Jump to content

Probleme Seat Ibiza 1.2 BXV


SmoKeyBv
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi ! 

Poate reușesc cu voi sa găsesc problema acestui mic Seat un 3 pistoane, mașina soției.

 

Mașina e un ibitza 1.2, 3 pistoane, is motor BXV.

Problema a apărut în toamna anului trecut, a încetat pe perioada iernii cu rare simotome și a reapărut în primăvara aceasta făcând probleme foarte des.

 

Masina că simptome are:

-Fluctuații de turație ( se accelerează singura până la 1200-1500 turații și rămâne câteodată așa.

-Se subtureaza și imediat se accelerează singura.

-In mers când iau piciorul de pe accelerație coabara foarte greu in ture.

 

Mașina are momente când funcționează perfect și momente când face cum am spus mai sus.. cu acele simptome aleatoriu.

A avut eroare pe prima sondă lambda și a fost schimbată. Clapeta de accelerație curățată și flanșa schimbată.

In ultimile zile apare și dispare martorul motor.

 

A mai avut probleme cineva și cunoaște rezolvarea ? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e ok? S-a facut o scanare a masinii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Cristian said:

Distributia e ok? S-a facut o scanare a masinii? 

Distribuția nu a fost schimbată și nu cred că a fost verificata. Mașina are 95000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu intrebarea legata de scanare. Motorul 1.2 in 3 cilindri e destul de sensibil, pot aparea destul de multe probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, Cristian said:

Revin cu intrebarea legata de scanare. Motorul 1.2 in 3 cilindri e destul de sensibil, pot aparea destul de multe probleme.

A fost pus testerul pe ea și dădea eroare la sonda lambda 1, și a fost schimbată. O perioada nu a mai apărut.. cat timp a fost frig. Acum de când s-a încălzit au început și simptomele.. iar. De câteva ori, la drum lung  viteza constantă, rămânea blocată la 2500 de ture și greu greu scădea in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e singura eroare de pe modulul de motor, inseamna ca tot acolo e problema. Presupun ca s-a verificat si cablajul si e ok, inainte de schimbarea sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Cristian said:

Daca e singura eroare de pe modulul de motor, inseamna ca tot acolo e problema. Presupun ca s-a verificat si cablajul si e ok, inainte de schimbarea sondei.

Posibil. Nu știu. Supect e că iarna a făcut de 2-3 ori maxim, și e mașina daily. Ciudat e că, Acum cum se încălzește afara incep și problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Stie cineva la ce deservește furtunașul de pe partea dreapta a capacului motor ? Capacul cu filtrul de aer.

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrei sa mergi la un mecanic care stie ce sa faca? Nu iti poti repara masina folosind sfaturile noastre, de la distanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
28 minutes ago, Cristian said:

Nu vrei sa mergi la un mecanic care stie ce sa faca? Nu iti poti repara masina folosind sfaturile noastre, de la distanta.

Nu pentru asta e acest forum ? Aceasta arie de pe acest forum ? Pentru ce mai e acest forum ?

Mecanici ? Anul trecut 2 la numar, au curatat clapeta de aceleratie, flansa schimbata, amandoi au schimbat sonda lambda 1, unul a pus-o strab si s-a intepenit, iar cel de-al doilea s-a chinuit sa o desfaca sa o schimbe..  A trebuit sa taie si sa sudeze. Verificte bobinele, bujiile, tester etc. Am zis ca poate cineva s-a confruntat cu problema asta si poate raspunde sa-mi dea un raspuns concret. Am inteles ca asta e boala lor. In loc sa primesc ajutor, ma simt ca pe grupurile proaste de pe facebook unde sfatul e sa te duci la mecanic sa te beleasca de bani, nervi si timp.

Si de ce intreb pe forumuri, grupuri in loc sa merg la mecanici  ? La un micra din 2007 motor 1.2 distributie pe lant acum 2 ani se oprea in mers.Nici o eroare pe tester.. nimic..

Am dus-o la mecanic a schimbat toti senzorii posibili.. etc. Pana la urma am aflat de pe un forum renault ca la un anumit nr de km, zalele lantului se lungesc si da o eroare la nu stiu ce senzor si opreste motorul, chiar daca avea doar 90000 de km masina. Am fost la mecanic si a desfacut capacul la distributie si avea lantul joc. Si asta era problema, distributia. Masina a stat 2 saptamani si 1300 lei cheltuieli aiurea.

 

Nu te supara, observ ca esti moderator.. asta nu te obliga sa raspunzi in necunostinta de cauza.

 

In seara asta am umblat la player-ul auto si am scos bornele de la betrie, si acel furtunas de la capacul motorului pe care am uitat sa-l pun inapoi si Surpriza, masina functioneaza perfect.

 

Seara faina.

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul se verifica ca alungire, te-am si intrebat daca distributia e ok sau nu.

Cat despre scopul forumului, imi pare rau sa te dezamagesc, dar fiecare membru scrie aici impresiile sau experientele personale, nu suntem mecanici sau ingineri, suntem oameni normali, ca si tine, pansionati de masinile pe care le conduc. Daca nu esti multumit de calitatea raspunsurile mele sau ale noastre, esti liber sa cauti raspunsuri mai aproape de asteptarile tale in alta parte. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!