Jump to content

The future is now(V2)! 2020 e-Golf


Rave

Recommended Posts

@kef_petryMulțumesc dar eu nu ma vad deloc early adopter. Erau deja destule mașini electrice în București și multe stații de încărcare atunci când am luat eu e-Up! - ul. S-a mai dezvoltat infrastructura de atunci si a crescut și piața, da, dar eu simt ca am fost doar printre primii din mainstream :))

Da, ID.3 este un vis, pe care sper sa mi-l pot îndeplini, pentru ca vreau varianta cu baterie de 77kWh, ca să pot renunța la termica. Chiar ma gândeam zilele astea... exceptând range-ul, Golf-ul îmi oferă tot ce-mi puteam dori de la o "a doua mașina" electrica. 

Bine... ar fi bine și dacă as avea cum sa le încarc acasă dar ma duc prea departe :))

 

20200915_122503.thumb.jpg.493ab94af7e98308499fa922007ce2b9.jpg

 

20200915_122857.thumb.jpg.2c319de8165b8c9ce186a47c16bd70a3.jpg

 

20200915_122556.thumb.jpg.488eaaad51fc7383f91f33aa51a17792.jpg

 

A, da... Chestia asta este interesanta :)

 

2070146861_Screenshot_20200915-123324_WeConnect.thumb.jpg.1104d8d120e7ead60bd4c92d5557c081.jpg

Link to post
  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rave

    26

  • detinator

    9

  • tudy_cnu

    7

  • Abu

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu i'as ura baterie mereu intre 20% si 80%, ca incarcarea pana la 100% cica dauneaza

e spam ce am scris mai sus? intreb sa stiu pe viitor. Omul a spus ca se incarca greu la priza si i-am dat o solutie pt cresterea cu 60% a vitezei de incarcare ( de la 10 la 16). Scuze... ma retrag atu

OT: eu nu mai folosesc WAZE de cand ma pune pe drumuri ne-asfaltate cand e aglomeratie (mai ales pe dealu negru) si de cand GMaps a inceput sa accepte raportarea de camere de supraghere si politie. o

Posted Images

Mașina cred ca suportă. Cred... 

 

215880441_Screenshot_20200916-102247_WeConnect.thumb.jpg.d0781fcae57226c0318338c85be8974f.jpg

 

Și aparent aș putea folosi Samsung-ul S10+ pe post de cheie dar nu știu cum să o generez, pentru ca nu suporta telefonul (deși alte telefoane Samsung, mai ieftine chiar, pot face și asta). Dar o sa ma interesez... 

 

LE: mda, cel mai probabil nu. Am gasit asa "Only available with the optional navigation system “Discover Pro”" si, oricum, am realizat ca ar merge doar daca masina are keyless si eu nu am. :(

Edited by Rave
Link to post
Bogdan_wrc
47 minutes ago, Rave said:

(deși alte telefoane Samsung, mai ieftine chiar, pot face și asta).  

da, eu sper sa faca update la lista de telefoane. e penibila. eu am Fold si culmea, nu este disponbil in lista.. au zis ca mai lucreaza la ea cand am cerut informatii online. 

o sa ma interesez si eu la id3 cand o iau si chiar as vrea functia asta

 

Iar ca lista de masini, vad ca e mica, unde ai descoperit mai multe detalii?

In principle this function is supported by the new Passat, Arteon and Golf 8 in the European Union.

Link to post

Bucata cu obligativitatea Discover Pro este de aici si in clip-ul asta apar mai multe masini pentru care se dorea disponibilitatea.

Oricum, eu vad ca necesare cel putin Keyless Entry / Start, pe care nu le am, asa ca... inca o chestie de trecut pe lista de retrofit-uri?! :))

Link to post
Bogdan_wrc

in link spune fix doar de aceleasi masini  ( Five free mobile keys are available to start with for the Passat and the Arteon and, once the function has been purchased, five mobile keys are also available for the Golf.).

ar fi misto pt mai multe masini.

eu am Discover Pro si tot nu vad nicio info despre ID3 pe site-urile actualizate.. 

 

Keyless Entry si eu il vad ca ceva necesar, nu stiu cum si daca se poate face retrofit... 

Link to post
5 hours ago, Bogdan_wrc said:

da, eu sper sa faca update la lista de telefoane. e penibila. eu am Fold si culmea, nu este disponbil in lista.. au zis ca mai lucreaza la ea cand am cerut informatii online. 

o sa ma interesez si eu la id3 cand o iau si chiar as vrea functia asta

 

Iar ca lista de masini, vad ca e mica, unde ai descoperit mai multe detalii?

In principle this function is supported by the new Passat, Arteon and Golf 8 in the European Union.

Am si eu functia la Octavia 4 in aplicatie dar cere sa fie activata la reprezentanta(mai exact zice sa prezinti permisul de conducere in reprezentanta pentru a evita folosirea neautorizata). Scuze de off.

Link to post

Eu am facut identificarea online, pentru a putea folosi blocarea/deblocarea masinii online, cu un neamt, care vorbea foarte bine engleza, direct in aplicatia WeConnect. Cu facut poze, prezentat permis si chestii d-astea...

Link to post

Mie mi-au cerut sa imi pun casti CU MICROFON, pt identificare. Dupa accent, era un polonez. 

I-am explicat ca nu scrie nicaieri ca ar fi neaparat devoie de casti cu microfon, ca pot folosi eventual casca bluetoot, nimic, efectiv mi-a inchis conversatia. 

 

Tie nu ti-a cerut castile alea? Chiar nu detin asa ceva prin casa, asa ca inca nu am activat nenorocirea aia.

 

In alta ordine de idei, aplicatia pt ID3 e separata de a noastra... si cea pt America are niste functii in plus (procent baterie de ex).

De ex, de ce nu ne spune ce temp e in masina daca tot avem posibilitatea de a porni AC si seta pe o anume temp?

 

Dar daca geamurile sint uitate deschise, de ce nu ne permite sa le inchidem de la distanta?

 

Dar daca am uitat usile deschise, de ce nu ne trimite un push-notification??

app2.jpeg

app1.jpeg

Link to post

Nu mi-a cerut casti dar a vazut ca sunt in masina si, desi i-am spus de vreo 2 ori ca masina stationeaza, a vrut sa se asigure neaparat. Eram in Cernavoda, la incarcat, asa ca i-am aratat ca sunt la incarcat si apoi n-a mai zis nimic, doar am trecut prin pasii necesari.

 

Asta cu procentul bateriei e foarte buna! Mai ca imi pare rau ca am luat masina cu AID de fiecare data cand incerc sa-mi dau seama cam cat as mai avea din baterie. Bine, imi trece repede chestia asta cand vad harta in mijlocul lui si e ok :))

Link to post

Si eu am facut procedura de identificare, fara absolut nicio problema. Eram acasa si nu mi'a cerut nimic. Probabil nu te auzea bine si de aceea o fi avut cererea asta

Link to post

nu, simpaticul ala nu a zis ca nu m-ar auzi, nu a zis nici macar o data sa repet ce am spus (am mai multe diplome obtinute prin Anglia, deci vorbesc limba binisor oricum :) ) pur si simplu el vroia casti, si nu oricare, ci cu microfon. Asta desi eram cu casca bluetooth in ureche... mi-a facut niste nervi... 

Legat de AID, daca iti pare rau, putem face schimb. 

Serios acum, intr-adevar afisarea nivelului bateriei e cam dubios. Acum tocmai am terminat de incarcat, 330km autonomie imi arata :) 

 

Apropo, vad ca ai mers si tu ceva, nu gluma, ai deja 1100km... sa verifici si tu nivelul lichid frana si presiune pneuri, te rog.

 

Edited by detinator
Link to post

Nimic de raportat, aștept sa se facă și mai frig ca să ma bucur de pompa de căldură 😛

 

20200920_193724.thumb.jpg.1dae4dfdfffa356e3f48ce47474005b1.jpg

 

Mai am pana îmi vine rândul la DRPCIV asa ca ma mai bucur de numerele roșii o perioada. Trebuie doar sa ma gândesc ce numere iau...

 

20200920_193020.thumb.jpg.b847405d02307ff5f13825c320969953.jpg

 

A, da... Vai cât de greu se încarcă la priza normala :))

20200920_145421.thumb.jpg.dbfcabf9f3df1c2f403dc10db8e25e21.jpg

 

Și asta era pe la vreo 40%...

 

Edited by Rave
Link to post

Nu, nu. Eram în vizita la părinți :)

Link to post

Se incarca greu la 10A probabil? Eu mi-am luat incarcator capabil si de 12, 13 si 16A.

Link to post

Da, am folosit incarcatorul cu care a venit masina care stie doar 10A. Pentru mine nu merita investitia intr-o statie de incarcare portabila pentru ca nu prea incarc asa, din pacate :( 

Link to post

Pai Rave, inca un motiv sa va mutati si voi la casa. O sa ai ce face cu incarcatorul mai puternic :)

Link to post

Acum, eu unul nu as da (multi) bani pe un incarcator care sa incarce cu 13-16A in loc de 10. Adica nu vad mare diferenta. Pentru mine e mai mult decat suficient cu cat incarc acum acasa. Adica daca ma grabesc undeva si nu am baterie, ma duc frumos la Hornbach si o bag la Renovatio 15 minute si aia e. Asa ca incarca in 7 ore in loc de 10, chiar nu e un castig pt mine.

Link to post

Nu e vorba de statie portabila, ci de un alt incarcator, cu capabilitati superioare, mai multa flexibilitate. 

Despre ce bani (multi) e vorba? Sint destul de ieftine.

 

Tocmai m-am intors dintr-o calatorie de 1200km cu eGolful. Nu puteam risca sa plec asa haihui cu incarcatorul original care nu porneste daca casa nu are impamantare... Incarcatorul cel nou, pe langa incarcare la amperaj mai mare, afisaj etc are si avantajul ca porneste si daca impamantarea lipseste (afiseaza el un semn de exclamare, dar nu raman cu caruta in drum). 

 

Daca intereseaza pe cineva cel original, e de vanzare :) 

Link to post

Asta da, mi se pare un mare avantaj, ca nu e la fel de mofturos cu impamantarea precum cel original. Banuiesc ca a fost macar vreo 150-200 de euro.

Dar hai sa nu mai spamam topicul omului :)

Link to post

e spam ce am scris mai sus? intreb sa stiu pe viitor. Omul a spus ca se incarca greu la priza si i-am dat o solutie pt cresterea cu 60% a vitezei de incarcare ( de la 10 la 16). Scuze... ma retrag atunci. 

Link to post

@detinatorNoua ne place aici sa fie totul organizat și fiecare bomboana sa stea în ambalajul ei, nu vărsate toate într-un castron.

În mod ideal, explicai ce ai cumpărat și de ce pe topicul de incarcare de la e-Golf și lăsai un link aici către aceea postare, astfel incat aceea informație sa fie disponibila tuturor celor interesați, nu doar celor care intra pe topicul de prezentare al mașinii mele. Pentru ca cine cauta o modalitate de incarcare mai rapida va cauta acolo, nu aici. :)

In acest fel suntem și organizați, avem și informații utile pentru cei interesați și nici nu riscam sa încalcăm regulamentul. :)

Link to post

Cati Km ai pana acum? Sunt curios cum ti se pare ca trage masina comparativ cu termica. Fara versus, doar o propozitie informativa :) 

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • NoCO2
      By NoCO2
      Am văzut în manual cum se montează cupla pentru suportul de bicicletă, poate cineva să confirme că această cuplă este in dotarea mașinii la livrare?

    • Rave
      By Rave
      Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor
    • edi10000
      By edi10000
      Volkswagen a dezvăluit primul său SUV electric din gama ID. Noul ID.4 împrumută numeroase elemente stilistice și tehnice de la hatchback-ul electric ID.3, prezent deja inclusiv pe piața din România.
       
       
      Bazat pe aceeași platformă MEB dedicată modelelor electrice, Volkswagen ID.4 are o lungime de 4.584 mm, o lățime de 1.852 mm și o înălțime de 1.612 mm, în timp ce ampatamentul este de 2.766 mm.
       

       
      Astfel, noul model este cu 102 mm mai lung decât Tiguan, SUV-ul compact al mărcii cu motoare cu combustie internă. În plus, Volkswagen menționează că garda la sol a noului model este de 210 mm.
       

       
      Așa cum era de așteptat, ID.4 împrumută numeroase elemente de design exterior de la ID.3, iar inginerii germani au acordat o atenție suplimentară eficienței aerodinamice, întrucât SUV-ul are un coeficient aerodinamic de 0.28.
       

       
      Farurile au tehnologie LED în echiparea standard, iar clienții vor putea alege opțional și farurile IQ.Light cu LED Matrix. Între timp, stopurile integrează diode care emit lumini și o bandă roșie care le conectează pentru a oferi o perspectivă 3D la activarea acestora. De asemenea, stopurile au o semnătură luminoasă sub forma literei X și integrează și semnalizarea dinamică.
       

       
      Interiorul este de asemenea foarte asemănător cu cel al lui ID.3 și iese în evidență prin stilul minimalist, cu ecrane touch și puține butoane fizice. Ecranul central are o diagonală de 10 inch în cazul versiunii de lansare, însă variantele de top vor fi echipate cu ecran de 12 inch.
       

       
      Opțional, clienții pot alege și un Head-up Display cu realitate augmentată. Volumul portbagajului variază între 543 litri și 1.575 litri, în funcție de modul în care sunt poziționate scaunele de pe bancheta din spate.
       

       
      Din punct de vedere tehnic, Volkswagen ID.4 va fi disponibil în prima etapă într-o ediție specială First Edition, după modelul ID.3.
      Aceasta va fi echipată cu un motor electric de 204 cai putere poziționat pe puntea spate cu un cuplu maxim de 309 Nm care permite un timp de 8.5 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este limitată la 160 km/h.
       

       
      Această versiune de lansare utilizează o baterie cu capacitatea netă de 77 kWh care oferă o autonomie maximă de 520 de kilometri, calculată pe baza standardului WLTP. În plus, germanii afirmă că o încărcare de 30 de minute la o stație rapidă cu 125 kW oferă o autonomie de 320 de kilometri.
       

       
      În următoarea perioadă, Volkswagen va extinde gama de motorizări și baterii disponibile pentru ID.4. Astfel, clienții vor putea alege și versiuni de 148 CP și 170 CP, ambele echipate cu o baterie mai mică, de 52 kWh. Pe de altă parte, va exista și o versiune mai puternică, de 175 CP, cu bateria de 77 kWh. Toate aceste versiuni vor avea un singur motor electric poziționat pe puntea spate.
       
      Informatii luate de aici(click!)
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri