Jump to content

ID.4 - detalii pre lansare


edi10000

Recommended Posts

Imi surade ideea sa schimb masina de drum lung cu ID4: electric, optiuni multe, spatiu comparabil cu un Tiguan/Q5. Totusi, observ doua neajunsuri.

As fi preferat mai multa putere: 204 cai la peste 2t, avand 0-100 in 8.6s. Imi pare putintel fata de ID3 de 7.3s sau Tiguan cu 7.7-7.9s la un motor 2.0. Nu m.as avanta la puteri de 300-400 cai pentru o masina obisnuita, dar macar 250 cai la greutatea ei.

Autonomia: desi 550km in conditii optimiste suna mult peste masinile electrice din piata, autonomia se poate transforma usor in 350km iarna pe autostrada. Nu ar inlocui "fara stres" o masina cu combustie. Am inteles ca de la anu intra pe piata baterii solid-state care pot sa duca autonomia la 800km (vorbele spun ca Hyundai sau Kia ar urma sa fie prima echipata cu o astfel de baterie). Odata ce s.a trecut de pragul acesta, eu sigur trec masina de mers la drumuri lungi pe electric.

P.S. Cea de oras sper sa o schimb cu un ID3 in primavara

Link to post
Share on other sites

ID4 va avea parbriz incalzit electric.

Va fi inclus pe nivelul 1St MAX.

Probabil ca va fi disponibil si ca optional pe masini "de serie", poate ca si parte din ceva "pachet de iarna".

 

ID3 nu are nici pe 1St MAX.

Am o suspiciune ca, cel putin generatia asta, nu va avea nici macar ca optional. Poate dupa primul facelift...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

cei 550 km eu cred ca ii poti face daca iti ajustezi stilul de condus. Eu am un e-Golf si cand au fost temperaturi cu minus imi arata 140 km range...un ID4 cu 350 km e parfum :) Aia 800 km nu ii face nici un sofer profesionist, eu nu am nevoie de asa ceva.

Link to post
Share on other sites
ultimu_neuron

Sunt sigur ca ati vazut deja video-ul. Se pare ca multi din cei care fac review-uri pt ID4 se plang de software-ul infotainment-ului si de butoanele capacitive de pe volan.

Ar fi pacat sa iasa pe piata cu chestiile astea mici dar enervante. Volanul n-or sa-l schimbe, dar macar ecranul ala sa functioneze cum trebuie...

 

 

Link to post
Share on other sites

Desi nu mi.a venit masina inca, tind sa nu fiu de accord cu coasting in urmatoarele doua cazuri: oras si la vale.

La cum se conduce in orasele noastre, accelerezi la semafor si incetinesti mai tare la urmatorul. Daca esti ultimul faci coasting, altfel te vor impinge ceilalti din spate. Oricum ar fi, trebuie sa mergi cu traficul.

La vale va trebui probabil sa pui frana, depinde de dealul pe care il cobori ori pentru a mentine distanta fata de cel din fata, ori pentru a mentine viteza, sau pentru a incetini la curbe.

 

Poate ca ne pot ajuta colegii cu ID3 din experienta lor.

Link to post
Share on other sites
kolfleading

La vale si pe zapada - B

In rest - D

Edited by kolfleading
Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

in oras, m-am obisnuit cu B. este orasul mic, si am invatat sa previn franarile si sa ma obisnuiesc cu stilul de decelerare asa incat sa pot calcula cat iau piciorul.  de multe ori imi place B si pe drumuri nationale, si nu apas frana aproape niciodata. daca e mai aglomerat, sau sunt curbe.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Sparkyson

La ID.3, chiar si in D, daca ai activata functia, franeaza inainte de curbe (sau limite de viteza, dar am dezactivat functia asta) sau daca ai obstacol in fata (gen masina care incetineste pentru semafor sau curba).

In plus, prima parte din cursa pedalei de frana activeaza franarea regenerativa, deci nu folosesti placutele de frana atat de mult.

 

Din experienta altora de pe internet, la drum lung, este mai economic modul D.

Pentru mine, care foloseste B foarte mult in oras, este ciudat sa trec in D, pentru ca nu mai franeaza cand iau piciorul de pe acceleratie. Din punctul asta de vedere si eu prefer B de multe ori.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Alexandru Ivan

La sfarsitul lunii martie vin primele id4 la dealeri.Acestea se pot comanda deja.

Edited by Rave
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
vardelea
On 2/17/2021 at 10:29 AM, Alexandru Ivan said:

La sfarsitul lunii martie vin primele id4 la dealeri.Acestea se pot comanda deja.

la dealerii din Romania?

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Azi a anuntat si VW Canada pretul pentru id.4. Cred ca se va vinde ca painea calda. In QC pretul cu tot cu taxe a variantei de baza (77kWh, RWD) e echivalentul a 28k euro iar cea mai dotata, AWD e 38k euro. Ambele preturi includ reducerile de la guvern. 

Link to post
Share on other sites

Si banuiesc ca ambele includ cei 2 ani de incarcari gratuite, nu?

Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil, da. Desi la pretul asta nu mai conteaza, mai ales la cat e de ieftina electricitatea. O sa fac un test drive cat de curand, mai ales ca nu vine reprezentantul in test. 

Link to post
Share on other sites

Cat e un Model Y Long Range acolo? Ca asta si Mach E sunt competitorii directi, nu? 

Link to post
Share on other sites

E cu fix 20k CAD mai scump decat id.4 AWD fara pachetul “statement”. Din cauza asta nu se incadreaza nici la reducerea de la guvern federal + provincial, facand diferenta de 23.5k

Ca si idee, baza AWD e destul de bine dotata: termopompa, adaptive cruise, rear view camera, front assist, discover pro 10”, trailer hitch, 19”, kessy, scaune/volan incalzite. Lipsesc luminile ambientale, panoramic roof, discovery pro 12” si alte cateva chestii, care nu cred ca merita 8k

Link to post
Share on other sites
acidone77

Un mic drive test azi cu ID4 1st edition ( cred ).

Nu stiu ce "motor" avea.

Oricum, si prima full electrica condusa in viata mea :lol: 

Masina e destul de mare, dar cred ca puterea e cam mica pentru greutatea masinii. Se misca... corect, dar senzatia de tramvai sau troleu nu mi-am putut-o scoate din minte :D 

E ciudata rau senzatia in electrica, fiind prezent in habitaclu doar zgomotul de rulare ( care mi s-a parut foarte prezent! - poate si din cauza anvelopelor si jantelor f mari?! 20 sau 21 sincer, nici nu m-am uitat atent )

Interior spartan, calitate medie. Tableta aia mare din bord, cam ne la locul ei.

Destul de spatioasa in interior, aerisita, portbagaj decent ( maricel as putea spune, peste asteptari )

Vizibilitatea all round putea fi mai buna, dar nu poti sa le ai pe toate...

Feeling ZERO, dar oricum nu cred ca asta e ideea masinii.

E interesanta senzatia de putere/cuplu instant, in sensul bun, dar la kg multe, trebuie mai multa putere :) sa simti ceva. 

Cu siguranta sunt subiectiv, venind de la 300+ cp si 550+ nm.

Overall, o impresie OK, arata bine, nu prea stiu preturile, dar la un pret corect, poate fi o masina buna pentru cine cauta asa ceva. Ar fi mai indicata varianta 4x4 imho.

 

20210413_150746 ID4.jpg

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

US First Edition Trailer Hitch Spec

wdumru9dhzt61.jpg

Link to post
Share on other sites

 

Masina a avut lansarea oficiala asa ca topicul acesta si-a indeplinit scopul si se inchide.

Pentru detalii ce tin de achizitia modelului se poate folosi topicul de mai jos:

 

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • Rave locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • Ursu82_kiki
      By Ursu82_kiki
      Salutare! Acum 2-3 luni în urmă, am rămas fără baterie! Am dus-o la tester și mi-au spus ca-i bună doar trebuie încărcată, am încărcat-o și am plecat! Luni pe 22.03 am dat sa pornesc și nu mai aveam baterie! Am luat-o am dus-o la meseriaș, la fel descărcată, baterie bună, necesita încărcate! Am încărcat-o, am pus-o joi pe mașină, azi sâmbăta, moartă! Am pornit-o cu cabluri, am plecat mi-am luat un multimetru sa testez consumatorii și pe minusul de la baterie l-am inseriat! Îmi dădea 0,88 A consum! Deci am ceva care mănâncă, dar ce? După 20 de minute de stat și așteptat, poate se închide ceva, nimic, la fel! Am început sa scot siguranțele una câte una, și la poziția 37 când scoteam se ducea în 0,31A, am continuat cu scosul și la poziția 15 când am scos, a scăzut la 0,25A! Din ce am bajbait eu am zis ca e casetofonul! Am pus siguranța și am scos casetofonul! După ce l-am scos pe el a rămas în 0,31A cu siguranța de la poziția 15 pusă! Nu știu ce este poziția 15 dar din poza îmi dau seama ca ar fi ceasurile, care și ele au o problema și anume, partea de sus a display-ului unde afișează radio, când se aprinde, când se stinge cu toate ca radio funcționează, deci cred ca e o problemă și acolo, dar nu știu ce!
      De ce radio fura curent și pana acum nu? Și de ce la ceasuri dispare partea de sus și reapare?
      Dacă am scos toate siguranțele din bord din partea stângă și tot mi-au rămas consumatori de 0,25A, unde sa mai verific? 
      Skoda Superb 1, 1.8t AWT DSG și cu trapă fotovoltaica 





    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
       
      In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
    • Mike8
      By Mike8
      Mi se par super interesante usecase-urile diferite ale noaste cu app-urile officiale, nu toata functionalitatea exista si este la indemana.
      Nici mie nu mi-au potrivit 100% si ... I did this, o sa incerc sa postez zilele astea info cum
      (merge cu iOS/Alexa/Android).
       
      PS: e pt GTE ( vezi si range ) dar cum trage datele din WeConnect portal, cred ca merge si cu eGolf/ID3
       
      Teste in terminal:

       
      Rezultat: integrare cu iOS shortcuts / siri

       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept