Jump to content

The future is now(V2)! 2020 e-Golf


Rave

Recommended Posts

@kef_petryMulțumesc dar eu nu ma vad deloc early adopter. Erau deja destule mașini electrice în București și multe stații de încărcare atunci când am luat eu e-Up! - ul. S-a mai dezvoltat infrastructura de atunci si a crescut și piața, da, dar eu simt ca am fost doar printre primii din mainstream :))

Da, ID.3 este un vis, pe care sper sa mi-l pot îndeplini, pentru ca vreau varianta cu baterie de 77kWh, ca să pot renunța la termica. Chiar ma gândeam zilele astea... exceptând range-ul, Golf-ul îmi oferă tot ce-mi puteam dori de la o "a doua mașina" electrica. 

Bine... ar fi bine și dacă as avea cum sa le încarc acasă dar ma duc prea departe :))

 

20200915_122503.thumb.jpg.493ab94af7e98308499fa922007ce2b9.jpg

 

20200915_122857.thumb.jpg.2c319de8165b8c9ce186a47c16bd70a3.jpg

 

20200915_122556.thumb.jpg.488eaaad51fc7383f91f33aa51a17792.jpg

 

A, da... Chestia asta este interesanta :)

 

2070146861_Screenshot_20200915-123324_WeConnect.thumb.jpg.1104d8d120e7ead60bd4c92d5557c081.jpg

Link to post
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rave

    20

  • detinator

    6

  • tudy_cnu

    5

  • Bogdan_wrc

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu i'as ura baterie mereu intre 20% si 80%, ca incarcarea pana la 100% cica dauneaza

legat de confortul suspensiei: eu compar cu passatul, eGolf mi se pare ca e mult mai ferma si deci confort un pic mai scazut (topaie mai tare pe denivelari). Dar se inclina mai putin in curbe. Evident

nu, simpaticul ala nu a zis ca nu m-ar auzi, nu a zis nici macar o data sa repet ce am spus (am mai multe diplome obtinute prin Anglia, deci vorbesc limba binisor oricum ) pur si simplu el vroia cast

Posted Images

Mașina cred ca suportă. Cred... 

 

215880441_Screenshot_20200916-102247_WeConnect.thumb.jpg.d0781fcae57226c0318338c85be8974f.jpg

 

Și aparent aș putea folosi Samsung-ul S10+ pe post de cheie dar nu știu cum să o generez, pentru ca nu suporta telefonul (deși alte telefoane Samsung, mai ieftine chiar, pot face și asta). Dar o sa ma interesez... 

 

LE: mda, cel mai probabil nu. Am gasit asa "Only available with the optional navigation system “Discover Pro”" si, oricum, am realizat ca ar merge doar daca masina are keyless si eu nu am. :(

Edited by Rave
Link to post
Bogdan_wrc
47 minutes ago, Rave said:

(deși alte telefoane Samsung, mai ieftine chiar, pot face și asta).  

da, eu sper sa faca update la lista de telefoane. e penibila. eu am Fold si culmea, nu este disponbil in lista.. au zis ca mai lucreaza la ea cand am cerut informatii online. 

o sa ma interesez si eu la id3 cand o iau si chiar as vrea functia asta

 

Iar ca lista de masini, vad ca e mica, unde ai descoperit mai multe detalii?

In principle this function is supported by the new Passat, Arteon and Golf 8 in the European Union.

Link to post

Bucata cu obligativitatea Discover Pro este de aici si in clip-ul asta apar mai multe masini pentru care se dorea disponibilitatea.

Oricum, eu vad ca necesare cel putin Keyless Entry / Start, pe care nu le am, asa ca... inca o chestie de trecut pe lista de retrofit-uri?! :))

Link to post
Bogdan_wrc

in link spune fix doar de aceleasi masini  ( Five free mobile keys are available to start with for the Passat and the Arteon and, once the function has been purchased, five mobile keys are also available for the Golf.).

ar fi misto pt mai multe masini.

eu am Discover Pro si tot nu vad nicio info despre ID3 pe site-urile actualizate.. 

 

Keyless Entry si eu il vad ca ceva necesar, nu stiu cum si daca se poate face retrofit... 

Link to post
5 hours ago, Bogdan_wrc said:

da, eu sper sa faca update la lista de telefoane. e penibila. eu am Fold si culmea, nu este disponbil in lista.. au zis ca mai lucreaza la ea cand am cerut informatii online. 

o sa ma interesez si eu la id3 cand o iau si chiar as vrea functia asta

 

Iar ca lista de masini, vad ca e mica, unde ai descoperit mai multe detalii?

In principle this function is supported by the new Passat, Arteon and Golf 8 in the European Union.

Am si eu functia la Octavia 4 in aplicatie dar cere sa fie activata la reprezentanta(mai exact zice sa prezinti permisul de conducere in reprezentanta pentru a evita folosirea neautorizata). Scuze de off.

Link to post

Eu am facut identificarea online, pentru a putea folosi blocarea/deblocarea masinii online, cu un neamt, care vorbea foarte bine engleza, direct in aplicatia WeConnect. Cu facut poze, prezentat permis si chestii d-astea...

Link to post

Mie mi-au cerut sa imi pun casti CU MICROFON, pt identificare. Dupa accent, era un polonez. 

I-am explicat ca nu scrie nicaieri ca ar fi neaparat devoie de casti cu microfon, ca pot folosi eventual casca bluetoot, nimic, efectiv mi-a inchis conversatia. 

 

Tie nu ti-a cerut castile alea? Chiar nu detin asa ceva prin casa, asa ca inca nu am activat nenorocirea aia.

 

In alta ordine de idei, aplicatia pt ID3 e separata de a noastra... si cea pt America are niste functii in plus (procent baterie de ex).

De ex, de ce nu ne spune ce temp e in masina daca tot avem posibilitatea de a porni AC si seta pe o anume temp?

 

Dar daca geamurile sint uitate deschise, de ce nu ne permite sa le inchidem de la distanta?

 

Dar daca am uitat usile deschise, de ce nu ne trimite un push-notification??

app2.jpeg

app1.jpeg

Link to post

Nu mi-a cerut casti dar a vazut ca sunt in masina si, desi i-am spus de vreo 2 ori ca masina stationeaza, a vrut sa se asigure neaparat. Eram in Cernavoda, la incarcat, asa ca i-am aratat ca sunt la incarcat si apoi n-a mai zis nimic, doar am trecut prin pasii necesari.

 

Asta cu procentul bateriei e foarte buna! Mai ca imi pare rau ca am luat masina cu AID de fiecare data cand incerc sa-mi dau seama cam cat as mai avea din baterie. Bine, imi trece repede chestia asta cand vad harta in mijlocul lui si e ok :))

Link to post

Si eu am facut procedura de identificare, fara absolut nicio problema. Eram acasa si nu mi'a cerut nimic. Probabil nu te auzea bine si de aceea o fi avut cererea asta

Link to post

nu, simpaticul ala nu a zis ca nu m-ar auzi, nu a zis nici macar o data sa repet ce am spus (am mai multe diplome obtinute prin Anglia, deci vorbesc limba binisor oricum :) ) pur si simplu el vroia casti, si nu oricare, ci cu microfon. Asta desi eram cu casca bluetooth in ureche... mi-a facut niste nervi... 

Legat de AID, daca iti pare rau, putem face schimb. 

Serios acum, intr-adevar afisarea nivelului bateriei e cam dubios. Acum tocmai am terminat de incarcat, 330km autonomie imi arata :) 

 

Apropo, vad ca ai mers si tu ceva, nu gluma, ai deja 1100km... sa verifici si tu nivelul lichid frana si presiune pneuri, te rog.

 

Edited by detinator
Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • tudy_cnu
      By tudy_cnu
      Salutare tuturor si bine v'am regasit!
       
      Am onoarea sa va prezint noua mea ascutitoare electrica, un E-Golf culoarea Tungsten Silver. Dintre cele mai relevante dotari, as putea enumera:
      Faruri LED Mid (standard) Navigatie Discovery Media (standard) ACC si Front Assist (standard) Parbriz incalzit (standard) Volan din piele cu comenzi (standard) Climatronic (standard) Priza combinata AC/DC (optiunal) Pachet iarna (optional) Camera spate (optional) Avand in vedere ca va fi folosita preponderent in oras si imprejurimi, am considerat ca e mai mult decat suficient echipata, asa ca nu am mai urcat cu pretul spre alte exemplare ceva mai dotate. Singurul lucru pe care as l'ar mai fi vrut sotia mea pe masina (practic asta e masina ei) sunt senzorii de parcare fata spate, dar asta am inteles ca se poate rezolva relativ usor cu un retrofit, original sau aftermarket, in functie de buget si preferinte.
      Pretul final a fost in jur de 18500 de euro si da, masina e din acel faimos stoc de E-Golfuri care au avut niste reduceri suplimentare demne de luat in calcul. 
      Dar cum am ajuns sa cumparam masina asta?
      Afost o investitie neplanificata, dar nu am putut rata asa oferta. Eu de mult cochetam cu ideea de a incerca avantajele si dezavantajele electromobilitatii. Ma uitam cu jiind la topicurile colegilor de pe aici si chiar ma interesasem pe la Renault anul trecut de un Twizy. De asemenea, urmaream atent si toate discutiile de pe aria de masini electrice de aici de pe forum si practic asa a inceput totul.
      In urma cu vreo 2 luni au inceput sa ne povesteasca vreo 2-3 colegi cum si'au luat ei E-Golf la super oferta, cu vreo 17-18k euro, pentru ca sunt discounturi masive de final de generatie. In momentul acela a incoltit si in mintea mea ideea, "ce'ar fi daca as da Golful GTD si as lua un golf electric?". Intamplator, in urma cu vreo 3 saptamani am avut cu GTD'ul un drum la PBV1 si intr'o pornire de moment, am zis sa intreb la vanzari si despre E-Golf. Pe moment, raspunsul m'a cam desumflat, in ideea in care la momentul respectiv cel mai ieftin E-Golf pe stoc ajungea vreo 21k si mai era si alb, culoare care nu ii place deloc sotiei   Am intrebat si cat as lua pe GTD si dupa o evaluare sumara, mi'au zis ca ar putea sa imi ofere vreo 11.5k, total nesatisfacator. 
      Totusi, nu m'am dat batut si am zis sa pun o intrebare si pe forum, daca stie cineva vreun dealer care sa mai aibe vreun E-Golf la 17-18k. Aici a intrat in scena colegul nostru de nota 100 @Aaron, de la Nurvil, care a facut el niste magii si a reusit sa imi gaseasca un exemplar si sa mi'l rezerve.  Neasteptat de bine a mers si vanzarea GTD"ul, care s'a vandut in 2 saptamani. De fapt, el s'ar fi vandut si mai repede, dar cumparatorul a avut rabdare si drept bonus a primit un parbriz nou nout si toata partea din fata revopsita pe casco.
      Si uite asa, sambata dimineata am plecat pana la Ramnicu Valcea intr'o mica excursie  Pe drumul de intors, am facut si o oprire la Penny Market in Pitesti, unde am incarcat aproximativ 15 minute si apoi pe A1, unde am mers normal cu 120-130 kmh. 
      Mari planuri de viitor nu prea am. Cel mai important e sa rezolv cu incarcatul acasa.
       





    • Abu
      By Abu
      Iata ca ma inscriu si eu pe lista celor atinsi de virusul electromobilitatii. Am renuntat la ambele masini termice pentru a ma trezi, aproape peste noapte as putea spune, cu doua masini electrice in familie. 
      Totul a pornit mai mult intr-o joaca: sotia mea dorea sa schimbe masina, un Polo din 2014, cu una mai mica. Prin Februarie anul asta am inceput cautarile, am fost pe la diversi dealeri in cautarea alesei. Ne-am oprit in final la o Kia Picanto deoarece avea motorizarea 1.0 Turbo de 100CP, care ni s-a parut foarte fasneata. Din pacate (sau din fericire, cum s-a dovedit ulterior) am aflat ca masina poarta cu ea taxe vamale de 20% ptr ca nu se fabrica in Europa. oops. Cum nu prea cunosc pe nimeni dornic sa dea bani la stat asa de dragul de a-i vedea plecand am zis sa mai cautam in alta parte. Cam tot ce gaseam aveau motoare aspirate, de putere mica, si nu prea ne faceau cu ochiul. Atunci am indraznit sa ridic la fileu ideea de electrica. Evident la inceput a fost doar nu si nu, electrica va fi ultima masina din lume in care se va urca vreodata - daramite sa si dea banii pe asa ceva. Totusi, cu insistente si cu rabdare, si ajutat de piata care nu oferea nimic tentant ca alternativa, am reusit sa o conving sa luam un e-Up. Nici eu nu stiam in ce na bagam fiindca nu mai avusesem contact cu electricele niciodata inainte. Dar ceva acolo inauntru imi spunea ca nu voi da gres. Citeam si cu mare atentie topicul lui Rave, care a fost unul dintre acei early adopters, si mi-am zis ca daca el poate in conditiile in care sta la blloc, de ce nu am putea si noi care stam la cyrte?
      Am incercat sa facem un test drive dar nu am gasit masina disponibila prin Bucuresti. Asa ca ne-am aruncat ca berbecu' si pe 9 Martie am dat comanda - chiar inainte cu cateva zile de lockdown. Am primit termen de livrare 18 saptamani.
      Au urmat momente nu foarte placute, cand am auzit ca s-a inchis fabrica din Bratislava, insa pana la urma am fost anuntati - spre marea noastra surprindere - ca masina va sosi la termen. Astfel ca pe 30 Iunie am ridicat-o de la dealer. Si acela a fost primul meu contact cu o electrica - insa suficient cat sa ma faca sa-mi doresc si eu atat de mult incat am renuntat la orice gandire logica si rationala si am inceput sa creez scenarii in mintea mea. In fiecare zi luam masina sotiei si plecam de nebun, prin jurul casei, imi gaseam drum doar sa o conduc. De cand cu pandemia lucrez de acasa si deci nu am nici o justificare sa ma duc cu ea la birou, dar tot m-am descurcat de drumuri prin jur. Am facut si o vizita la parinti, la Ploiesti, ca sa vad cum se comporta la drum lung - si mi-a placut la greu. Fara nici o exagerare am plecat cu bateria 100% si m-am intors cu ea 50% dupa un drum de 190Km (noi stam in afara Bucurestiului, spre Giurgiu) in conditiile in care am mers legal pe DN1 (70km/h in localitati si 100Km/h in afara localitatilor). Am fost si inca mai sunt fermecat ce mai.
      Iata ca la aproape doua luni dupa ce am luat e-Up-ul am reusit si eu sa-mi implinesc dorinta - un nou e-Golf Atlantic Blue ma asteapta in curte la Nurvil, prim amabilitatea si ajutorul lui Aaron - un baiat extraordinar pe care vi-l recomand din suflet oricand aveti dorinta de a cumpara o masina noua din gama VW. 
      Am deschis acest topic pentru a impartasi si altora, care poate inca nu sunt hotarati sa faca pasul spre electromobilitate, cum va fi viata cu doua electrice - fara nici un backup fosil. Stiu ca in concedii ne va fi poate mai dificil, cunosc limitarile e-Golf-ului din punct de vedere al autonomiei, al vitezei de incarcare si al efectului Rapid Gate. 
      Mentionez ca locuim la casa si tocmai am primit aprobare de racordare la bransament trifazat, cu o putere instalata de 26Kw - ne-am gandit si la viitor, chiar daca ambele masini incarca cu maxim 7,4Kwh AC. Deocamdata le vom incarca pe rand la priza, o zi unul o zi altul, pana cand se va finaliza lucrarea.
      Am pus si niste poze din curtea Nurvil - inca nu am vazut masina live, saptamana viitoare va fi acel D day.
      Masina am luat-o de pe stock, si singurul lucru care-mi lipseste la ea este acel AID. Din pacate cand am facut eu rost de bani, adica dupa ce am vandut Golful benzinar, nu mai erau cu AID la un pret decent. Dar e ok si asa, placerea de a conduce o electrica este suficienta cat sa nu ma faca sa-mi para rau.
      Cam atat deocamdata, revin cu impresii dupa ce o iau de la Ramnicu Valcea, va fi primul drum lung (200Km distanta de casa).
           
    • detinator
      By detinator
      Se pare ca e-Golf e printre putinele electrice fara o aplicatie dedicata... e pacat, pt ca se pot afisa in timp real si turatia motorului si procentul de incarcare baterie. Vedeti atasat ce am reusit cu o aplicatie si o interfata OBD


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri