Jump to content

VW Golf 6R Rising Blue KDY


keddy_net

Postare recomandată

23 hours ago, qwk said:

Frumoaste masini..? Sa le folosesti sanatos !

Multumesc @qwk

 

Urmeaza sa o pun la punct, chiar daca unele apar in istoric, in prima luna am facut revizie generala si am eliminat problemele constructive 2.0tfsi. Voi posta si codurile de piese update poate ajuta pe cineva.

 

Revizie motor cu ulei Millers 5w40 nanodrive cfs nt+

Schimb ulei + filtru DSG + capac filtru + garnitura capac (G052182A2 02E305051C 02E305045 N91084501)

Schimb ulei cutie transfer, grup spate, ulei + filtru haldex (G052145S2 G055175A2 111358)

Inlocuire bujii stoc cu NGK Iridium: BKR7EIX

PCV ultima revizie VW: 06F129101R

Diverter Valve ultima revizie VW: 06F145710G

Joja nivel ulei ultima revizie VW

Inlocuire tachet pompa de inalta + suruburi + garnitura (06D109309C N10624701 WHT005184)

Upgrade pinion angrenare pompa de ulei cu masa simpla de la Vis Motorsport si anularea balansierilor din pompa de ulei. Au fost suficiente situatii in care pinionul original cu masa dubla s-a spart si a distrus motorul. Am preferat intai sa elimin defectele constructive.

Am inlocuit si ambele distributii cea pe curea si cea pe lant.

 

Pot spune ca masina tehnic este impecabila si deja fac liste cu ce upgrade-uri pot sa fac. Deocamdata incep cu cele mici cum ar fi sa pun extensii la padele, arcuri sport,  emblemele VW fata/spate sa le inlocuiesc cu altele negru lucios.

IMG_0331.JPG

IMG_0578.JPG

Link către comentariu

Prima mea participare la un eveniment Drag Racing oficial. Emotiile au pus stapanire, m-am prezentat de 3 ori la start primele 2 run-uri le-am gresit, la al3lea am reusit 13.8sec.

 

Masina complet stoc cu launch control din fabrica @3000rpm, rezervor 50%, toate elementele masinii/interior/portbagaj prezente si a scos 13.8s pe 402m. VW declara 14.1s deci masina merge bine, sunt multumit de rezultat pt 265cp si cel mai greu VW Golf fabricat vreodata ?

 

IMG_6069.jpg

Modificat de keddy_net
Link către comentariu
On 9/18/2020 at 4:33 PM, bgd_b92 said:

Sa o stapanesti sanatos ! Poate iti pui pe lista si curatare admisie / supape ?

 

Multumesc! E pe lista, in momentul in care umblu acolo voi face si curatarea supapelor. 

 

On 9/20/2020 at 11:24 PM, mad_kat said:

Du-te pe circuit - acolo o sa vezi cu adevarat ce poate masina, si mai ales ce poti tu.

 

Vreau sa ajung si pe circuit dar anul urmator. 

 

Intre timp m-am ocupat de mici detalii ce tin de aspect:

 

1. Embleme VW fata/spate glossy black, iar mijlocul celui din spate l-am vopsit in culoarea masinii. Le-am cumparat de pe ebay par destul de bine facute. 

 

IMG_20180819_112141_resize_79_resize_93.thumb.jpg.c8ca30e150136d01bfeaf5a45235be22.jpg

 

IMG_20180819_143922_resize_25_resize_54.thumb.jpg.7c7762dccd447700a75dbd485456d1b7.jpg

 

IMG_20181002_142125_resize_23_resize_34.thumb.jpg.f757b4f9e383581b6caa942bc3e9d0eb.jpg

 

IMG_1171_resize_55.thumb.jpg.c847a5a0930c9bd5f826833d4b41ad68.jpg

 

 

2. Extensii Padele Volan:

 

IMG_20190914_153904_resize_61.thumb.jpg.9f4b08f5c499cbddec33bbd958bdb2d2.jpg

 

3. Insertii cu R la manerele de la scaune 

 

159830177_2018-09-1615_50.06_resize_13.thumb.jpg.9617e1abe59764c91767af2543fba111.jpg

 

Am in plan zilele care urmeaza sa pun distantieri H&R de 10mm si un set de arcuri sport iar pe termen mai lung sa o pregatesc pt stage 2+.

Modificat de keddy_net
Link către comentariu

Arcuri sport Eibach Sportline E20-85-014-02-22

bucse bascule pline originale Audi RS3 8P - 8Z0407183A

Suruburi bucse bascule noi - N10579702 N91039802

Ghiduri fixe 034motorsport pentru eliminarea zgomotelor si deplasarea cadrului motor/bucsilor

Distantieri fata spate H&R 10mm + prezoane mai lungi.

 

Am luat si bielete antiruliu, flanse si rulmenti fata noi. Am avut noroc ca bieletele s-au desfacut usor iar rulmentii si flansele le-am lasat pe cele originale ale masinii pt ca aratau foarte bine. Piesele care nu s-au schimbat le-am pastrat pt ca pe viitor va urma sa mai umblu acolo.

 

Am facut geometria la Autosoft. Pe spate am facut camber sau inclinarea negativa a rotilor la -2.2* (la limita maxima pe verde)

La sfarsit a iesit fitmentul pe care il doream fara sa atinga chiar daca sunt persoane in spate.

 

Masina si-a schimbat tinuta de drum si este mai rigida fata de alte masini cu arcuri sport. Pe viitor urmeaza o suspensie reglabila serioasa, dar pana atunci nu imi place cum arata asa inalta.

 

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

2018-08-08 15.14.35.jpg

2018-09-04 15.37.17.jpg

Link către comentariu

@keddy_net salutare!

 

bucse bascule pline originale Audi RS3 8P - 8Z0407183A - aceste se potrivesc pe toata gama cu platforma MQB?

 

Ghiduri fixe 034 motorsport pentru eliminarea zgomotelor si deplasarea cadrului motor/bucsilor - poti detalia un pic? un link, o poza? :)

 

Multumesc!

Link către comentariu

@acidone77

 

Bucsele cu codul 8Z0407183A se potrivesc pe platforma PQ35 adica Audi A3 8P, Golf 5/6, Leon 1P, Ibiza Cupra, Octavia 2 etc. Sunt solutii alternative pt MQB la Powerflex sau Whiteline etc

 

De aici le-am luat.

 

In cadrul motor si in bucsele mari de la bascule ghidul cadrului/bucsei este mai larg decat surubul pt a permite masinii sa aibe tolerante sau sa poata fi trasa la punct in caz de accident sau nealiniere sau in urma unui impact cu o groapa masina poate iesi din linie sau geometrie pt ca nu este 100% fixa. Aici intervine rolul acestor ghiduri umple acel loc si il face cat mai fix sa nu se miste.

 

Se poate face acest upgrade si in spate, dar voi umbla acolo cand ajung sa schimb ceva.

 

ic0piEI.png

 

index.jpg

 

tsdskvw-42.jpg

 

Modificat de keddy_net
Link către comentariu

Ne pregatim pt stage 2+. Admisie 'cold air intake' Ramair Oversized

 

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

Modificat de keddy_net
Link către comentariu
  • 1 month later...

Downpipe Milltek & Cat Back Scorpion 76mm cu rezonator si valva in aceeasi pozitie ca cea originala. Interesant ca functioneaza exact ca cea originala, in vacuum si nu in functie de presiune ceea ce ma va scuti de furtun + adaptor tras din galeria de admisie. Tipsurile si toba finala le voi da cu un chit special pt inox rezistent la temperaturi inalte si vor fi vopsite negru mat.

 

Sudurile si materialele folosite la evacuarea Scorpion par de o calitate mai buna comparativ cu Milltek.

 

IMG_2027_zpsa1c28a45.thumb.jpg.af3fd589479a5abba3542af8b787d410.jpg

2018-08-22 20.17.42.jpg

2018-08-22 20.29.18.jpg

2018-08-25 10.32.35.jpg

Link către comentariu

Frumos..

Parca spuneai "cel mult stagiu 1", :), e greu sa te opresti cand stii ca masina poate stagiu 2 lejer. 

 

Spor la modificari ;).

 

 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Pregatiri pentru soft, voi merge pe softul celor de la APR ecu + dsg. Dupa experiente cu alternative de intercoolere mai ieftine upgrade de pe ebay si de prin Bucovina care nu veneau chiar plug and play si nu mi-au placut cum erau facute, am optat pentru:

1. Intercooler plug & play APR model IC100012

2. Pompa HPFP de la Autotech

3. Supapa de retur de RS4 cod 079130757

 

Masina este pregatita hardware pt soft stage 2+ cu urmatoarele upgrade-uri: admisie, evacuare, intercooler, pompa hpfp, supapa retur rs4. 

 

363a7a7c-5b17-4866-96f1-00336164c42a.jpg

111111.jpg

2222222.jpg

2607070450c96f6456.png

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 9 months later...

Am facut softul stage 2+ la GoAPR cu doua harti de putere:

Harta 1 pt benzina de 98 353cp & 535nm

Harta 2 pt benzina de 102 364cp & 552nm

Soft DSG stage 2, launch control la 4500rpm, dar se poate lansa si la 5000rpm.

 

Testul dyno a fost facut in ambele variante cu benzina MOL de 100. Harta de 102 nu am de gand sa o folosesc cu benzina de 100 dar chiar si asa are suficiente rezerve pt ca merge corect, fara misfire si 0 detonatii.

Graficul arata foarte bine si masina imi place cum merge, chiar mi se pare wow.

 

 

 

 

2021-03-15 19.05.00.jpg

Modificat de keddy_net
Link către comentariu

la puterea si cuplul ala cred si eu ca ti se pare wow :D .

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
  • 7 months later...

Cold Air Intake APR full carbon a inlocuit vechiul Ramair Oversize.

 

Zgomotul inutil la mers normal al filtrului deschis, dupa 3 luni de utilizare, am renuntat la el. Sunetul de aspiratie mi-a facut capul efectiv......calendar. Avand soft APR, intercooler APR, am optat si pt intake APR si pt ca admisia trage aer din exterior si are filtru in carcasa 'inchisa'. Mai era si varianta de la VW Racingline, dar cea de la APR mi-a placut mai mult.

 

Admisia Ramair Oversize 346cp.

Admisia APR am scos 353/364cp.

 

 

2018-12-21 19.32.38.jpg

 

 

2020-08-19 17.39.23.jpg

 

 

2021-03-15 18.52.49.jpg

Modificat de keddy_net
asezare in pagina
Link către comentariu
17 hours ago, quze said:

A pierdut cai de la masuratorile din ianuarie sau cum se explica acel 346 cu Ramair? 


Masuratoarea initiala a fost de 346cp cu admisia Ramair apoi am inlocuit-o cu APR, am scris mai sus de ce, si am refacut masuratoarea 353/364cp. A durat 4 luni joaca asta schimb de admisii si masuratori.


Inseamna ca softul APR stage 2+ merge mai bine cu admisia APR vs admisia Ramair si ca in varianta APR debitmetru masoara/scaleaza corect valorile citite. Lucru care mi se pare normal sa fie asa….softul facut de o companie sa mearga optim cu produsele dezvoltate de aceeasi companie.

 

Nu mai aduc in discutie diferenta de calitatea intre cele doua admisii.

Link către comentariu

Da mi se pare normal sa isi favorizeze produsele (oarecum). Nu era clar ca te-ai tot jucat in timpul asta cu admisiile si ma gandeam ca s-a imbacsit ft raul filtrul sau eu stiu ce alte probleme si s-a pierdut din putere. 

Link către comentariu

Foarte frumos cum a evoluat masina, ce planuri de viitor mai ai? :D

Discurile fata pare ca le-ai rectificat la strung, ai intampinat ceva probleme din cauza asta ? (batai, vibratii etc ? )

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!