Jump to content

Cutii de viteze DSG - Probleme & Discuții (Golf VIII)


aroganta
 Share

Postare recomandată

Salut domnilor.

Pana la urma știe cineva ce cutie echipează G8 2.0TDI 150CP? O fi alta decât DQ200?


Eu confirm ca la al meu G8 2.0TDI de 115CP am DQ200. La Jetta 2.0 TDI 110CP dinainte de G8 am avut aceeași cutie DQ200 care pe la 65k au picat volantul, kit-ul de ambreiaje, și mecatronic-ul fix in ordinea pe care am menționat-o cam pe la un interval de o săptămâna unele de altele (volantul+ambreiaj primele împreuna și apoi mecatronic-ul) și am stat o luna și jumătate fără mașina fiind in service in W și mecanicii învârtindu-se pe lângă ea fără prea mult succes. Pana la urma le-au înlocuit pe toate și cât am mai ținut mașina (vreo 6luni) au funcționat bine.

 

Deocamdata la G8 nu pare ca ar fi vreo problema cu dsg-ul (am doar 3k parcurși pana acum) dar parca când ma gândesc ce-am pătimit și citind despre problemele apărute la mașina lui @aroganta, ma trece așa un fior rece pe șira spinării….

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta de 150 HP trebuie sa aiba DQ381 ... asa a avut si pe generatiile anterioare motorul de 2.0 TDI 150HP. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cuplu de 360...cam imposibil sa ai dq200. iar cuplul ala e prevazut si in specificatii, nu e vorba de ce ar putea motorul in sine.

iar ala de 115 are cuplu de 300, deci nici ala nu prea are cum.

 

https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-golf-viii-2.0-tdi-115hp-38154

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vorbeam pe pagina trecuta, oricand producatorul poate limita cuplul motorului la orice valoare doreste. Si reteta asta a mai fost aplicata in trecut pe alte motoare. Tinand cont ca motorul de 115 HP este urmasul fostului 1.6 TDI din trecut de putere similara, echipat de-a lungul vietii numai cu DQ200, e natural ca si asta sa aiba tot DQ200 si cuplul redus de la 300 Nm la 250 Nm. Mai ales ca e varianta entry level si in general oamenii cumpara motoarele astea pentru a avea un consum cat mai mic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poate, dar aici nu a facut-o. eu nu ziceam mai sus ce poate motorul teoretic, ci ce poate aici fizic cu cutia pusa deja. ai datele oficiale chiar de la vw in care spun ca e de 300 cuplul, iar eu de ele vorbeam. nu exista o regula, asa ca nu stiu de ce te bazezi asa mult pe ce s-a intamplat in trecut.

 

sunt multe reviewuri si toti zic de ala de 115 ca are cuplul de 300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul de 2.0 TDI cu 85kW și 115CP, cuplul de 300Nm este intr-adevăr specificat de producător pentru echiparea cu cutia manuala cu 6 rapoarte. Același motor 2.0 TDI poate avea 85kW sau 110kW dar cu DSG7. Atunci logic, daca pe varianta limitată la 85kW au pus DQ200 și acesta suporta maxim 250Nm ar trebui ca pe 110kW cu 360Nm specificat in fisa tehnica sa fie alta cutie, adică DQ381.
 

Ideea era daca cineva care are versiunea de 110kW poate confirma ca este instalată versiunea DQ381 sau altceva, diferit de DQ200.

 

Eu pot confirma ca pe 85kW am DQ200 deoarece in contul meu de client pe myvolkswagen pot vedea echiparea completa a mașinii așa cum o definesc cei de la Volkswagen de la fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot confirma eu ca motorul 2.0 TDI de 110 kW vine cu DQ381.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

De câteva zile am renunțat sa mai folosesc “auto hold” și parca mașina se mișcă mai bine in D, in sensul ca parca nu se mai turează motorul la 3000 rpm la plecarea de pe loc înainte sa schimbe de la tr1 la tr2 și parca simt cuplul  ca “prinde” mai bine și cutia schimba ceva mai bine, mai progresiv, nu mai este așa agresiva la schimbarea de la tr2 la tr3.

 

O sa mai merg o perioada fără auto hold și apoi o sa-l activez din nou. Daca voi simți din nou acea întârziere și o accelerare parca mai mult in gol la plecarea de pe loc atunci e clar ca e un “Setting” care se schimba atunci cand folosești auto hold-ul in D.

 

A mai experimentat cineva ceea ce am descris mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea si a mea ... am renuntat la auto-hold, dar in ultima vreme il folosesc iar - este horror in Bucuresti.

uneori smuceste la plecate, alteori nu-l activeaza chiar daca am copita pe frana. 
 

oricum cutia mea nu e in mintile ei ... patineaza intre 2-3, dar cei de la PB sunt niste imbecili si atunci o sa astept pana raman cu ea in drum, o las acolo, o incui si le zic sa o ia sa si-o bage in ... service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e mai indicat sa ciupesti foarte usor acceleratia pentru a se debloca autoholdul, abia apoi sa revii pe acceleratie pentru a nu produce acel soc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Va rog continuati discutiile despre cutii DSG pe unul din threadurile dedicate.

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!