Jump to content

Review-uri si impresii de la proprietari (Golf VIII)


Andrei_72
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, aroganta said:

butoanele de Park si Autohold cu toate ca nu le apas mai niciodata

Park, adică frâna de mână? La mine e cam primul și ultimul buton pe care-l apăs când urc/cobor din mașină (împreună cu cel de StartEngine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P de sub butonul start-stop.  Nu intotdeauna cand ma opresc vreau sa opresc motorul ca mai stau si astept pe unu', altu' .. si atunci o pun pe park.

Iar Autohold l-am apasat in ziua cand am luat masina si asa a ramas.  Eh, au zgarieturi fine ambele    ba chiar si cel de frana de mana.   O mizerie luciul ala...o mizerie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Voi oprimiti motorul direct sau apasati parc mai intai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P la cutie cu piciorul pe frana, apoi frana de mana, la final oprit motorul. Chiar daca oprirea motorului activeaza park si in cutie si frana de mana, prefer sa fac procedura asta de fiecare data.

Voi macar aveti buton de AH, apropo de cost cutting..asta s-a pastrat la Golf, la A3 a disparut.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vechitura mea totul se intampla de la sine, nu trebuie sa faci tu nimic. Pornesti, pui centura si cand pleci automat se decupleaza frana de mana ... opresti, iti scoti centura sau opresti motorul si automat se pune frana de mana. Mi se pare foarte comod si ma astept sa fie asa si la G8. Recomandarea la automata e sa ai frana de mana trasa cand e parcata pe teren inclinat si sa o tragi inainte sa iei piciorul de pe frana, altfel masina "sta in cutie" cand e in P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand intru in masina apas Start si apoi bag in Drive si am plecat.

Cand am ajuns acasa, efectiv dupa ce s-a oprit masina din mers, apas pe Stop si gata.

 

E vreo greseala... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piano black mult? se putea si mai rau, uita-te la un mertan care are piano black inclusiv langa cutia de viteze pe toata consola aia. e de vis. o fi mai calitativ, dar arunci cheile in el, il zgarii sigur. in torpedou am vaga impresie ca nu mai au material absorbant pt ca nici torpedoul nu mai e refrigerat, iar ala ajuta pt izolare. acum nu mai are ce izola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@titan_polo, conform manualului:

 

Quote

Daca autovehiculul a circulat timp mai indelungat la sarcina ridicata, motorul se poate supraincalzi dupa oprirea sa.

Pentru a impiedica avarierea motorului, lasati motorul sa functioneze in pozitia neutra a cutiei de viteze aproximativ 2 minute inainte de a-l opri.

 

Modificat de rrobertt
corectare greseala in citatul din manualul de utilizare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Pentru a impiedica avarierea motorului, lasati motorul sa functioneze in pozitia neutra a cutiei de viteze aproximativ 2 minute inainte de a-l porni.
 

deci las motorul pornit inainte de a-l porni? Nu are logica…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5 TSI nu are pompa de ulei electrica care continua sa functioneze cateva minute dupa oprirea motorului, asa cum este la EA888? (adica 1.8 TSI/2.0 TSI)

Din ceea ce spune manualul, concluzia ar fi ca nu.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai avand turbo ma gandesc ca este la fel ca la un TDI. Dupa ce-i dai in goarna drum lung ... eu preferam sa mai stau 30 sec / 1 minut cu motorul in idle ca racirea turbinei sa nu se faca brusc.

asta este unul din motivele pentru care urasc start/stop la diesel in principiu

On 1/12/2022 at 8:05 PM, mandelu said:

nu inteleg cum iti afecteaza clima faptul ca arata alta temperatura afara.

 

oricum, cum o masori tu pe aia de afara de ai concluzionat ca e eronata? ca mobilele nu iti arata temperatura unde esti tu, alea primesc date de la statiile care sunt putine, nicidecum in fiecare metru patrat. si daca erai in mers, e absolut firesc sa arate mai putin afara, senzorul e pe la oglinzi, e firesc ca ce masoara sa fie temperaturi mai scazute.  eu daca merg cu bicla la 10 grade, la 30km/h temperatura resimtita e undeva pe la 5 grade de fapt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aroganta la EA211, EA288 si EA888 rev3 turbo e racit cu apa. Si exista o pompa electrica care merge si dupa oprirea motorului (ar trebui sa se auda un safrait in bord daca opresti motorul dupa o bucata de drum cu talpa grea)

 @yeeeeman ce pompa de ulei continuua are EA888 rev3? Ca SSP606 zice altceva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca o luam usor, usor pe ulei si la popiu si la figurat. Diesel-urile ( inclusiv EA288) au temperatura gazelor de evacuare mai joasa decat benzinarele si in general nu au circuit de racire pentru turbo. Iar legat de pompa de ulei electrica, exista asa ceva la VW?; e prima oara cand aud de asa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va bateti prea mult capul cu opritul, pornitul si, mai ales start stopul. La ultimul zici ca e concurs de dezactivat 🙂

@mandelusenzorul de temperatura al masinii, iarna arata intotdeauna mai mult decat temperatura reala, eu am o statie care imi confirma asta, dar cel mai simplu e sa vad cand am gheata pe masina si ea arata +1.5 grade, ceea ce e imposibil. Tine cont ca, in mers, temperatura aerului este aceeasi, indiferent de viteza cu care circuli, iar acea ''temperatura resimtita'' este un indice ce se calculeaza in functie de temperatura aerului, viteza vantului si umiditate si nu temperatura propriu-zisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 ai dreptate, pe EA288 doar chiulasa si galeria sunt racite cu apa. M-a luat valul, ma uitam la un alt design, tot de diesel dar nu TDI ;))

 

LE: si intercoolerul 

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AndreiSergiu1991

Am facut 10.000 km in 4 luni. Se pune problema unei revizii sau verificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu uleiul cum stai ? Ca eu am un coleg care la 12000 a trebuit sa completeze cam 300ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

No idea :)) nici nu stiu unde sa ma uit de ulei... nu sunt pasionat de masini la nivel de mecanica & stuff.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina te anunta de momentul schimbului de ulei, acesta va veni primul in acest ritm si apoi inspectie de doi ani. Cel mai probabil vei primi avertizarea de nivel ulei scazut peste cel mult 5000km, si atunci va trebui sa completezi cu 0w20. Nimic complicat, desfaci un capac si torni cat e nevoie verificand joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AndreiSergiu1991

Si la voi scartaie usile din spate cand le deschideti din cauza unui cheder care atinge caroseria?! Abia acum observ! Ambele usi spate! Daca ridic cu degetul acel cheder/cauciuc cat sa nu se mai atinga nu se mai aude nimic. Dar nu e ca si cum a cazut cumva sau s-a intamplat ceva, pur si simplu asa e la ambele usi.

 

link video: https://share.icloud.com/photos/08f7kuUcWjRq6vHUcKF_2JC4A

16275AEA-16DB-4EA8-ABE2-1446AB645085.jpeg

CE79C3CC-FD9A-4B7B-9999-B1DBF13EA1E0.jpeg

9FEB22A8-C6F6-43B1-A58C-AC830F6CF761.jpeg

Modificat de AndreiSergiu1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aceeasi problema ca si la Golf 7. Partea nasoala e ca la mine a aparut rugina pe prag, exact in locul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific mai in detaliu si la mine, dar nu am observat problema asta pe O3, care e bazata pe G7.

Usile din spate se inchid foarte usor si fara zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

Aceeasi problema e si pe Golf mk7.5, doar ce mi-a confirmat un prieten. Ce jenant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!