Jump to content

Sfaturi achizitie


Cristian
 Share

Recommended Posts

In acest topic veti posta sfaturi de achizitie pentru Seat Tarraco.

Link to comment
Share on other sites

Îi rog pe membrii forumului care dețin modelul Tarraco să-mi spună dacă suspensia li se pare tare/ dură.

 

Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu deloc. Suspensia este surprinzător de confortabilă.

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru mesajul anterior
Link to comment
Share on other sites

@balan2 Mulțumesc! Dețineți Tarraco sau doar v-ați plimbat cu el? Respectiva mașină avea suspensia standard sau DCC?

 

Mă nemulțumește faptul că în Romania nu se poate combina alarma cu deschiderea fără atingere a portbagajului (pedala virtuală). Nu se pot alege din configurator ambele opțiuni și a confirmat și un dealer că nu se poate (probleme senzori).

Am văzut că în configuratorul din Germania se pot combina cele două funcționalități - deschiderea prin pedală virtuală este oferită în echipamentele standard și alarma este opțional. Versiunea este FR. Am trimis un e-mail la SEAT Romania.

Link to comment
Share on other sites

E ciudat, la Ateca am ambele dotari si nu au fost restrictii de genul asta.

Link to comment
Share on other sites

La alarma as opta pentru ceva instalat ulterior. Eventual combinată cu pornire motor, daca nu se prefera sistemul de încălzire staționar. 

 

În altă ordine de idei, incep sa ma gandesc serios la tarraco ca succesor pentru ateca. 

Link to comment
Share on other sites

Azi se poate configura Tarraco FR 2.0 TSI 245 CP cu opțiunile alarmă și portbagaj cu deschidere electrică (inclusiv pedală virtuală).

 

Confirmă și un dealer că nu mai sunt probleme de incompatibilitate.

Link to comment
Share on other sites

A răspuns Porsche Romania:

Quote

Portbagajul cu actionare electrica se poate comanda impreuna cu alarma. Oferta a fost actualizata de curand si din considerente  tehnice, anumite date au intarziat la transfer; conform ultimelor verificari, aceasta situatie a fost remediata, ne cerem scuze pentru inconvenient.

 

Va putem informa faptul ca roata de rezerva este de uz temporar si este in dotarea standard pentru nivelul de echipare FR, exceptie facand versiunea e-Hybrid care este echipat cu un kit de pana.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am fost weekendul trecut la Porsche, am vrut sa vad un FR cum arată dar nu aveau expus. Am făcut o configurație pentru 2.0 tsi 245cp și a ieșit ce se vede în poză, probabil mai merge negociat puțin...

20210216_183252.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu poti posta toate optionalele adaugate? Ms

Link to comment
Share on other sites

Tetea, la care din dealerii Porsche ai fost? La Porsche Bucuresti Nord este un Fr alb, 1.5 TSI, doar ca e pe rampa de urcare spre showroom.

Link to comment
Share on other sites

@sebip am atașat poza cu tot ce am adăugat eu.

 

@Cristian am fost la cealalt, de la centură. 

Mașină pentru test drive nu știa când și dacă va fi disponibilă. 

20210218_153444.jpg

Edited by tetea
Link to comment
Share on other sites

Poti incerca la Porsche Nord, eventual cu o programare in prealabil. Au la test drive un Tarraco Fr 2.0 TDI, rosu.

Link to comment
Share on other sites

Motorul 2.0 TSI 245 CP are doar injecție FSI, spre deosebire de 2.0 TSI 190 CP care are injecție dublă (FSI și MPI). Vor trebui, periodic, curățate supapele de admisie.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc ca e nevoie de curatare, poate doar dupa 150.000 km.

Link to comment
Share on other sites

TD-OCTAVIA-RS-en.pdf

 

Motorul 2.0 TSI 245 CP de pe Skoda Octavia RS vândută în Uniunea Europeană are dublă injecție (directă și port). 

Cred că pentru această piață, din cauza reglementărilor mai stricte referitoare la poluare, s-a ales varianta cu FSI + MPI.

Clipul de mai sus este din India.

 

Sper că pe Tarraco FR nu au făcut reducere de costuri. 😊

Edited by drign
Link to comment
Share on other sites

Teodoreanu

Are cineva masina asta in dotare ca sunt pasari cam rare pe strada . Ma bate gandul sa comand si eu una

Link to comment
Share on other sites

cristi511

Din pacate, eu am fost dezamagit de nvh-ul modelului pre-fl iar tot cautand pe net nu am gasit informatii cum ca s-ar fi lucrat la capitolul asta la masina actuala.

 

M-am tot jucat cu configuratorul, chiar am cerut o oferta pt Fr tsi 245 cp (2.0) si...ma invart in jurul a 40-42k euro. La banii astia am pretentii sa nu mearga ca o octavia sau ca un leon.

 

Ps: nu vreau sa supar niciun posesor de octavia sau leon.

Edited by cristi511
Link to comment
Share on other sites

Teodoreanu

Multumesc pentru raspuns . Eu am trimis cerere online la dealerii din tara pentru acest model . Este la vanzare modelul actualizat 2021 climatizare automata noua de la grup ,nou sistem de navigatie de 9,2 inc , digital copkpit cu afisaj nou , motorizari noi care respecta normele euro 6 D este un mini facelift facut la el din cauza ca se fabrica pe aceias linie de productie in Germania cu Tiguan si pentru a reduce costurile l-au cosmetizat si pe asta putin . 

Link to comment
Share on other sites

Cristi, nu va merge ca un Leon sau Octavia, pentru ca e mare, greu si de aici vin diferentele de dinamica, senzatie, mai ales pe curbe, etc.

Daca Ateca se simte si se conduce aproape ca un Leon, dar nu chiar similar, Tarraco sigur va fi un elefant mare si greu, cu ruliu mare si inertie si mai mare. Sambata urmeaza sa fac si eu un test drive cu un Tarraco 2.0 TDI 200 CP in echipare FR, sunt foarte curios, revin cu impresii.

Link to comment
Share on other sites

cristi511

Poate nu m-am exprimat corect: daca o masina la 42k euro (dupa reduceri) merge la fel de zgomotos ca una de 12-15k euro atunci avem o problema.

 

Si crede-ma, am mers cu 2 tarraco, la ceva ani diferenta, cu acelasi impresie finala: pacat de mașină, este prea zgomotoasa pentru pretențiile de preț emise. 

 

Astept cu interes impresiile altora.

 

Ps: ateca mi s-a parut mai rafinata si mai silentioasa in mers 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, nu ma pot pronunta, doar m-am urcat in showroom in Tarraco. Dar oricum, pretul nu e dat de calitatea oferita, ci in primul rand de faptul ca e suv. Chiar si asa, vorbim de un suv intre clase, compact/mediu, varf de gama, cu o motorizare destul de puternica.

Link to comment
Share on other sites

FR vs. Excellence? Atentie, eu configurez pe seat.de, si apar diferente fata de seat.ro

Din cate am studiat, exceptand micile briz brizuri de exterior, cele mai importante diferente ar fi la:

- scaune fata

- model jante, respectiv pneuri (FR merge pe 255 / 40 R20; aici ma cam sperie acel 40)

- (?) pe configuraturul de RO apare diferenta Blocuri optice spate infinte light cu LED, lumini de semnalizare dinamice, pe cel de DE nu se regaseste

 

In linii mari as opta linistit pentru Excellence, nu sunt sigur daca scaunele de FR fac vreo diferenta notabila.

Ateca mai sta 1 an la mine, asadar am timp suficient sa studiez si sa ma decid :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cine este interesat de drive test cu Tarraco in vederea unei eventuale achizitii are ca necesitate un SUV cu un comportament dinamic peste medie (< 8s/100km) cu dotari care sa permita (la nevoie) si regimul de condus sportiv (responsabil) in conditii de siguranta, confort si fiabilitate peste medie,  intrucat asa cum semnalau anterior si colegii de forum. discutam totusi de un SUV a carui achizitiie necesita in jur de 40,000 EURO. 

 

Din ce am studiat, un SUV cu asemenea veleitati nu am gasit la un buget mai redus, de circa 30,000 EURO, zona care consider a fi mai rezonabila tinand cont de actuala perioada in care motoarele termice probabil vor fi puse intr-un con de umbra in urmatorii 5 ani pe fondul trendului eco de electrificare majora a masinilor. Daca ati studiat si ati intalnit variante care sa se apropie de acest ideal dar la un buget semnificativ mai redus decat Taraco, rog enumerati-le.

 

Adresez celor interesati de Taraco cateva intrebari:

1. Care ar fi motorizarea optima?   

 Diesel 200 CP/400 Nm/8s - cu un consum mediu estimat la 8,5 l % sau Benzina 245 CP/380?Nm/6,9s- cu un consum mediu estimat 12%? 

 Propun sa luam in calcul doar consumul real in conditii de condus in regim urban aglomerat (tip Bucuresti) si autostrada la 130 Km/h.   

 Pana la urma consumul mediu obtinut in aceste conditii este cel real si care dintr-un punct de vedere, arata si eficienta unui motor.

2.Care ar fi dotarile suplimentare neaparat necesare, din toate punctele de vedere, siguranta in primul rand, apoi confort.

3.Ati efectuat drive test?  Cu ce motorizare si care au fost impresiile? 

Edited by ATA1
corectie
Link to comment
Share on other sites

@ATA1Salut!

 

1. pentru mine optim ar fi fost motorul 2.0 TSI 190 CP, dar nu mai este prezent pe Tarraco. Acum nu pot să zic că nu îmi plac specificațiile motorului de 245 CP.

La motorul diesel se poate alege și versiunea XCELLENCE, benzinarul este doar pe FR.

 

2. Suplimentar față de FR toate pachetele de siguranță (Safe & Driving XL, Top View Camera, alarmă) și unele de confort (încălzire staționară, scaune încălzite, DCC, parbriz încălzit, portbagaj electric)

 

3. Sâmbătă mergem la TD. Va fi cu diesel 200 CP. 245 CP benzină încă nu a apărut.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Cristian locked and unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept