Jump to content

Passat b7 Alltrack


ionut b

Postare recomandată

Dupa 1an si jumatate de cautari in care era vizat un b7 in mintile lui si cu cat mai multe dotari,

  in iunie am reusit sa ma indragostesc de un alltrack 2.0 tdi ,140cp.

Nu urmaream neaparat trapa panoramica,piele si alltrack,dar daca asa a fost sa fie...sa fie primit.

Ca si dotari in afara de cele spuse

  parktronic,senzori parcare si camera spate

  hayon electric

  scaune cu reglaj electric,incalzire,memorie,ventilatie si masaj

  rns 510 +dynaudio

  faruri bixenon cu DLA si Band Lighting

  oglinzi heliomate(sofer si interior) si pliabile electric

  cruise control

  line assist,sign assist,driver alert,

  torpedou refrigerat

  geamuri electrice +privacy glass oem

pana acum am rulat aproape 4000km,foarte incantat de tinuta de drum si de comfort.

am reusit sa testez putin tractiunea pe un drum de munte cu mult pietris,dar neavand experieta unui 4x4 autentic nu pot sa spun decat "uau!!"

avand in vedere ca ultima revizie(pe bune) a fost cu 1400km inainte sa o cumpar am trecut direct la lucrari necesare.

   inlocuit bujii incandescente(oem)

                baterie varta agm(de cand s-a racit vremea ss inactiv)

                amortizoare hayon,cele vechi tranteau hayonul...cele noi la fel

               cumparat jante sh si anvelope hankook iarna

              revizie trapa,curatit ,gresat si tratament chedere

              curatit piele si tratamente

              retusat urme pietricele capota cu kitul vw(nu prea incantat)

     urmeaza cat mai curand schimb ulei si revizie haldex

index.jpg

index6.jpg

index1.jpg

index3.jpg

index4.jpg

index8.jpg

index87.jpg

Link către comentariu

Tare faza cu hayonul , ar trebui sa se inchida foarte linistit

Cred ca abia astepti sa ninga sa o scoti prin oras pe zapada sa vezi cum e cu tractiune integrala prin giratorii

Si eu tot astept din 2018 dar cand a nins iernile trecute dormeam si s-a topit pana m-am trezit

Sa fii sanatos si sa o folosesti fara probleme :Driver:

Link către comentariu

Asa este la acest model, inchiderea electrica a portbagajului....mai zgomotoasa la inchidere

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos !

De curiozitate, cand faci schimbul de ulei la haldex, te rog sa faci si o poza la traseul evacuarii; sunt curios cum este gandit la modelul cu evacuarea pe o singura parte. Merci !

Spor ! 

Link către comentariu

multumesc!

Tavi nu prea mai am 20 de ani sa bobinez la giratorii,la 50 alegem poteci mai neumblate ca prieteni sa ne scoata de acolo sunt destui🤣

Florin,asa e cu haionul,am vazut ca se vaita multa lume.Am crezut ca rezolv mai ales ca am pus exact ce trebuie.

ok,Mihai,ai poza cu prima ocazie cand e pe elevator.

 

 

 

Link către comentariu

Din pacate, nu. Cele care au motoarele direct in amortizoare, gen Touareg 7P, octavia 3, superb 3, etc.....alea nu trantesc asa.

Link către comentariu
  • 4 months later...

ieri o tura de 350km prin munti,a sasea pe iarna asta si ultima.

data viitoare incaltam  bocancii si inhamam rucsacul.

index6.jpg

si azi schimburile anuale(7000km de la ultimele schimburi),o verificare pe care nu am facut-o la cumparare(vestitul span) si o scanare de parametri.

index.jpg

index2.jpg

index3.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

7500km si un an de la achizitie.

am renuntat la serviciile mecanicului in care aveam oarece incredere (motiv...a strans piulitele de prindere a pivotului  cu pistolul pneumatic s-au fisurat si doua le-am pierdut in mers.lucrarea principala a fost schimb burduf planetara   la o skoda fabia.)si din aceasta cauza m-am hotarat sa imi fac din nou singur lucrarile de intretinere la masina.

  o zi mai libera si primul punct bifat.

curatire clapeta acceleratie .sigur pe aici nu s-a umblat niciodata.

index4.jpg

index5.jpg

index2.jpg

index3.jpg

Link către comentariu

a doua lucrare

   revizie haldex

deoarece nu am avut elevator ,chiar n am avut chef de poze.

pozitia de lucru e crancena cu multe intrari si iesiri de sub masina.

pe scurt,cred ca s-a mai facut un schimb de ulei desi nu am gasit operatiunea in istoric la vw

    iar vechiul proprietar a spus expres ca la haldex nu a facut schimb.

nu am gasit decat 550 ml ulei ,f curat desi colorat putin ,fara a gasi scurgeri pe nicaieri.

probabil schimbul a fost facut fara aerisire.

cel mai greu am patit la scoaterea filtrului ,mai bine zis a dopului de etansare,

   chiar daca l-am scos putin din locas cu ajutorul pompei.

filtrul era curat ,fara depuneri.

de asemenea sita de la pompa era curata(sincer ma asteptam sa gasesc destula mizerie )

   pentru km pe care ii are masina.

la refill au intrat 750ml cu doua aerisiri din vagcom,fara a mai da vestita tura.

index.jpg

indexa1.jpg

Link către comentariu

din reprezentanta nu am luat decat uleiul,despre kitul de filtru nici nu poate fi vorba.

raspunsul a fost"masina nu are filtru".stiind povestea nu am mai insistat si am luat

kitul de la BorgWarner.

index32.jpg

Link către comentariu

Salut. Imi poti spune care a fost pretul de achizitie? Am gasit un exemplar asemanator si mi se pare cam mult (prea mult).

Mersi

Link către comentariu

@ionut b felicitari pentru lucrare la haldex , dar mare atentie ca nu se face cu masina pe asfalt , nu ai cum sa ai nivel conform procedurii vas datorita diferentei de inaltime intre punti  chiar daca faci aerisire cu vag com ( el face run pump doar sa umple filtrul si galeria pompei nu verifica cat a ramas in "baie" , in mersul de zi cu zi presiunea aia constanta nu se poate mentine deoarece este mai putin ulei si pompa va lucra "overtime" sa compensezre . 

Iti lipsesc ~60->70 mll din ulei haldex pe care trebuie neaparat sa ii completezi cat mai repede.  Consecintele le vei gasi explicate si in alte topic-uri pe forum la noi sau alte forumuri -> Cuplare lenta sau deloc in unele cazuri ->  Erori de presiune -> Zgomot fasait pe spate....etc. 

Link către comentariu

Multumesc Doomy,bagat la cap si in zilele urmatoare fac procedura!

Inf3rnoo, te referi la autoturism sau la kitul pt haldex?

 

Link către comentariu
  • 1 year later...

va salut!

  a trecut mai bine de un an de la ultima postare si nu ca nu as fi avut ce scrie pe aici,dar timpul liber scade invers proportional cu varsta.

   am reusit sa adun numai 14000km de la ultima postare,in general drumuri lungi si  cateva iesiri pe drumuri de munte(atat cat sa nu rugineasca haldexul).

   masina functioneaza f.bine si inca ma incanta cum se conduce,stabilitatea si confortul.

   acum un an am inlocuit ambreiajul si desi operatiunea a fost facuta din cauza ca volantul incepea sa se auda uneori(mai ducea mult si bine),discul de ambreiaj

          era aproape la limita.

       manopera nu a fost facuta la reprezentanta ci intr-un service agreat de mine din cauza de mecanic f.bun,un impatimit al marcii.

       componentele au fost LUK ,ulei OE cutie de viteze  si transfer ,toate suruburile stranse la cuplu.suruburile cu intindere au fost inlocuite.

      ce nu am gasit oe sa inlocuiesc au fost saibele elastice de la puntea fata(oricum am fost uimit ca le-am gasit montate de fabrica).

       din cauza cutiei de transfer a trebuit dat jos si dpf,operatiune confirmata si de reprezentanta atunci cand am cerut pret estimativ (componente +manopera      7600ron).probabil ar fi trebuit sa ii fac o spalare daca tot l-am avut jos,dar comoditatea plus ca inca se regenereaza bine..300-450km...l-am montat inapoi asa cum a fost.

  daca tot a fost dat jos,am facut revizie +gresare si demarorului.

    

  in urma unei iesiri la munte am reusit sa rup un arc pe spate.ideea e ca nu a cedat atunci ci cand am iesit pe  drum asfaltat .

  am inlocuit ambele arcuri ,OE 03C0511115BP,in garaj ,cu respectarea cupluri strangere si dimensiuni specifice alltrack.

 in rest...intretinere piele si trapa ,revizii,ceara etc.

 poze de la ultima operatiune,inlocuire folie faruri si proiectoare.

      

WhatsApp Image 2023-03-21 at 13.05.55.jpeg

WhatsApp Image 2023-03-22 at 20.46.26.jpeg

Link către comentariu

Am trecut si eu azi pe la Auto Style unde ai facut pozele

M-au lamurit ca nu e rentabil sa pun folie de protectie exterioara pe parbriz , scump si cu probleme , mai bine schimb parbrizul cand e cazul

 

Link către comentariu

😀si eu am mers acolo la recomandarea ta.

chiar nu stiam in VL altii care sa faca treaba asa cum trebuie,mai ales ca trebuia un pic de polish pe proiectoare.

lucreaza calm, ingrijit si cu atentie.bravo lor.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!