Jump to content

Audi Q3 40 TFSI Quattro S-line Turbo Blue


Sterescugabriel

Recommended Posts

Sterescugabriel

Multumesc.

 

Spatiul este suficient din cate am observat fara sa culisez bancheta spate. Nu am apucat sa umplu porbagajul. O sa vedem la prima iesire cu familia. 

 

Masa proprie este de 1695 kg conform omologarii iar masina a venit cu cutie DQ500 ?. Per total sunt foarte multumit, am 2 reprosuri, puteau sa schimbe maneta la schimbator cu una mai mica si sa faca ceva cu cheia aia tip briceag daca masina are cheie confort. 

Edited by Sterescugabriel
Link to post

Sa o stapanesti sanatos! imi place foarte mult culoarea, iese in evidenta pe strada :D 

Motorul e acelasi 2.0 tsi pus pe passat, superb, a4 ultra adica cel cu ciclu Budack sau e doar o varianta limitata din soft a motorului de 230 de cai? Pe internet apare ca ar fi doar o varianta limitata din soft a motorului de 230 de cai, ambele obtinand 300 de cai cu stage 1, consumurile de combustibil declarate fiind aproape identice intre 190 si 230, la fel si raportul de compresie (cel ultra are raportul mai mare).

Link to post
Sterescugabriel

Multumesc.

 

Da e limitat din soft din cate am inteles. Codul motor este DKTC 2.0 ltr. TFSI engine EA 888 G3. 

 

1842277836_DKTCEngine.PNG.18adc86f0e9874489e3e9f2f88249ee0.PNG

Edited by Sterescugabriel
Link to post

Cam asa pare si din datele puse de tine, ca e limitat din soft. Pierzi un pic la consum dar castigi mult pe partea de performanta, mai ales ca ai si dq500. 

Link to post

Foarte misto masina.. si motorizarea + cutia ar trebui sa fie un deliciu (nu mai vbesc daca le vei resofta.. merita din plin).

Peste ce nu as putea sa trec eu este acel schimbator in forma de dildau :)) pe cat de hi-tech etc e interiorul.. pe atat de banal si vechi este schimbatorul. 

Un joystick cum au mai toate audi 2020+ ar fi fost perfect fit, tind sa cred ca este mai mult o treaba de marketing, sa nu o faca prea luxoasa/aratoasa.

Sa o stapanesti sanatos, asteptam mai multe impresii si povesti :D 

Link to post
Sterescugabriel

Am achizitionat 4 anvelope de iarna 235/55/R18 AO Goodyear Ultragrip Performance SUV Gen-1 DOT3520.

 

Masina a venit cu anvelope 235/55/18 Hankook Ventus S1 Evo 2 SUV DOT3420

 

Am ales sa iau anvelope de iarna pe 18 iar cand se vor duce cele de vara poate voi trece pe 235/50/19. 

 


 

image.thumb.png.10c8b11b183d5dc7b03ae112db6bce8f.png

 


 

Link to post
  • Administrator

Frumoasă masina, iar culoarea este o alegere bună.  Mulți km să aveți!

Link to post
Sterescugabriel

Avand in vedere ca sezonul rece se aproprie , am schimbat anvelopele si am montat si suporturile de numar fara rama. Pe bara fata cei de la Porsche Romania aveau gauri de prindere suport de la producator dar ei au ales sa faca altele. Suportul standard se potrivea si pe acele gauri. Nu inteleg de ce a trebuit sa faca altele.  ?

 

IMG_8803.thumb.JPG.0e3a885a7a35ac4496d034b6f42409ef.JPG

Edited by Sterescugabriel
Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
    • voinea
      By voinea
      Toti stiti ca am avut ceva compacte in ultimii 10 ani . Dar ca parinte am ales in 2006 sa cumpar un Golf V plus , iar dupa 4 ani de folosire a acestuia am trecut la ... Golf VI plus . Acum in 2012 gandurile mele nu se indreapta spre un SUV compact (Tigaun de la VW spre exemplu) ci spre ceva mai mare deoarece copiii cresc , iar cu bagaj mai mult si pasageri mai mari este nevoie de o masina mai mare. Atentia mea a fost captata toamna trecuta de Land Rover Evoque dar masina desi are multe dotari premium are si un pret pe masura , iar dimensiunea interioara/exterioara nu este chiar ce ma asteptam (la o scurta intalnire avuta cu acest model LR). Asa ca am privit spre modelele Audi si am gasit Audi Q5 (mai mare cu 10CM decat Mercedes GLK si cu 20cm decat Tiguan) avand drept cel mai bun concurent pe BMW X3 . De ce Audi Q5 si nu VW Touareg ? Deoarece motorul 2.0TDI biturbo 180cp pus pe Multivan (o superba masina de familie dar mult prea mare pentru gusturile mele ) m-am orientat spre potentul motor 2.0TDI CR 170cp. Vestile nu se termina aici deoarece analizand bine modelul am descoperit ca in toamna 2012 va avea un facelift , facelift ce prin CGIurile gasite pe net va aduce foarte mult cu A5 facelift , new A6 si va beneficia de noul motor 177cp 2.0TDI , navigatia noua cu integrare google si multe alte tehnologii .

      Pentru inceput zilele trecute am resit "sa ma intersectez" cu Audi Q5 hybrid. Masina este propuslata de un motor termic 2.0Turbo benzina de 211cp si cuplu de 350Nm constant de la 1500rpm la 4200rpm dar si de un motor electric de 54cp . Nu exista nici o priza pentru incarcarea acumulatorului deci toata incarcarea vine direct de la generatorul electric (propulsat de motorul termic sau electric!) sau indirect recuperand energia cinetica in timpul decelerarii (la franare) in urma deplasarii cu motorul termic. Astfel motorul electric este un ajutor in calatoriile urbane unde stai mult in trafic la semafor si pentru deplasari usoare masina merge folosind doar energia inmagazinata in acumulator. In plus genialul sistem Start/stop inventat de inginerii de la BOSCH era si el montat pe masina testata de mine.
      Un Q5 hybrid dotat bine (cum a fost exemplarul testat de mine) costa peste 50.000euro . Un Q5 TDI 170 (sau 177cp cum va fi pe facelift) costa undeva la 40.000euro.
      Un avantaj al modelului hybrid este ca in anii ce urmeaza se va pune mult mai mult accent pe ecologie si o masina electrica va fi mult mai ok la taxe, impozite sau chiar si asigurari . Exista si alte SUVuri hybrid pe piata. BMW X6 ActiveHybrid, Lexus RX450h , Porsche Cayenne S Hybrid si VW Touareg Hybrid. Toate sunt mai mari decat Q5 .
      Functionarea sistemului ->
      Revenind la modelul testat de mine , Q5 hybrid cantareste 1985kg . Este mai lasat cu 2,5cm decat modelul ormal pentru a imbunatatii aerodinamica. Si cutia de viteze are ratiile diferite de modelul 2.0TFSI non-hybrid. Aici cutia de viteze are tot 8 trepte si este tot Tiptronic . S Tronic 7 treote se regaseste doar la 3.2FSI si la modelele diesel 2.0TDI 170cp si 3.0TDI 240cp. Am avut placerea sa gasesc un BMW X3 E83 2.0TDI 177 (deja exista din 2011 si X3 F25 184cp). Din ochi masinile sunt identice. Chiar si inaltimea era aceeasi (cum ziceam 2,5cm mai devreme la Q5ul hibrid.
      Sistemul electric foloseste pentru alimentare baterii litium ion . Acestea cantaresc 37kG si sunt pozitionate in partea din spate sub podeaua portbagajului si sub locurile din spate. 72 celule interconectate adunate ofera 266V . Au capacitatea de 1,36kWh (similar cu ce are si Toyota Prius hybrid). Pentru o racire exista o interconectare a aerului conditionat cu compartimentul ce stocheaza bateria. Pe bord alaturi vitezometru si indicatorul de benzina Audi a instalat in locul ceasului de temperatura apa un indicator de nivel incarcare al bateriei motorului hibrid , iar turometrul a fost inlocuit de "Power meter", un ceas destul de interesant ce in primele 20-30 de minute nu il intelegeam prea bine dar traficul aglomerat de oras mi-a permis sa-mi dau seama cand si ce indica.
      Masina se pune in deplasare doar pe electric (daca bateria este incarcata) la vremea de afara singurul zgomot auzit fiind instalatia de climatizare (actionata cat ai baterie si ea tot electric) dar si zgomotoul rotilor pe zapada abia cazuta in Bucuresti.
      Incarcarea bateriei de catre motorul termic ->
      Daca tot am zis de pret ca este de peste 50.000euro precizez ca modelul testat de mine are echipare exterioara S-line , trapa panoramica , nagivatie MMI 3G, volan sport in 3 spite . O placere sa-l conduci. Avand experienta de la navigatia din Golful 6 m-am inarmat cu rabdare si din cateva incercari chiar am reusit sa fac masina sa ma asculte vocal prin sistemul de comenzi vocale .
      Cele doua zile de test au trecut placut si am predat masina. Am pornit acest drive test destul de decis sa vad daca masina se ridica la nivelul asteptarilor mele ca masina de familie. Judecand Audi Q5 din perspectiva consumatorului / bloggerului / jurnalist sunt gata sa spun ca Q5 este un vehicul uimitor de bine executat de catre inginerii de la Ingostadt. Un SUV/Crossover ce ofera design, lux, performanta si siguranta.
      Eu sunt fan VW dar pe partea de SUV uzina de la Wolfsburg nu are decat Tiguan-ul si Touareg-ul . Tiguanul deja a primit faceliftul dar nu mi-a castigat inima deloc, iar Touaregul este frumos dar nu are motorul dorit de mine . Sper ca urmatoarea masina ce o voi detine sa fie Q5 2.0TDI .
      Multumesc pentru timpul acordat acestui articol , sper ca v-au placut pozele facute cu iPhone-ul , multumesc Alex responsabil produs Audi , anvelopelor de iarna Michelin ce mi-au facut deplasarea mult mai usoara si sper sa am ocazia sa testez hybridul 2 zile si pe uscat in primavara.
      Ce mi-a placut:
      - calitatea materialelor folosite in realizarea masinii
      - trapa panoramica
      - pozitia la volan
      Ce nu mi-a placut
      - hybrid peste tot scris. De embleme exterioare la praguri , in ecranele LCD si chiar si pe cheie.








    • pop.andrei
      By pop.andrei
      Salutare,
      Am pe masina jantele originale Audi Q3 (an 2011) cu cauciucuri 235/55 R17 de vara. As vrea sa stiu daca pe aceste jante pot pune cauciuri de 215 sau mai bine zis ce alte dimensiuni mai suporta aceste jante.

      Multumesc frumos !
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept