Jump to content

Agata in mers, mers neregula la relanti


22euu
 Share

Postare recomandată

@xmisterx

Am înțeles. Mă gândesc că poate nu funcționează în parametrii că tremuratul din ce am observat apare după ce se încălzește puțin motorul. Dar asta nu explică de ce nu se tureaza automat la rece peste 1000 rpm, sta la relantiul de la cald iar la cald se turează.

Voi verifica cu un șpray de pornire daca trage aer fals pe undeva.

 

@spido

Din păcate nu mai am diagnoza. Oricum cei de la Seat au făcut update la ultima versiune de soft.

Singurele erori care apar pe diagnoză sunt de la motorașul v71 și senzorul steering angle senzor. Nu cred că una din ele poate influenta cu ceva.. nu ?IMG-20220622-WA0001.thumb.jpg.479a39d399eda1dad9aa79e0b582de97.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e pornirea prima cheie de dimineață.. de multe ori nici nu se tureaza peste 1000rpm, nici când e mult mai frig.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi poate spune cineva rolul racordului care iese din admisie și merge spre motor la ciuperca neagră ? Racordul se cam mișcă unde se conectează in admisie. Am pus și o poza. 

1584626008_received_415277343827321(2).thumb.jpg.a08f454302f8078a58c2c66eb8c20462.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciuperca aia este epuratorul (oil deflector) care în manual zice că are şi o supapă de vacuum. Practic prin furtunul ăla se dirijează spre admisie vaporii de ulei din carterul motorului. Deci ar trebui să fie totul destul de etanş ca să nu ia aer fals pe acolo şi supapa aia să fie funcţională. Ca să verifici aerul fals dă cu spray de frâne acolo unde zici că se mişcă. Dacă se turează motorul ar trebui să remediezi asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat cu spray de pornire peste tot fara nici un fel de rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi in VCDS cu motorul rece ce temperatura are lichidul de racire si aerul din admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx

O să fac. Din ce știu temperatura din admisie o măsoară senzorul map, care la rândul lui e schimbat.

Am observat o anomalie. Când e diagnoza conectata cu motorul pornit și încep să pornesc din electrice gen faruri a/c, se deconectează diagnoza.. nu face de fiecare data.

E normal să facă așa ?

Mai e normal că diagnoza sa se deconecteze când pornesc motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este normal, cand scade tensiunea pe baterie de ex: dai la automat sau pornesti mai multi consumatori cu motorul oprit se deconecteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Și cu motorul pornit când umblu la clima sau faruri trebuie sa se deconecteze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit nu, verifica incarcarea alternatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este al 2 alternator sh. Cu aceleași simptome.

Pe primul l-am dus la verificat pe stand și specialistul a spus că încarcă perfect. Conform pozei de mai jos. 

Am fost la un electrician care a spus că e defect alternatorul.. 

Am luat altul de la un cunoscut, am pus releu de încărcare nou și exact la fel face că și primul.

IMG-20220624-WA0002.thumb.jpg.3c058d41e890b7c51c713a16ef9be9cc.jpg

 

Am verificat și incarcarea acum la relanti.. e exact că primul alternator.

-Fara consumatori 14.34

-Faza scurtă+ lungă 14.18

-Faza scurtă+lungă proiectoare, avarii 13.96

-Doar a/c 13.85

-A/c + faza scurta 13 și scădea..

-Toți consumatorii 12.3

Care e problema nu știu.. pe stand încarcă perfect. Pe mașina nu.

 

Am făcut un test cu pedala blocată in turație și fluctuează turația.. ceva se întâmplă.. ceva îi dă benzină. Din cauza asta am consumul crescut și nu ies noxele, tremura la relanti.

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de eleague RO
Greșală
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat din nou de aer fals peste tot in jurul admisie, clapeta, senzor MAP. Nu exista să tragă.

Am verificat tensiunea data de alternator la relanti care este de 14.26 fara consumatori. Mă gândesc că dacă era din cauza tensiunii mersul neregulat al motorului ar fi trebuit să apară doar când erau foarte multi consumatori.

 

E posibil din cauza clapetei sa aibă simptomele astea ? 

Am observat în ultimile 3 zile, că a pornirea rece face asa:

Se tureaza la 1100 rpm și după aproximativ 1 minut scade brusc la relanti. In timpul în care stă turată se simt mici smucituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu un update. 

După ce m-am consultat cu un mecanic și electrician am ajuns la concluzia că alternator poate fi problema . 

Zis și făcut.. am comandat unul valeo(ce a fost din fabrica) și a fost montat. Fericirea a durat o zi jumătate. Au început aceleași simptome. Tremurat la relanti, decelerare greoaie cu a/c pornit, câteodată după accelerare lăsata să coboare la relanti, scade sub relanti pentru o secunda și își revine la normal, încărcare 12.5v cu faza scurta, a/c pornit, dezaburire.

Este al 3 alternator, și nou , cu care face la fel. Dar nu din prima zi.

E posibil sa existe un consumator extraordinar de mare ? Pe alternator nu poți ține mâna, se încălzește foarte tare.

 

Acum ceva timp am avut problema cu pompa servo.. se oprea dupa 10 minute de funcționare. Am trimis pompa la Tg Mureș pentru reparație. Acolo omul a spus că defectul a fost circuitul electric iar el a făcut un fel de baypass. Chestie e că am decuplat alimentarea de la pompa și la fel făcea.. o fi având o legătură ? Să incerc sa decuplez pompa din mufe ?

Modificat de eleague RO
Greșală
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai observat care consumator provoacă cea mai drastică scădere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat când intră ventilatorul de la climă scade drastic. Dar nu cred că e de la el. Mașina are simptome și când nu e în funcțiune clima. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablurile de masa din compartimentul motor. Tot ce e fir prins de masa, desfacut,curatat,spray contacte si strans la loc. Inclusiv cel intre cutie si sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido

Am măsurat tensiunea direct din alternator. Poate avea legătură un contact imperfect ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!