Jump to content

Masini electrice - cauciucuri speciale sau clasice?!


Rave
 Share

Recommended Posts

Sa discutam! Merita sa luam cauciucuri create special sau ramanem la cele clasice?

 

O prima opinie aici:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu am ales cauciucuri cu +. Fiind semnul distinctiv de approved precum este si manual scris.

AB94C848-1878-459C-A8FF-42F67F228176.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

depinde ce doresti. daca vrei economie, poate da.

dar cum multe EV au cuplu de jos si putere multa, eu prefer cauciucuri performante (aderenta buna, chiar daca nu exista speciale de EV) in locul celor dedicate EV. 

mie, astea CONTI cu care a venit id3 mi se par slabe pentru puterea masini daca incerc sa plec tare, sau sa ies din curbe tare, sau pe umed ...nici nu mai zic. e frustrant. 

vara, pe asfalt incins, daca mergi tare iar sunt depasite. prefer sa incarc mai des, dar sa ma bucur de ce ofera masina (sasiu, putere, centru de greutate jos..etc) 

la urmatoarea masina EV (sper mult mai puternica) ii voi pune direct cauciucuri sport, gen Michelin PS..ceva. 

Link to comment
Share on other sites

Asta cu aderenta chiar este o problema. De cand au inceput acum ploile, masina este cam degeaba. Daca incerc sa plec tare sau sa depasesc / devansez o alta masina se lasa cu frana si becuri care clipesc in bord, nu cu acceleratie. Si asta la e-Golf care nu e cea mai puternica electrica :)

Chiar eram curios ce prefera lumea!

Link to comment
Share on other sites

Intradevar si cu Bridgestone-uri cu care a venit masina patineaza cam mult. Am vazut ca exista PS4s pe 20” dar nu sunt convins sa fac schimbarea. 
In schimb de cele de iarna, Conti 850P nu am motive sa ma plang. 

Edited by Silviu_7
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat acele Bridgestone in vara pentru ca erau zgomotoase. Am trecut la Goodyear - nu se mai aude nimic la viteze mari. Diferenta foarte mare. 

Link to comment
Share on other sites

gigelm5m3

Masina mea a venit cu cauciucuri normale Brigstone Turanza ER001 care sunt departe de a fi ECO. Din pacate nici aderente nu sunt la temperaturile acestea. Anul urmator ma bate gabdul sa trec pe Micheline PS4 din motive de aderenta. DOar ca se gasesc greu pe 205/55/16.

 

@Abucu ce model de Goodyear?

@Ravemasina ta cu ce cauciucuri a venit? E comparabil raportul cuplu sau putere/greutate e-Golf vs ID3 pe vremea acestea dpdv al aderentei. Adica ID3 are undeva la 110 cai/tona vs 85 cai/tona, dar are si tractiune spate, deci se incarca puntea spate la acceleratii si are un plus de aderenta.

La franare e alta povestea.

Link to comment
Share on other sites

Johnny Bravo

Pentru iarna am comandat Bridgestone Blizzak LM005. Sper sa si vina.

Pentru vara, raman cu cele cu care a venit masina, Continental, pana se tocesc.

Momentan, pe uscat au fost suficient de OK dar nici nu am abuzat de ele.

Link to comment
Share on other sites

@gigelm5m3 Tot Bridgestone Turanza… ceva. O sa ma uit exact cand ajung la masina. 
Pe mine ma batea gandul sa trec la Primacy dar am vazut si niste Primacy E sau ceva de genul si nu stiu daca merita.

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

ma uitam ca tesla 3 performance venea cu Michelin PS4, si mai nou cu Pirelli P0 ...deci cauciucuri sportive. 

Link to comment
Share on other sites

gigelm5m3

Tesla are mai multi cai si ei trag la timpii 0-100 ca instrument de marketing. In alta ordine de idei eu prefer aderenta in detrimentul range-ului. Estimez ca diferenta de range sa fie sub 5%.

Din experienta stiu ca trecerea de la Bridgestone Turanza la Micheline PS4 schimba semnificativ in bine comportamentul masinii. Am experimentat pe G6.

 

@Rave Primacy sunt clar mai bune decat Turanza, dar sub PS4. Acum care e diferenta intre Primacy si Primacy E mi-e greu sa zic. E clar ca un cauciucu eficient dpdv autonomie trebuie sa flexeze putin ceea ce e in directia opusa aderentei. Desi cred ca se pot face flancurile dure si calea de rulare mai moale, mai aderenta.

 

Era un articol de prin state cu un e-Golf pe care pusese cauciucuri PS4 ce e drept  R17. Zicea posesorul ca a atinge pe skid pad 1.21g lateral force... ceea ce e mai mult decat un Corvette C8 cu motor central...deci potential exista :D

Link to comment
Share on other sites

PS4 are modele create pentru fiecare client separat, Mercedes, BMW, Porsche, chiar si Tesla are anvelopa speciala PS4.

 

Diferentele fata de aceeasi anvelopa AM sunt foarte mari.

Acesta este un video de acum cateva luni, dar gasiti pe YT si altele care au facut analize mai amanuntite.

 

https://www.youtube.com/watch?v=COA630Juf_U

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept