s a rupt o planetara.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai gaz pe masina, verifica compresia la rece si apoi la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. nu, nu am gaz, n au reusit sa faca instalatia sa lucreze in parametrii optimi si au dat o jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa gasesc in vcds corectiile injectoarelor la motorul asta.

mi ar prinde bine o sugestie, multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta dupa inj.. in adv meas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc. eu m am uita in lista de la adv.... si n am gasit nimic dar, poate mi au sarit ochii peste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!