Jump to content

Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI


Victor Lala

Postare recomandată

Ei si iata ca au venit cauciucurile de iarna.
Am mers pe NOKIAN WR A4 aprobate TÜV 255/35 R19. Sunt fabricate in Finlanda si sunt super pana acum. Am pus deja 100km cu ele intr-o zi :))

Oficial vineri sunt programat si la MTM de dimineata vom face cutia si dupa ecu daca mai ramane timp daca nu, luni 🤩

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
  • 1 month later...

Ei bine se pare ca anul acesta se termina cu un shimb de distributie de accesorii si transmisie (curele, role, pompa apa si intinzatoare, totul OE) si tot antigelu din instalatie (G12 OE). Din pacate cu MTM tot nu se rezolva... Am incercat cu ce si cum ne-a zis "neamtu" si mi-a fost recomandat mai bine de ambele parti sa astept pana pot ajunge in Germania, ca sa fie bine :)). Asa ca va las cu cateva poze cu piesele schimbate si incercarea de update MTM la cutie :)).

IMG_0949.jpeg

IMG_0660.jpeg

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

Dpmdv cred ca este cazul sa incerci alt tuner, sunt sigur ca, Cezar, o sa ajute la fericirea ta mai mult decat a facut-o MTM pana acum sau o va face de acum inainte.

 

In alta ordine de idei, masina faina, motor potent, reteta perfecta.

 

Link către comentariu

Si eu sunt de parere ca ar merge un MRC pe masina asta de minune :)
In alta ordine de idei... frumos cum o intretii din prima suta de metri :D 

Link către comentariu

@Cucu Andrei Multumesc de apreciere si sfat! :) Din pacate cu cei de la MTM nu mai pot da inapoi... am platit deja din vara tot pentru a prinde o reducere si tot incerc sa ajung pe la ei dar ba nu aveam eu timp, ba nu puteam ca ma carantinau aici sau la ei, este un an mai complicat :( 

@bgd_b92 Sincer nu am auzit de ei :(

@bubu182 Multumesc :D, exact cum i-am spus si lui Andrei, din pacate am platit deja :( ...

 

In concluzie anul acesta la masinita dupa 8 Ani de zile de miscat din 2 in 3 (avea ~8.000 km cand am luat-o eu) a primit urmatoarele schimburi de la mine ca sa ajunga "la zi":

- Schimb bujii OE

- Schimb ulei, filtru si garnitura filtru DSG OE

- Schimb ulei diferential fata si haldex spate OE

- Schimb lichid frana OE

- Schimb filtru aer cu filtru K&N in carcasa originala a masinii

- Schimb filtru benzina OE

- Schimb de distributie de accesorii si transmisie OE

- Schimb antigel G12 OE

- Schimb freon si ulei in instalatia AC

- Schimb coliere imbinare evacuare OE

- Schimb filtru polen cu anti-alergenic si carbon OE

Da, stiu, sunt nebun posibil ca merg pe OE dar asa ma simt eu mai bine/sigur :D

*Acum ea este ca "noua" zic eu, in cazul in care am uitat sa schimb ceva la o masina care mai mult a stat decat a mers pana a ajuns la mine, orice sfat/recomandare este bine venita :)

Binenteles nu lipsesc si reviziile de aici efectuate la 10-15k km sau maxim 1 an diferenta cu ulei OE 5W-30 care am inteles ca s-a schimbat cu 0W-30, filtru ulei OE si buson baie ulei OE + schimbat cu filtru aer "de rezerva" K&N iar cel ce a fost se spala si unge pentru a fi gata pentru urmatorul schimb.

Sarbatori cu bine si sa ne auzim fara Corona de la anu!

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

Ce poti sa faci, mai ales ca e frig afara, e sa aplici pe chedere o solutie gen gummy pflege, le "revergoreaza" :D 

Link către comentariu

Mare atentie si la tot ce inseamna furtunuri, bucse si tot ce inseamna cauciuc care imbatraneste. Se spune ca o masina imbatraneste mai mult cand sta.

Link către comentariu

Omg ce e acolo, shut up and take my money :)) 

57 minutes ago, Victor Lala said:

@bubu182 Multumesc de sfat, din pacate sunt putin nebun si pe partea asta de avut grija, nu doar mecanic :)). Dar de cand cu noul job nici de asta nu prea mai am timp :icon_cry:

IMG_2853.jpeg

 

Link către comentariu
2 hours ago, Victor Lala said:

@bubu182 Multumesc de sfat, din pacate sunt putin nebun si pe partea asta de avut grija, nu doar mecanic :)). Dar de cand cu noul job nici de asta nu prea mai am timp :icon_cry:

IMG_2853.jpeg

Deci asa faci tu cai...bagi toti aditivii de pe piata, nu-i asa ?? 

:))

 

Link către comentariu

@The_Ego Multumesc frumos. Da am verificat tototot si este in regula 👌🏻 Am avut norocul ca cel care a tinut masina “pe loc” avea garaj si o tinea cu prelata pe ea, deci temperatura a fost una constanta

@bubu182 Si nu am prezentat tot :)) mai lipsesc compresoru de aer, cel de apa si aparat cu aburi

@CristiALF Este unsa cu toate cremele :))

Link către comentariu

Vorba unui ungur... aiii da plm... :lol:

Asa intretinere... mai rar...

Credeam ca eu sunt obsedat cu partea mecanica ( estetic nu prea ma omor ce i drept ) :)

Keep up the good work.

Btw... La asa motor as recomanda maxim 10k intre revizii... 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@acidone77 Am grija de ea ca sa aibe si ea grija de mine 😛

 

In primul rand, la multi ani! Sa fie un an bun si fara incidente si multe drumuri lungi si bune! 😛

Zilele trecute am gresat si coloana de directie si pot spune ca acum pot intoarce volanul de la cap la cap mult mai usor si fin :D 

M-am suparat putin ca mai "smucea" masina la anumite schimbari de viteza si am inteles ca, cauza ar fi un tampon minunat de la cutie care "flexeaza" prea mult asa ca am cumparat de la 034 Motorsport din SUA un dogbone insert (upper si lower) care au venit foarte bine ambalate si care sper sa il montez vineri, daca nu, in weekend si revin cu pareri.

Va recomand daca comandati din non-ue sa va inzestrati cu rabdare, si sa vorbiti cu cei de acolo sa nu va retina taxe, doar pretul produsului deoarece veti plati TVA-ul la intrarea in tara a produselor (cel de 19% de la noi) + ca va dura ceva pana intra produsul in tara. :)

 

IMG_8742 copy.png

 

IMG_1232 copy.png

 

IMG_8739 copy.png

 

IMG_8741 copy.png

 

Pe langa astea, am reusit sa ma intalnesc si cu un coleg care detine aceeasi masina minunata sa impartim durerea si problemele dar mai ales fericirea adusa de aceasta masina :D

 

IMG_1150.JPG

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

@Victor Lala ai cumva un cod de piesa pentru tamponul motor? Si eu am tot DQ500, dar pe un Passat Bitdi si sunt curios daca se simte ceva diferenta, si piesele se pot monta si pe Passat? Ai cumva si un pret? :D

Link către comentariu

@acidone77 Pretul pentru piese a fost 77$ si aproximativ 30$ transport (care difera de unde se livreaza posibil) plus inca aproximativ 110 lei aici pentru vama si taxe, comisioane care le-au platit cei de la DHL. Destul de piperat dar asta e cel mai ok dogbone insert pe care l-am gasit, altele fiind ori printate 3d, ori plastic, ori cauciuc, asta fiind din bucata intreaga de aluminiu, nu sudata. Si super rapida sincer livrarea, am dat comanda pe 7 si pe 12 am avut piesa, iar foarte tare treaba ca piesa a ajuns pe 8 in tara dar a fost weekend-ul la mijloc iar cei de la vama nu lucreaza in weekend. De piesa poti vedea mai multe la ei pe site, sau chiar poti lua legatura cu ei pe mail si iti pot spune ce si cum sa fi sigur ca se potriveste ceea ce comanzi.

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

Asteptam feedback cu insertiile... coloana de directie pe unde se unge si cum? As face si eu lucrarea asta

Link către comentariu

@catalinmiti Se pare ca cine trebuia sa imi aduca piesa de la Bucuresti nu a mai venit astazi... deci ramane pe saptamana viitoare. De gresat vezi poza, asta se afla sub un plastic in spatele pedalelor. :D 

580765EB-B98E-4CDA-844A-804378A9F226.png

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare, salutare! Nu ne.am mai auzit de mult si restrictia pe Germania cu guvidu tot nu se mai ridica o data sa fac si eu MTM.ul ala... :( Pana una alta mai vin cu vesti! :)) Am schimbat tampoanele de la motor si cutie, din cauza ca masina a stat mai mult decat sa mearga, tampoanele s.au “lasat in jos” si am decis sa le schimb, diferenta la confort fiind una simtitoare, la fel incepuse sa faca fite canistra de carbon care la fel posibil din cauza varstei sau cine mai stie ce dadea eroare de incorrect fuel flow sau ceva de genul. Ei bine dupa ce am schimbat.o a fost o diferenta dementiala la acceleratie 🤩, deci posibil sa fi fost infundat/spart. Ce am mai schimat au fost doua bucse (una stanga una dreapta) de la bratul inferior fata care incepuseta sa scartaie si piticul meu de pe creier se activase 😂 Ca si review dupa ceva timp cu dogbone insert.ul de la baietii de la 034 Motorsport, pot spune ca a meritat toti banii, in cazul in care vreau sa ma joc cu ea se simte mult mai legata la schimbarea treptelor de viteza. In alta ordine de idei am ajuns deja la 40.000 cu masinuta. Se pare ca ii plac km 😅 iar foarte ciudat placutele se mentin super bine... adica am super multa carne pe ele fata/spate. Bine posibil si din cauza faptului ca 70% sunt km extraurbani. Norocu sa nu am locul de munca in orasul unde stau si cand mai am liber mai ma duc si pe la ai mei la Bucuresti, eu acum fiind mutat la Constanta :)) 

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
  • 1 month later...

Bine ne-am regasit in "valul 3" :)). Mai vin cu update-uri cu ce si cum am mai facut. Pana la urma nu ma las si am facut deja prima doza de vaccin si la sfarsit de Aprilie, inceput de Mai ma duc sa iau calutii aia o data ca striga dupa mine 😡. Fiindca au trecut deja 30.000 cu actualele bujii, le-am schimbat si am mai schimbat si bara stabilizatoare fata (un chin la schimbat...) + bieletele antiruliu toate piesele OE, am considerat ca cele de pe spate nu avea rost sa le schimb, greutatea masinii fiind 70% pe fata. Tot nu ii gasesc bubita la masina asta cu vibratul :(, dar pot trai si cu asta :D. Adica, atunci cand franez incet, cand ma apropii de oprire vibreaza putin volanul (1 secunda) la ~10-5 km/h, cand e virata maxim stanga/dreapta si plec de pe loc incet cu volanul lasat liber (1 secunda), cand trec peste un limitator dar doar cu fata (1 secunda), atunci cand sunt pe drum cu piatra cubica si nu in ultimul rand pe rampa de geometrie parca ar fi posedata sau cum zicea domnul de acolo, ca un catel la veterinar :)), daca are cineva rezolvare la asta... dau o bere ❤️ toti mecanicii la care am fost au tras de toate articulatiile vietii la ea si au zis domne ca nu are nimic 🤦‍♂️, atunci incep sa ii dau dreptate tatalui meu ca problema este intre volan si scaun. In alta ordine de idei la sfarsitul saptamanii vin si cu o surpriza, adica masina de astazi este la detailing timp de o saptamana 😎 si sper ca la final sa ma orbeasca de luciu :)) 

A da, si am fost si pe circuit la Titi Aur... mi-a placut maxim, singura problema ca pista a fost destul de uda si nu am putut sa ma joc foarte bine cu ea :( mai ales ca o veti auzi si pe mama cum se panicheaza dar si acel 5 in linie 🥰  

https://www.instagram.com/p/CMUv5AHhytw/?utm_source=ig_web_copy_link

 

IMG_1819.JPG

IMG_1818.JPG

IMG_1821.JPG

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

Un mic teaser, dupa doar o mana 😏

BFFB40B4-0CDB-4B9C-86F5-37284EBD7A92.jpeg

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ei bine, masina a iesit de la detailing. Sincer sunt destul de nemultumit de servicii asa ca nu il voi lauda/recomanda pe cel care le.a facut deoarece trebuie sa refaca anumite chestii din lucrare. Va las si cateva poze facute de mine cu telefonul, am vrut sa fac o sedinta profi dar cel cu care am vorbit a avut treaba fix in ziua in care sa ne vedem pentru poze si stabilisem ziua cu o saptamana inainte. 😂 numai ghinioane in ultimul timp. A da si astazi i.am facut si un dyno. Au iesit 360 hp si 510 nm. Destul de mult peste ceea ce zice fabrica. Abea astept acum sa ajung la mtm  dupa care voi reface dyno 🤩

80AC070C-A924-496D-AD90-4CF2746FA929.jpeg

0E769D44-B7B8-4B87-A4F8-524A7BFB5224.jpeg

92C00B61-12CD-4EC5-96C5-DC1CBAB05CA8.jpeg

C87F687D-FB2D-41E5-8F1E-B1F069F20508.jpeg

7D7C98BC-EDD4-4789-8FFB-D00BA116EFA0.jpeg

03428D5A-571A-47CE-8245-43C690A24A09.jpeg

28C4E6AB-6B8D-420E-AA52-10E21C722CE0.jpeg

687C5955-B12F-4466-8633-8D9D315E0FD2.jpeg

E8C91FB6-1557-4640-8DC7-9C2A3EB2901B.jpeg

672CEFDB-62E7-4E97-BC53-5E0243B31CE2.jpeg

74896AE2-8AA5-439E-8374-A23EDD5F2955.jpeg

F7141C87-1CD0-4AC9-93F6-81E52FD88B72.jpeg

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

Si eu sunt curios. Si totodata as vrea sa stiu si unde, sa ocolim.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!