Jump to content

Achizitie auto buget 28.000 euro


Recommended Posts

Daca ati primit smdb, alegeti ce doriti dvs.

Daca smdb sunt facuti de domniile voastre, alegeti si cu, capul, nu doar cu inima. 🙂

Cu Passat sau Suberb, este votul meu. In cinci ani, piata auto va fi mult diferita de ce este acum...

Poti sa te uiti si la o japoneza buna, suv sau suv ulet.

 

Ps. A vorbit si parintele din mine.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • halamadrid

    6

  • Adi_vw

    4

  • johnydriver

    4

  • yeeeeman

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Din punctul meu de vedere cea mai buna varianta ce se incadreaza in bugetul tau si indeplineste toate conditiile e asta: https://www.autovit.ro/anunt/mazda-6-g165-ID7GFULc.html#cff8e527cf .  

Cu tot respectul pentru oamenii care raspund pe aici, nu mai comparati mere cu pere.   Singurul aspect din care poate fi comparata o masina MQB cu oricare alta masina Premium este pretul. Re

Discutia asta va evolua ca orice alta discutie asemanatoare d epe oricare alt forum. Cineva arunca o idee, un anumit numar de oameni vin cu raspunsuri, fiecare incearca sa-si impuna punctul sau d

Posted Images

Sunt cateva Tiguan-uri in stoc la 29.600 de euro. 1.5 TSI, DSG, decent dotate dar fara vreo fita. Banuiesc ca se pot aduce aproape de 28.000...

Mi se pare o alegere mai ok si cu potential sa pastreze o valoare mai mare la revanzare avand in vedere trend-urile si piata. Cu atat mai mult daca revanzarea se va face tot dupa 4-5 ani, la fel ca actuala. Trecerea de la Jetta la Passat sau Superb e...

 

2lY.gif

 

Si ambele sunt departe de ceva "premium".

Link to post
Share on other sites
mihai.onu94
în urmă cu 5 ore, mishu999 a scris:

cutia Dsg si farurile Led ( asta isi doreste sotia)

Passat-ul b8 facelift are in standard faruri led. Nu sunt la fel de puternice ca cele matrix dar totusi sunt peste cele halogen. 

Edited by mihai.onu94
Link to post
Share on other sites

@Luciosu chiar si in garantie, nu trebuie schimbate discuri si placute la dealer. Pe tine te trimite ALD acolo, e altceva.

 

Revenind on topic, strict dintre cele 3 eu as merge cu Octavia, in ideea ca as putea pune cele mai multe optionale.

Dar cum zic si ceilalti colegi, cel mai bine ar fi sa faci un TD. Sunt modele de volum, deci nu ar trebui sa ai dificultati in a le gasi la dealeri.

 

 

Link to post
Share on other sites

Octavia 4, daca vrei niste dotari pentru 2021. Restul sunt mai scumpe si prea mari pentru o familie cu doi copii.

Link to post
Share on other sites

eu as scoate mild-hybridul si m-as uita la hybrid (gte) care macar te ajuta real la autonomie la naveta. Mild-hybrid e strict pt oras facut. Verifica si ofertele pe la dealerii de afara, ca s-ar putea sa gasesti oferte mai bune si masini cu mai multe optiuni (masini de td, company car). Ca si marca as merge pe Skoda O4 fiind mai noua ca si concept, b8 fiind totusi o masina lansata in 2014, iar Superb-ul in 2016

Succes.

Edited by ili2k2
Link to post
Share on other sites

Sau..cum ti s-a mai sugerat, uita-te si la alti producatori, cum ar fi Hyundai, Kia, au niste masini super bine echipate la preturi mult mai mici decat ce cere VAG. 

Link to post
Share on other sites
halamadrid

Pana nu primeste niste oferte ferme de la dealeri, Passat-ul si Superb-ul in bugetul de 28.000 euro  se concretizeaza functie de ce dotari au.

Spun din perspectiva celui care a cautat in 2019 masina noua intr-un buget si calculele mele nu bateau deloc cu ce oferea dealerul, pana la urma configuratorul a ramas baza, cu niste optiuni oferite de Skoda plus un discount mic (decent) oferit de dealer.

Nimeni nu ofera mii de euro discount decat daca e o actiune a producatorului/importatorului care vrea sa iti ofere 4x4 sau DSG  bonus, ca exemplu.

 

Sa nu cauti Passat cu niste dotari pe care le ai in cap si sa te incadrezi cu banii la Golf cu dotarile alea, ca exemplu.

 

Cand ai niste dotari pe care le vrei musai, bugetul va fi  depasit in majoritatea cazurilor.

 

Iar o naveta  scurta nu necesita musai o masina  mare.

 

Edited by halamadrid
Link to post
Share on other sites
krygod_ro

octavia 4 clar. orice alta varianta are deja 6-7 ani de la lansare pe piata si la anul risti deja sa ai o masina care este veche cu o generatie. desi octavia 4 este nou aparuta nu te lasa influentat usor de bolile copilariei. majoritatea problemelor raportate au fost software si rezolvate intre timp. e singurul model care te va tine "modern" cel putin 5 ani. si oricum nu stiu cat te mult te incadrezi la 28.000 la un superb sau passat bine dotat. si cu octavia 1.5 tsi full dotata te duci peste 30k

Edited by krygod_ro
Link to post
Share on other sites
johnydriver

Nu iei in considerare un Golf 8? iesi sub buget si ai o masina de top pentru clasa ei. Mult peste Octavia.

Link to post
Share on other sites

Am configurat si eu o O4 okeiutza si a iesit 28k ( https://configurator.skoda.ro/cc-ro/ro_RO_SKODA20/C/detail/505/NX34JD03/9P9P/CB/@4A4@5MN@7X2@8VQ@PFC@PFE@PHB@PJ5@PLF/@?GrossNetSwitch=GROSS&variant=STYLE  ) 

 

Faptul ca B8 & Superb sunt " modele vechi " este un avantaj privind pretul de achizitie, pentru ca sa fim seriosi, acum 2-3 ani aceleasi modele ajungeau la ~ 40k in configuratiile de mai sus, iar acum o iei cu 30k ; daca nu poti sa acoperi diferenta de 4k euro pt un passat mai dotat, dpmdv ai 2 optiuni :

 

1. Sa cauti un B8 / Superb dotat bine 2019-2020 pt care te vei bucura de o depreciere de ~ 20% fata de pretul unuia nou, iar astfel de incadrezi in bugetul tau maxim si ai si o masina aproape noua, DOTATA ( dau un exemplu rapid, probabil sunt si oferte mai bune, nu am stat sa caut prea mult : https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-2-0-ID7GDN0R.html#xtor=SEC-81  ) 

 

2. Sa iei O4.

Link to post
Share on other sites
acidone77

Cum zice si @bgd_b92 si eu sunt de parare ca o masina din gama Passat/Superb, chiar daca sunt modele mai vechi, pot oferi mai multa masina la banii dati, poate in acelasi buget le poti gasi mai bine echipate. Nici eu nu sunt genul de persoana care are o pb cu faptul ca masina e un model mai "vechi", tocmai de aia le poti lua poate la preturi mai bune.

Daca vrei wow si nou, clar Octavia 4 e solutia. Cu siguranta in bugetul de 28k, cu ceva reduceri poti lua o masina f bine dotata.

Link to post
Share on other sites
halamadrid

Ca idee, un Passat -28.525,49  euro.

 

 

https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW19/V/detail/200/CB22DZA1/5K5K/TO/@$1G1G3@$ST@4F2@9S6@PAH@PI3@WD4@WFA/@?GrossNetSwitch=GROSS&variant=ADVANCE

 

N-am apucat sa adaug decat cateva optiuni, ca s-a dus bugetul, plecand de la nivelul de echipare Advance, Comfortline incepe cu bugetul stabilit..

 

Edited by halamadrid
Link to post
Share on other sites
5 hours ago, halamadrid said:

Ca idee, un Passat -28.525,49  euro.

 

 

https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW19/V/detail/200/CB22DZA1/5K5K/TO/@$1G1G3@$ST@4F2@9S6@PAH@PI3@WD4@WFA/@?GrossNetSwitch=GROSS&variant=ADVANCE

 

N-am apucat sa adaug decat cateva optiuni, ca s-a dus bugetul, plecand de la nivelul de echipare Advance, Comfortline incepe cu bugetul stabilit..

 

 

asta-i trendline... Nu merita banii dupa parerea mea. 

Dar preturile la noile modele de vw au crescut de Doamne fereste... 2 ani in urma configuram un Golf 7 HL incepand cu 20k Euro, acum e  de la 28k.

 

On topic:

Domnul care a deschis tema are bugetul pentru o masina foarte bine echipata din clasa Golfului, si echipare de inceput din clasa Passat/Superb. 

 

Ai mei 2 bani ar fi:

o masina bine echipata din clasa Passat +++. Dar SH.

 

Sau Golf/Octavia nou/a la fel bine echipat/a. 

