Jump to content

Ambreiaj Passat B8 - probleme etc.


passat2015
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am un passat B8 din 2015, motor 2 diesel 150 CP, cutie manuala 6 trepte.

Am intampinat aceasta problema cu pedala de ambreiaj intr-o dimineata cand sa o pornesc, am calcat ambreiajul si a ramas jos! Am verificat lichidul de frana, a intrat vreo 400 de ml, l-am aerisit, am fost cu ea la service (am schimbat placutele de frana fata ca erau pe duca), a mers ok vreo 4 zile, apoi am lasat-o vreo 2 zile nepornita si surpriza, iar acelasi lucru.

Baietii de la service au zis ca au verificat si ca nu vad niciunde sa scape lichid...

Ar putea fi aceeasi problema ca in postarile pentru B6??  Insa pentru B8 nu am gasit nimic pe forum.

Adica sa fie pompa sau rulmentul din cutie?

Ce a-ti recomanda sa schimb?

Mersi!

O zi faina!

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Cătălinutzu

@passat2015

Salut. Aceeași masina am si eu si aceeași problemă. Eram pe autostradă in Germania si eram in viteza a 6-a, si tb sa ies si automat am redus viteza si am vrut sa schimb in treaptă inferioară, dar knd am apăsat puțin pedala de ambreiaj mi sa dus pedala de tot la fund si a ramas lipită de podea, si nici din viteză nu mai ieșea. Mă speriasem k nici nu mai stiam ce sa fac. Nu am mai reușit să ies de pe autostradă pe unde am vrut eu, noroc k am găsit un refugiu peste 300 m si am reusit sa o opresc, am deblocat cu mâna pedala, am făcut vro 20-30 de pedale sa se amorseze am pornit-o si asa am reusit sa plec să mă întorc înapoi acasă. Dar din 10 in 10 minute ma opream sa mai fac iară câteva pedale sa se amorseze. In fine mi-am facut programare la VW si a zis k a avut aer pe instalație si ca la dat afară. Am luat-o mulțumit de cum mergea iarăși impecabil, nu ma costat absolut nimic, dar nici nu a fost treaba rezolvată pt ca peste 5 zile a început iarăși sa facă probleme. De 3 zile am fost la un mecanic român sa uitat la ea a aerisit-o si el si mi-a zis sa comand un aerisitor de la VW ca pe la aerisitor imi trage aer. (Specific ca nu îmi pierde lichid de frână.) Am plătit 36€ pe aerisitor original Luk si a mers fără probleme, doar o zi.?? Deci aerisitorul nu a fost de vină Acu am înțeles că ar putea avea probleme una din urmatoarele piese: 

- cilindrul receptor ambreiaj

- pompă centrală ambreiaj

- rulmentul de presiune ambreiaj

Va rog cine a mai pățit această problemă ma poate ajuta sa imi zică ce piesă anume a schimbat?

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ceau,

Mie imi pierdea pe la rulmentul de presiune care e undeva pe la cutia de viteze...si pe mine m-a pacalit prima data...nu am vazut...am spalat bine zona si dupa ce s-a uscat si era curata...si a stat masina vreo zile s-a observat:)

O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut !! Sunt posesor de Passat b8, 1.6 tdi, 120 cp, cutie manuala, 80.000 km. De o luna, sesizez ca sub pedala de ambreiaj, pe covorasul de cauciuc este o pata, ( galbuie pe deget ), iar capatul pedalei de ambreiaj ( in jurul cauciucului pe care apesi cu piciorul ) pare  a fi putin umed - vascos. Nu picura vizibil, dar scolo pare a fi unsa pedala. Ce poate fi, cum sa remediez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie lichid de frana, de la pompa de frana care are pierderi pe la garnituri :)   Altceva nu are ce sa fie.

Cum ai in momentul de fata pedala de frana? Te-ai uitat in vas sa vezi nivelul la lichidul de frana? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiBarbu  este de la pompa pedalei de ambreiaj , trebuie sa o verifici/schimbi cat mai repede deoarece la una din apasari o sa iti ramana pedala la fund atunci cand iti e lumea mai draga si nu vei mai putea sa schimbi viteza, sper sa nu se intample in mers.  Am mai auzit de cazuri similare si pe G7 manual cu aceiasi problema. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am schimbat ambreiajul la b8 ,190 cp,cutie manuala ,placa ,disc ,rulment și volant ,originale.Singura problema sa zic așa este ca la apăsarea pedalei de ambreiaj aceasta se simte foarte tare chiar și după aerisire .Ar trebui schimbat și cilindrul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua. Am și eu o problema legat de ambreiaj sau motor nu știu încă. 

La rece se aud bătăi cand apas pedala de ambreiaj pana la capăt. Când o eliberez.. nimic e liniște. Apoi pe măsură ce motorul se încălzește zgomotul dispare treptat când motorul e cald.Este vba de un passat 2016 2.0Tdi cod motor Crbl cutie manuala 

Menționez că: chitul de ambreiaj are cca 10.000 km pe original. (volant + placa disc și rulment Luk) 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat, părere de unde sau ce ar trebui sa încep sa verific? 

Mulțumesc mult 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua. Am și eu o problema legat de ambreiaj sau motor nu știu încă. 

La rece se aud bătăi cand apas pedala de ambreiaj pana la capăt. Când o eliberez.. nimic e liniște. Apoi pe măsură ce motorul se încălzește zgomotul dispare treptat când motorul e cald.Este vba de un passat 2016 2.0Tdi cod motor Crbl cutie manuala 

Menționez că: chitul de ambreiaj are cca 10.000 km pe original. (volant + placa disc și rulment Luk) 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat, părere de unde sau ce ar trebui sa încep sa verific? 

Mulțumesc mult 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Stanescu Marius

Salutare! 

Un sunet gen bătaie metalica am si eu la motor care se atenuează la apăsarea ambreiajului, dar nu in totalitate..suspectez volant. Insa problema este ca afara am ascultat si nu se aude nimic..doar din interior. 

Plus de asta, când este frig si este la prima pornire se aude si un vajait fin care dispare la apăsarea ambreiajului sau când se incalzeste plus un cloncanit metalic in accelerare sau decelerare care se aude in special in treapta 2. Cel mai teama imi este de acel cloncanit care sper sa nu fie de prin cutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Am si eu un passat b8 1.4 tsi 150, manual 2018. Se aude o bataie asa la relanti si cand calc ambreiajul pana la jumatea cursei se aude mai accentuat, alta tonalitate. M am dus la un service si mi a zis ca ar trebui schimbat tot kit ul cu tot cu volant. Inca nu schimb nimic , mai verific dar voiam sa stiu si eu daca volant e cu masa simpla sau dubla? Pe toate site urile de piese apare dubla , dar cineva mi a zis ca ar fi simpla. Si daca e simpla am inteles ca nu s ar auzi bataia aia la volant. Merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Stanescu Marius

Salut! Am și eu o problema cu a mea mașina, în sensul ca pana se incalzeste bine motorul, la apăsarea pedalei de ambreiaj undeva la jumătatea cursei se aude ca un harsait..rontait nu știu cum sa îl descriu..la apăsare totala nu se aude nimic. De asemenea, la debreiere, dacă dau eliberez mai brusc pedala se aude un clanc ca de cuplare. 

Mașina are 220000 km și bănuiesc ca nu a fost schimbat niciodată ambreiajul, însă am fost la 2 service.uri și mi.au spus ca volantul nu ar avea nimic și sa mai trag de ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Stanescu Marius
On 20.04.2022 at 9:17, Stanescu Marius a scris:

Salut! Am și eu o problema cu a mea mașina, în sensul ca pana se incalzeste bine motorul, la apăsarea pedalei de ambreiaj undeva la jumătatea cursei se aude ca un harsait..rontait nu știu cum sa îl descriu..la apăsare totala nu se aude nimic. De asemenea, la debreiere, dacă dau eliberez mai brusc pedala se aude un clanc ca de cuplare. 

Mașina are 220000 km și bănuiesc ca nu a fost schimbat niciodată ambreiajul, însă am fost la 2 service.uri și mi.au spus ca volantul nu ar avea nimic și sa mai trag de ea. 

S.a rezolvat prin schimbarea kit-ului de ambreiaj cu tot cu volant. 

Se pare ca volantul era uzat. 

Am rămas în continuare cu sunetul metalic la accelerare și decelerare in special în treapta 1 și 2,insa dacă am volanul puțin virat spre dreapta nu se mai aude. 

O zi frumoasa! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 08.05.2022 at 17:47, Stanescu Marius a scris:

S.a rezolvat prin schimbarea kit-ului de ambreiaj cu tot cu volant. 

Se pare ca volantul era uzat. 

Am rămas în continuare cu sunetul metalic la accelerare și decelerare in special în treapta 1 și 2,insa dacă am volanul puțin virat spre dreapta nu se mai aude. 

O zi frumoasa! 

Sunetul metalic este de la un cap de planetara uzat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 7/12/2020 at 1:15 AM, Cătălinutzu said:

@passat2015

Salut. Aceeași masina am si eu si aceeași problemă. Eram pe autostradă in Germania si eram in viteza a 6-a, si tb sa ies si automat am redus viteza si am vrut sa schimb in treaptă inferioară, dar knd am apăsat puțin pedala de ambreiaj mi sa dus pedala de tot la fund si a ramas lipită de podea, si nici din viteză nu mai ieșea. Mă speriasem k nici nu mai stiam ce sa fac. Nu am mai reușit să ies de pe autostradă pe unde am vrut eu, noroc k am găsit un refugiu peste 300 m si am reusit sa o opresc, am deblocat cu mâna pedala, am făcut vro 20-30 de pedale sa se amorseze am pornit-o si asa am reusit sa plec să mă întorc înapoi acasă. Dar din 10 in 10 minute ma opream sa mai fac iară câteva pedale sa se amorseze. In fine mi-am facut programare la VW si a zis k a avut aer pe instalație si ca la dat afară. Am luat-o mulțumit de cum mergea iarăși impecabil, nu ma costat absolut nimic, dar nici nu a fost treaba rezolvată pt ca peste 5 zile a început iarăși sa facă probleme. De 3 zile am fost la un mecanic român sa uitat la ea a aerisit-o si el si mi-a zis sa comand un aerisitor de la VW ca pe la aerisitor imi trage aer. (Specific ca nu îmi pierde lichid de frână.) Am plătit 36€ pe aerisitor original Luk si a mers fără probleme, doar o zi.?? Deci aerisitorul nu a fost de vină Acu am înțeles că ar putea avea probleme una din urmatoarele piese: 

- cilindrul receptor ambreiaj

- pompă centrală ambreiaj

- rulmentul de presiune ambreiaj

Va rog cine a mai pățit această problemă ma poate ajuta sa imi zică ce piesă anume a schimbat?

Bună.

Ați reușit rezolvați aceasta problema?

Daca da ce ați schimbat.

Și eu mă confrunt cu o situație similară!

 

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit eu iarna trecuta, la prima pornire dimineata pedala revenea destul de greu. Apoi a inceput sa nu mai revina, trageam de ea.

Dupa ce faceam cateva pedale isi revenea si functiona normal. Am schimbat pompa de ambreiaj si nu am mai avut probleme... 2 luni.

Apoi din nou a inceput distractia. Am schimbat kitul de ambreiaj si volant si problema a disparut definitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!