Jump to content

Vw Passat B8 Break, 2.0 tdi, 190cp, Dsg, Adblue


sorinaciu

Postare recomandată

Refill adblue 

HcYNsNM.thumb.jpeg.4f5ff398fcadeec5abd147dcc434ffe6.jpeg

 

S-a făcut și update soft privind problema de resetare a trip-ului si a consumului de combustibil. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Amortizoarele de la haion au dat semne de îmbătrânire....timpul de așteptare pentru cele OE era undeva la 10 zile lucrătoare, m-au determinat să aleg Stabilus. Cost final 2x175.

HhL1pBp.thumb.jpeg.5c4521435e3e4ee0635ccaf6c564927d.jpeg

 

Ușor, ușor ne pregatim de următorul schimb de ulei, x 2 mașini.....

Ggl8IKj.thumb.jpeg.208e45370c02b37d6daede1319d8bbc8.jpeg

Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. 

După o testare a bateriei de pe mașină, fiind înlocuită de fostul proprietar în urmă cu 3 ani și ceva, valorile nu au fost ok. Așa că s.a făcut o desulfatare. Before and after.

FXLpYI2.jpeg

Link către comentariu

Comparatie neconcludenta intre bateria AGM descarcata si incarcata. Testul corect de verificare a sulfatarii/desulfatarii/starii de sanatate (rezistentei interne) se face cu bateria incarcata atat inainte de desulfatare cat si dupa. Descarcarea bateriei sub 70% (tu ai 69%) face sa creasca rezistenta interna datorita unei sulfatari superficiale. Daca bateria nu sta mult timp descarcata sub 70% sulfatarea dispare de regula la o incarcare completa normala cu curent mic.

Daca poti, verifica peste o luna bateria. Daca gradul de incarcare scade iar sub 70..75% si rezistenta interna creste iar, atunci ai probleme cu instalatia electrica de incarcare a bateriei (cu exceptia cand faci drumuri scurte in oras care ar motiva incarcarea insuficienta) si se va sulfata din nou.

Link către comentariu

Scrie mare pe acel raport "reincarca si testeaza" si nu scrie degeaba. Daca faceai doar asta, cele mai probabil aveai fix acelasi rezultat.  

Link către comentariu

@florilar1, într-adevăr, în perioada asta am circulat foarte putin cu mașina, și au fost/sunt drumuri scurte. Persoana care a făcut desulfatarea bateriei a recomandat ca să mai facă un test la baterie. Mulțumesc pentru sfat.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Bună seara. Un nou prag. Urmează săptămâna aceasta și schimbul de ulei/filtre după un an și 10.000 km parcurși. 2F0CisG.thumb.jpeg.5556dffc615d026d45957296ef0f85d5.jpeg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Un cadou mic, de ziua ,,copilului"!

TPnLlOv.jpeg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ziua bună tuturor. 

Ziua de astăzi a început cam asa:th0h6S1.thumb.jpeg.790ee89f23199a6dd2fbd2bcb6f7f989.jpeg

a continuat cu 

RpArlq1.thumb.jpeg.1dd31bf4332ba6427239153c612e8874.jpeg

1EvFY7W.thumb.jpeg.8e8bf6d908bfb58649e68ad1b4a6edf3.jpegCRrEIwo.thumb.jpeg.28d3f4fbc118aa4d7f8ccdd9e9cff668.jpeg5JRkHU0.thumb.jpeg.8c1eaf577b20a657ede4b91bdd20eca1.jpeg

La sfârșit s-a aplicat 

3SGkwN2.thumb.jpeg.afb1f780a05e8e676af9e8bd294f4929.jpeg

procesul muncii

H1pXifz.thumb.jpeg.93ef54e27eeb8651b7bfdbe9ae334ca1.jpeg8hkUm47.thumb.jpeg.e1e6c6e4368789f1c5ffe62aafa9e380.jpeg

iar rezultatele foarte mulțumitoare.

Îmi pare rău că rezultatul nu poate fi reprodus în fotografii.

În două ședințe au fost făcute capota și plafonul, urmează în alte două ședințe ușile, aripile și spoilere față și spate. Partea plăcută, niciun element metalic nu este revopsit!

O zi bună tuturor!

 

TAk4B6v.jpeg

 

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu

La 2 ani de la achiziție și 36000 de km parcurși, urmând să plec în concediu, am zis să verific instalația de aer condiționat. Lipsă 105 gr. freon și doar 25 lei 100 de grame. J2VzXWR.thumb.jpeg.46d7c4d4d687fd87caf91e9658813336.jpeg

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu

Incepand cu anul 2017 a inceput VW sa foloseasca pe masini acel refrigerant R1234yf, asa-zisul freon de generatie mai noua, care este mai scump. 

In primavara am recurs si eu la un proces cap-coada de verificat, curatat si completat cu freon sistemul de climatizare, si masina mea fiind fabricatie 2016, am avut noroc sa am nevoie tot de tipul de freon de generatie mai veche. Tot atunci am aflat si faza de cand a intrat in utilizare, pe gama VAG, noul tip de freon. 

Link către comentariu

Cu ajutorul necondiționat al lui @djsmiley007, căruia îi mulțumesc și pe această cale, pe mașină am acum:

S939rgl.thumb.jpeg.b4bd8ceb5f2bc9f0bfad32fbdaa1c89b.jpeg

S-a făcut și update de firmware

3hV4iYX.thumb.jpeg.d339a9e0f71f12b829e434393c0f2828.jpeg

și update la ultima versiune de hărți 

JGPTSAH.thumb.jpeg.b500aabd850a0ce404164db7ba3291f3.jpeg

A rămas de rezolvat problema conectării la telefon, problemă care cred că provine de la usb

SAvsrdO.thumb.jpeg.2ce4906d1c0914b0460fa70cdcfd2fee.jpeg

 

Din câte am înțeles de la @djsmiley007, trebuie cu altă terminație.

Link către comentariu

Yupiiii !!!!!! avem și android funcțional pe mașină plus câteva activări suplimentare!

Mulțumesc frumos, încă odată, @djsmiley007 pentru ajutor!Hm8HHcM.thumb.jpeg.b81c799d9cf63c449f4a4a445af419db.jpeg

sr7leUj.thumb.jpeg.447efbaafb3c130311624b21f7a0ac0b.jpeg

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astăzi a continuat și terminat părțile laterale ale mașinii. Din păcate fotografii din timpul ,,procesului" nu am apucat să fac.... Am ales protecția hibrida pebază de grafit.

DWuhBiN.thumb.jpeg.25cdeda7c15e626e60600450104d1587.jpeg

După amiaza a continuat cu plasticele interioare, produsul ales de la Koch Chemie. O surpriză plăcută după aplicare pe elemente piano black: se curăță foarte bine!

 

 

 

 

xLIxIrr.jpeg

Yzx0Q5p.jpeg

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare tuturor!

De aproape 2 săptămâni acumulatorul care era pe polo, și care a ajuns pe mașina mea, a început să dea semne de ,,oboseală". Am încercat o resuscitare, dar......astăzi am ales să o înlocuiesc, tot cu varta, mai ales că se apropie sezonul rece. Cred că din săptămâna 11 și 2015........este mai mult decât suficient. 

31umnoz.thumb.jpeg.321bbafa40f4d669ed92e38f19c86fcb.jpeg

pWTYoIT.thumb.jpeg.273020a54b2dcb92ec80ed00cad2b0d4.jpeg

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu

Cam pe la cati V iti statea dimineata cu bateria veche? Daca exista informatia, bineinteles. 
Intreb pentru ca mie inainte de prima cheie imi sta pe la 12.3 V, porneste bine si nu stiu daca sa ma ingrijorez sa o schimb( 1.6 tdi O3). 
PS: bateria originala din 2013

Link către comentariu

Azi am înlocuit senzorul de temperatură exterioară, pe origine. Preț 95 lei (ajutat de un prieten).

6a2lFBC.jpeg

Link către comentariu
  • 6 months later...

A mai trecut un an și 11000 de km, un nou schimb de filtre, si un total de 212000 de km. Am ales uleiul Liqui moly 5w30 top tec 4200 și filtre mann.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!