Jump to content

Dpf Filtru particule A4 b8


powershot
 Share

Postare recomandată

Salutari.

Am un A4 B8.5 143 cp cod cjca.

Toate bune si frumoase.

O masina deoasebita din toate pct de vedere, avand in vedere ca am avut doar Golfuri diesel.

Incepand de la G2, pana la 6.

 

Problema mea este ...

Am facut downgrade de soft, avand dieselgate, 9977.

Am pus 2841.

Dar, cu acest soft, regenerarile se fac la 140..180 km.

Cu dieselgate, ajungeam la 260, iarna.

Nu inteleg de ce aceste regenerari mai dese, cu softul orig.

Masina are 300k km, reali, oil ash 0.21.

Fara alte erori sau parametri decalati.

Soot mass measured urca mult mai repede, fata de smc.

Aici e prbl.

Daca este cineva care ma poate lamuri  sau aveti cunostinte care lucreaza in reprezentante, si care stapanesc bine functionarea dpf, va rog sa imi lasati un nr de tel sau mail in privat.

Platesc, nu astept pomana, dar sa lamuresc odata aceasta dilema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • powershot changed the title to Comportament ciudat dpf.

Bună ziua. Mă interesează și pe mine subiectul. Ați avansat cumva cu căutarea unei soluții? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, e inca in cercetare.

Ai "suferinta"asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, da, suspectez aproximativ aceeași problema. A mea e tot 2.0 tdi 143 dar CFHC, in principiu cred că gestionarea emisiilor e aceeași pe ambele. La mine regenerările se fac foarte des, in aceeași zi pe parcursul a 400km am avut două regenerări și mi se pare foarte anormal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CFHC e doar cu 140cp, dar e alta discuție...

Am si eu un CAGA 143 cu soft 9979 și un CFHC de 140 cu 9978, adica ambele au softul dieselgate updatat de fabrică... am masinile de noi, evident ca regenurile sunt mai dese acum ca inainte dar nu incomodează... extern 400+km... stau pe gânduri dacă sa ma complic cu downgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita.

Dieselgate, e un soft pus ca sa spele pacatele Vw.

Dar pregatirea hardvare a motoarelor euro 5, nu e pt acest soft.

Am avut 1.6, cayc, dupa downgrade a scazut consum, cuplu mai bun in ture joase, reg la 750km, evacuarea perfect curata.

In schimb, la Audi, cjca, perioada de regenerare sa injumatatit, si nu imi dau seama de ce, nu gasesc explicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot la dilema ta: s-a pus softul care trebuie? Ai încercat și cu o alta versiune de soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, softul care trebuie, 2841.

Oricum il schimb, pun 9978, DG, sa vad daca urca km intre regenerari.

 

Am 3 variante de soft disponibile pt seria de ecu.

2841

9977

9978

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus acum 9978.

Vedem pe viitor,daca e mai ok din pct de vedere al dist intre regenerari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vb in stanga in dreapta, tuneri, meseriasi, etc, care sustin ca generatia asta de tdi cr la A4 B8.5, adica CJCA, ar fi altceva decat prima generatie CAGA, si ca ar functiona mai bine cu soft de generatie mai noua, cum e 9978 DG.

Impresia mea a fost si nu e placebo, cu soft non dg, trage putin mai ok in ture joase.

Am simtit asta imediat dupa ce am revenit la soft DG.

Ramane de vazut in continuare cum se comporta soot mass measured, adica viteza cu care creste.

Toate cele bune si Paste fericit, tuturor !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/16/2022 at 8:56 AM, powershot said:

Ai facut downgrade de soft ?

Bună. Nu am demult mașina. Eu personal nu i-am făcut nimic softului. Am un Vcds la îndemână. Poate mă puteți îndruma prin ce grupuri sa caut informații. Regenerările se fac la  intervale de aproximativ 140 km și constat un foarte subtil retard in accelerare. Mulțumesc. 

Modificat de xxla20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E f putin.

Circuli doar oras ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica in blocurile de masura, care este nivelul de umplere al DPF ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am apucat sa fac doar drumuri lungi cu ea. E mașina mea pt vacante, când vin in România iau avionul și o folosesc cam doua luni pe an doar la drumuri lungi. Pt drumuri scurte am un 1,9tdi fără filtru. Pe advanced measures la filtru îmi apare așa(scuze pt calitate dar am fost nevoit să fac un screenshot pt a diminua fișierul):

 

 

Screenshot_20220521-162618.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxim am scos intre regenerari 380 km.

Dar, observ ultima vreme o asezare a smm, adica scade mereu sub smc.

Reusesc sa controlez asta usor, mentin temp in dpf, pestw 260..280 grade si smm scade sau sta pe loc, in timp ce smc urca usor.

Conteaza f mult ca motorul sa ajunga rapid in temperatura si sa stea acolo, ceea ce iarna e destul de greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu as vrea sa aflu cumva ce soft am, se poate verifica din Vcds dacă e dieselgate sau nu? Tare mă tem că i s-au făcut update de soft ai as vrea sa revin la vechiul soft(am și un Touran cu același motor cu care fac doar drumuri scurte și nu am nici cea mai mica problema cu dpf-ul). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vezi la advanced  id .... posteaza ce iti apare acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,din pacate nu stiu cum functioneaza aceste software care le folositi,deci nu ma pronunt,dar din cite stiu de la mecanicii mei,cei care monteaza si codifica filtrele,pe masini,in anii de experienta lucrind cu asa ceva,noi urmarim urmatoarele:

Ulei de motor cit mai bun (recomandad de fabricant) si intotdeauna sub nivelul maxim pe joja.

Injectoare curatate ca sa nu pulverizeze aiurea

Motorina din cea mai buna...nu stiu ce se poarta in RO

Filtru aer curat...nou...

Odata curatat cu ultrasunete,FAP-ul---il monteaza, apoi cu masina de diagnoza ,,fac calculatorul sa creada" ca sa pus filtru nou.

Se face o regenerare cu masina de diagnoza,si asta este totul,nu se mai intorc clientii 1an...sau chiar mai mult.

Din pacate eu ma ocup doar cu curatarea lor,nu pot sa va ajut cu mai multa informatie,dar ce stiu sigur,este ca rar se mai intoarce vreun client inainte de 1an sau chiar mai mult uneori.

Trebuie tinut cont de gazele dupa evacuare care sint direct relationate cu combustibilul folosit,uleiul din motor,si filtrul de aer,in asa fel incit amestecul sa fie cit mai curat posibil.

Restul este politica,interese comerciale,si abureli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună ziua! Îmi permit să postez un screenshot cu rubrica advanced ID, v-as ruga dacă puteți să-mi spuneți dacă e dieselgate sau nu. Va mulțumesc anticipat. 

Screenshot_20220714-115454.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate,  din poza ta nu se înțelege nimic. Fa una mai clara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, cred că s-a modificat calitatea imaginii în timpul upload-ului. Pun alta imagine acum. Eventual pot sa rescriu aici informațiile care contează. Mulțumesc 

Screenshot_20220716-190145.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva, daca dpf se poate scoate de pe A4 B8.5, FL, pe sub masina, demontand traversa cutie, sau prin compartimentul motor, demontand egr cu racitor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un audi A4 B8 2.0TDI CAGA an 2008 (euro4) și am DPF-Off și Stage 1 , EGR-ul ai catalizatorul au rămas , a fost scoasă doar partea de DPF. 

Acum as vrea sa va întreb pe voi pt că sigur va pricepeți mai bine că mine, ce ulei ar fi recomandat acum fara DPF sa folosesc, sa merg tot pe 5w30 sau sa trec la 5w40.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Dpf Filtru particule A4 b8
  • 6 months later...

A trecut ceva vreme, am curatat dpf, avea 86 grame oil ash.

Admisie, egr, racitor, toate curatate. Alta viata, se simte.

 As mai face o incercare, downgrade de soft, poate acum a revenit la un comportament normal.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!