Jump to content

Discutii generale


andrei0241
 Share

Postare recomandată

Da, pentru ca are si prima de casare Rabla+ inclusa, pe langa Rabla. E ok PHEV, insa eu nu as lua SUV cu tractiune fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord. 2.0 tsi 190hp 4drive e combinatia ideala pe acest SUV. Dar nu intra la rabla. 

 

Variantele hibride au autonomie mica (40km) in mod electric, si timp mare de incarcare (3 ore). Daca stai la casa e ok, dar daca stai la bloc e un NO GO clar. Cand se termina bateria, ramai cu un motor de 150hp care trage o caroserie de 1700kg...va dati seama ce consum va avea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sper sa nu ne imbatam cu apa rece dar am pornit pe drumul de a inlocui ateca care a ajuns la 2 ani si aproape 85.000km cu formentor pluginhybrid.

Din pacate socotelile ne-au fost date peste cap pentru ca de la un termen de 2 luni pentru livrare s-a ajuns la 3-4 luni. Si nu stim daca vom prinde programul rabla.

Cuitia la pluginhybrid 1.4tsi am inteles ca ar fi un dsg 6 modificat ceea ce ma incanta. Dar nu mai gasesc link-ul din pacate.

Referitor la submotorizare as vrea sa ii contrazic pe colegi pentru ca 1.5 tsi si-a facut treaba bine mersi pe ateca dsg 4drive. Cu dezavantajul ca la drum lung consuma mai mult decat 2.0tsi.

Ca si optiuni am pus cam tot ce se poate, mai putin carlig, alarma sistemul de incarcare wireless si pre crash assist.

Carlig nu am nevoie, alarma la ateca a existat si atat, sistemul de incarcare wireless nu ma pasioneaza inca si precrash assist mi se pare o chichita de marketing. Front assist este super deajuns.

Inca nu sunt lamurit cum pune toti caii pe asfalt doar cu tractiune fata. Pentru ca are cuplu mare si tractiunea fata nu prea ajuta.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ft faina oferta pentru Cupra Formentor Hybrid (vazusem la dealerul local o oferta la 26.070€ TVA inclus).

Singurul dezavantaj pe care il vad e spatiul in portbagaj (345L pe versiunea plug in fata de 420L/450L cat au 2.0tsi/1.5tsi si 510L cat are Ateca). De ce zici ca nu stii daca prinzi programul rabla? Abia a inceput. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat eu unul hybrid, cel VZ de 245hp.

La plecarea de pe loc rupe aderenta, e la fel ca la orice masina cu tractiune fata. Am reusit sa scot un full electric range de doar 38km in Bucuresti, asta la mersul meu "de benzinar", cu accelerari mai puternice. Dupa ce a ramas fara baterie (bine...mai avea vreo 10%, dar mi-a recomandat dealerul sa nu o duc sub), am scos cam 11-12% consum cu motorul de 1.4.

 

Motorul de 1.4 mi s-a parut mai rafinat ca cel de 1.5, dar fiind masina mai grea, reprizele erau mai lente.

 

In schimb, mi s-a parut super ciudata senzatia la franare...frana regenerativa e aproape la fel de brutala ca si frana normala...si asta fara sa apesi pedala de frana. E chestie de obisnuinta, dar tot ciudat mi s-a parut.

 

Tinand cont ca nu are fast charging, daca nu stai la casa, ca sa o incarci peste noapte, nu merita bataia de cap. Daca stai la casa, atunci e o masina ideala pt oras...dar sa tii cont de portbagajul extrem de mic si de faptul ca nu ai unde sa depozitezi cablul de incarcare :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Discutii generale

Ce stiti despre Cupra Formentor VZ5, va fi oare cota alocata si pentru Romania, si daca da, oare la ce pret? Pare foarte promitator... 

 

 

Modificat de Frank SF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310 CP este 46.000 euro, iar RSQ3 este 66.000 euro. Imagineaza-ti un pret intre cele doua, mai apropiat de cel pentru RSQ3, eu estimez ca va fi aproape de 56-57.000 euro. Mie nu mi se pare deloc atractiv.

Masina e oricum o strutocamila, nu e nici SUV, nici hatchback, iar performantele obtinute le poti obtine si cu un Golf R sau Cupra Leon ST, la preturi mult mai reduse. De ce ai alege asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

sunt la primul post aici si nou pe acest forum.

Astept un Formentor pHEV 204CP, ar trebui sa ajunga undeva in septembrie-octombrie. Am reusit sa merg si cu 204CP si 245CP dar sincer nu prea am simtit diferenta intre motoarele electrice. Ce am putut observa este ca la cel de 245 bateria s-a terminat mai repede. Mi-a placut foarte mult masina ca tinuta de drum si confort. Am bifat aproape toate optionalele mai putin cele pe care nu le-am considerat importante pentru confortul meu. Portbagajul este suficient in ceea ce ma priveste. Am atasat configuratia mea: varianta de baza + optionalele de mai jos.

