Jump to content

VW Golf 7.5 Variant 2.0 TDI DSG


craiga1

Postare recomandată

Multumesc @alexene, astazi o sa merg cu ea la reprezentanta din Timisoara (Porsche) pentru o verificare mai amanuntita. Sper sa fie toate in regula

O sa revin cu informatiile primite despre verificare.

O zi buna!

Link către comentariu

Buna ziua,

 

Revin cu informatiile legate de verificarea de vineri 9_04_2021, nu au gasit nici un defect inafara de bateria de la telecomanda.

Cost total verificari 466 de lei, specific ca a fost facuta la Porsche Timisoara.

Am intrebat si de schimb de ulei motor + toate filtrele, si mi-au spus ca o sa coste in jur de 1500 de lei, voua cum vi se pare, mi unul mi se pare cam mult?

Oricum schimbul va fi facut la toamna, pentru ca a fost schimbat in Germania, si in bord scrie ca mai pot rula in jur de 16k de km.

Mai atasez poze cu masina de la momentul descarcarii de pe platforma :) si una cu numerele rosii :)

Poza 5.jpg

Poza 4.jpg

Poza 3.jpg

Poza 2.jpg

Poza 1.jpg

Link către comentariu

 

Uleiul + toate filtrele de calitate te costa in jur de 500 de lei.

Singurul avantaj care il vad la reprezentanta, e in momentul revanzarii ca vei avea un istoric frumos si verificabil.

Eu personal evit schimbul de ulei si filtre la reprezentanta, mi se par niste preturi nejustificat de mari.

Link către comentariu

Corect. Scorul ala de 1500 de lei este nesimtit de mare si nu se justifica.

La ultima revizie de filtre + ulei am achitat 630 de lei. Revizie ce a constat in inlocuirea tuturor filtrelor si bine-nteles uleiul. Si asta pentru ca de exemplu eu m-am "ocoshit" sa pun pentru habitaclu filtrul cel mai scump de la Mann, cel cu carbune activ cu polifenol, cu efect antibacterial, bla bla, care e undeva la 80-100 de lei.

Deci daca te rezumi la capitolul filtre la un buget decent, cum spunea si horry_bv, ajungi pe la 500 de lei cu totul.

 

Link către comentariu

Intreaba si la alta reprezentanta VAG (Skoda, Seat) si vezi preturi. Cel putin in Bucuresti sunt diferente MARI. Toate iti scriu in istoric (ceea ce cred ca te intereseaza pe tine). In rest, un schimb de ulei si filtre il faci si in fata blocului.

Link către comentariu

Buna,

 

Va multumesc pentru raspunsuri, o sa ma interesez si in alte parti, sa vad si alte variante.

Parerea mea, un pret corect pentru reprezentante ar fi undeva in jur de 800, 900 de lei.

Revenind la topic, m-am plimbat cu masina intr-o seara in jur de ora 20 si ma declar multumit de cum functioneaza farurile. Vroiam sa vad acest lucru de cand am luat masina.

Atasez poze cu faza scurta si faza scurta + led-ul de cornering.

Scuzati murdaria de pe faruri, erau nespalate. Pe viitor planuiesc sa fac un polish + folie pe faruri.

 

O zi buna

Far 2.jpg

Far 1.jpg

Link către comentariu

Hello, 

 

Sa revin cu un mic update. Masina a venit din germania cu anvelope de vara bunicele montate pe ea. Dar acestea nu erau aceeasi marca (3 Hankook si 1 Dunlop).

Din cate am inteles la RAR nu se accepta asa ceva, si astfel am purces la cumpararea a 4 anvelope Continental Premium Contact 6 ( o sa primesc cadou si un se mic de lego :) ). In cei 20 de km facuti de la schimb pot spune ca se vede o imbunatatire pe partea de tractiune, nu mai intervine asa repede ASR-ul.

Si ca o surpriza in drum spre casa de la vulcanizare unde am montat anvelopele, a inceput sa isi faca masina regenerare. Cam repede, dupa vreo 200 de km in oras, zic eu. Asa ca a trebuit sa ocolesc putin pana a terminat.

E la primul plin de motorina din Romania. Cu motorina din Germania am facut vreo 450 de km, facuti majoritatea in afara orasului si abia dupa a facut regenerarea. Motorina ce o folosesc e Efix S de la Rompetrol (sper sa nu se considere reclama).

