Jump to content

Masina de familie...si din cand in cand pentru copilul din mine: Tiguan R, 2.0TSI, 320PS, '21


ToniM

Postare recomandată

Știu ca tot timpul *more is better*, însă pe moment nu simt lipsa de putere, mai degrabă încă ne obișnuim cu ea așa cum e 🍻

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Tocmai te-am zarit la iesirea din Aiud, spre Alba...eu veneam dinspre Alba.... Wow, masina arata bestial (si) pe viu!!!! 😎

Link către comentariu

Ce cunoscut imi suna aceste povesti cu bebe mic si incercarea de a te abtine din "a da" in masina :)) si cand o prinzi singur sau doar cu "bajetii" .. o arzi 🤣

Link către comentariu

In curând treci de la săptămâni la luni, pe urma la ani ... și prioritățile se schimba. Enjoy it, it won't last forever (pops and bangs) 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Și am fost ieri scurt cu galusca , de mult nu am mai pozat mașina cât de cât, așa ca las un spam


SzYUa65.jpg
 

duminica plăcută tuturor

Modificat de ToniM
Link către comentariu
  • 2 months later...

La multi ani tuturor!

 

Si un mic wrap up...

Masina mai mult sta decat se misca, pentru ca lockdown + bebe...de azi maine 1 an in posesie si mai putini km decat in unele concedii din trecut 🙃

Nw8mUhU.jpeg

Am avut o iesire Cluj-Bistrita-Sighisoara-Cluj in care am mers pa regim de duba, portbagaj full pana la plafon, spate sotie+galusca, fata bagaje cu centuri, is ferm convins ca logistica va deveni mai usoara o data ce mai crestem, sper 🤣, dar ajungi la consumuri interesante 

rmLOfJ9.jpeg

 

Oricum, fata de anul trecut, aceeasi configuratie a urcat nu mai putin de 8.000€, cred ca a innebunit de tot lupul...

qHJG4sF.jpeg

 

Si sa las un aspect de final, deja mi sa intamplat de 3 ori ca la pornire sa nu ma pot folosi deloc de Infotainment, masina ramane intrun loop de incarcare a profilului si la iesire iti zice pa personalizat 

tIJ60qu.jpeg

 

Aspect care isi revine doar cu ceva pauza, repornirea infotainmentului sau oprire pornire agregat la mine nu isi revine, sa speram ca e un known error si nu voi beneficia de acest aspect la drum lung.

 

Pana una alta, drumuri bune si sa speram la un an mai normal pentru timpurile in care traim, mergem inainte ca inainte era mai bine🍻

Modificat de ToniM
Link către comentariu
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
On 6/27/2022 at 6:25 PM, ToniM said:

O revizie la 10.100km in valoare de 18.xyz ron mai tarziu,

 

Sigur la revizie punctul e pus unde trebuie? :D 

Link către comentariu

Din pacate da, insa sa nu exagerez, ulei si filtre au fost doar 12.xyz RON daca tin bine minte, restul era depozitatul si montatul pneurilor intre sezoane :))

Link către comentariu

Ceva e foarte putred la acea suma..pt ca am schimbat si eu uleiul + filtrul aferent au fost 1000ron. Celelalte filtre le-am facut in regie proprie, dar la reprezentanta nu sunt mai mult de 500 cu tot cu manopera.

Poate ai schimbat si uleiul la haldex si la cutie, dar tot nu ajungea la suma aia :))

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Da, am pus de 2 ori punctul greșit, 1.200, is aiurit rău, sorry de confuzie

Link către comentariu

Eram sigur ca este vorba de 1200 pentru ca atat am platit si eu pentru aceeasi operatiune.

Link către comentariu
  • 2 months later...

16.8xy km:mop:
Ce se intampla cand iti apare ceva mai drag ca masina in viata?

  • ajungi sa faci in peste 18 luni de la achizitie km mai putini ca cu alte masini in sub 6 luni :))


Am avut si eu un concediu pe 4 roti, sotie si fetita de 12luni+ in masina, si am zis macar de vazul lumii, sa mai fac un update si la topic :D

Cluj -Valkanela (HR) via Vama Urziceni (SM)

  • Tur direct, in tandem, o oprire pt ~50min somn dupa intrarea in Croatia, never again...obositor, atent la cel din spate sa fie tot timpul acolo, obositor...
  • image.thumb.png.4c25f41db4a7afc24c4d53608cd01007.png
  • Retur cu oprire pe langa M0 (HU) si aceeasi ruta, insa nu in tandem, parca mai odihnitor...
    image.thumb.png.75d581cfb6694ce3c575e3aa1b3a1b6a.pngimage.thumb.png.fe2b87d21ccba6cb475c792d1bc5cd55.png

De cand am "schimbat" stilul de condus, aka. no Pop&Bangs cu fetita, am reusit sa scap pe moment de orice senzatie de rau a copilului la drum lung, ceea ce a fost un win pentru mine.

 

Foarte lungi drumurile cand te opresti la bibi...la scutec...la etc etc, dar consumului ii prieste :))

image.thumb.png.b353693186f17ffdceb79841f82f9c42.pngimage.thumb.png.7bbf1adc6c3210b2ec33301aabc4e731.png

 

 

Mi-as dori sa fie mai multe de spus, dar nu prea sunt , masina incapatoare, decenta...

 

Inceput fain de saptamana tuturor...

Link către comentariu
  • 2 months later...
Marius BESTELIU

Masina iese in evidenta de la distanta. Prima data culoarea. Si evacuarile atunci cand te apropii de masina. 
Am zarit masina pe autostrada intre Alba si Sebes. 

Link către comentariu
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Cand te plictisesti la birou in sedinte si nu ai timp sa cauti n surse, mai intrebi si chatgpt ce crede :)))
 

Certainly, here is a list of compatibility components for the EA888 Gen 4 engine in your Volkswagen Tiguan R, along with details about each modification:

Cold air intake:
APR Carbon Fiber Intake System: This intake system features a carbon fiber airbox and inlet tube for improved airflow, and is designed to work with the factory air ducting for easy installation. It also includes a reusable high-flow air filter.
AWE Tuning S-FLO Carbon Intake: This intake system features a carbon fiber airbox and inlet tube, as well as a high-flow air filter. It is designed to improve airflow and engine sound, and includes all necessary hardware for easy installation.
Mishimoto Performance Cold Air Intake: This intake system features a high-flow air filter and mandrel-bent aluminum intake pipe for improved airflow. It is designed to reduce air intake temperatures and increase horsepower and torque.
Neuspeed P-Flo Air Intake Kit: This intake system features a washable high-performance air filter and a mandrel-bent aluminum intake pipe for improved airflow. It is designed to increase horsepower and torque while also improving engine sound.
Injen Evolution Cold Air Intake System: This intake system features a rotational-molded polyethylene airbox and intake tube, as well as a high-performance air filter. It is designed to improve airflow and increase horsepower and torque.
High-flow downpipe:
APR Cast Downpipe: This downpipe features a 4" stainless steel construction and a 200-cell high-flow catalytic converter. It is designed to increase horsepower and torque while reducing turbo lag.
Unitronic Turbo-Back Exhaust System: This system includes a high-flow downpipe and a stainless steel cat-back exhaust system. It is designed to improve exhaust flow and increase horsepower and torque.
CTS Turbo Downpipe: This downpipe features a 3" stainless steel construction and a high-flow catalytic converter. It is designed to improve exhaust flow and increase horsepower and torque.
ECS Tuning Turbo-Back Exhaust System: This system includes a high-flow downpipe and a stainless steel cat-back exhaust system. It is designed to reduce backpressure and improve exhaust flow, resulting in increased horsepower and torque.
Milltek Sport Turbo-Back Exhaust System: This system includes a high-flow downpipe and a stainless steel cat-back exhaust system. It is designed to reduce backpressure and improve exhaust flow, resulting in increased horsepower and torque.
Performance intercooler:
APR Front Mount Intercooler: This intercooler features a bar and plate design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It is also compatible with the factory ducting for easy installation.
CTS Turbo Front Mount Intercooler: This intercooler features a high-density bar and plate design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It also includes all necessary hardware for easy installation.
Forge Motorsport Front Mount Intercooler: This intercooler features a tube and fin design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It also includes a replacement boost hose kit for improved reliability.
Wagner Tuning Front Mount Intercooler: This intercooler features a high-density bar and plate design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It also includes a replacement boost hose kit for improved reliability.
Mishimoto Performance Intercooler: This intercooler features a bar and plate design with cast aluminum end tanks, and is designed to reduce intake air temperatures and improve airflow. It also includes all necessary hardware for easy installation.

 

Modificat de ToniM
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!