Jump to content

Comstantin
 Share

Postare recomandată

Bună ziua , în primul rând aș dori să îmi cer scuze dacă am deschis acest topic greșit , rog moderatorii să mă corecteze .

Am un T5 caravelle 2,5 tdi 131 cv, problema cu nivelul de combustibil din rezervor a apărut anul trecut în vară , când am stat într-un camping câteva zile și cu mașina înclinată cu botul in jos , după aceste zile am pornit să plecăm acasă , spre surprinderea mea acul de la nivel cât și martorul m-au avertizat că sunt pe rezervă , dar eu știam că mai am jumătate de rezervor. 

M-am gândit că din cauza înclinării îmi poate arată greșit , abia după 40 -50km circulați a început să urce acul și să îmi indice corect cantitate. 

De atunci de fiecare dată când ajunge pe la jumătatea de rezervor mi se întâmplă asta. 

Am crezut că este senzorul stricat , de aceea l-am cumpărat nou și l-am schimbat ( litrometrul de la pompa din rezervor ) , am făcut plinul și toate bune și frumoase , dar acum când am ajuns aproape la jumătatea rezervorului aceeași problemă acul a căzut pe rezervă și becul aprins de combustibil. 

Am tot citit pe mai multe forumuri despre această problemă dar nu vad foarte bine vreo rezolvare , nu știu ce să mai fac in continuare. 

Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Salutare din nou , azi am făcut un test de instrumente cu vag com și pare că totul este ok , toate acele , martorii și avertizările sonore funcționează perfect , în plus am văzut și în mers cum se comportă senzorul de nivel combustibil și variază pentru că e normal să se plimbe combustibilul prin rezervor in timpul deplasării cu mașina. Deci nu știu ce să mai probez , poate fi din instalație sau chiar instrumentele sunt defecte , pentru că această problemă apare doar când rezervorul ajunge la jumătate , dar acum aveam 3/4 și chiar și așa acul a căzut și becul de rezervă combustibil s-a aprins , după câțiva km totul revine la normal. Vă țin la curent dacă găsesc rezolvarea acestei probleme. 🤔🙋🏻‍♂️

 

Modificat de Comstantin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut colegi , se pare că problema s-a rezolvat prin sudarea papucilor de pe placa rezistenței din rezervor cu cositor , am câteva luni de când am făcut această operațiune și se pare că am nimerit problema. Mulțumesc și drumuri bune.

IMG_20210619_163656.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!