Jump to content

Masini electrice - noutati


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Sunt curios ce anume incarca dinam-ul ala pentru ca la mine nu vrea sa porneasca masina daca am priza bagata, cu atat mai putin daca incarca. Intotdeauna m-am intrebat asta cand am vazut diverse poze cu electrice care trag dupa ele un generator si au si priza bagata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consuma curent in plus,...ca sa incarce.

fuck logic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar la misto comentariul din poza :).

E ca si cum ai baga in stecherul unui prelungitor in el insusi ca sa ai curent infinit:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se vorbeste despre Dacia Spring pe aici, uitati o analiza foarte buna cu sfaturi utile:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au aparut modelele de Hyundai Ioniq 5, cu tot cu preturi, pe site-ul Hyundai: https://www.hyundai-motor.ro/noul-ioniq5
La fel si Kona restyled (un pic mai ieftina decat anul trecut): https://www.hyundai-motor.ro/noul-kona-electric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare un lucru super bun.

Imi place ca VW pune presiune pe piata masinilor electrice. Bravo!

 

Poti sa o folosesti ca baterie de backup in cazul in care ramai fara curent.

Incarci din sistemul solar in bateria masinii si poti sa o descarci noaptea, fara sa mai dai banii pe baterii, cand deja ai o baterie enorma in parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a laudat Hyundai ca pune pe Ioniq 5 asa ceva, ca dotare optionala cu o putere maxima de 3,7 kWh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si pe Mitsubishi Outlander PHEV, bateria de 13,8kWh, iesirea pe invertor este limitata la 1.500W, adica o pompa de centrala, un televizor, si cateva becuri Led, a si fost folosit in schema respectiva acum iarna.

Dupa specificatii, cu bateria plina duce consumatorii respectivi 7-8h, apoi porneste motorul si incarca bateria, si tot asa, pana la o saptamana, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Propun celor care urmaresc aceasta sectiune sa treaca pe la sectia de votare de aici -> https://bestelectriccar.ro/votul-cititorilor-2/
Personal am votat cu ID3 . Chiar mi-e drag modelul si sufletul meu ramane la VW orice alte masini mai conduc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma gandesc serios sa plasez o comanda pt un Ioniq 5 Premium AWD.

 

Stie cineva vreun motiv pentru care ar fi bine sa nu fac asta? M-am uitat pe ev-database si nu am vazut nimic in viitorul apropiat care sa aiba caracteristici de range si performanta similare pentru acest nivel de pret, asa ca ma gandesc ca ar fi o alegere buna? https://ev-database.org/compare/electric-vehicle-longest-range

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici putem sa facem multe, dar sfaturi de achizitie pentru un Hyundai nu! :)

 

Nu stiu cat o sa coste masina... Daca e prea scumpa s-ar putea sa nu merite pentru ca range-ul in sine nu este mare. Si singurul lucru care il scoate in fata, tehnologic vorbind (ignorand design-ul interior si exterior), adica viteza mare de incarcare, nu te prea ajuta deocamdata in Romania, sau in tarile din jurul nostru, si nici in urmatorii 2-3 ani nu cred ca o sa fie o imbunatatire extrema din punctul asta de vedere. 

Ma astept sa apara statii de 100-150kW, dar atat poate cam orice de pe piata acum, cele de peste 200kW cred ca o sa mai dureze. Parerea mea e sa mai astepti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca odata cu Ioniq 5 s.a deschis un nou capitol la masinile electrice: bateriile de 800V, incarcarea ultra rapida care se gaseste pe Taycan si faptul ca poti da/folosi curent de pana la 3.6kW. Daca toate astea sunt la un pret corect, scazut, atunci se va vonde ca paonea calda. In plus sta bine si la autonomie. E nevoie acum de incarcatoare in Romania la care sa o incarci cu viteza aia. Practic au obligat si restul producatorilor sa treaca la noua tehnologie sau sa scada considerabil pretul. Urmatorul mare hop este trecerea la bateriile Solid State.

Modificat de VickEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Sparkyson said:

 



Imi pare rau, dar este una dintre cele mai proaste prezentari ale modelului chinezesc. Nu inteleg de ce l'a facut in engleza avand in vedere ca prezentarea este clar adresata publicului din Romania.
Iar nivelul prezentarii detaliilor tehnice si ergonomice este slabut rau.

In plus ... pentru anul asta comenzile sunt inchise, precomenzile depasind, in patru zile cat a durat campania de precomenzi, de aproape 9 ori numarul de masini alocate tarii noastre (putin peste 6.000 de precomenzi la un numar de doar 700 de masini disponibile pentru toamna anului astuia). Este cam cum era admiterea la facultate pe vremuri: 9 pe un loc. Posibil sa se dea examen scris, asa ca ... materia de examen treuie studiata cu atentie, iar baiatul asta nu a excelat deloc cu prezentarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ce am retinut:

  • 970 kg greutate
  • 26.8 kWh capacitate baterie
  • putere motor: 33 kW, 44 CP
  • consum de vara:
    • 10-13 kWh/100 km pe drumurile nationale => 200-250 km autonomie
    • 26-27 kWh/100 km pe autostrada la 130 km/h => 100 km autonomie pe autostrada
  • 6.6 kW putere de incarcare Type 2
  • 30 kW putere de incarcare pe CCS (optiune extra)
  • 11 kW putere regenerare
  • tractiune fata, frane pe tambur pe spate
  • portbagaj de 290 l
  • roata de rezerva normala
  • farurile sunt jos
  • Apple CarPlay si Android Auto cu fir
  • clima manuala
  • camera mers inapoi
  • senzor parcare
  • un sigur stergator
Modificat de Sparkyson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dun Omul lucreaza pentru canalul InsideEV USA, de asta review-ul este in engleza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!