Chiar nu cred ca merita echiparile de inceput... Am avut asa masina si sunt conserve. Nu se simte ca masina din clasa ei.

 

Salutari!

 

Edited by johnydriver
Link to post
Share on other sites
Quote

 

On topic:

Domnul care a deschis tema are bugetul pentru o masina foarte bine echipata din clasa Golfului, si echipare de inceput din clasa Passat/Superb. 

 

 

Pai am vazut ca se vehiculeaza ideea ca in 28.000 euro ar intra si un Passat/Superb nou destul de dotat.

 

De fapt, doar Golf8/Octavia 4 dotate intra in acel buget, ca masini noi.

 

Cat despre SH, daca dai o roaba de bani pe o masina de 1 an si afli mai tarziu ca masina a fost lovita, dar reparata ca la carte,  iti convine?

 

EU vorbesc de un caz concret, nu spun ca toate sunt lovite.

 

Dar care ar fi motivul ca cineva sa renunte la o masina dupa doar un 1-2 ani si sa piarda foarte multi bani?

Unul ar fi ca nu si-o mai permite. Chiar toti sunt in situatia asta?

Ori masina are probleme tehnice la care nu li se da de cap, sau a fost lovita, sunt alte doua motive.

 

 

 

 

Edited by halamadrid
Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere cea mai buna varianta ce se incadreaza in bugetul tau si indeplineste toate conditiile e asta: https://www.autovit.ro/anunt/mazda-6-g165-ID7GFULc.html#cff8e527cf .

 

As lua fara ezitare Mazda 6 sau as merge pe Toyota Camry 2.5 Hybrid (daca iti place designul): https://www.autovit.ro/anunt/toyota-camry-2-5-ID7GHxKf.html#gallery-open

 

Cu ambele scoti consum sub 6 pe dn-uri, ai spatiu suficient, garantie +5 ani, faruri led, dotari actuale si confort. Fara turbo, fara cutii cu dublu ambreiaje,  in schimb ai motoare pe benzina simple si eficiente. In plus, nu trebuie sa iti faci griji pe viitor din cauza revanzarii (ca si in cazul in care ai cumpara un motor diesel).

Edited by cj.Paul
Link to post
Share on other sites

Cand recomandati variante SH, mai luati in considerare si costurile de intretinere. Un BMW nu are aceleasi costuri de intretinere cu o Skoda. 

O regula de bun simt cand iti iei masina si pe care de regula romanul o rateaza cu succes este sa nu iti o masina de toti banii. Sa mai lasi o marja pentru costuri adiacente, costuri neprevazute, samd.

Link to post
Share on other sites

Este ca nu ai citit ce scrie mai sus, nu?

 

Tocmai ca VAG non-premium este la fel de scump la intretinere ca marcile consacrate (Bmw, MB, Audi). 

 

Ce spui tu acolo nu se aplica nici macar pt intretinerea in locatii non-reprezentanta. Mqb-ul este scump la intretinere, daca vrei sa folosesti piese bune sau de origine. Si vorbesc din experienta personala.

Link to post
Share on other sites

Discutia asta va evolua ca orice alta discutie asemanatoare d epe oricare alt forum.

Cineva arunca o idee, un anumit numar de oameni vin cu raspunsuri, fiecare incearca sa-si impuna punctul sau de vedere, iar initiatorul sta pe margine.

 

Oricum va alege independent de ce se scrie aici.

 

Adica, mi se pare ciudat din partea initiatorului ca el sa nu intre in vreo reprezentanta sa ceara niste oferte, abia apoi sa ceara parerea mai multor oameni.

 

Cel mai realist sfat pe care i l-as da ar fi sa-si pastreze Jetta din 2016 pe care o are, e cea mai economica varianta si sa astepte evolutia masinilor electrice pana la momentul cand vor satisface criterii gen pret atractiv si autonomie mare.

Link to post
Share on other sites

@yeeeeman Crede-ma ca Skoda a urcat preturile cam peste BMW la revizii. La o amarata de Rapid (cea din semnatura) facuta pe o platforma antica pq25/26 + electronica de mqb, o revizie generala m-a costat  mai mult ca la BMW i3 (i3 REX are si motor termic). Daca o tin in ritmul asta, Rapid-ul va fi ultima masina din gama VAG.

Asa, daca o dam in recomandari din alte marci, bmw 330e g20 e alegerea ideala. Platfoma G fata de F aduce o rezistenta la torsionare cu 50% in conditiile in care greutate scade!. Apoi la bmw ai distributia egala a maselor, dinamica cu mult peste orice mqb. De asta recomandam si O4 (fiind facuta totusi pe MQB EVO, nu platforma noua dar macar revizuita).

Link to post
Share on other sites

E suficient sa te uiti 5 minute sub capota unui 320d si sub capota unei octavia 1.4 tsi ca sa iti dai seama ca manopera o sa fie mai scumpa la bmw, daca vorbim de operatiuni mai serioase (nu schimbat ulei si filtru). Ca piesele costa la fel, maybe, ca doar tot aceiasi OE le fabrica. Totodata, m-am uitat si eu de curiozitate pe piese asemanatoare de pe Skoda Octavia, Golf 7 si Audi A3 si cum urci in gama, cu atat si pretul e mai mare. Tot asa, am cunoscuti cu BMW la care amortizoarele schimbate pe original au costat o avere fata de cele de MQB. Poate gresesc...

 

In fine, ideea pe care voiam sa o transmit, era sa ia in calcul si costurile de servisare la SH-uri. Nu sa pornesc polemici despre costurile de servisare, pentru ca aici experienta difera de la persoana la persoana in functie de service, de probleme, de piesele cumparate, samd.

 

Imi cer scuze de offtopic, ma opresc aici.

Edited by yeeeeman
Link to post
Share on other sites

Omul cere sfaturi pt masina noua sau max 1 an vechime si ii vin exemple de SH vechi de 3-4 ani. Urmeaza sa-i recomandati un seria 7 din 2016? E clar ca o Skoda sau VW nu se compara cu o masina din clasa Executive ca tinuta de drum/ insonorizare dar depinde daca esti dispus sa dai linistea pe furtuna...mai ales ca a detinut W212, deci stie ce inseamna!

Eu am avut F10 timp de 5 ani, contemporan cu W213, ma bucur ca am aflat pe VWforum ca provin dintr-o alta galaxie, deci profitati, bucurati'va de mine! 😂

Ca fapt divers in 2018 eram chitit sa iau W213 220d vechi de 1 an si sub 30k km, cu garantie Junge Sterne etc. Nu am gasit nici macar una sa nu fi avut o buba anterioara! Masinile astea aproape noi si cu putini km sunt cam ruleta pt ca provin din inchirieri sau drivetest. Cireasa de pe tort a fost cand am fost la dealer sa vad modelul, mi s-a parut efectiv mediocru lucrat la interior( comparam bineinteles cu masina de atunci, F10).

Este ultimul meu post, fiecare alege ce masina sa conduca si cati bani vrea sa ingroape in ea.

 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, yeeeeman said:

E suficient sa te uiti 5 minute sub capota unui 320d si sub capota unei octavia 1.4 tsi ca sa iti dai seama ca manopera o sa fie mai scumpa la bmw, daca vorbim de operatiuni mai serioase (nu schimbat ulei si filtru). Ca piesele costa la fel, maybe, ca doar tot aceiasi OE le fabrica. Totodata, m-am uitat si eu de curiozitate pe piese asemanatoare de pe Skoda Octavia, Golf 7 si Audi A3 si cum urci in gama, cu atat si pretul e mai mare. Tot asa, am cunoscuti cu BMW la care amortizoarele schimbate pe original au costat o avere fata de cele de MQB. Poate gresesc...

Ti-am pus mai sus preturile de reprezentanta pentru Skoda Superb 2.0 TDI 190 cp, DSG 4x4. Cand ajung acasa o sa iti postez si preturile de la 320d Xdrive ZF8, tot din reprezentanta si vei observa ca sunt pe acolo. Costurile cresc, dar pe optionale care nu sunt in discutie si nu se gasesc pe Skoda sau VW atat Octavia/Superb cat si Passat/Golf, ca exemplu perne de aer sau Soft Close ( inchidere automata portiere) etc.

Cred ca masina noua as merge pe Golf 8, poate variant. Mie Skoda Octovia, de la Octavia 3 NFL, nu imi mai spune nimic...

Link to post
Share on other sites

Asa cum ti-a spus si colegul @cj.Paul eu m-as uita si la Toyota Camry 2.5 HSD. Masina e mare, e dotata bine si fiind Toyota, e fiabila :) Singurul minus ar fi aspectul exterior/interior mai batranicios. Chiar am vazut ca aveau o oferta de 14% de la dealer plus 10.000 Lei de la rabla. (la o Corolla am obtinut extra 2% pe langa ce dadea din start dealer-ul, asa ca mai e loc de mici negocieri). 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept