Jump to content

ID.3 - impresii de la proprietari


Rave
 Share

Postare recomandată

Mi se par cele mai ok compromis funcționalitate si design. 19" la plus si 20 la max. Prea mari. Am văzut un plus la Vâlcea si îmi plac mai mult astea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jantele de 18" sunt cele mai bune: arata cel mai bine si static si in rulare (in parerea mea), ofera masinii autonomia ce mai mare, si ofera cea mai lina deplasare plus cel mai mic zgomot la rulare. Inainte de lansarea oficiala, erau video-uri cu ID3-uri pe soselsele germane, inclusiv unul cu ID3-ul condus de inginerul ala de la VW care era prezent in primele test drive-uri cu presa, iar el rula pe un Plus sau un Max dar cu jante de 18". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia acum aflat pe alt grup ca de fapt cheia se tine în primul holder de pahare...

 

Am reușit sa înțeleg cum pot face sa nu mai surprindă reducerea vitezei la întrare în localitate. ( deși imi place ca urca ea la iesire).  

Când arata 50 ahead țin piciorul deasupra pe pedala usor, si ea are tendința sa frâneze dar apas usor accelerația doar cat sa o tina activa. 

Sau când apare 50 ahead deja apare cruise control setat la 50 in dreapta jos si din săgeți urc la 55 sau 60 si atunci nu frânează ea asa rău la 50. 

Sau sunt zone stupide cu limite de 30 sau chiar 10 si e câmp. 

 

650km and counting. 

 

Imi place controlul direcției si raza de bracaj.  Învârti...Învârti si când te aștepți ca ea capăt.. mai merge. Ajută enorm in oraș. 

Deja ma incurca prima opțiune de D. M am obișnuit in B. Mi ar placea sa pornească mereu în B. 

 

Urca super liniar si puternic pe autostrada. 

 

Am găsit si un drum privat închis pt public si am reușit f lejer un 163. Mai sus nu știu nu am avut loc. 

Dar depășirile...wow. apeși si zboară. Si am mai avut masini puternice. Dar lipsa cutiei de viteze ajuta mult. 

FB_IMG_1601492626398.jpg

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Bogdan_wrc said:

 când apare 50 ahead deja apare cruise control setat la 50 in dreapta jos si din săgeți urc la 55 sau 60 si atunci nu frânează ea asa rău la 50. 

 

Și apoi revii la 50 ca să nu depășești viteza maxima pe acel sector de drum astfel încălcând atât legea cât și regulamentul forumului, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Desigur.

Masina oricum iti da o senzație Zen si oricum nu risc sa merg mai mult de 50. Doar ca nu cobor de la 90 sau 100 pe drum european direct la 50. Cobor întâi la 60. Apoi la 50.  

Chiar și 55 pe bord inseamna sub 50 real.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă anumite chestii care îmi plac. Pana acum nu am descoperit nimic neplăcut. 

- stie ca e ploaie si limitează viteza pe autostrada la 80. 

- senzorul de ploaie stie f bine cat ploua si nu șterge la fiecare strop aiurea. 

Stiu. Sunt chestii mici care contează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, locul ala de sub cupholder e pentru a putea porni masina cand moare bateria de la cheie. Daca bateria e moarta, masina nu mai "simte" cheia in interior si nu porneste, iti spune ca nu poate detecta cheia. Poti deschide usa, dar masina nu porneste. Daca pui cheia insa in locasul ala, masina va porni. Probabil e o zona cu un cititor NFC sau RFID.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe un video am vazut ca 163 e viteza maxima pe care o prinde masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, parca in specfiatii e 159 km/h, dar punand in calcul si eroarea vitozometrul ... cam acolo e. Oricum dupa pararea mea e suficient si nu vad de ce ai avea nevoie de mai mult in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nevoie de mai mult niciunde in lume...

Cuvantul zen e tot mai intalnit pe discutiile despre electrice

 

Sa nu mai zic ca nr meu este B-xxx-ZEN :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii ziceau ca 166 au prins. Oricum am ajuns acolo doar de curiozitate si pt a cunoaște masina. 

Dar da..Zen e exact starea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/30/2020 at 10:14 PM, Bogdan_wrc said:

Abia acum aflat pe alt grup ca de fapt cheia se tine în primul holder de pahare...

sper ca nu este obligatoriu..nu am mai scos cheia din rucsac de foarte mult timp..sper ca nu ma intorc in timp...adica in loc sa infig cheia in butuc, o bag in suportul de pahare...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1200km.

am gasit si lucruri care nu imi plac:

-lipsa cornering light (farurile bat ok in lateral, dar totusi nu detsul pe curbele stranse)

-lipsa spalator faruri. la ce vreme a fost zilele astea, daca circuli noaptea, e mare nevoie. ma mir ca nu mai sunt obligatorii pe LED cum erau pe xenon. 

-farurile bat fff jos. o sa incerc sa ma duc la dealer sau la un service specializat sa vad daca se mai pot ridica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La eGolf se aprinde ceva pe curbe chiar si la varianta cu farurile fixe pe orizontala (adica nu LED TOP), insa destul de tarziu, e util mai mult pe serpentine. Are si spalator faruri in varianta cu pachet iarna, deci tot doar optional. Nu necesita spalator pt ca au un output mai mic (in lumeni) fata de xenon.

 

Cam toti vad ca zicem ca farurile cu LED bat prea jos si ca vom merge la dealer pt reglaj... de ridicat se pot ridica sigur.

passatB8led2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot as fi vrut sa am, la ce noroi e iarna pe drumuri...mereu am avut probleme, si cu vechile faruri cu halogen. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a facut si mie azi dimineata problema de se plang toti cu cheia.

 nu mai recunoaste cheia la deschis din comanda. am deschis usa manual cu cheia fizica (din telecomanda), a aparut o avertozare pe bord, am plasat cheia in primul suport de pahare si 2s mai tarziu, totul ok. s-a incuiat din cheie. 

 

o sa astept sa ma duc la dealer pt alte mici reglaje (farurile bat prea jos) si sa reclam ca nu mai merge comanda vocala. chiar imi placea. si atunci vor citi ei tot. 

stiu ca nu au ce face decat sa astepte update-ul ala mare dar macar sa fie constienti de probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideți sa păstrăm acest topic fix pentru ceea ce scrie în titlul lui, impresii de la proprietari. Atât! 

Pentru orice alt fel de discuții avem la dispoziție alte thread-uri. Va mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut aproape 400 Km cu un ID3 1St Edition, modelul de baza.

Excelenta masina. Efectiv nu prea gasesc ce sa-i reprosez.

 

Plusuri:

Spatiul interior si senzatia de aerisit...

Scaunele excelente, mi-am gasit imediat pozitie confortabila.

Dimensiunea si pozitia volanului

Vizibilitatea exterioara si oglinzile - nici o problema

Portbagajul - excelent pentru o masina de 4.26 m

Raza de bracaj (de intoarcere)

Farurile

Stergatoarele

Antifonarea

 

Demarajul motorului si "calibrarea", raspunsul pedalei de acceleratie

Confortul suspensiei, echilibrul intre fermitate si absorbtia denivelarilor ... este ceva fantastic

 

Consumul - 14.2 kWh/100 Km pe DN-uri si prin localitati, iar apoi 18 kWh/100 Km pe autostrada (temperaturi exterioare in jur de 10 gr C, temperatura interioara 22 C).

Autonomia - ar duce cam 400 Km pe DN-uri si cam 300 Km pe autostrada. Ma declar foarte multumit.

 

Minusuri:

Interfata cu utilizatorul a sistemului multimedia este pe alocuri cam ciudata.

Dupa ce a stat oprita mai mult timp, dureaza vreo 1 - 2 minute pana se poate accesa sistemul multimedia, pana porneste softul...

Mie personal nu-mi place modul in care se porneste si se "opreste" masina...inca nu-s sigur ca am oprit tot, ca n-am uitat ceva pornit...mi-ar fi placut ceva mai "ferm", un buton OFF care sa fiu eu sigur ca stinge TOT.

Softul inca ma "surprinde" cu tot felul de mesaje care ma cam enerveaza...daca o pui pe N, te tot bazaie ca ai dezactivat auto-hold si se ofera sa-l activeze pentru tine si alte asemenea...lasa-ma bre ca stiu eu mai bine ce vreau...

Va spun sincer, din cauza sistemului multimedia care mi se pare imprevizibil, nu as avea curaj sa o las pe maica-mea (trecuta de 60 de ani) sa mearga singura cu masina asta.

 

Pentru mine personal cel mai mult conteaza cum se conduce masina: suspensii, motor, directie, vizibilitate, scaune.

Asa ca eu consider ca masina asta este Best Buy in aceasta clasa, efectiv n-aveam ce sa iau mai bun.

 

 

 

Ah, sa zic si eu ceva de plasticele de la interior...da, nu-s ca pe Golf 7, dar nu ma deranjeaza. Sunt bine imbinate, linii drepte, imbinari mascate, etc.

Singura chestie nasoala este plasticul lucios "piano black" de pe manerele de la usi. Asta chiar a fost o alegere gresita a celor de la VW.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca si in e-Golf sunt plastice lucioase.

Sunt foarte curios cum simti antifonarea si performantele, adica in comparatie cu ce alta masina? 

De faruri vad ca esti multumit, nu ti se pare ca bat prea jos? Sau nu ai apucat sa mergi suficient pe intunreric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compar cu o masina de clasa medie (clasa Passat), cu motor 2.0 benzina aspirat 145 CP.

 

Nu am mers prea mult pe intuneric, doar vreo jumatate de ora la finalul calatoriei de ieri, dar mi s-au parut foarte bune.

Inaltimea farurilor se poate regla de la Vehicle Settings.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, kolfleading said:

Singura chestie nasoala este plasticul lucios "piano black" de pe manerele de la usi. Asta chiar a fost o alegere gresita a celor de la VW.

de aia ti-au dat carpa aia in cutia de ID3  ? eu o tin in usa si sterg amprentele mai rau ca dupa un jaf. si langa suportul de pahare pe consola mediana. la fel se fac. 

cu sistemul media, stiu, dar eu am rabdare pana in DEC, vedem ce vine software. 

mie imi place mult geamul ala triunghilar din fata ce acces da pentru priveliste. 

ma bucur ca iti place si ca nu ai renuntat. 

 

41 minutes ago, kolfleading said:

Inaltimea farurilor se poate regla de la Vehicle Settings.

se poate, dar doar in jos (cand e incarcata). nu in sus. erau pe MAXIMUM in sus cand le-am folosit. 

 

ieri mi-a spus iar ca bateria 12V nu e incarcata destul, si sa merg cu ea. desi am facut in we un drum de BV. am 2000km. dar am stat pe loc si a disparut. cred ca se intampla daca pornesti pe graba pana sa apuca tot sistemul sa isi faca verificari. 

ma gandeam ca e de la cat au stat masinile in parcare, dar a mea e fabricate pe 28.08, si pe 28.09 o aveam deja sub picior 

 

am spalat-o in we si am folosit spray-urile originale de insecte si de curatat jante. sunt f bune, dupa un spalat manual cu spuma si doar jet de apa, au disparut toate urmele de insecte. masina fiind alba, se vede orice. la polo alb pe care il am, nu dispar alea decat daca o spal intens. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BTW, uita-te in cartea de identitate daca ai corecta trecuta propulsia. la mine era "fata" si au schimbat cartea. 

si e o oferta f buna la casco prin PBN. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!