Jump to content

Sfaturi achizitie


Cristian
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, drign said:

2. Suplimentar față de FR toate pachetele de siguranță (Safe & Driving XL, Top View Camera, alarmă) și unele de confort (încălzire staționară, scaune încălzite, DCC, parbriz încălzit, portbagaj electric)

Daca pui incalzire stationara, de ce ai mai pune parbriz incalzit? ca oricum e dezghetat daca folosesti Aux heating.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Teodoreanu

    46

  • Cristian

    32

  • drign

    19

  • HKHK

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am sa merg sambata la un test cu Tarraco . Sunt interesat de un 2.0 tdi 150 cp manuala . Nu este racheta dar sper sa compenseze prin confort si calitatea fabricatiei . Daca nu ma convinge ma reorientez spre un Tiguan sau astept un facelift la Karoq si raman in curtea Skoda . Din cate vad pe forum nu este nici un membru care sa aiba Tarraco .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TeodoreanuImi cer scuze ,insa Tarraco este in aceasi clasa cu Tiguan Allspace si Kodiaq. D.p.m.d.v ar trebui la pret+ echipari (mai ales la TD) sa compari Ateca cu Tiguan & Karoq.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect nu sunt in aceias clasa dar daca nu sunt convins de Tarraco am sa merg pe Tiguan pe care trebuie sa platesc mai mult cu dotari mai putine . Tarraco are avantajul la mai multa masina , dotari mai bune si pret mai mic . Dar trebuie sa vad masina live si sa fac drive test nu cumpar o masina noua in baza pozelor si a datelor tehnice de pe net .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat, test drive-ul e cel mai important. 

Yasmin a precizat foarte bine doar ca Tarraco nu e in aceeasi clasa cu Tiguan si Karoq, masinile cu care il comparai tu. Iar daca iei in calcul Karoq, cred ca poti lua in calcul Ateca, pana la urma e aceeasi masina cu Karoq, asa cum si Tarraco e aceeasi masina cu Tiguan Allspace. Ambele modele Seat se fac in aceleasi fabrici cu modelele similare de la Skoda si Vw.

Daca nu ai nevoie de spatiul imens din spate si de portbagajul foarte incapator, eu zic ca te poti descurca bine si cu un suv compact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Ateca nu am primit pret bun plus termen de livrare 5 luni . Probabil din cauza ca Ateca deja a primit un facelift fata de Karoq . Ateca este cu tot cu oferta la pret de Tiguan in conditii de dotari 98% similare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe surse am aflat ca Seat va închide producția pentru Tarraco in octombrie 2022. Succesul comercial nu a fost cel scontat. Din nefericire nu va apărea un facelift. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cumpărăm, sau ne orientăm spre Tiguan Allspace/ Kodiaq?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept cu interes impresiile colegilor care azi sunt programati la test drive. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ! Acuma m-am intors de la Bucuresti . Am facut drive test masina este ok pentru mine m-am adaptat usor la dimensiunile ei . Pozitie inalta la condus ruliu clar mai mic ca la Kodiaq mai sportiva . Calitatea materialelor si asamblarea la acelas nivel cu Tiguan fara nici un dubiu . Din punctul meu de vedere arata mai bine ca Tiguan sau Kodiaq . 90 % saptamana viitoare am sa pasez comanda .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la drive test la PBN. Ne-am plimbat 30 de minute, doar noi fără agent, cu FR 2.0 TDI 200 CP. 

 

Mașina este dotată cu DCC (jantele pe 19”) și m-a convins că pe modul confort își merită banii. Motorul silențios, ținuta de drum bună (traseu dealer - bd. Pipera - giratoriu intrare Tunari și retur). Nu am sesizat zgomote sau vibrații suspecte. Am pus de două ori frână cu stângul de s-a oprit mașina. 🤣

 

După ce am predat mașina ne-am dus și la Skoda unde am găsit în showroom un Kodiaq. Ne-am dat seama că ne place mai mult 😀.  Nu pot să zic că este o diferență de calitate între cele două mărci/ modele.

 

Ca să parafrazez un dicton celebru: Testați, testați și iar testați! Nu se compară cele văzute/ citite cu senzația de a conduce sau sta în mașină.

 

Dacă sunt întrebări, vă stau la dispoziție.

Modificat de drign
corecturi, suplimentare informatii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sesizat. 

 

Oricum, eu nu sunt cea mai indicată persoană în a sesiza zgomote. Conduc un Symbol din 2012 și mașina din semnătură și în cele 30 de minute de plimbare mi s-a părut că am fost într-o navă spațială față de cele două mașini. 😊

Poate după o săptămână de mers zi de zi să încep să-mi dau seama de zgomote/ vibrații.

 

M-a uimit cât de silențios este motorul  2.0 TDI 200 CP. Mă așteptam să fie mai „tractoraș”.

 

Agentul de vânzări de la PBN mi-a spus că într-o lună vor avea la test și o mașină cu 2.0 TSI 245 CP.

 

@Teodoreanu Pe ce traseu s-a desfășurat testul?

Modificat de drign
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosc prea bine Bucurestiul . Dar eu am cerut sa vad cum merge masina pe autostrada ca acolo va fi folosita cel mai mult . Am iesit pe autostrada Bucuresti-Pitesti am mers cativa km apoi am intrat la retur prin niste sate si am ajuns iar la dealer .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas dator cu impresiile in urma test-drive, am condus aceeasi masina cu Drign, 2.0 TDI FR 200 CP, rosie:

- Masina e foarte silentioasa, incredibil de silentioasa pentru un diesel, chiar si la viteze mult peste limita legala, tot ce se aude e un suierat slab de la oglinzile laterale. Sunetul motorului aproape ca nu se aude, chiar si la 4000 rpm.

- Spatiul interior este imens, indiferent ca vorbim de locurile din fata, locurile din spate sau spatiul din portbagaj. Un mic minus pentru latime, nu e mai mare decat in Ateca. Aici se simte platforma MQB, comuna cu multe alte masini mai mici ca volum.

- Din pacate, am ajuns la partea cea mai putin placuta, motorizarea: nu e in nici un caz sportiva, indiferent ca e condusa in modul sport sau nu, raspunsul acceleratiei e slab, nu exista deloc o crestere brusca a vitezei, chiar si cu pedala de acceleratie apasata la fund. Iar la viteze mari de rulare, raspunsul e anemic si viteza creste incet. Aici posibil sa fie de vina si cutia de viteze automata, dar si sistemul de evacuare foarte restrictiv. Pe mine nu m-ar satisface o asemenea combinatie de caroserie, motor si cutie. Ateca pare mult mai agila, iar raspunsul la acceleratie e mai rapid, in cazul motorizarii 2.0 TDI 150 CP echipata cu aceeasi cutie, DSG7.

- Suspensia adaptiva e geniala, mi-a placut mult pe confort in oras, dar si pe sport pe autostrada. Greutatea masinii se simte din plin la viteza si trecerea peste denivelari, insa foarte putin la curbe, unde ajuta mult setarea suspensiei DCC pe modul sport.

- consumul a fost unul bun pentru greutatea masinii si modul in care a fost condusa, 10.1.

- Masina e un pachet foarte bun pentru o familie cu 2 copii, materialele sunt foarte bune la interior, scaunele sunt sportive - vorbesc de cele care vin in echiparea FR, inclusiv reglaje electrice pentru scaunul soferului. Din pacate, masina are aceeasi problema pe care o are si Ateca, pozitionarea senzorilor de parcare fata centrali prea aproape de suportul numarului de inmatriculare, generand erori, obstacole care nu exista de fapt. Se rezolva usor cu un alt suport de numar.

Pentru prietenul cu care am fost si care isi doreste masina, test drive-ul a fost decisiv, asteapta o oferta finala, pentru a o achizitiona.

 

20210227_105546.jpg

20210227_105629.jpg

20210227_104655.jpg

20210227_105619.jpg

20210227_105705.jpg

20210227_105605.jpg

20210227_105659.jpg

20210227_105557.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci problema e la mine. :)

 

Multumesc de impresii. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate trebuia sa merg si pana la dealerul asta daca tot am batut atata drum pana la Bucuresti sa vad cum arata rosul asta ca este o culoare noua . In poza pare un rosu mai normal fata de ce am vazut eu pe net si in paleta de culori a dealerului nu este sa zice un rosu Mazda ?? Legat de motorizare normal ca nu exista explozie la demaraje este o masina mare grea  care face viteza mai lin . Cel de 200 cp face 0-100 in 7.8 s nu este racheta dar nici o valoare rea pentru un suv 4x4 cutie automata . Stau in cumpana daca sa pun si suspensia adaptiva ?

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian, scuze dar pe mine m-ai blocat la "Sunetul motorului aproape ca nu se aude, chiar si la 4000 rpm."  In rest sunt sigur ca ai dreptate, este submotorizat pt aceasta caroserie, de acord cu tine.

 

 

@cristi511 nu cred :P Depinde clar si cu ce comparii, colegul de mai sus a spus clar ca are termen de comparatie un Symbol si un Astra :) 

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristianContează mult și cu ce compari. Eu am accelerat de câteva ori „blană” și soția a zis că i se face rău. Prin dreptul Școlii Americane m-am speriat când am văzut în bord că am peste 80 km/h. Apreciam că mai mult de 55 nu am. La viteza legală mi se părea că merge prea încet. Oricum. ieri mi-am schimbat părerea despre motoarele diesel de generație nouă (în bine).

 

Mașina este spațioasă. Noi asta și căutăm: spațiu, motor benzină, tracțiune integrală.

 

@Teodoreanu Roșul Tarraco este frumos. Mai frumos decât cel de pe Kodiaq. Dacă era să fie Tarraco, roșu îl comandam. La Kodiaq în niciun caz nu vreau roșu. Mă gândeam dacă să pun și DCC. Ieri m-am convins că merită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sNaKeyy, eu conduc masina pe benzina, nu am avut niciodata masina cu motor diesel. Din ce am mai mers cu prietenii, de obicei, zgomotul motorului e mult mai prezent in habitaclu la diesel decat la benzina. Nu am mers cu Tarraco cu motorizare pe benzina, ca sa pot face comparatie, insa cel condus de mine sta foarte foarte bine la antifonare, in comparatie cu Ateca mea 1.4 TSI e mult mai bine, zgomotele de rulare, adica cauciucuri, oglinzi sunt mult mai putin prezente, iar zgomotul motorului este la acelasi nivel cu masina mea. Mai departe, nu pot compara cu A6 sau A4, pentru ca nu am condus. Aceasta explicatie e si pentru Cristi, care stiu ca tocmai asta a subliniat, ca se astepta ca masina sa fie mai silentioasa.

Drign, masina accelereaza bine la viteze normale, eu am o problema cu acceleratia dupa 110-120 km/h, cand pe autostrada vrei sa faci o depasire si trebuie sa schimbi brusc banda, de pe 1 pe 2. Acolo pe mine nu ma satisface deloc, chiar si cu schimbarea din treapta a 7-a in a 4-a, manual, din padele.

Da, culoarea rosie e frumoasa, nu e deloc similara cu cea de pe Mazda, e mult mai aproape de rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Cristian. Mesajul tau dovedeste cat de mult conteaza perceptia umana.

 

Cristian zice ca ateca i se pare mai zgomotoasa. Eu zic ca aparent tarraco e mai zgomotos. 

 

Si da, conteaza ce baza de comparatie ai. Eu la banii aia asteptam mai mult in zona de confort. Sau poate mild fl-ul asta implica si ceva imbunatatiri in zona nvh fata de generatia pre-fl.

 

O sa incerc sa ma programez la un td. Revin.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine faci drive -test asa iti faci o impresie personala raportata la propriile standarde . Fiecare om este diferit are propriile lui perceptii asupra unui obiect . De aceia eu am facut mai bine de 1000 de km in 2 zile sa ma pot convinge daca acest Tarraco merita , nu sa cumpar o masina doar in baza a ce spune unul altul sau ce scrie presa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru poze. Tocmai am tăiat roșu de pe lista. Speram sa fie mai către vișiniu. 🙄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teodoreanu, eu as bifa fara ezitare suspensia adaptiva DCC, pe mine m-a convins, este diferenta semnificativa intre cele doua setari, confort si sport.

Mi-a parut rau cand am luat Ateca ca nu a fost disponibila.

Cristi511, cred ca asteptarile tale sunt putin nerealiste. Tarraco nu e o masina premium, daca o compari cu masina ta, nu are cum sa fie la acelasi nivel. Da, costa 40.000 euro intr-o echipare de varf, dar asta nu inseamna ca ofera acelasi lucru cu o masina care la 40.000 euro e entry level.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am plasat comanda Seat Tarraco 2.0 TDI 150 cp cutie manuala varianta de echipare Xcellence pe langa dotarile standard am mai bifat ca optionale :

 

- Alarma cu,controlul habitaclului si senzor de inclinare

- Connectivity box

- Scaune fata , spate incalzite

- Pachet Safe & Driving L

- Parbriz incalzit 

- Sound System Beats audio

- Top View Camera

- Volan incalzit

- Culoare verde Camouflage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cristian changed the title to Sfaturi achizitie
  • Cristian locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!