Jump to content

Masini electrice - noutati


Recommended Posts

Bogdan_wrc

Nu este un certificat special. Este certificatul standard, doar la motivul cereri, trebuie specificat RABLA +.

Eu am depus cerere tip (o gasesti online, pt fiecare oras/sector) si copie dupa buletin. Completate, scanate (cu o aplicatie pe telefon), si trimise pe adresele de email mentionate pe site. 

exemplu la Ploiesti asa arata:

http://www.spfl.ro/certificat fiscal online.php

Descarcare formular cerere tip: format pdf
Depunere
Cererea tip va fi transmisa la urmatoarele adrese de e-mail: finantelocale@spfl.ro, pfcentru@spfl.ro, pfvest@spfl.ro, biroulauto@spfl.ro.
In cazul solicitarii certificatului in regim de urgenta, se achita taxa de 59 lei conform HCL 514/2019
Acte necesare: cerere tip, fotocopie act de identitate proprietar, dovada ca este indreptatit  sa solicite eliberarea certificatului fiscal (in cazul mostenitorilor, imputernicitilor etc.), fotocopie carte identitate mijloc de transport,

Link to post
Share on other sites
  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    43

  • stama

    18

  • Rave

    10

  • Abu

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sincer astept sa apara in configurator si cred ca marit Tiguan-ul si Golf-ul pentru Eniaq.

cred ca cel mai usor intrebi la dealer. pe site nu scrie nimic de rabla+. 

Hmm, stiu ca e inalt Thomas, dar cand se urca la volan am un feeling ciudat, bordul este foarte alungit, parbrizul este foarte inclinat (banuiesc ca pt eficienta), daca te uiti atent zici ca sta intr-

Posted Images

Multumesc, credeam ca e ceva mai special. 

Link to post
Share on other sites

@Al Bundy In functie de sector, exista varianta sa rezolvi totul exclusiv online. Eu la sector 4 am completat cererea, am uploadat buletinul si apoi am primit pe mail certificatul fiscal dupa vreo 2 zile.

Link to post
Share on other sites

Asta incerc sa fac si eu acum, doar ca-mi trebuie user si parola, am facut cerere online pentru ele, le astept. Nu exista adresa de email unde sa trimit actele, ca la Ploiesti.

Link to post
Share on other sites

Referitor la ID.3 si acceleratia de 7.3 s pe modelul 1st - asta e din cauza ca 1st vine cu Performance Pack integrat. Cine cumpara o alta editie de ID.3 are optiunea de a cumpara Performance Pack care vine cu acceleratia asta mai puternica. Sincer, ar fi trebuit sa fie default-ul, considerand ca o Kona EV e la fel de rapida, iar o Kona EV Highway + Navigation se vinde tot la 28 200 EUR ca si versiunea de baza a 1st-ului...

Cat despre puterea mai scazuta (si acceleratie ma slaba) la modelul cu baterie mica de 55 kW, asta se datoreaza numarului de celule a bateriei din ce inteleg. Practic, e nevoie de mai multe celule la baterie pentru a putea colecta de la ele curentul necesar motorului sa ruleze la limita sa de performanta. Probabil e o limita de curent livrat pe celula peste care se incalzeste prea tare sau au loc procese termice ireversibile de degradare a ei.

Edited by stama
Link to post
Share on other sites

Exact, acumulatorii se distrug la descarcare excesiva. Si incarcare ...

Cu cat ai mai multi acumulatori in paralel, cu atat poti sa furnizezi instant un curent mai mare.

Link to post
Share on other sites

Multumesc, explicatia chiar are sens. Asta inseamna ca modelele cu bateria mai mare dar performante standard sunt "tinute in frau" de soft, pentru ca ele pot mai mult iar cele cu performance pack activat sunt la limita superioara si nu ar trebui impinse mai sus daca vrem sa protejam bateriile.

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

Id6 camuflat

655b9c9.jpg

Link to post
Share on other sites

Detaliile complete privind dimensiunile si performantele dinamice ale modelelor de Skoda Enyaq (revizuite fata de ce am postat anterior):

- Enyaq iV 50: 55 kWh battery (52 kW net), 211 mi, 340 km of range, 109 kW 220 Nm, RWD, 0-100 km/h: 11.4s
- Enyaq iV 60: 62 kWh battery (58.3 kW net), 242 mi, 390 km of range, 132 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.7s
- Enyaq iV 80: 82 kWh battery (77.1 kW net), 316 mi, 510 km of range, 150 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.5s
- Enyaq iV 80X: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 195 kW 425 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.9s
- Enyaq iV 80 RS: 82 kWh battery (77.1 kW net), 285 mi, 460 km of range, 225 kW 460 Nm, AWD, 0-100 km/h: 6.2s

Dimensiuni:

- exterior (L x l x h): 4649 x 1879 (fara oglinzi retrovizoare) x 1616 mm
- interior (latime fata x latime spate x inaltime fata x inaltime spate x latime portbagaj): 1506 x 1488 x 1056 x 990 x 1001 mm
- wheelbase: 2765 mm
- unghi atac: 15.4 grade
- unghi degajare: 16.7 grade
- portbagaj: 585 / 1004 l

Toate modelele au doar capacitatea de a folosi fast chargere de 50 kW DC ca standard. Daca se doreste folosirea de fast chargere mai rapide, trebuie cumparata o optiune suplimentara, dar exista limitare functie de bateria care e instalata pe masina, si anume: bateria de 55 kWh permite doar 50 kW DC charging, 62 kWh permite 100 kW DC charging prin cumpararea optiunii, 82 kWh permite 125 kW DC charging prin cumpararea optiunii. Daca doriti incarcare CA rapida de 11 kW, iar costa pentru o alta optiune...

Preturile pentru Enyaq au fost deja publicate si se poate face precomanda pe site-urile Skoda din: CZ, UK, IT, DE, CH, FI, SV. Modelul de 35 000 EUR se gaseste doar in cateva tari (DE, IT).

Edited by stama
Link to post
Share on other sites

Ce bine se vinde Tesla. Dupa ce vor termina fabrica cea noua ma astept la un salt foarte mare, mai ales daca vor extinde si reteaua de superchargere. Pe cand si in Romania...?

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

id6

Link to post
Share on other sites

Se pare ca m-am inselat in legatura cu piata de desfacere prioritara pentru ID.4.

Nu e SUA, din contra americanii vor primi un numar limitat de masini anul asta. Tot in Europa vor incepe livrarile de ID.4 anul asta. Lansarea oficiala a modelului e la finele lunii, pe 24 Septembrie. Tot atunci sau imediat dupa incep precomenzile. Nu stiu pentru ce configuratie insa, de vreme ce masina e deja in productie in Germania, deci e posibil sa existe un 1st Edition preconfigurat si aici, cu mai multe optionale decat ai dori si implicit mai scump. Liivrarile pentru ID4 si in Europa si in SUA incep anul asta. Cu alte cuvinte, VW vrea ca ID.4 sa inceapa vanzarile inaintea Skodei Enyaq... Se aplica aceeasi discriminare intre modelele de masa ale grupului ca si pana acum: mai intai VW, pe urma Skoda, si pe urma Seat. La Seat nici macar nu stiu daca au ceva in plan de fapt. Tocmai au anuntat refresh-ul de la Ateca, si nici macar versiune mild hibrid nu are...

ID.4 arata bine pe albastru: 

 

Edited by stama
Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

la Seat au aratat deja un El-Born bazat pe Id3. sigur si Skoda va atinge clasa asta. Si Seat sigur va avea un SUV pe MEB, de marimea id4 sau mai mare. Cum si audi va avea. Tocmai asta e rolul platformei MEB sa fie impartita in mai multe modele,clase si producatori din grup.

 

Link to post
Share on other sites

S-au cam linistit lucrurile o data cu lansarea oficiala a livrarilor de ID3, si incetarea programului 1st Movers vineri, nu? :)

 

Desi ID.4 urmeaza sa fie lansat oficial pe 24 septembrie, au aparut cateva date despre el. ID.4 pare sa fie mai scurt si un picut mai jos decat Enyaq! Portbagajul e si el mai mic pe ID.4.

 

Am doua seturi de date privind dimensiunile, nu stiu care sunt corecte, dar ambele arata ca ID4 e mai scurt. Primul set de date e dintr-o comparatie a VW intre ID4 si Tesla Model Y, deci s-ar putea sa fie cele reale.

- 82 kWh battery (77.1 kW net), 324 mi, 522 km of range, 150 kW 310 Nm, RWD, 0-100 km/h: 8.5s
- dimensiuni (L x l x h): 4584 x 1852 (fara oglinzi retrovizoare) x 1612 mm (din comparatia ID4 cu Model Y)
- dimensiuni (L x l x h): 4592 x 1852 (fara oglinzi retrovizoare) x 1629 mm
- wheelbase: 2765 mm
- latime interior (fata x spate x h fata x h spate x portbagaj): ? x ? x 1066 x 979 x ? mm
- portbagaj: 543 / ? l

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

si cand vrei sa te duci la circuit...

k62VELr.jpg

Link to post
Share on other sites

Cat de tare poate sa fie poza asta! 😁

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Bogdan_wrc said:

si cand vrei sa te duci la circuit...

k62VELr.jpg

ca niste purcelusi ... :D 

Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

as zice ca niste mânji, ca nah... au ceva cai intre roti. 

Link to post
Share on other sites

2.1 MWh??? Wow...

Link to post
Share on other sites

Asta da idee de afacere! Iei o duba, o umpli de baterii SH, cat sa aduni vreo 500 kWh, cu tot cu o statie si te plimbi prin oras sa incarci masini electrice. Cred ca in zonele comerciale gasesti destui corporatisti eco, prea lenesi sa se duca pana la statie, care ar plati sa vina statia la ei... :))

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Rave
      By Rave
      Aici o sa lăsăm proprietarii sa ne ofere impresii și experiente despre ID.3, dacă vor
    • edi10000
      By edi10000
      Volkswagen a dezvăluit primul său SUV electric din gama ID. Noul ID.4 împrumută numeroase elemente stilistice și tehnice de la hatchback-ul electric ID.3, prezent deja inclusiv pe piața din România.
       
       
      Bazat pe aceeași platformă MEB dedicată modelelor electrice, Volkswagen ID.4 are o lungime de 4.584 mm, o lățime de 1.852 mm și o înălțime de 1.612 mm, în timp ce ampatamentul este de 2.766 mm.
       

       
      Astfel, noul model este cu 102 mm mai lung decât Tiguan, SUV-ul compact al mărcii cu motoare cu combustie internă. În plus, Volkswagen menționează că garda la sol a noului model este de 210 mm.
       

       
      Așa cum era de așteptat, ID.4 împrumută numeroase elemente de design exterior de la ID.3, iar inginerii germani au acordat o atenție suplimentară eficienței aerodinamice, întrucât SUV-ul are un coeficient aerodinamic de 0.28.
       

       
      Farurile au tehnologie LED în echiparea standard, iar clienții vor putea alege opțional și farurile IQ.Light cu LED Matrix. Între timp, stopurile integrează diode care emit lumini și o bandă roșie care le conectează pentru a oferi o perspectivă 3D la activarea acestora. De asemenea, stopurile au o semnătură luminoasă sub forma literei X și integrează și semnalizarea dinamică.
       

       
      Interiorul este de asemenea foarte asemănător cu cel al lui ID.3 și iese în evidență prin stilul minimalist, cu ecrane touch și puține butoane fizice. Ecranul central are o diagonală de 10 inch în cazul versiunii de lansare, însă variantele de top vor fi echipate cu ecran de 12 inch.
       

       
      Opțional, clienții pot alege și un Head-up Display cu realitate augmentată. Volumul portbagajului variază între 543 litri și 1.575 litri, în funcție de modul în care sunt poziționate scaunele de pe bancheta din spate.
       

       
      Din punct de vedere tehnic, Volkswagen ID.4 va fi disponibil în prima etapă într-o ediție specială First Edition, după modelul ID.3.
      Aceasta va fi echipată cu un motor electric de 204 cai putere poziționat pe puntea spate cu un cuplu maxim de 309 Nm care permite un timp de 8.5 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este limitată la 160 km/h.
       

       
      Această versiune de lansare utilizează o baterie cu capacitatea netă de 77 kWh care oferă o autonomie maximă de 520 de kilometri, calculată pe baza standardului WLTP. În plus, germanii afirmă că o încărcare de 30 de minute la o stație rapidă cu 125 kW oferă o autonomie de 320 de kilometri.
       

       
      În următoarea perioadă, Volkswagen va extinde gama de motorizări și baterii disponibile pentru ID.4. Astfel, clienții vor putea alege și versiuni de 148 CP și 170 CP, ambele echipate cu o baterie mai mică, de 52 kWh. Pe de altă parte, va exista și o versiune mai puternică, de 175 CP, cu bateria de 77 kWh. Toate aceste versiuni vor avea un singur motor electric poziționat pe puntea spate.
       
      Informatii luate de aici(click!)
    • kolfleading
      By kolfleading
      Se intampla chestii interesante cu livrarile ID3 in Romania.
       
      Pe FB au aparut doua persoane, una din Timisoara si una din Cluj, cu urmatoarele informatii:
      cel din Timisoara avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza,  si-a dus masina veche la Rabla, avea dosar de leasing aprobat cel din Cluj avea prebooking 1000 EUR achitat pentru modelul de baza, si-a dus masina veche la Rabla, avea contract semnat, achitase 10% avans  
      Ambii au fost informati de catre dealer ca NU li se va livra masina comandata...ca poate anul viitor...
      Ambii au fost informati ca importatorul central a vandut masina rezervata de ei altor cumparatori.
      Celui din Timisoara i s-a oferit varianta sa mai puna 5000 EUR si sa cumpere un exemplar 1St Edition Plus.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri