Jump to content

AUDI A3 Sportback


ALEXIO

Postare recomandată

Salutare. De curand am devenit fericitul posesor al unui A3, an 2012, 170 🐎, cod motor CFGB. Avand un Vw Lupo inainte ( motorul de 1.7 SDI), trecerea la A3 este incredibila :)) . Ca si dotari, masina este echipata cu faruri bixenon, navigatie mare cu suport pt aux si bluetooth, scaune sport cu suport lombar adjustabil, clima automata. Bara fata, spoilerele  si eleronul au fost montate ulterior de catre proprietarul anterior. Va atasez cateva poze cu masinuta. 

 

IMG_20210504_155859.jpg

IMG_20210504_164347.jpg

IMG_20210504_164403.jpg

IMG_20210504_164414.jpg

IMG_20210504_164440.jpg

IMG_20210506_150104.jpg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, imi plac jantele! 👍

O mica sugestie, innegreste interiorul cercurilor de pe grila fata.

Link către comentariu

ai vreo sugestie cum as putea sa fac asta? m-am gandit si eu la treaba asta :D

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

 

Sunt cumva jantele de audi tt cele de 8,5j pe 17 ?

Link către comentariu

multumesc!

jantele sunt custom. AXE se numeste firma si e din USA.

Link către comentariu

Multumesc, sunt frumoase foc seamana cu ale mele cele de vara, cele mentionate mai sus insa mi se par putin mai concave. Ce ET si J au?

Link către comentariu

Ha! Am avut A3 din 2010, 2.0 TDI DSG de 140 CP. Luata la 95k predată la 135k. Absolut fantastica. 

Sa o kilometrezi cu plăcere. 

Link către comentariu

astazi masinuta a fost la un detailing de interior. luna viitoare vine si exteriorul :D

Atasez si cateva poze:

181898752_512139399918275_1985046968581229539_n.jpg

181931640_304057201318360_7639939848641069611_n.jpg

182394444_526024675234712_7057599019093398724_n.jpg

183288612_503040624073439_5712132812419166318_n.jpg

183129669_842441916627219_605589631020452088_n.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

hello. acum 1 saptamana am observat ca, la rece, pedala de ambreiaj, era moale si se bloca la jumatatea cursei. vizitat mecanic, facut prima data aerisire, dupa schimbat pompa ambreiaj (problema inca persista), asa ca am schimbat kitul de ambreiaj ( LUK ) . masina merge perfect acum, pedala de ambreiaj revine fara nici o problema la loc.  

 

costul total : 2800  de lei (192 de lei pompa de ambreiaj, 2200 kitul, 400 manopera) 

 

si ceva bonus din seara asta de la spalatorie :D 

IMG_20210519_212618.jpg

IMG_20210519_212629.jpg

IMG_20210519_212651.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

salutare! n-am mai scris demult pe forum. intre timp, la masina am efectuat urmatoarele:

-schimbat EGR cu unul nou, OEM ( eroare pr vcds de mai demult, urmata de martorul de bujii incandescente si lipsa putere)

-curatat DPF ( daca tot m-am apucat sa dau jos EGR-ul, acesta fiind pozitionat in spatele masinii)

- curatat turbo (in urma verificarii s a constatat ca trebuie doar curatata)

 

Toate astea le-am efectuat acum 1 luna, masina comportandu-se exemplar. Doar ca...

 

Astazi dimineata cand am pornit masina, s a oprit instant. Am mai incercat inca odata , la fel. Dupa o diagnoza rapida, avem asa:

 

1 Fault Found:

4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
          P0016 00 [109] - Incorrect Correlation
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: - km
                    Date: 2022.05.15
                    Time: 08:51:53

                    Engine RPM: 962.50 /min
                    Normed load value: 14.1 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 32 °C
                    Intake air temperature: 20 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.080 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine start: start synchronization: EPM_MODE_VERIFY
                    Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 33


Readiness: 0 0 0 0 0 

 

maine urmeaza sa sun mecanicul sa vad exact ce si cum. 

 

drumuri bune si fara probleme.


 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!