Jump to content

Ulei hidraulic pentru cric (Yato YT-1720)


Laurentiu V
 Share

Postare recomandată

Buna dimineata!

De la prima utilizare, la coborare, "scuipa" ulei. Am ignorat, iar dupa maxim 5 utilizari nu mai ridica, nici macar in gol.

In manual specifica SAE 10, iar google "zice" ca se foloseste tipul (?) H46/HM46.

Cu exceptia marketului EMag, unde sunt oferite 2-3 produse de gen dar fara nicio alta specificatie suplimentara, nu gasesc furnizor.

Va rog sa-mi indicati o sursa, chiar si alternativa, de unde as putea achizitiona uleiul necesar. As prefera la recipient de maxim 1 litru.

Desi e cam tarziu, am nevoie de el pentru pregatirea masinii (Golf 6 CBDC) pentru iarna (revizie/inspectie/eventuale mici reparatii).

Va rog frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce cunosti ca trebuie sae10 (conform producator) si ai acces la google inseamna ca poti tasta "ulei hidraulic sae 10" si alegi furnizor/cantitate din rezultatele gasite.

eventual vezi pe unde scuipa ca daca e defect si nu il repari, il pierzi si pe cel nou dupa alte 5 utilizari.

 

p.s. modelul ala il am si eu de cativa ani, functioneaza fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat @Muale!

Sunt/eram putin nedumerit... SAE 10 pare a fi un termen cam generic, sunt mai multe marci, pentru mai multe intrebuintari... Am presupus ca trebuie un anume tip de ulei cu destinatie specifica, iar toate rezultatele cautarii nu mentionau nimic cum ca s-ar preta (strict sau si) pentru cricuri.

PS: pierdea pe la surubul de coborare, de la prima utilizare...

Multumesc inca o data, cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ulei de motor este norma 5w30 dar sunt multi producatori.

asa si la hidraulice. conteaza norma aia, nu firma care il produce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba oringul de la surubul de coborare cric. 

Am avut si eu probleme cu un cric hidraulic, pierdea pe la cilindrul care ridica masina. 

Am găsit un centru de reparat cricuri, l-am dus la ei și l-au reparat, au pus ei ulei cat trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat o "plesneala" de ulei... 9 lei litrul.

Am inlocuit oringul (se simtea diferenta la rotirea busonului) - mersi @rafa6!, am completat uleiul, am aerisit (de 4-5 ori) si a parut sa functioneze normal. La 3 ridicari (inlocuiam rotile), ca la a 4-a, pe la jumatatea cursei, iar n-a mai vrut! Am mai completat uleiul si am reaerisit. A reinceput sa ridice, dar(!!!) merge mai greu. Acum trebuie ceva forta sa apesi levierul, de la jumatatea cursei in sus.

Din nestiinta (spuneti-i prostie), anterior, am umblat si la surubul pentru calibrare. De aici, probabil, rezistenta la manevrarea levierului. Nu stiu sa-l recalibrez, il voi folosi asa cum e.

PS: am rezerva o garnitura tip saiba, din silicon cred, alba-translucida. Unde "vine"?

Modificat de Laurentiu V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!