Jump to content

Masina de familie...si din cand in cand pentru copilul din mine: Tiguan R, 2.0TSI, 320PS, '21


ToniM

Postare recomandată

Nimica nou sub soare...sau soare la ce vreme a tot fost :))

Km extrem de putini parcursi, pentru cat parcurgeam anii trecuti, se vede ca dinamica a fost "alterata" viata care o cunosteam pana pe final de 2019...

 

Insa avem un nume, "Bean" , asa ca am prins un cadru cu 2 fabrici de...poc poc :P
bR51gDY.jpg

 

De abia acuma incep cat de cat sa ma "atraga" liniile, silueta...nu stiu cum sa o numesc, forma vietii de caroserie....frumoasa nu prea este, din punctul meu de vedere, dar incepe sa imi creasca in inima asa cum e ❤️

 

Promit ca voi dedica timp si cadre modelului, insa macar sa bifez un amarat de 5000km cu ea, sa fie cat de cat cu ceva content, pe moment doar un amarat de 36xy km...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Frunzulița,

iarba deasa,

tot mai fain,

Home office :)) 

wWXoIjZ.jpg

 

 

Cum suntem ultimele săptămâni înainte de +1 la familie, tot mai des aduna praf in garaj la umbra, promit ca următorul post va fi mai lung cu inpresii la rece și câteva cadre all around, pana una alta, o zi cu spor tuturor ;) 

Link către comentariu

Laptopul ala acolo credeam ca este pentru loguri, dupa softul stage 1 😈

Link către comentariu

@Bebeee Din pacate noua generatie de S3/ R (cu toate variatiile lui) vine echipata cu ecu Simos la care inca nu este access.
Nu ca m-as fi interesat .... 🙃

Link către comentariu

Hai ca ma interesez eu :)

 

 

ABT POWER

2.0 TSI 235 kW (320 HP), 420 Nm to approx. 282 kW (384 HP), 470 Nm engine code: DNFG

consisting of: ABT-ECU (AEC), cable harness and mounting kit In this technology, the ABT Power Software is used in an additional engine control unit, the ABT Engine Control (AEC). Thus, ABT ensures the high standard in performance increase also in new developments and increasing high-tech in vehicles. Your advantage: The serial engine control unit remains untouched and the vehicle is completely diagnosable. And when it comes to the quality of AEC, the high standards of the VW Group apply.

Article number: V3501520384DNFG/1

Modificat de razvancc
Link către comentariu

Asta cred ca e piggyback, nu ? Nu cred ca isi pune Bogdan asa ceva... Nu ca as avea ceva impotriva lor, reprezinta o solutie, cel putin temporara in cazul de fata , dar..in final...vor fi niste bani aruncati, sigur sigur :))

 

Link către comentariu

Eu personal nu sunt adeptul piggyback-urilor si nu as merge pe aceasta varianta din varii motive.

LE : pretul de 2300e - ar putea fi unul dintre motive :)))))))))))))

 

Desigur cand singurul tuner care a reusit sa resofteze acest ecu cere ~9500e (HGP) dar si scoate ~450cp si ~550nm ... parca 2300e suna a mocangeala :))

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
octavia 4ever

Te-am vazut ieri pe Motilor :D frumoasa masina, nu mai zic de evacuare 🤩

Link către comentariu
On 6/9/2021 at 8:16 AM, Bebeee said:

Laptopul ala acolo credeam ca este pentru loguri, dupa softul stage 1 😈

Fix asta am zis si eu.. :)) 
Cat despre cifrele scoase de HGP, daca e fara turbo marit.. e jale, inseamna ca hardware-ul e fff potent 😮 

Cat noroc pe unii... :D 

Link către comentariu
lambda_dryver

@ToniM Cu foarte mare intarziere, dar hop si eu sa-ti urez sa o stapaniti sanatosi, sa va plimbe multe drumuri fara probleme si sa-ti fure cate un zambet la fiecare pitic entuziasmat de Akra  :wub: . Masina asta este fix intruchiparea "lupului in straie de oaie", care abia asteapta sa plece ciobanul de la stana ca sa "maraie" pe sub mustati. Te indeamna sa-si arata glasul si sa-si umfle muschii! :)).

 

P.S: Cand sau daca te hotarasti vreodata sa dai jos Akra, ma inscriu pe lista de asteptare de p-acum! :)) 

Link către comentariu

@Bebeee toate la timpul lor :))

@octavia 4ever ce sa si faci in coloana cu 30/40km/h altceva decat deranj acustic pentru restul, ranjet retardat pentru piticul din inima ❤️

@lambda_dryver mersi pentru vorbe, trebuie sa recunosc, scoate dorinta de drum intins cu prima sansa de carosabil mai liber, insa la acest capitol tu l-ai bifat cu brio la ce modificari ai bagat in a ta ^^

@cj.Paul chiar te vazusem cand ai intrat in sensul giratoriu si ma gandeam ca e un fel de new vs old....unul linistit...altul retardat cu pop & bangs :D

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
On 6/9/2021 at 8:08 AM, ToniM said:

wWXoIjZ.jpg

 

Salutare, in poza asta esti pe Car Play sau Android Auto? Daca esti pe Car Play, cum faci sa ai si navi si muzica pe homescreen, eu nu am reusit la mine :(

Link către comentariu

@krygod_ro Iti raspund eu, daca nu setezi o destinatie pe waze merg ambele in paralel, chiar si daca setezi o destinatie pe navigatia masinii, si tot primesti alertele de la Waze dar doar pe drumul pe care esti (pentru ca nu stie ca sau cand o sa virezi).

Link către comentariu

@krygod_ro wireless Carplay, ramane navi pornit central chiar cu waze cu destinatie pornita, ghidajul traficului il ia online , ca e waze, ca e build-in navi - am ramas placut surprins sa imi apara stau pe navi masinii in Cluj

@HKHK necesita putin timp de ajustare, ca la orice lucru nou, insa fiind si capacitive (inclusiv vibreaza sensibil) si cu sunet de "clik-click" la swipe-uri nu am gasit probleme

mai degraba fiind o mare portiune de touch am issues cand vreau sa nimeresc de prin crouse control si imi schimba driving mode

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
On 7/14/2021 at 2:48 PM, Rave said:

@krygod_ro Iti raspund eu, daca nu setezi o destinatie pe waze merg ambele in paralel, chiar si daca setezi o destinatie pe navigatia masinii, si tot primesti alertele de la Waze dar doar pe drumul pe care esti (pentru ca nu stie ca sau cand o sa virezi).

 

La mine merg in paralel chiar si cu waze setat

 

 

WhatsApp Image 2021-07-29 at 22.32.26.jpeg

Link către comentariu

@ShadoWzZ nu cred ca e 100% true ceea ce spui, fiindca cel putin din poza eu nu vad Navi masini sa aibe ruta activata si si waze-ul sa aibe ruta activata, doar waze-ul pare cu ruta activata.

Incearca cand ai waze-ul setat cu ruta activata sa dai aceeasi destinatie si pe navi masinii, teoretic cand faci asta ghidarea pe waze se opreste.

La kodiaq cu MIB3 cum are si @ToniM Pot sa am pe AID harta navi doar sa o vad si pe Infotainment Waze cu ruta pornita sau Invers , pe AID ruta pornita si pe Infotainment doar waze sa ruleze insa nu le poti avea pe ambele mergand in paralel,

De asemenea la mine daca am pe AID harta de navi si waze pornit pe infotainment cu traseu stabilit , in AID primesc mici mesaje despre urmatoarele schimbari de directie care trebuie sa le fac.

Link către comentariu

Da, nu este deloc activata ruta pe navi.ul masinii dar din ce stiu eu la modelele anterioare nici macar nu te lasa sa vizualizezi navigatia in virtual cockpit daca aveai waze pe ecranul principal. Am sa incerc sa setez navi pe ambele cum ai clarificat. Posibil sa nu meagra, cine stie 🙂

Link către comentariu

Versiunile anterioare nu te lăsau la map pe aid in paralel cu Waze. - nici pe display normal nu ma lasă la ateca cu ghidare din navi mașina și Waze pe infotaiment

 

actual tot nu te lasă 2 ghidari in paralel dar măcar te lasă cu 2 hărți in paralel și cu ghidare pe una

 

Modificat de ToniM
Le + typos mobil
Link către comentariu
  • 1 month later...

:mop: aproape de number of the beast, 666xkm in bord conform app :)) 

AC4WpAL.png 

 

In rest nimica nou, am avut cateva drumuri mai lungi cu 3 adulti in masina in care mi-am dat seama ca totusi este destul de versatila, daca o pot numi asa caruta, consum mult prea decent pentru fun factorul ocazional :D 

 

7C5KpWX.png 

 

In rest ca proaspat tatic nu am adunat cadre, povestiri frumoase sau timp sa le relatez, asa ca las una cu "aceeasi masina, alta culoare", drumuri bune si o data ce reapare cheful si timpul, voi relata mai pe lung experienta cu agregatul

dz4rjVl.jpg 

fm4yBvQ.jpg 

2MVEkdd.jpg 

GFQdYmX.jpg 

TetcZ9Y.jpg 

Pana atunci, all the best, salutari de la Cluj ^^

 

Link către comentariu

Sa-ti trăiască bebele! Cam pe la 2 ani o sa descopere amuzamentul accelerație la podea. Pana atunci sa îl plimbi ușor sa nu aibă rău de mașina.

 

Logo-ul de pe spate e fantastic 😁

Link către comentariu

Felicitari pentru cel mic, sa fie sanatos si sa creasca mare voios! Tiguan-ul bej din poza parca e BiTDi-ul meu.

 

Am vazut ca s-a discutat mai sus de chipurile ABT - eu am pus chip ABT si la BiTDi si la un Allspace TDI 190 CP pe care il am de la birou, si sunt f multumit. ABT nu este piggybacking, este practic un alt calculator similar cu calculatorul masinii, si practic se face bypass la calculatorul masinii iar aceasta va functiona pe softul de pe modulul ABT. Modulul ABT este programat si customizat pe seria masinii. Este scump, intr-adevar, dar il poti da jos si revii la masina dinainte fara vreo urma. Ca impresie generala, nu urmaresc neaparat mult mai multa putere cat mai mult "driveability" ca sa zic asa, masina devine mult mai placuta la condus. ABT are si o divizie de soft care scrie softuri pentru masinile stock ale grupului Volkswagen, deci au o colaborare destul de stransa (de altfel in Germania chipurile ABT se pot instala chiar la unii dealeri ai grupului Volkswagen). 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!