Jump to content

VW Touran 2016 1.4 TSI sau 2.0 TDI


ultimu_neuron

Recommended Posts

ultimu_neuron

Vremea Passat-ului a trecut, e timpul sa ma uit de un Touran. Practic pt famile si mai nou decat ce am acum.

Pe scurt, ma uit la un Touran din 2016-2017, in jur de 50k km. Fiind patit cu motoare benzina mai putin fiabile, ma gandesc sa ma reintorc la diesel.

 

1.8 TSi-ul pe care il am acum e un motor foarte misto la condus, doar ca ii place uleiul mult de tot. Lantul si intinzatorul sunt foarte ok, doar ca 1l de ulei la 1.500km e cam mult. Nu reusesc sa-l opresc din sete cu niciun aditiv, si decat sa ma apuc de schimbat pistoane si segmenti, mai bine iau alta.

 

Lasand discutia preturilor la o parte, ati putea sa ma sfatuiti care motor are mai putine probleme? TSI-ul de 1.4 si 150 de cai sau TDI-ul de 2.0 si 150 de cai? Poate stiti coduri motor cu cele mai putine probleme...Vreau ceva fiabil, cum a fost 1.9 TDi 110 de pe Octavia mea din 2003 :) - daca e posibil asa ceva - poate mai vechiul 2.0 TDI 177 ar fi mai bun pe un Sharan sau Touran generatia anterioara?

 

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Toate motorizarile 2015+ VAG sunt ok ; 2.0 TDI 150 e un motor fiabil, eu n`am auzit sa fie raportate probleme ; doar ca nu l`as lua pe cel cu adblue ca sa nu am o bataie de cap in + ( pe langa DPF ) ; presupunand ca il folosesti la drumuri lungi preponderent, as alege dieselul pt cuplu, consum mic si fiabilitate ; 1.4 TSI ar fi ok daca il folosesti preponderent urban pt ca scapi de grija regenerarilor. Ca si consum de carburant, in oras sunt similare, si afara pana la viteze mai mari. 

Link to post
Share on other sites
ultimu_neuron

Multumesc pentru raspuns.

In general fac 20k km pe an. 6-7k km pe autostrada, restul sunt ture de 12-20km pe zi. Ideea e ca nu ma deranjeaza sa ies la cate o tura pe autostrada pentru regenerare DPF o data pe luna. In cazul meu benzina ar fi mai indicata, dar sunt patit cu TSi-ul meu si tare as vrea sa evit problemele astea.

Ce ma intereseaza cel mai mult e ca motorul sa fie fiabil.

Link to post
Share on other sites

E relativa fiabilitatea la TSI`uri ; pt  cele 2014+ eu nu am vazut probleme majore..insa tot injectie directa este, tot ar fi predispusa la depuneri ; depinde si cu cati km o achizitionezi..pt ca Touran si Sharan merg ceva in tarile cu apa calda. Daca o iei cum ai spus tu la ~ 50k km, nu mi`as pune probleme pt niciuna ; subiectiv vorbind eu as alege TDI pt ca si`a dovedit durabilitatea in astia 5 ani...sunt extrem de mult kilometrate cu peste 200-250k km doar cu revizii banale..vorbind de 2.0 TDI. Cel mai bine alege ceea ce iti place sa conduci ; CDAA`ul are internele de carton, asta se stie, nu te astepta la aceleasi probleme si la 1.4 TSI 150 cp. 

Link to post
Share on other sites
ultimu_neuron

Din ce am citit, 2.0 tdi are probleme la pompa de vacuum (corp comun cu cea de ulei) cum ca ar scoate un zgomot cand motorul este rece; la fel si cu pompa de inalta presiune ar fi probleme? Zic doar ce am citit pe diverse site-uri...

Link to post
Share on other sites

Din ce stiu, la motoarele euro 5 generatiile 2009-2014 au fost probleme cu pompa de inalte, spre exemplu, cum am eu pe CC 2.0 TDI ; poate produce span..despre motoarele euro 6 ( 2014/15 + ) nu am auzit sa aiba vreo problema in acest sens ; acum, cazuri izolate pot fi la orice motorizare...pt ca atat TSI cat si TDI au pompa de inalte..este o componenta care, la randul ei, ca si un EGR sau un injector, se poate defecta ; dar repet, daca sunt cazuri izolate, nu as trata`o ca pe o problema de fabricatie ; cu mai multe informatii eu nu te pot ajuta ; pe viitor tintesc si eu un 2.0 TDI 190 cp sau BITDI..dar asta peste 2-3 ani. Spor !

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

 

 

Accept