615190354_Screenshot2021-06-24at00_52_31.thumb.png.3f7b8414d895aab813710e92be714f67.png

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Cupra Formentor VZ5 2.5 TFSI, preturi incepand de la 65.698 Euro, in Romania. Sursa Automarket. 😆

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS Q3 incepe de la 68.500, dar sigur e mult mai slab dotat decat Formentor. Totusi, e un model exclusivist, cu o imagine de marca mult mai puternica. In cazul Cupra, ramane de vazut daca pretul nu cumva e prea mare pentru ce ofera masina si imaginea de marca, una destul de noua si putin cunoscuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un Formentor de 1.5 TSI, de vreo 2 zile, inca e in posesia mea si am facut pana acu vreo 500 km.  Masina e inchiriata.

 

Plus:

- Design - mie imi place

- Faruri bune - puternice si bat bine

- consum relativ mic

- bluetooth bun

- insonorizare buna

 

Minusuri:

- plastic nasol cam peste tot

- Virtual cockpit (ceasuri de bord) relativ mici

- minimalist - care nu ar fi neaparat nasol, dar totul merge greu. Ca sa dau drumul la incalzire in scaune te chinui, sa schimbi temperatura sau sa modifici setari la AC, tre sa dai 15 mii de clickuri. N-are niciun buton, doar slidere

-Scaune cam inconfortabile, scurte pentru gustul meu

- guri de ventilatie gandite aiurea. Daca le intorci prea mult intr-o parte, le inchizi de fapt

- infotainment nasol. Tableta din bord e mare, dar are o gramada de glitch-uri, se blocheaza des, se misca in reluarea. Si schimbarea posturilor de radio e in reluare

- sisteme care dau erori aleatoriu 

- motor ok, 1.5 tsi, dar pe masina asta, mi se pare ca la 110-120 km/h,  se cam plafoneaza si se tureaza foarte mult ori zgomotul este foarte pregnant

 

N-am inteles, de ce mai pe toate motorizarile au pus butonul de pornire pe volan, iar pe 1.5 TSI a fost pus pe consola centrala, deasupra schimbatorului.

 

Overall ok-ish, pana in 30k Eur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarile cu buton de pornire pe volan sunt cele puternice, VZ si VZ5, adica 2.0 TSI 245 CP si 310 cp si 2.5 TSI.

Nivelul de echipare Formentor nu are buton de pornire pe volan si este disponibil doar pentru 1.5 TSI, 2.0 TDI si 2.0 TSI 190 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian stiu. Dar parca daca tot dai banii pe brand-ul Cupra, adica mai mult secat pe un Seat, sa aiba cateva chestii in plus. Din pacate, multe probleme cu software-ul, gen pornit masina, si eroare la tot, cu martin in bord de mers la service.

software ul de infotainment, pe langa blocat, are lag mare la orice comanda. O sa fac un video maine :)

Masina e 2021 si are 10k km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nou lansatul software pare sa rezolve problemele acestea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e inchiriata de la Compexit, aka dealer-ul din Cluj. Cred ca e up to date. Dar ma uit maine sa vad ce versiune are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1890 este cea mai noua si cea care pare sa rezolve multe din problemele infotainmentului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin. Versiune de sw pe infotainment era 1790. Am cautat sa vad daca sunt ceva update-uri si nu erau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am eu 1890 pe a mea si confirm ca se misca foarte bine. Mai are unele bugs la conectarea pe Android Auto wireless, dar in rest nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare. Desi aveam aproape 1 an si 3-4 luni de cand asteptam acel Seat Leon pana la urma m-am decis sa cumpar o Cupra Formentor cu motor de 1.5 TSI cu 0 km la bord. De curand am facut un drum mai lung prin tara ( aproximativ 2000 km facuti in aceasta calatorie). As avea intrebari legate de doua chestii:

 

1. Vi s-a mai intamplat sa se "activeze" din senin comanda vocala? Ca si cum as fi apasat pe butonul de pe volan. Bineteles ca pe pe infortainment scrie ca nu este dispnibila in limba romana, Aceasta activare s-a intampla ff rar..

 

2. Care sunt conditiile pentru activarea senzorului de oboseala? In acest drum de 2000 km am condus 1 data aproape 9 ore si alta data aproape 10 ore. In prima calatorie spre final am fost avertizat de 2 ori ca ar trebui sa opresc iar in a doua calatorie am primit 1 singura avertizare pe la 5 ore. Deci nu vad logica din spatele activarii. Stie careva care sunt conditiile de activare a acestui senzor? Ce verifica el?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la punctul 2, sistemul de detectare a oboselii se bazeaza pe analiza modului in care misti volanul si actionezi pedalele, nu exista un senzor dedicat pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de detectare a oboselii imi da aleator mesaje, in general dupa 4-5 ore de condus la un drum de 8 ore. Imi arata o ceasca de cafea, dar cum nu inteleg la ce ajuta cafeaua, imi vad de drum 🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!