Jump to content

Probleme vopsea / rugina Golf 7


Cristi Dunca
 Share

Postare recomandată

Salutare,

La ultima spalare am descoperit urmatoarea ciupitura in capota masinii. Ei spun ca am 6 ani garantie la vopsea... Ce ar trebui sa fac eu acum !?

 

Untitled-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o repari pe banii tai sau casco daca ai. Pare lovita de o pietricica si probabil asta iti vor spune si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ceva similar, dar nu chiar in dunga. Si a mea e alba.

 

 E de la o pietricica. Nu ai ce sa-i faci... Eu as lua vopsea sa o corectez eu, sa aplic acolo vopsea, ca nu se mai vede deloc, dar nu cred ca poti lua vopsea la sticluta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La Opel se gasea pe original kit de retus cu culoarea exact ca pe masina (trebuia sa ai codul de culoare)

Existau 2 variante :

1) un fel de "oja" :)  - una cu vopsea una cu lac

2) spray - la fel, unul cu vopsea , unul cu lac

Problema era doar ca erau cam scumpe (vreo 50 de lei oja si 80 de lei sprayurile)

"Oja" cred ca ar fi mai buna pt problema ta. Spray-ul e pt suprafete mai mari si risti sa contaminezi

si alte chestii de pe masina sau sa iasa urat daca nu e perfect spalata , fara praf , etc...

Poate exista si la VW asa ceva.

 

Modificat de mihai_tmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista "oja" conform codului de culoare si la VW.

Trebuie aplicat cu rabdare in mai multe straturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Mașina este un VW golf 7 variant 1,6 tdi, 105 cp, an 2014 ! Culoarea e argintiu reflexiv. Ce părere aveți de calitatea vopselelor aplicate pe mașină ? Zone cu rugină la limita superioară a parbrizului. Se pare că acolo e doar chitul din fabrică iar vopseaua și lacul sunt istorie. Așa ceva nu am întâlnit pe altă mașină personală, VW golf 5 plus 1,9 tdi an 2005 ! 

 

IMG_20190614_095540.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumparat masina noua sau second?

Modificat de mihai_tmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am avut si eu la vw cc.

la mine a fost de la pietricele de pe drum si cum am observat am tamponat cu vopsea la culoare sa nu rugineasca.

incearca sa curesti,degresezi si aplica vosea la culoare cu o pensula scolara de desen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina e adusă din Germania. Voi curăța rugina pe toată lungimea parbrizului, apoi grund, vopsea, lac. Problema e calitatea foarte proastă a tablei ( care nu cred că mai este galvanizată ) apoi vopsirea de fabrică de mântuială cu puține straturi de vopsea/lac. M- a dezgustat profund când am descoperit rugină la mașină relativ nouă. Ca să nu mai zic de materialele ( textile ) de pe scaune...la șofer, zonă destrămată pe o porțiune de vreo 5 cm la ranforsarea (picior stâng). Vorbim nu de scaune standard ci de scaune sport cu ranforsări foarte mari la zona toracică și picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur masina nu a avut accident ?  Mi se pare ca e mai multa rugina , si sub vopsea in stanga si in drepata ciobiturii mari.

Poate e o reparatie "de autohaus turcesc". Eventual daca ai putea verifica grosimea stratului de vopsea pe plafon ,  sa nu ai vreo surpriza...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant punctul de vedere...Voi verifica. În foto se observă că vopseaua ( apare ca o împroșcare albă să-i zic) dispare pierdut în canalul dintre cupola caroserie și capăt superior parbriz. Acel "jgheab"  este de un gri închis ( culoarea chitului/ spritzchit- ului ). Sau, văd eu eronat ? Oricum, mulțumesc de păreri și sfaturi.

Modificat de Petru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai rugina in mai multe locuri, fara ca vopseaua sa fie sarita, uita-te in partea dreapta, rugina vine de sub vopsea, ceea ce inseamna ca probabil e o revopsire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ziceam mai sus. Toată lungimea parbrizului are " benchiuri" , însă am prezentat cea mai mare zonă exfoliată. Am mai auzit proprietari de VW fabricate după 2010 care se plângeau de faptul că vopseaua este " casantă". Se ciobește foarte ușor, față de mașinile din generația mai veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In zona aia sar pietre si mai exista cateva puncte mici unde vopseaua este sarita, dar e vorba de ceva foarte mic. La tine e vorba despre altceva.

Ce istoric ai la masina? ce data de fabricatie are pabrizul pe el?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in primul rand daca parbrizul e original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul + toate geamurile sunt originale VW. Au sigla pe ele. Ca an fabricație parbrizul are 16 în loc de 14 și un geam mic portiera stânga spate are 13. Mașina e fab. Aprilie 2014. Istaric are la zi în Germania, cu carte service ce corespunde la km și intervale schimb. Acum, am 220.000 km reali, verificați. Mașina a fost de asigurat service- ul,  dintr- o flotă de mașini a unei firme foarte moderne ce produce chestii ce țin de automatizări, contactori, relee electrice etc. Asta am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific informația, parbrizul e din 2017 nu 2016 . Pe ambele portiere față și puțin pe aripi față, am descoperit puncte mici de rugină (foarte multe), care la ștergere mai forțată dispar dar cred că gaura din care ies e cât vârful de ac. Am dat zoom pe foto pentru detalii. Petele au max. 1mm.  Să fie de la criblură ? Mai are cineva așa ceva ?

Screenshot_2019-06-15-11-05-02.png

Screenshot_2019-06-15-10-58-24.png

Screenshot_2019-06-15-10-58-07.png

Screenshot_2019-06-15-10-56-35.png

Modificat de Petru19
Text cu greșeli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Petru19 vezi ca poti da comanda de setul de reparatie a vopselei dupa seria de sasiu  contine o sticluta cu lac si o sticluta cu vopseaua identica, punctele fine de rugina cf foto sunt datorate unui ''meserias'' care a decupat un element metalic cu flexul langa masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca punctele de rugina sunt de la particule metalice din vopsea si nu de sub vopsea, cumpara Sonax SFE/ CarPro Iron X sau orice alt produs ce dizolva depunerile de fier (nu te baza prea mult pe ce gasesti mai no'name ca solutie de jante) si scapi de problema

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc tuturor colegilor de pe forum, pentru răspunsuri. Voi urma sfaturile voastre şi sigur voi rezolva problemele. Dacă mai sunt şi alţi posesori de vw cu probleme la tinichigerie (apariţie rugină din fabrică), discuţia poate continua în acest loc- evident dacă se doreşte acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai prezentat un deznodamant. Are sau nu are accident masina? ai verificat data fabricatiei la faruri? ca parbrizul a fost schimbat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi util si interesant sa vedem daca mai sunt si alti posesori de Golf 7 cu probleme cu rugina. Probabil inca mai sunt doritori de Golf 7 si ar fi bine de stiut o problema comuna, de genul acesteia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data fabricației la faruri e ok la ambele, fără urechi rupte etc. Ca să verific dacă a suferit vreun accident (în zona parbriz/cupolă), trebuie să merg la reprezentanță (în alt oraș) sau la cineva care se pricepe. Ca și aspect, vopseaua și lacul de pe "cupolă" sunt perfecte, ca și alte elemente de caroserie vopsite, comparativ vorbind. Ar fi interesant dacă mai au și alte persoane probleme cu rugina, mai mult sau mai puțin. Mulțumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrupaul

Da. De la pietre. Acolo a inceput sa se duca si lacul :)

Vopseaua mi se pare foarte proasta, la cea mai mica atingere lasa urma pana la negru.

Stau langa o gradinita si din cauza mamicilor si copiilor usile imi sunt toate atinse.

20190624_153335.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseaua nu e nici grozava dar nici mai proasta decat la alte masini din clasa. "Not great, not terrible"...?

Numarul mare de ciobituri pe capota, are de a face si cu "calitatea" drumurilor, nu numai cu calitatea vopselei.

Probabil si din cauza noilori reglementari sau zgarceli OEM , cu vopsele eco pe baza de apa ,  salvarea planetei,  bla bla bla... se ciobeste mai usor

Pt reparat ciobituri de genul, se poate folosi kit de retus  OEM "stil oja" ? cu codul de culoare exact al masinii.

In rest , nu cred ca e o problema generalizata cu rugina sau calitatea vopselei. Daca ar fi fost , din peste 3 milioane de masini vandute in 6-7 ani , ai fi aflat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Probleme vopsea / rugina Golf 7

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!