Jump to content

Discutii generale


andrei0241
 Share

Recommended Posts

Cristian

Da, pentru ca are si prima de casare Rabla+ inclusa, pe langa Rabla. E ok PHEV, insa eu nu as lua SUV cu tractiune fata.

Link to comment
Share on other sites

barqqsanu

De acord. 2.0 tsi 190hp 4drive e combinatia ideala pe acest SUV. Dar nu intra la rabla. 

 

Variantele hibride au autonomie mica (40km) in mod electric, si timp mare de incarcare (3 ore). Daca stai la casa e ok, dar daca stai la bloc e un NO GO clar. Cand se termina bateria, ramai cu un motor de 150hp care trage o caroserie de 1700kg...va dati seama ce consum va avea...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sper sa nu ne imbatam cu apa rece dar am pornit pe drumul de a inlocui ateca care a ajuns la 2 ani si aproape 85.000km cu formentor pluginhybrid.

Din pacate socotelile ne-au fost date peste cap pentru ca de la un termen de 2 luni pentru livrare s-a ajuns la 3-4 luni. Si nu stim daca vom prinde programul rabla.

Cuitia la pluginhybrid 1.4tsi am inteles ca ar fi un dsg 6 modificat ceea ce ma incanta. Dar nu mai gasesc link-ul din pacate.

Referitor la submotorizare as vrea sa ii contrazic pe colegi pentru ca 1.5 tsi si-a facut treaba bine mersi pe ateca dsg 4drive. Cu dezavantajul ca la drum lung consuma mai mult decat 2.0tsi.

Ca si optiuni am pus cam tot ce se poate, mai putin carlig, alarma sistemul de incarcare wireless si pre crash assist.

Carlig nu am nevoie, alarma la ateca a existat si atat, sistemul de incarcare wireless nu ma pasioneaza inca si precrash assist mi se pare o chichita de marketing. Front assist este super deajuns.

Inca nu sunt lamurit cum pune toti caii pe asfalt doar cu tractiune fata. Pentru ca are cuplu mare si tractiunea fata nu prea ajuta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

cj.Paul

Mie mi se pare ft faina oferta pentru Cupra Formentor Hybrid (vazusem la dealerul local o oferta la 26.070€ TVA inclus).

Singurul dezavantaj pe care il vad e spatiul in portbagaj (345L pe versiunea plug in fata de 420L/450L cat au 2.0tsi/1.5tsi si 510L cat are Ateca). De ce zici ca nu stii daca prinzi programul rabla? Abia a inceput. 

Link to comment
Share on other sites

barqqsanu

Am testat eu unul hybrid, cel VZ de 245hp.

La plecarea de pe loc rupe aderenta, e la fel ca la orice masina cu tractiune fata. Am reusit sa scot un full electric range de doar 38km in Bucuresti, asta la mersul meu "de benzinar", cu accelerari mai puternice. Dupa ce a ramas fara baterie (bine...mai avea vreo 10%, dar mi-a recomandat dealerul sa nu o duc sub), am scos cam 11-12% consum cu motorul de 1.4.

 

Motorul de 1.4 mi s-a parut mai rafinat ca cel de 1.5, dar fiind masina mai grea, reprizele erau mai lente.

 

In schimb, mi s-a parut super ciudata senzatia la franare...frana regenerativa e aproape la fel de brutala ca si frana normala...si asta fara sa apesi pedala de frana. E chestie de obisnuinta, dar tot ciudat mi s-a parut.

 

Tinand cont ca nu are fast charging, daca nu stai la casa, ca sa o incarci peste noapte, nu merita bataia de cap. Daca stai la casa, atunci e o masina ideala pt oras...dar sa tii cont de portbagajul extrem de mic si de faptul ca nu ai unde sa depozitezi cablul de incarcare :) .

Link to comment
Share on other sites

  • Aerofan changed the title to Discutii generale
Frank SF
Posted (edited)

Ce stiti despre Cupra Formentor VZ5, va fi oare cota alocata si pentru Romania, si daca da, oare la ce pret? Pare foarte promitator... 

 

 

Edited by Frank SF
Link to comment
Share on other sites

Cristian

Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310 CP este 46.000 euro, iar RSQ3 este 66.000 euro. Imagineaza-ti un pret intre cele doua, mai apropiat de cel pentru RSQ3, eu estimez ca va fi aproape de 56-57.000 euro. Mie nu mi se pare deloc atractiv.

Masina e oricum o strutocamila, nu e nici SUV, nici hatchback, iar performantele obtinute le poti obtine si cu un Golf R sau Cupra Leon ST, la preturi mult mai reduse. De ce ai alege asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare,

sunt la primul post aici si nou pe acest forum.

Astept un Formentor pHEV 204CP, ar trebui sa ajunga undeva in septembrie-octombrie. Am reusit sa merg si cu 204CP si 245CP dar sincer nu prea am simtit diferenta intre motoarele electrice. Ce am putut observa este ca la cel de 245 bateria s-a terminat mai repede. Mi-a placut foarte mult masina ca tinuta de drum si confort. Am bifat aproape toate optionalele mai putin cele pe care nu le-am considerat importante pentru confortul meu. Portbagajul este suficient in ceea ce ma priveste. Am atasat configuratia mea: varianta de baza + optionalele de mai jos.

615190354_Screenshot2021-06-24at00_52_31.thumb.png.3f7b8414d895aab813710e92be714f67.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Aveti idee ce timpi de livrare sunt la Fornentor?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept