Jump to content

The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS


Al Bundy

Postare recomandată

Felicitari , frumoasa buburuza , sa o folositi sanatosi :Driver:

 

Incredibil insa cum la asemenea nivel si la asemenea preturi :

- se poate indoi un pin cand bagi o mufa

- se poate livra o masina noua cu eroare

Este despre ce inseamna calitatea , responsabilitatea si rigurozitatea in ziua de azi , in orice domeniu

Sa speram ca la centralele nucleare sunt putin mai atenti

Modificat de tavitara
Link către comentariu

Asta am afirmat si eu privind calitatea masinilor produse in ultimii ani, controlul la plecarea din fabrica, si durata de viata a lor.

Link către comentariu

Cristi sa va bucurati de masina si fara incidente, de orice natura ! Sa va duca in siguranta cum a facut-o si Octavia. (OT : skoda ai vandut-o ? ) 

Multe incarcari fara probleme :)

Link către comentariu

Felicitari ptr achizitie Cristi. Cati mai multi kw si km "consumati". 👍

Link către comentariu
6 hours ago, gmtiby2016 said:

Cristi sa va bucurati de masina si fara incidente, de orice natura ! Sa va duca in siguranta cum a facut-o si Octavia. (OT : skoda ai vandut-o ? ) 

Multe incarcari fara probleme :)

Multumesc. 
Nu am vandut-o si nici nu cred ca o vand. 

Multumesc de urari tuturor.  La fel va doresc si eu voua si masinutelor voastre. 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

sa te bucuri de ea.

vezi ca in centru BV sunt cateva statii langa parc. una rapida si 3 sau 4 de 22kw. poti lasa masina acolo si te bucuri de centru orasului. sunt destul de multe in BV sa te poti baza pe ele. aia din busteni e cam des ocupata.  

@Rave multumesc de statia MOL PLO, habar nu aveam ca au pus. 

 

Link către comentariu

Multam de sfaturi.

 

Vreau sa iau tavita de portbagaj si nu-mi dau seama care este diferente dintre:  10A061160A si 10A061161A.LA ultima, in ETKA, apare marcaj PE.

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Nu e asa, am scos din etka codurile pentru masina mea, care nu are podea variabila. 

MAi sunt inca 2 coduri in ETKA pentru masinile cu podea variabila. Aceleasi coduri dar fara A in coada.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
15 hours ago, Al Bundy said:

Multam de sfaturi.

 

Vreau sa iau tavita de portbagaj si nu-mi dau seama care este diferente dintre:  10A061160A si 10A061161A.LA ultima, in ETKA, apare marcaj PE.

 

Din descriere cea cu 1A pare mai inalta.

0A este numit liner, iar 1A se cheama shell.

 

https://shop.ahw-shop.de/original-vw-id.3-gepaeckraumeinlage-kofferraumeinlage-basis-ladeboden-10a061160a# 

Rollable, light and flexible

https://shop.ahw-shop.de/original-vw-id.3-gepaeckraumschale-kofferraumschale-basis-ladeboden-10a061161a# 

Circumferential approx. 4 cm high edge prevents liquids from running out

Link către comentariu

Masina s-a comportat foarte bine in week-end-ul trecut petrecut pe valea Prahovei. Am nimerit in cel mai rece week-end in Predeal. 

Am plecat din Bucuresti, am incarcat la Ploiesti ca sa am suficienta autonomie sa ma plimb pe acolo 2 zile. 

Nu am avut probleme cu pornirea, descarcarea bateriei sau altele. 

Pe zapada se simte tractiunea spate si la accelerari are tendinta sa derapeze, dar ESP intra foarte repede si corecteaza traiectoria.

In ultima zi am incarcat la Brasov, la statia rapida de langa parc, si am venit catre Bucuresti. Pe autostrada am mers cu 130kmh pe ACC si am ajuns cu vreo 65km autonomie.

 

Link către comentariu

Azi am inmatriculat masina, am vrut initial B973ELectricVehicle, dar prietenii urmau sa-mi spuna  ELVIRA, asa ca am mers tot pe initialele numelor din familie. 

B973CMA.

Am trimis pe email cererea pentru vigneta de parcare gratuita in parcarile publice, sa vedem in cat timp vine.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cred ca da. NU o sa mai ajunga noroiul pe oglinzi. Si nici asa mult pe usi.

Link către comentariu

Si scade autonomia :) serios, daca au pus ei jantele alra ciudata ca sint mai aerodinamice, aparatorile ar strica acest echilibru fin. Unele teste cu jante normale spun ca nu apar diferente semnificative, altii spun invers...

Link către comentariu

Cu cat o sa scada, cu 2 Km? Ce efect aerodinamic negativ pot avea aparatorile de noroi la o viteza medie de 60kmh ?

Atunci de ce se mai vand ca reper oem ?

 

Link către comentariu

Pilotii de avion spun ca franele aerodinamice sunt mai eficiente ca franele de la roti pana la o anumita viteza, deci ar putea avea un impact semnificativ la viteza mare si drum lung, dar spui ca nu este scopul tau pentru utilizarea masinii.

 

Stropeste portiera si oglinda chiar daca roata nu are un unghi de bracaj?

 

image.png

Link către comentariu

Nu putem sa comparam suprafata eleroanelor unei aripi de avion cu suprafata unei aparatori de noroi.

DA, pana si oglinda este stropita si semnalizarea plina de noroi.

Link către comentariu
10 minute în urmă, Al Bundy a scris:

DA, pana si oglinda este stropita si semnalizarea plina de noroi.

 

Pare ca nu ai incotro.

Asta arata si o greseala de proiectare, ceea ce este surprinzator la VW, care este un producator cu vechime si toate tarele copilariei unui producator de masini le-a depasit acum 60-70ani.

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!