Jump to content

TURBOSUFLANTA


shtefu
 Share

Postare recomandată

inlocuieste N75, nu are rost sa te complici cu lipituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord,

chiar vreau sa ma interesez de un pret pentru un N75 nou, nu stiu ce producator ar fi recomandat, sau chiar pe original,

si ma intereseaza si acea supapa, dar nu stiu exact ce cod sau denumire are, 

ma gandesc ca nu e in regula daca nu inchide perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o intrebare...

Mam hotarat sa schimb turbina deoarece e cam pe duca

Intrebarea este pot pune una de 116 cp?

A mea e de 101cp

Mai trebuie schimbat ceva?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca faci un hibrid, . si sa nu crezi ca daca o pui de 116 cai va merge masina mai bine. Ca sa beneficiezi de puterea ei, trebuie si soft. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu recomand soft. turbina originala si atat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎18‎.‎05‎.‎2006 at 15:07, shtefu a scris:

se poate ca la 40k km sa fie nevoie de o curatare la turbosuflanta? ... ca am acceleasi probleme care le-am vz pe site... nu stiu ... mi se pare cam putin ... e adevarat ca s-a mers cam mosnegeste cu masina...cred ca a fost subturata cam mult...si de cand am luat-o eu pe la 34k ... i-am dat mai mult talpa si de curand am obs ca pe la 3200-3500 i-mi cade acceleratia...si trebuia luat contactul si pus la loc ca sa isi revina... oricum ... ash vrea sa stiu daca e posibil sa fie de la turbina la 40k km ...

SCHIMBA ACTUATORUL TURBINEI ȘI TOTUL SE REZOLVĂ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

Ca sa nu deschid aiurea un alt topic, pun si eu o intrebare despre furtunul de presiune ce pleaca din turbo si intra in conducta de plastic ce duce spre intercooler: ieri am schimbat uleiul si am vazut ca scuipa ulei destul de bine pe la ambele imbinari, atat cea dinspre turbina, cat si cea cu conducta de plastic. Rasfoind putin pe net, am vazut ca sunt o-ring-uri schimbabile la ambele capete ale furtunului. Pt cei cu acces la ETKA, ce cod au respectivele la motorul AXR: 1J0 145 117? 

Ma refer la poz 12, din pictograma atasata.

sk0_014585194.gif

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da furtunul jos si verifica starea urechilor de care se se prinde siguranta . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rulajul mic care-l are masina ( 80k km), nu cred totusi sa se fi facut uzura la acele urechi, dar am sa verific oricum...

Referitor la intrebarea cu codurile o-ring-urilor nu ma poaet ajuta nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , cod oring tubulatura intercooler 3CO 145 117F sa fie de culoare verde .

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

Am si eu probleme cu o Skoda Octavia 1, 2014, 1.9 TDI, ALH. Foarte des in depasiri isi pierde puterea si nu se mai accelereaza, doar daca opresc si pornesc motorul isi revine. Din ce am citit mai sus este posibil sa fie actuatorul sau turbina.

Puteti sa ma ajutati cu o recomandare de service unde sa rezolv problema?

Mentionez ca masina are chip tuning(aproximativ 120 CP).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceleasi probleme la SKODA OCTAVIA 1.9 TDI ALH 90 CP 2004.

Masina merge perfect in oras, dar in afara orasului pe la 2500-3000 cu a 4-a (depasire sau deal) se simte diferenta in pedala de acceleratie iar turbina se decupleaza. Trebuie repornit motorul pentru a-si reveni. A fost curatata turbina iar 2-3 ani a mers perfect. Recent au inceput iar simptomele si am mers la un service auto specializat pe turbo sa-mi faca o diagnoza completa (tester + verificare mecanica). Dupa diagnoza si 150 de lei - problema: presiune prea mare in turbina + calamina, am primit oferta de pret ~ 2600 de lei care arata cam asa:

image.thumb.png.f1f5a7fb818c0373369a7fd24a97e26d.png

Problemele abia incep, dupa ce am primit oferta am raspuns ca ma voi gandi daca vreau piesa noua/reconditionata si voi reveni cu programare. Cand plec de la service, sa nu-mi vina sa cred: s-au jucat cu furtunasele si vaacum-ul de nu mai mergeau nici franele cum trebuie si nici turbina nu mai tragea deloc (tin sa mentionez ca in oras mergea perfect, chiar si cu turatii 3000-4000 - rupea asfaltul inainte sa merg la diagnoza).

Am 2 intrebari:

- este posibil sa fi deconectat un furtunas si din aceasta cauza sa-mi fi decuplat turbina in totalitate? Ce legatura au franele, pt ca nu mai am presiune buna in pedala, apas in gol si foarte fortat cateodata.

- oferta de pret este competenta? trebuie sa curat tot ce au specificat? Pe clapeta era calamina multa, m-am uitat si eu (am poza).

Multumesc!

 

 

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sistemul de furtune de vaccum, e posibil sa ai pierdere pe undeva,  de aici si lipsa actionarii tijei care regleaza cursa de la  geometria turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manopera e bataie de joc.. nici la reprezentanta nu este atata....   Cauta alt service

  • - D/M catalizator? nu se demonteaza de pe masina la ALH... 
  • - 150 lei curatare tubulaturi?
  • - 300 lei demontare admisie EGR, ????  astea se fac in 30 de minute... 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!