Jump to content

Sharan 2007, câteva întrebări


mellbo
 Share

Postare recomandată

Nu doresc să poluez forumul cu prea multe topic-uri asa ca o sa folosesc acest topic pentru întrebările mele. 

 

Sharan 2006, 2.0TDI 140CP, Sportline

 

Nivel utilizator: inginer electronist, softist Microcontrolere. La auto insa nu prea ma descurc cu demontarile si schemele electrice mi se par abstracte in comparație cu electronica. 

 

întrebările mele:

1. Pompa secundara de lichid racire nu funcționează. Am scos mufa nu vine tensiune. Cum ajung in spatele siguranțelor, unde sunt releele, si ce releu caut pentru pompa asta? Mai are si vreo siguranță ceva? 

 

2. Eberspacher D5Z-F. Pe diagnoza imi apare pompa combustibil defecta. Oricum o sa-l dau jos pentru revizie + schimbare PCB si modificare in regim de staționare. Nu intenționez sa pornesc și climatronic, din considerente de curent consumat. Interesul ar fi sa preincalzesc motorul iarna. (vezi si punctul 6)

Bujia acestuia nu are filet ca la D5WZ

 

3. Geamurile din telecomanda doar pot fi coborâte. De închis nu merg. Ciudat. Sa fie ceva din VCDS sau altceva? Ambele chei verificate, bateriile noi, led-ul de pe telecomanda pulsează in timp ce tin apasat. Toate butoanele funcționează normal. 

 

4. Baterie secundara. Am auzit ca unii din voi aveți baterii secundare preinstalate. Sub scaun șofer.. 

Nu am reușit sa vad nici o poza umde ar avea loc. La mine nu cred ca e loc suficient sub scaun sofer. 

ORICUM, i-as face un modul de incarcare mai inteligent doar ca.. cu acid in interior.. nu știu daca merita, iar un AGM... cam scump. 

Eventual.. un AGM 12V 14Ah doar ca e problematic încărcarea. Astea nu suporta mai mult de 4A.. deci nu prea e timp de încărcare. Ar trebuii sa merg câte 3 ore minim pe zi cu mașina. 

 

5. Baterie principala. As putea pune o baterie de 100Ah de la Varta Silver? Doar ca dimensiuni ma refer. 

 

6. Circulație apa cu motorul si climatronic oprit. Intenționez sa plimb apa prin tot circuitul. Eberspacher, motor, calorifere. E suficient sa pornesc pompa electrica, sau are vreo valva care închide circuitul spre motor? Daca da.. e termica sau cum pot face sa circule apa si in motor in regim de staționare? 

 

Va mulțumesc pentru timpul acordat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!