Jump to content

DPF si Adblue A4 b9


Wily91
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Dupa un drum de 1000 km pana in Austria mi-a aparut eroarea asta pe VC. 

Am adaugat 10L de adblue de la primul OMV si nu s-a schimbat nimic...

Cand am ajuns acasa am facut o scanare si mi-a aparut aceasta eroare:

1 Fault Found:
28653 - Reductant System Performance Bank 1
P204F 00 [101] - Malfunction
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 149775 km
Date: 2022.01.20
Time: 16:25:51

 

Am sters eroarea, in adaptari am incercat IDE04730-Reset SCR lock si SCR level restart si tot apare... 

Dupa ce am sters eroarea, nu mai apare nici o eroare pe engine.

Mai am 250 km si masina nu mai porneste. Ce pot face ? 

IMG_5538.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare sistem adblue. Daca fizic nu ai componenta defecta (de regula, exista), atunci update sw motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to DPF si Adblue A4 b9

Am facut din nou ceva masuratori. Atasez pozele sa vedeti despre ce este vorba

IMG_5553-min.jpeg

IMG_5554-min.jpeg

IMG_5555-min.jpeg

IMG_5556-min.jpeg

IMG_5557-min.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu observ ca pompa de adblue face presiune, aproximativ 5000 hPa. Asa am mai vazut si prin alte scanari.

In zona injectorului ai scurgeri de adblue ?

Ai putea sa-l desfaci sa-l cureti ca sa elimini si aceasta cauza. Din cate am inteles e prins doar cu un colier si se desface usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa vad daca are ceva scurgeri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la un tehnician de la Porsche Timisoara. Am lasat masina cateva ore si baiatul a rezolvat problema. 

A rezolvat problema cu ODIS (nu a intrat in detalii ce si cum a facut, doar mi-a spus ca a modificat ceva paramentri si o regenerare fortata in mers)

Mesajul a disparut si masina merge perfect.

Cost 300 ron

M-a certat pt ca am sters eroarea cu VCDS :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/28/2022 at 12:41 PM, F l o r i n said:

Verificare sistem adblue. Daca fizic nu ai componenta defecta (de regula, exista), atunci update sw motor 

Verifica ce varianta de sw ai acum la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, Wily91 said:

Am fost ieri la un tehnician de la Porsche Timisoara. Am lasat masina cateva ore si baiatul a rezolvat problema.

Ai rabdare 500-1000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica daca ti-au pus softul pentru adblue CY23 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/2/2022 at 11:42 AM, moroenius said:

Poti verifica daca ti-au pus softul pentru adblue CY23 ?

Daca imi spui unde sa ma uit, cu cel mai mare drag

Modificat de cogdao
Quote mesaj anterior interzis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe 01 engine la adv id..salveaza txt si posteaza-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu-mi dau seama din log. Poate ne spune Florin.

Am aplicatia audi instalata si zilele trecute imi aparea istoricul.

Ultima intrare, era pentru update-ul la versiunea YC23 si de asta te-am intrebat si pe tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o resoftare, dar varianta de sw e cea veche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am facut 2000 km si totul e ok... sper sa nu apara mizeria din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !

 

Pana la masina actuala nu am avut niciuna cu AdBlue si ca tot omul am cautat informatii cum si cand se face plinu rezervorului de AdBlue. Asa ca am pus VCDS si am verificat nivelul, calculat de sistem aveam cam 6 L. Am incercat chiar sa activez nivelul in MMI dar, nu mi-a afisat nimic. Am cumparat 20 L de G052910A4 sa fie (am rezervorul optional de 24 L).

 

La un drum de 600 km, dupa primii 200, la o repornire mi-a aparut in bord mesajul cu completarea a min. 6-10 L si range 2400 km. A doua zi, dupa ce mai facusem vreo 400 km, aveam range 2000 km - am iesit pana la piata si dupa cativa km mi s-a aprins in bord "check engine". Revenind acasa am pus VCDS pe masina si am gasit "Low pressure" la pompa de AdBlue (press pe undeva la 1000 si ceva hPa (evident de la lipsa de aditiv). Am pus cei 20 L in rezervor, am resetat erorile, pornit masina si am verificat din nou presiunea, care acum era pe la 5000 si ceva de hPa. Nivelul de Adblue, calculat acuma era de 21 L, deci practic in rezervor mai a aveam cam 1 L ,desi range-ul afisat era de 2000 km. 

 

Concluzia este simpla, cand va apare mesajul de a completa cu AdBlue, completati. Senzorul de nivel AdBlue nu este la fel de precis ca si cel de nivel de carburant si sunt convins ca multe probleme apar de la lipsa de AdBlue din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am avut si eu un Audi A4 B9 2.0TDI 150hp cu care am avut aceeasi problema.

 

Eram oricum stresat din cauza mesajelor de pe grupul de FB unde tot la doua zile se plangea cineva de acel mesaj, in functie de caz fiecare rezolva ori cu completare adblue, ori cu curatat injector adblue, sau chiar schimbat pompa impreuna cu rezervorul.

Mi-a cand aparut in bord mesajul cu 1000km, am mers direct sa alimentez cu AdBlue si nu a disparut imediat eroarea. Abia dupa 2-3 opriri si inca vreo 200km am scapat de stres.

 

Pentru mine a fost un chin sa am o masina la care sa stiu ca mai devreme sau mai tarziu (cel putin la km aia...190k) voi avea probleme cu pompa de adblue, ce vine doar impreuna cu rezervor. Cost 8000Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut si bine v-am gasit!
Este primul meu post aici - imi cer scuze daca incalc vreo regula a forumului sau daca problema mea a fost deja prezentata(am aruncat un ochi dar nu am gasit ).


Din decembrie 2021 sunt posesorul unui Audi A4 2.0 TDI din 2017 - seria de sasiu WAUZZZF46HN061926 cumparat din Romania la 190k KM.
Va relatez mai jos povestea prin care trec, sunt total atehnic intr-ale autoturismelor asa ca va spun cum am inteles eu situatia:

-in luna aprilie am primit eroarea "AdBlue Fault - No restart in 1000KM"
-am dus masina la un service multibrand din Bucuresti unde initial au resetat eroarea si mi-au zis sa vad daca reapare. Eroarea a reaparut imediat si m-am intors la ei.
-dupa verificarea pe tester au identificat erori legate de injectorul de Adblue. Dupa, spun ca au refacut diagnoza si la un partener autorizat Audi de-al lor care, la fel, a confirmat faptul ca trebuie inlocuit injectorul de Adblue.
-comandat, asteptat si inlocuit injector Adblue cu piesa originala.
-dupa montarea injectorului, cand s-a incercat calibrarea, configurarea sistemului a aparut eroare si la pompa de Adblue. La fel, imi zic ca au verificat si la partener si clar pompa nu comunica decat aleator cu sistemul si cand comunica nu da valorile care trebuie si trebuie si ea inlocuita.
-comandat si pompa, originala, care vine si cu rezervorul de Adblue + asteptat. La acest moment chiar i-am intrebat daca mai poate aparea si altceva, o alta piesa. M-au asigurat ca sigur merge dupa inlocuirea pompei si ca nu ar mai putea aparea altceva.
-se inlocuieste si pompa, dupa alte 2 saptamani de asteptare si tot nu merge. Modulul de comanda, calculatorul de Adblue nu comunica cu noua pompa.
-acum sunt in asteptarea acestei piese, de mai bine de o luna, iar raspunsul pe care il primesc este ca este indisponibila la toti furnizorii.

Conform exploded viewurilor folosite de cei care comanda piesa, asociat seriei mele de sasiu, piesa pe care o caut este 4M0907355B.
Insa cei de la service imi spun ca a fost o problema de fabricatie pe partea de Adblue la un anumit lot de masini, printre care si a mea, si ca producatorul recomanda acum inlocuirea cu 4M0907355E care nu se gaseste nicaieri. imi spun ca daca s-ar monta piesa cu B, aceasta are o problema si nu va putea fi configurata dpdv soft astfel incat sa functioneze corect cu injectorul si pompa abia inlocuite.

Astazi, dupa aproape 3 luni de zile si cu aprox 10k lei platiti masina e inca la service fara vreun orizont de rezolvare.

va rog sa-mi spuneti daca ati auzit de aceasta speta, mie unul mi se pare cel putin ciudat.
si mai ales, daca cunoasteti vreo rezolvare.

P.S: astazi m-au sunat sa-mi propuna Adblue Off pana reusesc sa gaseasca piesa dar am refuzat. Nu stiu ce impact are asupra altor componente si mi se pare ca vor doar sa scape de mine

Multumesc anticipat.

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ! Masina in cauza Audi B9 2.0 190CP, schimbat racitor gaze, clapeta egr si curatat DPF. Am inlocuit si senzorii de presiune diferentiala si nu reusesc sa ii adaptez. Nu gasesc adaptare in basic setings . Ma poate ajuta cineva, a patit cineva asa ceva ?

2E1D9973-64D6-4297-BEAD-87BFD4E25604.jpeg

C6DABDD5-EF0A-48A9-9259-047B35F9E711.jpeg

8ED9382B-1752-4E3F-8FBC-943B52F43C70.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, descrie care este problema,  ce erori ai pe motor, etc?....de ai facut toate operatiunile de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge eroarea,identifica si remediaza problema care in general e la motor ,nu la dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost din răcitor -ul de gaze dar dacă tot am desfăcut am zis să trimit și dpf.ul la curățat deoarece avea 60 g umplutură. Am cumpărat răcitor și clapeta egr oem. Pe dpf nu aveam probleme. Ștergeam eroarea p2002 dar după două zile apărea din nou.La reprezentanta mi-au spus că trebuie înlocuit răcitor -ul de gaze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu mai este nici o problema de sambata de cand s.a montat racitorul si clapeta noua. Saptamana aceasta au sosit senzorii de presiune diferentiala si i.am montat dar nu reusesc sa le fac adaptare. Valoarea dpf.ului am adaptat.o si totul este ok. Problema mea acum este ca nu reusesc sa adaptez noii senzori de presiune diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!