Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Abia dupa ce rezolvi cu rulmentul respectiv (care are banda magnetica pe care citeste senzorul abs pe el) o sa poti finaliza testul si calibra senzorii. 

Altfel,  nu te lasa....nu ai nicio problema la pompa abs sau ceasuri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/25/2021 at 9:46 AM, F l o r i n said:

verificati/inlocuiti bujia de pe cil 3. Daca problema persista, atunci trebuie efectuata o verificare mecanica, compresie pe acel cil, etc


N-am fost la fata locului dar am primit informatiile din service.

S-a verificat bujia, si ce sa vezi, bujia nu mai era la locul ei... era sarita cu tot cu filet... ceea ce e oarecum plauzibil avand in vedere aftermath-ul, si gaura/crapatura din capacul de plastic de peste motor...

N-am apucat sa intru in detalii, dar stau si ma intreb ce ar fi putut cauza o presiune atat de mare pe cil3 sa arunce efectiv bujia afara cu tot cu filet?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost stranse cu dinamometrica la cuplu speicficat de producator cand au fost schimbate ? Posibil cauza sa fie stransul la mana prea tare, mai ales ca filetul este in aluminiu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu, nu stiu. Service ul e unul destul de cunoscut, si foarte ok as putea zice, dar daca n-am stat acolo langa ei cand le-au schimbat, n-am de unde sa stiu :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, acidone77 said:


N-am fost la fata locului dar am primit informatiile din service.

S-a verificat bujia, si ce sa vezi, bujia nu mai era la locul ei... era sarita cu tot cu filet... ceea ce e oarecum plauzibil avand in vedere aftermath-ul, si gaura/crapatura din capacul de plastic de peste motor...

N-am apucat sa intru in detalii, dar stau si ma intreb ce ar fi putut cauza o presiune atat de mare pe cil3 sa arunce efectiv bujia afara cu tot cu filet?!

Asta fu, nu au montat corect, nu au strâns bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza calaminei care se depune in camera de ardere, inclusiv pe bujie si filet, dupa cca 60.000km la cat se schimba setul de bujii, cand se desface bujiile exista riscul sa se deterioreze filetul, daca nu esti cu bagare de seama.

Bine ca nu a fost capota ridicata si nici o persoana prin preajma, ca exista riscul sa se lase cu victime, daca unghiul in care a fost aruncata bujia este periculos.

Apoi cand strangi bujia, aceasta tb stransa la cu cheia dinamometrica, asa si-ar fi dat seama daca sunt probleme cu filetul....

Că soluție mai ieftina de remediere, se poate da o gaura cu un filet mai mare in chiulasa si apoi tb cautata bujie pentru filetul respectiv, care sa aiba caracteristici apropriate de restul, altfel, este posibil sa nu iti mai functioneze rotund......Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca s-ar fi refiletat. Ar trebui sa ma ingrijoreze solutia asta? Ar fi mai safe varianta schimbarii capacului cu totul? Sau ce alte variante ar mai fi sa fie ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Capacul" ala e chiulasa motorului ... nu cred ca ai idee cat costa una noua origianala (cam am vazut ca esti fan OE) :)) si e mai bine sa nu afli. Solutia cu refacerea filetlui e in regula daca e facuta bine. Totusi e destul de dificil de refacut fara sa cada particule metalice in cilindru cu chiulasa pe masina. 

 

LE: Nu e problema ca nu ai stat langa ei, dar sunt curios care e explicatia lor pentru care a cedat filetul ? I-ai intrebat ? 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

57 minutes ago, acidone77 said:

Am inteles ca s-ar fi refiletat. Ar trebui sa ma ingrijoreze solutia asta? Ar fi mai safe varianta schimbarii capacului cu totul? Sau ce alte variante ar mai fi sa fie ok?

Daca s-a infiletat ok si nu sunt alte probleme, nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca am intrebat, si bineinteles ca nu am putut primit un raspuns in acest sens, pentru ca si pentru el a fost o premiera, fiind mecanic de suficient de multa vreme sa aibe o vasta experienta, a zis ca el n-a mai vazut sau avut niciodata o speta de genul. E totusi un baiat destul de priceput si apreciat in zona pentru VAG si BMW (doar astea 2 marci le face, si recomandarile sunt foarte bune pt el si service-ul lui). A ramas si el destul de preplex, mai ales ca lucrarea de inlocuit bujii la revizia trecuta, a facut-o el personal, si nu vreunul din mecanicii angajati (cel putin asa sustine).

Tind si sper sa cred ca lucrarea de remediere/infiletare s-a facut corect. Cel putin asa am fost asigurat.

Nu a fost necesar sa platesc nimic pentru remediere.

Am luat masina, merge bine. N-am sesizat diferente la pornire sau in mers, si am tras un pic de ea.

Daca era necesara schimbarea chiulasei, as fi schimbat-o, nu asta e problema, ca nu ma pot zgarci cu chestii de genul, sa ma lase iar masina in drum. Acum am avut noroc ca eram acasa, si m-am descurat repede, dar in alte conditii si circumstante...

Multumesc dragi colegi pentru sfaturi si ajutor!

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii sunt si ei oameni si oricat de meserias ar fi mai dau si rateuri. Diferenta e ca un mecanic bun recunoaste cand greseste, ceea ce se intampla foarte rar in domeniu asta.  Deci ajungeai sa te coste un schimb de bujii 3000 de euro, sa tot ai clienti intelegatori asa ca tine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata, schimbat rulmentul care avea un segment de inel abs magnetic lipsa , am finalizat testul ABS si am calibrat senzorii. Operatie reusita, multumesc Al Bundy si Florin !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Passat B8 2015 2.0 CRLB mi se aprinde check ul la câteva sute de km după ce șterg erorile. Este achiziționat de curând , știu doar că a fost curățat dpf/egr ul. Masina își face regenerare destul de des și din ce am citit ar fi răcitorul înfundat. Am trecut pe la mecanic, dar din lipsă de timp a primit doar o regenerare forțată. Sunt programat peste o săptămână la service și nu știu dacă e o idee buna să circul cu ea până atunci.

Vă mulțumesc pentru orice sfat!

 

LE: masina merge ireproșabil. Pornește fără probleme. ..

Log-337687km-209828mi.txt

Modificat de Mihnea34
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce se întâmplă cu clapete de pe evacuare. Verificat cablajul pana in ecu, daca este ok, inlocuita clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.. La o Skoda Superb (2017) 2.0 Tdi (190Hp) de la munca am o eroare mai ciudata..

Nu are descriere eroarea chiar daca am rod file la zi (vcds fiind mai vechi si clona) si nici direct pe rosstech sau pe vas5051 nu apare la descriere.

Idem, la reprezentanta Skoda nu au putut sa imi spuna de la ce vine eroarea si ce ar avea masina, testarea aici fiind facuta cu diagnoza lor.

In afara de check engine aprins aleatoriu, masina nu are nici un simptom.

 

Multumesc.

 

Friday,27,August,2021,10:32:56:00001
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 19.6.0.5 (x64)
Data version: 20190529 DS308.0
 


VIN: TMBCJ9NP1K7017386   License Plate: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 04L-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04L 906 026 KA    HW: 04L 907 309 P
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H25 6014
           Software Coding: 01250432036605083000
            Work Shop Code: WSC 33361 790 00138
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026KA 005004 ()
                       ROD: N/A
                      VCID: 73E4E750DAB529D79B-8026
Unsupported vehicle.Please upgrade to a current Ross-Tech interface.

No ASAM data for: "EV_ECM20TDI01104L906026KA" () 
1 Fault Found:
20170 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [237]
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 82570 km
                    Date: 2021.07.31
                    Time: 20:54:31


Readiness: 1 1 0 0 0 
 

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Unsupported vehicle.Please upgrade to a current Ross-Tech interface.

 

Păi și zice acolo că mașina nu e suportată.

Repetă diagnoza cu o interfață originală.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu nevoie de un sfat pentru erorile de mai jos. Masina este Passat 2010, CBAB (WVWZZZ3CZAE101029).

 

Tuesday,31,August,2021,08:19:36:00009
VCDS Version: Release 20.4.2 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G200SG  6208
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00531 531 01234
                      VCID: 76E9BB1A01C7343639-8022
2 Faults Found:

009258 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3 
               P242A - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 299978 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 08:09:38

             Freeze Frame:
                    RPM: 897 /min
                    Speed: 8.0 km/h
                    Voltage: 13.98 V
                    Temperature: 45.9°C
                    Temperature: 120.0°C
                    Temperature: 930.0°C
                    Temperature: 36.0°C

009258 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3 
               P242A - 000 - Malfunction - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 299978 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 08:09:42

             Freeze Frame:
                    RPM: 1219 /min
                    Speed: 10.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Temperature: 45.9°C
                    Temperature: 120.0°C
                    Temperature: 930.0°C
                    Temperature: 42.0°C

 

Din cate am citit este vorba de senzorul 3, cel aflat intre DPF si catalizator.

Astazi am decuplat conectorul maro, se pastreaza erorile fara sa mai apara altele.

Inainte de a-l comanda, va rog sa-mi confirmati ca senzorul respectiv are codul 03L 906 088 AJ.

Am observat ca exista mai multi producatori (Siemens Vdo, Febi, Metzger, OE, etc). Preturile variaza intre 350 - 650 lei (OE). Sa merg pe OE sau sunt ok si celelalte?

Dupa inlocuire trebuie sa fac vreo adaptare sau alta operatiune cu VAG COM?

Multumesc.

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si cablajul sa te asiguri ca este in regula si daca ai posibilitatea sa probezi un senzor inainte de a comanda sa fi sigur ca de la el este problema si pt senzori recomand oe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca prima data trebuie sa verifici cablajul, iar in ceea ce priveste codul pe care l-ai postat, are descrierea de mai jos.

Trebuie sa te asiguri care este senzorul care genereaza eroare.

 

- 03L906088AJ - traductor temp. gaze esapate (inainte filtru particule motor), mufa maro, cod piesa eliminat in 01.02.2017 si inlocuit cu

- 03L906088J - traductor temp. gaze esapate

 

Daca in discutie este senzorul dintre DPF si catalizator, codul este:

- 03L906262B - sonda lambda inaintea catalizatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sigur nu este la sonda lambda. 
Am adus in discutie pozitionarea intre DPF si catalizator pentru ca asa am gasit pe forum. 
Am observat ca eroarea apare cand motorul este rece. Daca opresc si pornesc atunci cand este motorul cald, nu imi apare eroarea. Asta ma face sa cred ca nu am norocul sa fie cablajul cu probleme, ci senzorul (cel cu mufa maro). 
Multumesc pentru ajutor. 

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.06.2019 at 20:28, BTeo a scris:

Buna seara,

Ar trebui sa-mi fac griji pentru urmatoarele erori? Au aparut in autoscan dar nu era nimic cu rosu la modul.

 

 

Address 02: Auto Trans (J743)       Labels: 0D9-927-770.clb
   Part No SW: 0D9 300 041 A    HW: 02E 927 770 AQ
   Component: DQ250-6F MQB  H53 4801  
   Revision: 05853104    Serial number: TFK01503292135
   Coding: 0014
   Shop #: WSC 05311 115 00091
   ASAM Dataset: EV_TCMDQ250021 001001
   ROD: EV_TCMDQ250021.rod
   VCID: 1675C7D6B804BF97008-8042

12 Faults Found:
21153 - Gear 1 
          P072C 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21154 - Gear 2 
          P072D 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21155 - Gear 3 
          P072E 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21156 - Gear 4 
          P072F 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21157 - Gear 5 
          P073A 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21158 - Gear 6 
          P073B 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21159 - Gear R 
          P072B 00 [002] - Not Selectable
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10731 - Valve 3 in Transmission Part 1 
          P174A 00 [002] - Electrical malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10732 - Valve 3 in Transmission Part 2 
          P174E 00 [002] - Electrical malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10657 - RPM Signal from ECU 
          P0726 00 [002] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

21207 - Pressure Control Solenoid 3 
          P0797 00 [002] - Stuck ON
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10906 - Cooling Oil Valve 
          P179D 00 [002] - Electrical Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
 

Buna, cum ai rezolvat cu aceste erori? Am si au aceasta problema, numai ca la mine sunt si simptome: am unele smucituri care apar mai ales in treptele inferioare.

Caut o posibila rezolvare de ceva timp si nu am gasit. 

Erorile apar dupa ce se incalzeste motorul, cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acele erori sunt de la testare cu motor pornit si/sau daca ai force UDS parca in VCDS. Deci nu sunt probleme.

 

Legat de smucituri, este un buletin VW prin care poti schimba senzorul de inalta presiune cu ultima versiune (arata putin diferit dar e bun).

Eu am scapat.. piesa e vreo ~350 lei si se schimba repede.

 

1.thumb.JPG.46bba5197abdac9e0c4d9bef779efc4a.JPG

2.thumb.JPG.51ac5fd24a01198ea1c9ebbf9aba92e6.JPG

Modificat de BTeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aceasta eroare ma poate ajuta cineva ?? . Multumesc !!

 

 

509092957_WhatsAppImage2021-09-09at21_42_30.thumb.jpeg.8580f6e7101ad26f33bd8e919adaa0a3.jpeg

Modificat de Procatudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns la celalalt post identic. Trebuie kit reparatie selector. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/28/2021 at 8:07 AM, F l o r i n said:

Verifica ce se întâmplă cu clapete de pe evacuare. Verificat cablajul pana in ecu, daca este ok, inlocuita clapeta

 

Multumesc de info! Din pacate nu am ajuns la mecanic... Am insa ceva erori in plus din ce vad eu. Daca ma puteti ajuta cu o idee. Am de facut cca 2000 km in perioada urmatoare.

 

Log-WVWZ-338669km-210439mi10sept.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!