Am citit pe forum la @BTeo ca a ajuns sa schimbe distributia la 130k km, ceea ce are si masina mea. Am observat ca e putin mai galagios motorul fata de alte golf-uri. Oare ar fi cazul de o inspectie la distributie? codul motorului e DCYA.

 

 

Link către comentariu

Salut, frumoasa masina și sa o conduci sănătos!!

La drumuri scurte de oraș masina o sa își facă mai des regenerare, în special în momente când nu ai timp sa te plimbi :)) asa sunt astea.. 

Eu am schimbat distribuția mai mult din cauza unui zgomot și ca rezolvare era schimbarea curelei sau schimbarea unei role (soluția vw) dar am preferat sa schimb tot.. nu cred ca e cazul sa o schimbi dar sa vezi ce zic și alți colegi 

 

Bucura-te de ea momentan!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

Revin cu niste poze dupa ce am montat Folii cu inserție NANO-CERAMICĂ (Resping peste 95% IR din caldura solara; Filtru UV 100% la decolorare și degradare interior, asa spune reclama). Ceea ce pot sa confirm, este ca e mai racoare cand intri prima data in masina. Deci ceva efect au.

Tot in acelasi service am curatat si interiorul, care nu era foarte murdar. Am pus si folii de protectie pe navigatie si virtual cockipt si pe niste suprafete lucioase de la climatronic si spatiul de incarcare wireless de sub climatronic.

 

Dar cum nu toate sunt roz, a aparut intre timp si o problema... Si din considerente ca nu stiu vreun mecanic bun prin zona Timisoarei, o sa apelez la reprezentanta. Dar poate imi dati si voi niste idei.

 

Este vorba despre un sunet metalic asemenator cu cel din video-ul urmator :

 

Mai exact din momentul in care filmeaza din interior, cam asa se aude

Specific ca la mine zgomotul se aude in habitaclu dupa 2500 rpm si se estompeaza dupa 3000 de rpm.

Cei de la Porsche Timisoara nu au descoperit nici o problema la masina, si nu am nici in ziua de azi nici un martor in bord aprins, sau vreun mers neregulat.

A mai avut cineva probleme asemanatoare?

 

 

Poza 10.jpg

Poza 11.jpg

Poza 12.jpg

Poza 6.jpg

Poza 7.jpg

Poza 8.jpg

Poza 9.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoase jantele!

Sa o rulezi fără probleme.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Revin cu un update legat de problema cu zgomotul de la motor. După verificările făcute de cei de la reprezentanta, au tras concluzia ca zgomotul e de la injectoare. Dar în același timp toate injectoarele sunt în parametrii conform diagnozei.

Am comandat ceva aditiv tot de la reprezentanta spunând ca a avut efecte la niște motoare de audi, tot de 2l.

Trebuie sa ma sune când ajunge, si acesta se pune la 2 plinuri de motorina.

 

Masina functioneaza foarte bine, in afara de zgomotul de la injectoare, consumul pe ultimii 500 de km, e 6.5 mixt (vreo 30% făcuți în oras). Ceea ce e bine pentru acest motor. De tras trage bine. Nici un fel de altă problema de raportat.

 

Masina a ajuns la 132700 de km.

 

A mai întâmpinat cineva probleme de genul?

 

O zi buna

 

 

Link către comentariu

Greu de crezut la km. astia, incearca si cu alt furnizor de motorina.

Link către comentariu

Salut, @calin.g. Da si mie mi se pare ciudat ca la km astia sa aibe defecte injectoarele.

Am incercat motorina de la OMV si Rompetrol, cele scumpe.

Ar mai ramane sa incerc si motorina mai ieftina, si de la MOL. Sincer nu ma asteptam sa am probleme de la motorina de la acesti producatori, la masina anterioara am bagat tot de la rompetrol, aceeasi statie, si nu am avut nici un fel de probleme.

 

O zi buna

Link către comentariu

Am schimbat eu la o O3 CUPA 184cp toate injectoarele la 150.000km. Motorul nu avea zgomote ciudate ci doar un miros subtil de motorina la pornire si regenerari dese.

Link către comentariu

@Alextz mersi de raspuns. Mai ai idee cat au fost toate injectoarele, si daca au fost la reprezentanta schimbate?

 

ZI faina

Link către comentariu

Am gasit un GTD donator cu 20k km. 

Le-am schimbat la un Bosch Car Service dupa ce s-au regenerat codurile.

Link către comentariu

Daca tot schimbi injectoare fa si un schimb de ulei, chiar daca nu e in reprezentanta. Daca din Germania mai puteai face 16.000km inseamna ca acolo s-au facut 14.000km deja cu uleiul.

Link către comentariu

Salut,

 

@Adi_vwas vrea sa scap de zgomot fara sa schimb injectoarele, fiind un cost foarte mare. Cred ca e undeva in jur de 10.000 de lei. 

Cu uleiul planuiesc sa il mai las vreo 4000 de km, dupa sa il schimb cu toate filtrele aferente.

Revenind la masina, merge mai mult in oras in ultima perioada. La sfarsitul lunii o sa avem o escapada in judetul Cluj la o pensiune timp de vreo 3 zile.

Ceea ce imi place foarte mult la masina sunt farurile, cu Dynamic light assist practic nu mai trebuie sa mai faci nimic noaptea, masina face totul pentru tine. Masinile de pe contransens, si din fata sunt incadrate destul de bine. Practic in afara orasului mergi tot timpul cu faza lunga, si ai o vizibilitate foarte buna.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Revin cu un update referitor la masina.

Ca si feedback referitor la zgomotul produs de injectoare, am folosit un aditiv Volkswagen (2 flacoane pentru 2 plinuri de motorina) care parca a mai redus din zgomotul lor. Poate sa fie si efectul placeboo :). Dar mie asa mi se pare

Masina a primit si ieri schimbul de ulei si toate filtrele la reprezentanta. Piesele le-am cumparat eu, doar manopera am platit-o la ei (260 de lei) si am trecut la interval de schimb de ulei 15k km/ 1 an de zile. Motorul parca e o idee mai silentios decat inainte.

Km la masina se tot aduna, momentan are in jur de 134k km, din martie de cand am adus-o din Germania a facut in Romania deja vreo 4k de km.

Mai ramane de facut inmatricularea, sper sa reusesc in 18 iunie, deoarece am mai avut o programare in 4 iunie, dar nu am avut ceva foaie legata de TVA de la ANAF (pe care intre timp am obtinut-o). Numerele rosii mai sunt valabile luna asta pana in 28, deci ar cam fi ultima sansa la inmatriculari, daca nu reusesc, masina o sa ramana cateva zile pe dreapta :) sper sa nu se intample

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Buna tuturor,

 

Revin cu noutati despre masina.

Am intampinat ceva probleme cu inmatricularea masinii, la prima programarea avut in 4 iunie nu am avut documentul de TVA de la ANAF. Am reprogramat la DRPCIV fiind programat in data de 18 iunie, numerele rosii expirand in 28 iunie. Am zis ca sa fiu sigur ca o inmatriculez definitv pana expira numerele provizorii. Supriza: in data de 14 iunie au fost arestati de DGA cei de la serviciul inmatriculari, si toate programarile din saptamana in care trebuia sa imi depun si eu actele au fost in aer. Ulterior s-au recuperat, iar noua programare pentru depunerea actelor a fost in 28 iunie. Am depus actele si mi s-a spus ca pot circula cu masina pana imi vin numerele.

Dupa o perioada de asteptare de o saptmana, ieri 5 iulie am fost dupa numere, iar astazi 6 iulie mi-a venit si talonul prin posta.

Deci oficial avem numere definitive, si toate actele in regula.

Mai trebuie doar motorina si drumuri bune :)

Astazi a primit cadou si o tavita de portbagaj originala din poliuretan, masina a circulat in ultima perioada preponderent in oras. Dar a adunat ceva kilometrii, momentan suntem la 135XXX km, undeva in jur de 5k de km din martie pana acuma, in 3 luni.

Luna asta mai sunt programate un drum la Hateg + Sibiu, si la sfarsitul lunii un drum de Brasov, sper si un Transbucegi daca tot suntem prin zona.

 

1027364492_Poza13.thumb.jpg.58201e0d773c3dda483baaa30597f5bf.jpg

Link către comentariu

La cat noroc ai avut cu numerele nu mi-ar fi fost mare mirarea sa aresteze postasul in timp ce venea spre tine cu talonul :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!