Jump to content

Șuturi în mers Vw T5 2.5 174 cp Multivan Higline 2004


invechitu
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

La Vw-ul din titlu achiziționat de 3 luni si venit din Germania in decembrie 2019 am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv.

Deși are motor de 2.5 cu 174 cp,modelul cu distributie pinioane,nu are putere,merge relativ leșinat,dar reusesc s-o turez  pana la 4-5000 rotatii pe loc daca vreau insa in mers situatia se schimba.

Plec de pe loc ajung in a-3-a sau a-4-a dar cu accelerare foarte ușoară,apoi daca vreau sa accelereze sa urc un deal etc.cand apas accelerația mai tare începe a se zgaltai ceva de genu parca te-ar lovi cineva din spate ori ai ramane fara combustibil.

Pe test mi-a dat ceva legat de vacuum,apoi schimbând:pompa combustibil din rezervor,pompa tandem,cele două electrovalve,verificat injectoare,senzor admisie, nemaipunand la socoteala pompa apa,filtre,ulei,compresor ac,radiator ac(pt.ca nu aveam nici clima),pe tester nu da nicio eroare dar in continuare șutuie. Am fost la firma de reconditionari turbina si au verificat-o merge perfect geometria nu e nici din turbina. Ulei Nu consuma,fum nu scoate.Ea e un euro 3.

Cineva de la o reprezentanta prin telefon mi-a spus că furtunurile cele mari de la intercooler si turbina care se întăresc sau umfla cand intra turbina pot sa aibe fisuri sau mai rau sa se umfle si in interior fiind uzate si mantaua interioară practic se face ca un balon in interior si gâtuie debitul de aer la un moment dat.

Urmeaza sa le schimb si pe acelea dar totusi va rog sa-mi dati o parere,poate chiar cineva a pățit la fel ca mine la acest tip de masina.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de motorina l-ai schimbat? Ai  masurat parametrii injectoarelor in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat si filtru motorina si vreo 3 diagnoza in mers,valorile injectoarele fara fluctuatii majore si rapide,constante relativ in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Dan VW T5 Multivan

Salut, i-ai dat de cap pana la urmă, erau furtunurile de la intercooler? Am si eu aceiași problemă si nu reușesc sa o rezolv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost in aceasi situatie , injectoare distruse nu fac presiunea necesara, trebuie reconditionate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am avut o problemă asemănătoare dar la mine se întâmplă random, chiar și la mers pe plat pe pilot automat. Pur și simplu se zguduia mașina de parcă se oprea motorul și pornea instant. La mine a fost de la senzorul de turație, de la vilbrochen. Poate nu ar strica să te uiți și acolo ca nu e o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!