Jump to content

TIGU' 2018 - 2.0TSI Highline


octavian03

Postare recomandată

Yaaaay, finally! Merita si ea un topic ca la carte :D.

Astept urmatoarele update-uri cu interes si sa te poarte fun&safe pe oriunde ai drum! :beer: 

Link către comentariu

Faina jucarie! :)

dar totusi, se vede lipsa unui Rline exterior... parca e alta masina :D pachetul asta cred ca ar trebui sa fie standard cel.putin la 2.0tsi si 2.0bitdi ?

Link către comentariu

@yanq probabil ceva din text nu a fost pe placul "negativistului" :)) 

Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte fara probleme. Imi place felul in care ai prezentat-o.

Mai pune poze :) 

Link către comentariu

cum faci sa ti se afiseaze harta pe aid si waze pe navigatie? mie imi apare ca e connectat android auto si atat.

Link către comentariu

@Gusti cateodată permite daca ii dai drumul la waze din mers, sau decuplat si cuplat iar in mers, tine vreo ora si ceva apoi "se prinde" ce ai facut si apare mesajul pe AID.

Hărțile merg afisate simultan, daca vrei și indicații merge cateodata in varianta descrisa mai sus.

@octavian03 sa o folosesti sanatos in continuare. Acum 3 ani era varianta de 220cp? nu scrie prin text.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Mulțumesc tuturor pentru gândurile bune, revin cu mai multe detalii și poze in weekend.

R-line schimba mult aspectul, dar mai ales impreuna cu albul perlat.. nu degeaba e cea mai scumpa culoare :)

Eu sunt ok cu compromisul, am vrut neapărat o masina gri care sa para curata cat mai mult timp și Indium Grey se achita bine de sarcini fără sa arate ca un gri ordinar. Alt plus e ca plasticele negre nu ies în evidenta. Iar spoilerul scurt e util in offroad, unghiul de atac in fata fiind practic mai mare decât în spate. 

Ca sa păcălești restricția stupida a navigatiei trebuie sa pornești întâi navigația mașinii in AID și apoi waze. De obicei nu am răbdare +daca umbli prin meniuri își mai da seama cateodata și te blochează iar, apoi trebuie iar sa bagi destinația pe ambele ecrane, bleah.

Edit: Da, era motorul de 220 cai atunci.

Modificat de octavian03
Link către comentariu
  • 1 year later...
Publicat (modificat)

Cat praf s-a pus aici.. 🙂

 

Sa nu credeti ca am neglijat-o, din contra: dupa 2 ani de acomodare si documentat despre upgrade-uri, facusem ditamai lista: briz-briz-uri estetice, volan si schimbator nou, frane, stage 1/2, evacuare, bare stabilizatoare, jante, bucse, suspensii, etc.

 

Primul lucru pe care l-am luat a fost OBDeleven, cu care am facut mici personalizari, de exemplu:

- dezactivat start-stop

- activat recunoasterea semnelor de circulatie (nu inteleg de ce in RO nu se livreaza activat)

- AirCare pornit by default

- afisare viteza ventilator pe auto

- 5 semnalizari la atingerea usoara a manetei (sunt comod..)

- Randare 3D cu camerele 360 (din fabrica e activ doar pe Discovery Pro)

- grafica AID model R, background, culori, etc

- dynamic start assist (sa fie mai lina plecarea de pe loc cu autohold)

 

Apoi au urmat folii pe faruri, bara spate si bineinteles geamuri laterale+luneta.

20201208-091804.jpg

 

Si in sfarsit, prima modificare majora - franele, pentru ca nu mi se pareau destul de progresive si bruscam des la oprirea pe loc, dar si pentru ca imi doream putin mai multa forta. Dupa mult studiu pe forumuri si ajutat de colegii de aici am decis sa schimb etrierii cu cei de Macan in 4 pistoane, practic cea mai usoara si versatila solutie de upgrade, pentru ca nu te obliga la jante mai mari si poti folosi aceleasi discuri in continuare. Asa ca odata ce primul set de placute si-a dat duhul am schimbat etrierii cu unii noi Brembo cu placute OEM Porsche(tot Brembo), furtune metalice si lichid de frana Motul RBF 600.

 

Initial nu am observat decat faptul ca e mai usor de modulat puterea de franare, dar la prima franare mai zdravana am ramas impresionat. Nu ma asteptam ca pe aceleasi discuri, alti etrieri si alte placute sa aiba asa un efect. Se simte bine de tot si e cat se poate de compatibil cu restul sistemului, aria totala a pistoanelor ramanand aceeasi.

 

Avand deja roti BBS cu offset generos nu am avut probleme de fitment, doar mi-am mai luat o pereche de iarna in locul celor originale. Totodata, am inceput sa realizez ca alte modificari majore nu au sens pentru modul meu de exploatare al masinii. E adevarat ca m-am obisnuit cu puterea si ar fi draguti niste cai in plus, dar realitatea e ca pentru oras e prea mult si pentru drum lung e arhisuficient. La suspensie poate as mai fi umblat, dar nu merita sa penalizez confortul in 90% din timp pentru 10% din timp cat merg singur(chiar mai rar la drum lung).

20201224-095547.jpg

 

Cum planuiam sa raman cat mai mult in garantie am trecut apoi la diverse "bricolaje" de pe AliExpress: ornament cromat bara fata, decoratiuni Rline pe aripi si usi, pedale Rline, protectie ecran, extensii padele, grile ventilatie spate sub scaune. Fata de ce am mai cumparat in trecut de la chinezi pentru alte marci auto, calitatea a fost surprinzator de buna, decoratiunile Rline fiind chiar originale - se vede ca VW are fabrica in China 😄

20220419-162045.jpg

20220419-162053.jpg

 

Apoi am schimbat camera de bord Viofo A119 cu un Viofo A129 Duo, care filmeaza fata-spate si e suficient de subtila sa o poti lasa in parbriz/luneta non-stop.

 

In fine, ultimele 2 sunt cele care mi-au dat cele mai multe emotii si dar si satisfactie odata finalizate: volan si schimbator. Nu am vrut sa schimb volanul cu Rline ca sa pastrez incalzirea, insa a fost ingrosat si imbracat intr-un mix de piele perforata si lisa care au schimbat semnificativ experienta de la volan. Totodata am schimbat si maciuca DSG cu cea de facelift si am asortat pielea si cusaturile cu cele de pe volan.

 

20220508-191622.jpg

Modificat de octavian03
Link către comentariu

Pe exterior masina e un sleeper, cu jantele si suspensia dar franele spun o alta poveste, ca nu e un 2.0TDI 150.

La interior, pare ca totul e de acolo, mai putin padelele exagerat de mari si din punctul meu de vedere strica tot volanul.

Link către comentariu

Arata foarte bine cu jantele de iarna si cu portbagajul sus ! Sa o stapanesti sanatos ! 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!