Jump to content

Pornire greoaie leon 1.9 TDI 105cai 2007 dpf


Recommended Posts

Razvanc06

Salutare,

Am o problema cu pornirea la un 1.9 TDI 105 cai cu dpf din 2007  . Ca sa fiu mai exact , daca o pornesc de pe o zi pe alta , trebuie sa tin contactul 15-20 de secunde . Daca am apucat sa o pornesc..urmatoarele porniri merg dupa aia la sfert . Tin sa precizez ca pe tester nu da nici o eroare . 
Pun si filmarea aici -> https://www.youtube.com/watch?v=Qbwt7pyetZM&t=1s

Orice parere este binevenita !

Multumesc

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Verifica oringuri injectoare, injectoare, bujii, senzor temp lichid racire.

Link to post
Share on other sites
Razvanc06
Posted (edited)

Am pus contactul cam de 15-20 de ori si am reusit sa scot pornirea in 7 secunde .

 Urmeaza sa ajung duminica la un mecanic sa o verifice .

Edited by Razvanc06
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Razvanc06

Am schimbat oring-urile la injectoare si face la fel , doar ca am descoperit o chestie noua ...daca o parchez inclinata cu spatele pe bordura .. porneste perfect in fiecare zi..iar daca o parchez cu fata pe bordura...apare problema.. si porneste foarte foarte greu . In concluzie daca sta peste noapte cu botu in sus .. apar problemele a doua zi ...

Link to post
Share on other sites

Atunci este clar, se depresurizeaza sistemul de alimentare, schimba pompa tandem.

Ce ai descris tu este testul care se face pentru a vedea daca este de vina pompa tandem.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n
13 hours ago, Razvanc06 said:

Am schimbat oring-urile la injectoare si face la fel , doar ca am descoperit o chestie noua ...daca o parchez inclinata cu spatele pe bordura .. porneste perfect in fiecare zi..iar daca o parchez cu fata pe bordura...apare problema.. si porneste foarte foarte greu . In concluzie daca sta peste noapte cu botu in sus .. apar problemele a doua zi ...

Asta e test pt oringuri si pompa tamdem.

Daca oringuri s-au pus originale si s-a respectat procedura de montaj,  atunci schimba pompa tandem, cum ti-a recomandat Dolfin.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Razvanc06

Am schimbat si pompa tandem si face la fel ...alte pareri ? 

Link to post
Share on other sites

Noua sau SH?

Link to post
Share on other sites
Razvanc06
10 hours ago, Dolfin said:

Noua sau SH?

SH . dar nu cred ca am nimerit tot o pompa proasta ..plus ca poate era buna si cea veche si problema sa fie in alta parte . Mai am un prieten care are fix acceasi problema cu fix acelasi motor ..el a schimbat pompa tandem cu una noua.. si tot nu a rezolvat problema.. Chiar m-a sfatuit sa nu cumpar pompa ..ca problema nu e de acolo ..avand in vedere ca el s-a usurat de vreo 1000 lei degeaba ..:D 

Link to post
Share on other sites

Asa cum ti-a fost spus mai sus, daca oring-urile au fost noi si s-a respectat procedura de montaj, ramane doar pompa tandem vinovata.

Mai ales ca testul cu botul mai jos fata de spate este un test clasic pentru pompa.

Nu trebuie sa compari motoarele, nu s-au facut aceleasi interventii, poate el are probleme la oring-uri.

 

Propune-i prietenului sa-ti dea pompa lui pentru test, te costa doar o garnitura noua la el (cand o pui inapoi) si una noua la tine (cand o montezi), ~2x15Lei si testezi cu o piesa noua, cu speranta ca el a cumparat una OE si nu AM.

Link to post
Share on other sites
Razvanc06
18 hours ago, Dolfin said:

Asa cum ti-a fost spus mai sus, daca oring-urile au fost noi si s-a respectat procedura de montaj, ramane doar pompa tandem vinovata.

Mai ales ca testul cu botul mai jos fata de spate este un test clasic pentru pompa.

Nu trebuie sa compari motoarele, nu s-au facut aceleasi interventii, poate el are probleme la oring-uri.

 

Propune-i prietenului sa-ti dea pompa lui pentru test, te costa doar o garnitura noua la el (cand o pui inapoi) si una noua la tine (cand o montezi), ~2x15Lei si testezi cu o piesa noua, cu speranta ca el a cumparat una OE si nu AM.

Si eu si el avem oringuri noi . Amandoi avem acceasi problema .. amandoi am schimbat oringuri si pompa tandem ( el noua , eu sh ) , la amandoi porneste doar daca masina sta cu botul mai jos . Dupa spusele lui ..ar mai fi ramas chiulasa . Urmeaza sa incerce cu banda de teflon la oringuri . Considere ca tot pe la chiulasa se pierde presiunea peste noapte. 

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 11 ore, Razvanc06 a scris:

... la amandoi porneste doar daca masina sta cu botul mai jos . 

 

Nu are legatura cu chiulasa, dar poti face un test de compresie sa vezi in ce stare este motorul.

Pompa lui noua este OE sau AM?

Link to post
Share on other sites
Razvanc06
11 hours ago, Dolfin said:

 

Nu are legatura cu chiulasa, dar poti face un test de compresie sa vezi in ce stare este motorul.

Pompa lui noua este OE sau AM?

A fost luata dupa codul 038145209M sau 038145209Q . Este pompa BOSCH F009D02799

Link to post
Share on other sites

Ce cod motor ai, BLS?

038145209Q este codul pentru BLS.

 

Pompa din rezervor se aude cand pui contactul?

 

Link to post
Share on other sites
Razvanc06
On 2/11/2021 at 11:18 PM, Dolfin said:

Ce cod motor ai, BLS?

038145209Q este codul pentru BLS.

 

Pompa din rezervor se aude cand pui contactul?

 

da. este BLS.  Pompa din rezervor  se aude la punerea contactului . 

Link to post
Share on other sites

In acest caz de intoarcem la pompa tandem, in special dupa testul cu bordura.

 

Dupa ce rezolvi, te rog revino si spune-ne cauza, daca a fost pompa sau ai descoperit altceva.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Revin cu noutati .. s-a intamplat pentru prima data sa porneasca la fel de greu , parcata chiar si cu botul in jos  ..  Pana la urma sa fie de vina chiulasa? .. e destul de scumpa .. 2500-3000 lei .. iar din dezmembrari.. nu sunt adeptul pentru ca si alea au uzura lor..

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept