Jump to content

ID.3 - discutii generale


NoCO2
 Share

Recommended Posts

"Ce-i in mana nu-i minciuna!"

N-ar trebui sa renuntati la EV cei care le aveti, pentru o ipotetica masina noua candva, situatia din industria auto poate sa se intinda pe 1-1,5 ani dupa ce spun tot mai multi.

Link to comment
Share on other sites

Daca omul are un pret bun pe masina nu-i bai, s-o dea linistit, incearca si altceva... Si eu as face la fel daca as gasi client. E mai greu de gasit client decat masina.

Link to comment
Share on other sites

S-a dat noua versiune de aplicatie WeConnect ID (2.0.2) si pe Android.

 

Poza cu masina reprezinta culoarea reala, farurile reale si jantele reale cu care a fost vanduta masina.

 

Probabil ca mai sunt si alte schimbari "sub capota".

Link to comment
Share on other sites

cred ca nu e topic de sfaturi financiare. apreciez, dar hai sa isi vada fiecare de buzunarul lui si de situatia lui. fiecare isi stie propriile calcule. 

nu mi-am cumparat masina "dupa ce spun multi", mai ales in 2020. 

studiile sunt facute concret, nu vorba lumii. 

Link to comment
Share on other sites

Masinile luate prin programul rabla se pot vinde sub un an?

Link to comment
Share on other sites

De anu asta nu. Pana anul acesta doar cele din rabla clasic se puteau vinde.

Link to comment
Share on other sites

On 9/21/2021 at 4:56 PM, kolfleading said:

S-a dat noua versiune de aplicatie WeConnect ID (2.0.2) si pe Android.

 

Poza cu masina reprezinta culoarea reala, farurile reale si jantele reale cu care a fost vanduta masina.

 

Probabil ca mai sunt si alte schimbari "sub capota".

din diferite motive, caut versiunea anterioara a aplicatiei. Daca e cineva care nu a facut inca update, rog un mesaj si il invat cum sa o salveze daca nu stie.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu o gasesti ca apk separat?

 

Cine zicea ca a rezolvat sunetul de la bancheta spate? A aparut si la mine un greieras la bancheta spate

Link to comment
Share on other sites

Eu . Am dat cu banda pe suportul pe care se inchide clema spatarului cand este inchisa.

Link to comment
Share on other sites

multumesc

plec la un drum lung si daca nu se aude motorul auzi fiecare detaliu :( 

maine masina face 1 an. trec de 18.000km. pana la 1 OCT voi trece de 20.000. 

deocamdata am mai multe oferte de vanzare (toate din afara tarii), dar imi place asa mult incat nu vreau sa o vand in bataie de joc. nu ma conving sa negociez nici 500e, cand ar fi trebuit ca sa plece. 

singurul motiv pt care as vinde-o e daca iau pretul corect, ca sa pot lua ceva mai puternic. adica..moft. 

urmeaza un drum Ploiesti-Stuttgart, si sincer, nu am nicio emotie.

am gasit pe plugshare statie Ionity in austria cu 8 puncte/statii de incarcare. gasisem si cu 12 dar nu am salvat-o. 

e plin traseul de statii..la un drum de 9h, fac cu 2h in plus, pt ca am ales sa merg pe autostrada in limita legala. mi se pare foarte decent. 

Link to comment
Share on other sites

Are vreun coleg optiunea de suspensie adaptiva DCC? Ne poate spune cum se simte diferenta intre confort si sport?

Link to comment
Share on other sites

12h facute de la Munchen la Arad, mers legal (pe pilot cu sign recognition activ). unde nu era limita de viteza pe autobahn am tinut-o la 140 (cu depasiri la 160), si cu ~1h stat in vama. deci cu 2h mai mult decat scrie pe google maps. incarcata la ionity pana la budapesta, apoi la un OMV dupa si la arad la kaufland (pt  a 2a zi). deci...gratis (incluzand cardul We Charge si cupoanele Kaufland). mi se pare super decent.

tocmai am facut alti 3000km gratis. 

in total 22.000km gratis. 

super lejer s-a condus, mult mult mai linistit decat cu ICE (nu doar prin prisma usurintei cu atatia senzori, pt ca 70% din drum nu am avut treaba cu pedalele) dar fara griji de trepte de viteza, radare (datorita recunoasterii semnelor), sasiului f bine echilibrat (de la munchen  pana la granita cu austria autostrada este destul de curbata), usurintei in depasirii, reprizele chiar si peste 80-100kmh. 

incarcam doar pana la 80% ca sa mearga repede, si dura cam 20-25min la ionity. pana ma duceam la baie, pana cumparam ceva din market (oricum voiam sa cheltui voucherul primit la baie in benzinarie), pana setam navigatia mai departe, mai verificam cateva notificari pe telefon..nici nu simteam cat a trecut. 

in functie de sector cam la 200-250km faceam asta.  deci cam la 2h...2h30, o pauza de 20min.

mult mai relaxant si usor si sigur decat sa merg ca alte dati ore in sir fara pauza. 

Link to comment
Share on other sites

Sunt interesat de conditiile de incarcat in Ungaria, intre Szeged si Budapesta.

 

La ce OMV ai incarcat? Cu ce ai platit?

Link to comment
Share on other sites

ah, noua chestie descoperita. daca banda 2a pe autostrada era ocupata, tu fiind pe banda 1 si ai ACC activ, vede masina de pe banda 2a si nu depaseste. sta in lateral, in spatele ei. asta...aviz celor care depasesc pe banda 1 ca sa intre iar pe banda 2 in fata unuia. chestie ilegala in DE.

si ca minus, daca ai ajuns pe banda 1 in spatele unui TIR, si vrei sa depasesti, semnalizezi si ea deja accelereaza. daca ai pierdut fix momentul oportun sa schimbi banda cu semnalizare fie ea accelereaza si se opreste ca vede TIR pe banda 1, fie pleaca pe a 2a, si dureaza mult..pana acelereaza.  de multe ori se sperie de masina dupa care te bagi pe banda 2a. 

senzorul de distanta uneori...bate prea aproape. adica daca era in fata aglomeratie, tine viteza setata pana cam..tarziu dupa parerea mea. 

adica venea cu 140kmh, STAU in fata, si frana cam in ultimul moment, eu deja eram cu piciorul deasupra pedalei si in urmatoarea fractiune franam de ..emotie. 

sunt chestii..de finete la care mai e lucrat din soft sau de obisnuit pt sofer. dar care in RO nu prea le simti. 

 

pe de alta parte, masina timp de 5 zile (cu o zi la mijloc mai lejera ca si KM dar multa autostrada fara limita de viteza) a stiut doar mers 140, incarcat, mers 140...tot asa timp de 12h-13-14h pe zi. fara pauza mare decat noaptea cateva ore. eu mancam pe fuga ceva in alea 20min cat incarca. 

iar stuttgart - munchen, toate zonele fara limitare le-a mers cu 160kmh. nu am simtit nicio incalzire la baterie (afara erau 22 grade cu soare), nicio limitare...nimic. 

austria si germania plina de statii free. nu doar AC, dar si CCS. 

ff multe lidl, aldi aveau. 

si budapesta..plina de statii la blocuri, sau pe strada, chiar si CCS.

o sa pun pe topicul de incarcare niste poze mai..speciale.

 

Link to comment
Share on other sites

@kolfleading

ai 2 optiuni.

eu am folosit OMV asta, unde e free si rapida., doar ca e pe sensul de intors, si tre sa ocolesti cateva sute metrii. 

https://www.plugshare.com/location/282398

doar ca nu pune multa lume pe plugshare.

o data era libera, o data pleca un leaf..am stat 10min, si dupa mine a venit un Kona.

si DNul din autostrada pana la OMV, cei 2-300m...e praf rau de tot. zici ca e bombardat. 

sau la Szeged ai asta, doar ca e f inceata priza

https://www.plugshare.com/location/288139

iar la budapesta ai mai multe optiuni

https://www.plugshare.com/location/318701

https://www.plugshare.com/location/269392

eu am fost aici de 4 ori pana acum si mereu merge bine:

https://www.plugshare.com/location/290308

dar e IONITY si cu plata (cardul we charge) pt ca ma grabeam.

daca la Ionity nu merge statia, vezi cea de langa. uneori nu pornea la mine, ma mutam la cea de langa si pornea imediat la urmatorul care venea dupa mine.

nu stiu daca avea ceva limitare si se incalzea de la cel dinaintea mea..sau ceva. 

la budapesta daca nu merge cu cardul ionity, mergea din aplicatia Connect ID a masinii. lua din acelasi cont bani. 

 

poti pune filtru pe plugshare cu CSS si fara plata. sau pe AC daca stai mai mult. 

 

in germania destul de multe masini EV (am vazut cred 5-6 Hyundai Ioniq, multe multe id3) dar destul de libere statii.

o singura data o statie Ionity de la granita AU-DE cu 4 statii avea 4 ocupate cu 3 id3 :) si cu EQV si 2 hyundai ioniq 5 care asteptau dar au plecat toate in 10min de la incarcat si au urmat cele care asteptau. totul...f elegant, fara plug share.   

si ce m-a surpins, foarte multe Mercedes EQV (mini vanuri).

Tesla...multe.  

foarte multe hoteluri, restaurante aveau priza. si nu doar 1. in functie de cat de mare era..aveau 2-3-5.

chiar si 380V rosie, dar te lasau sa o folosesti. 

 

in spania si cred ca germania e o lege ca orice firma peste XX angajati (nu mai stiu) sunt obligati sa puna priza, daca sunt angajati care o cer.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ID.3 Facelift ... cred ca in curand ar trebui un topic separat pentru asta...

 

  • New premium material dashboard, door cards and front console
  • Software version 3.0 from the production line
  • ...

 

facelift.jpg

Edited by kolfleading
Link to comment
Share on other sites

AndreiSergiu1991

Oare acel Park Assist Plus va veni si pe Golf? Hardware sunt identice la senzori si camere.

Edited by AndreiSergiu1991
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare!

Dupa update-ul la 2.3, functionarea ACC-ului s-a schimbat si nu imi place.

Daca il setez la 90, la apropierea de localitati schimba setarea la viteza pe care o detecteaza pe semne. De asemenea, chiar daca nu sunt semne, incatineste singura la apropierea de localiati.

Din pacate, in Romania, daca incetinesti la 50 Km/h cu 200 de metri inainte de intrare, risti sa iei batatie de la soferii din spate. 

Mai mult, in localitati, la trecerile de pietoni viteza semnalizata este de 30km/h, destul de din scurt, asa ca masina franeaza destul de brusc. La fel, aia din spate risca sa dea peste tine sau oricum, sa creezi situatii nasoale.

Cum fac sa folosesc CC-ul fara sa mai tina cont de indicatoarele de viteza de pe margini?

Am intrat in meniul Assist si am debifat acolo notificarea insa nu s-a intamplat nimic. Acc-ul tot franeaza, indicatoarele tot imi apar in bord. 

Link to comment
Share on other sites

Eu am dezactivat “Speed limit preview” si e ok. 

Link to comment
Share on other sites

Asta am facut si eu dar nu s-a schimbat absolut nimic. Mai verific. 

Link to comment
Share on other sites

Voi cum aveți chederele la ușile fata? Am observat ca la mașina mea, nu înconjoară ușa de jur împrejur. Ma refer la rândul al doilea de cheder, dinspre exterior. Comparativ cu Octavia 2, exista o întrerupere în partea din fata, cred ca e și sursa de zgomote,plus ca intra și apa pe acolo. Întreb pentru ca sunt pățit cu un cheder lipsa pe spate...insa pe fata vad ca e măcar simetric. Probabil e by design, însă prea brusc se termina chederul ala. 

Screenshot_20211206-203629_WhatsApp.jpg

Link to comment
Share on other sites

@giony82 Usile fata nu au nici la mine, cele din spate au din doua bucati pe toata lungimea

Edited by Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri asa cum am facut eu. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

A folosit cineva portbagaj auto pe plafon la masina electrica? M.ar interesa cat se pierde din autonomie la drum lung. Am vazut ca are Bjorn un test cu Tesla Model 3 si a pierdut aproximativ 13% la 80km/h, iar la 10km/h tot asa.

Link to comment
Share on other sites

Depinde si de coeficientul aerodinamic al masinii.

Cu cat e mai mare diferenta cu portbagaj vs. fara portbagaj, cu atat e mai dramatica diferenta de consum.

La Tesla M3 diferenta o sa fie mult mai mare decat la VW ID.4.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 11/28/2021 at 4:22 PM, Johnny Bravo said:

Salutare!

Dupa update-ul la 2.3, functionarea ACC-ului s-a schimbat si nu imi place.

Daca il setez la 90, la apropierea de localitati schimba setarea la viteza pe care o detecteaza pe semne. De asemenea, chiar daca nu sunt semne, incatineste singura la apropierea de localiati.

Din pacate, in Romania, daca incetinesti la 50 Km/h cu 200 de metri inainte de intrare, risti sa iei batatie de la soferii din spate. 

Mai mult, in localitati, la trecerile de pietoni viteza semnalizata este de 30km/h, destul de din scurt, asa ca masina franeaza destul de brusc. La fel, aia din spate risca sa dea peste tine sau oricum, sa creezi situatii nasoale.

Cum fac sa folosesc CC-ul fara sa mai tina cont de indicatoarele de viteza de pe margini?

Am intrat in meniul Assist si am debifat acolo notificarea insa nu s-a intamplat nimic. Acc-ul tot franeaza, indicatoarele tot imi apar in bord. 

Treaba cu ACC cred ca merita o discutie mai pe larg. Cum se foloseste in regim stationar cu alimentare de la priza fara a porni si incarcarea? De ce se dezctiveaza toate butoanele - ventilatie, recirculare etc - cand e oprita clima? Cum se poate evita aburirea geamurilor fara sa pornim clima?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept