Jump to content

Uriasul - Tiguan R-Line 1.5 TSI ACT DSG


b94uri

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

@b94uri imi poti spune daca ai reusit instalarea kitului vw connect si ce presupune mai exact? Scriai in primul post despre asta. Multumesc!

Link către comentariu

Salutare!

Am reusit, eram pe aplicatia gresita. Este vorba de acest dispozitiv (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-can-lesemodul-dataplug-smartphone-app-connect-5gv051629j), insa informatiile disponibile difera foarte mult in functie de drepturile pe care le acorzi aplicatiei - la ce date sa aibe acces aceasta. 

Poti gasi informatii despre masina, pe mine unul nu m-a prins optiunea aceasta. 

 

Link către comentariu

Multumesc @b94uri!

Vazusem un video cu aplicatia We Connect in care se explicau diferite functionalizati cum ar fi actiuni remote catre masina: blocare, deblocare, pornire lumini si altele.

Nu stiu exact daca e un modul fizic(sau depinde de nivelul infotainment-ului ) sau un abonament catre VW pentru a beneficia de aceste functionalitati.

Link către comentariu

@andrioaei Discuțiile despre We Connect (noul nume al aplicației Car-Net) le găsești aici:

Hai sa păstrăm acest topic despre mașina colegului @b94uri și atât. Mulțumesc! 

Link către comentariu

Ce bine este sa beneficiezi de experientele colegilor cand iti iei o masina pe sfarsit de cariera... Asadar, am bifat pe lista stropitorile de parbriz de la Audi si semnalizatoarele dinamice din oglinzi de pe aliexpress (desi se pare ca nu am avut noroc si au ceva defecte cand le las sa mearga mai mult, dar bine ca am reusit sa iau banii inapoi de la vanzator pe motiv ca au intarziat comanda foarte mult - am comandat altele intre timp, sper sa fie functionale). Cu rabdare am reusit sa le instalez eu, sunt tutoriale destule pe youtube sa te invete ce este de facut. 

Am facut si o comanda de pe ahw-shop (aveam nevoie de yala de la hayon pentru Golf) de unde am luat si alte maruntisuri: port documente de piele pentru talon (au iesit si numerele intre timp, dar sunt inca la firma de leasing), suport de ochelari pentru torpedou, stropitorile de parbriz cu perdea+jeturi si un opritor de metal pliabil pentru roti. 

Masina e ok, am ajuns la 4.500 km. Iar cum omul gospodar isi face iarna car si vara sanie, am batut palma pentru un set de jante pe 18 (Dezent TA silver) cu senzori si anvelope de iarna (am mers pe Nexen Winguard Sport 2 cu DOT de 2019 - 5.000 lei cu montajul inclus, probabil saptamana viitoare ajung sa le iau gata montate anvelopele pe jante si echilibrate. 

Link către comentariu

Au venit si rotile de iarna, nu am avut rabdare si am montat o roata doar pentru a face ceva comparatii. Nu cred ca arata foarte rau, sigur montate toate vor da o alta linie masinii. Va fi o chestie de obisnuita...

Capacele centrale originale nu se potrivesc (sunt ceva mai mici), anvelopele puse au DOT 2419. 

IMG_4074.jpg

IMG_4066.jpg

IMG_4069.jpg

IMG_4075.jpg

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Dupa 3 luni de la achizitie si aproape 7000 km parcursi (aproximativ 80% in extraurban), consider ca masina a fost alegerea corecta. Motorul este suficient pentru nevoile mele, pachetul R-line (pe alb) arata din 2020, nu stiu sa fie o optiune pe care sa regret ca nu am adaugat-o configuratiei mele. Am inceput sa ma gandesc deja la schimbul de ulei sau mai bine zis daca sa il schimb dupa 15.000 km (inca mai caut opinii, investighez).

 

Au venit si numerele intre timp, aveam si prinderile luate de ceva ani, iar cu marginile negre sterse (ajutat de acetona) masina are un aspect 'clean', mai ales in partea din spate. Ma impac foarte bine cu spalatoriile self service, ajutat bineinteles de ceva produse dedicate (solutie prespalare de la Valet pro si Elixir-ul de la Carpro fiind cele mai folosite) - atasez si o poza din seara asta dupa o racorire. 

 

Si ca sa nu ma plictisesc, am comandat la inceputul saptamanii trecute un nou volan (modelul folosit incepand cu modelul T-Cross, descoperit recent si pe Tiguan facelift) de la need4street.de, volan care a ajuns astazi si de care sunt foarte multumit. Am ales modelul cu piele perforata, fara incalzire, model pe care il descoperisem pe un Passat GTE in showroom-ul PBN la momentul lansarii comenzii mele. Ramane sa caut si airbag-ul aferent impreuna cu rama care contine logo-ul R-line (daca aveti ceva idei, ar fi de ajutor). 

 

Drumuri bune!

IMG_4413.jpg

IMG_4416.jpg

IMG_4404.jpg

Link către comentariu

Arata foarte bine pachetul R-Line pe alb, stiu ca ma repet, dar chiar arata :) 

Referitor la ulei, ca sa nu fie problema pe acest topic, putem discuta pe cel de uleiuri. Dar eu iti recomand sa il schimbi la ore de functionare 250-300h este recomandat. 

Link către comentariu
On 7/1/2020 at 10:16 PM, b94uri said:

In rest, prin oras se tot intalnesc R-Line-urile intre ele...

IMG_3670.jpg

Și logic sunt parcate la litera R (pe stâlp). Funny. :))

Link către comentariu
On 6/23/2020 at 3:05 PM, b94uri said:

@dydu_kuf mersi de apreciere, am primit si CIV-ul intre timp. 

Asadar masina are 1.633 kg mentionata in cartea de identitate (nu stiu daca include sau nu un sofer cu greutatea de 75 kg - asa retinusem ca se calculeaza greutatea masinii).

@ct_act din cate am observat pe Allspace vine cu eleronul partial vopsit in negru - vorbim de pachetul R-Line. Sunt Highline cu R-Line care vin cu eleronul complet alb (@lambda_dryver parca are highline si are eleronul complet vopsit in alb ca si la mine care am comfortline). 

Abia acum am descoperit topicul! Sa il stapanesti sanatos si sa te bucure la fiecare kilometru! 

 

La SWB toate sunt in culoarea caroseriei, indiferent de echipare, in timp ce la AllSpace stiam ca vine Piano Black. Posibil sa fie, cum spuneai si tu, in functie de nivelul de echipare...

 

In orice caz, imi place cum progreseaza proiectul. Keep it up! :beer: 

 

P.S: Acum parca ma tenteaza si pe mine carligele care sa monteaza in prinderile ISOFIX de la Skoda :)). Ma poti ajuta cu un cod de piesa, te rog? Multumesc!

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Salutare! Multumesc frumos, intr-adevar masina e ce trebuie. Ma bucura de fiecare data cand o conduc (cel mai frecvent in weekend-uri), desi din cauza traficului din Bucuresti prefer in cele mai multe cazuri scuterul. 

 

Referitor la eleron, si al meu este tot SWB. Asta spuneam, ca pe Allspace vin negre si la cele scurte vin in culoarea caroserie. 

 

Codul carligelor este 57A867785A, insa din experienta proprie iti pot spune ca sunt pozitionate cam jos asa incat agatatul diferitelor obiecte limiteaza utilitatea conceptului "simply clever". 

Link către comentariu

@b94uri Editat! M-a indus in eroare titlul - am vazut urias, m-a dus direct cu gandul la AllSpace :)). My bad...

Multumesc pentru cod. Intr-adevar, la asta ma gandeam si eu, ca sunt prea jos. Totusi, pot fi utile sa ancorezi chestii prin portbagaj ca sa nu se plimbe de colo colo :)).

Ma bucur ca este ce iti doresti masina. Pana la urma, vorba din batrani spune ca "daca intorci capul sa o admiri in timp ce te indepartezi de ea, inseamna ca ai ales masina potrivita!" :D.

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Usor-usor se contureaza si noul volan. Am gasit pe ahw ornamentul cu R-Line nestilizat (ornamentul cu noul R era mai ieftin cu vreo 10 euro), a mai ramas airbag-ul. 

 

Am comandat si setul de pedale si foot rest, impreuna cu husele de origine pentru jante (cred ca sunt ceva mai practice la caratul rotilor). 

 

In rest, am ajuns la 8.000 km, totul ok. Inca ma mai contrez cu PBN/Porsche Romania cu privire la defectul farului (lipsa totala a controlului calitatii); ei insista sa imi intre in far si sa repozitioneze cablurile respective, eu cer inlocuirea farului. Cred ca ajung in instanta, ramane sa vedem ce mai spun. 

PIC1.jpg

Modificat de b94uri
Link către comentariu

Cand vine vorba de garantie, Porsche Romania intotdeauna va cauta varianta cea mai convenabila si ieftina pt ei. Iar legat de PBN eu nu mai calc pe acolo, chiar unul din consilierii de acolo mi-a zis senin in fata ca a uitat sa se ocupe de problema pe care o reclamasem (tinea tot de garantie) si pt care asteptam un raspuns de cateva zile bune. Deci dezinteres total fata de client, comunicarea cu clientul este aproape spre 0. Intotdeauna cand am avut ceva de reclamat pe garantie la ei am fost tratat ca principal suspect, am vazut consilieri stresati care refulau si injurau pe la birourile lor chiar daca erau clienti prezenti in sala de asteptare sau la birourile altor consilieri.

Scuze daca sunt off-topic.

Link către comentariu

@b94uri sunt foarte curios cum va decurge situatia privind farul tau.

PS: felicitari pentru masina, multi km fara evenimente !

 


In ceea ce priveste opinia lui @StefanSSD cred ca ar fi fost super util sa iti spui parerea si in topicul dedicat PBN. Topicul nu are un update de mai bine de 2 ani.

Eu am cumparat o masina de la PBN, acum privind inapoi regret ca am comandat-o acolo, principalul motiv fiind aproprierea de birou, astfel incat pot ajunge repede la ei.

 

Altfel, experienta pana in acest moment este indoielnica,  am avut oarecum noroc ca din 3 consilieri, unul VW  si 2 Skoda , unul din ei sa fie putin mai deschis si amabil, oferindu-mi o configuratie muult mai ok pentru masina mea. Totusi, in aceasi curte la Seat, consilierii sunt mult mai prietenosi si ofera informatii mai multe, fiind deschisi discutiei. 

Insa si in ziua de azi(cand informatile se pot gasii online) cred ca un consilier cat de putin orientat spre client este crucial in alegerea si configurarea "masinii perfecte".

 

Rog, daca nu este cu suparare, un coleg sa mute opinia mea si colegului StefanSSD si pe topicul dedicat PBN.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ca sa mai ștergem praful pe aici, revin cu ceva noutăți...

 

Dupa 4 luni de contre și schimburi de mesaje cu Porsche România și Porsche Bucuresti Nord, dar și o reclamație la Porsche Holding AG in Austria, am reușit schimbarea farului pe garanție. Nu știu cât este de nou, parca am observat ceva zgârieturi fine. In sfârșit, subiect închis. 
De dimineața am sesizat un fâșâit in boxa (sau ce este montat acolo) de lângă mânerul de deschidere a ușii fata stânga. Iar cred ca trebuie sa merg la ei cu garanția...

 

Între timp am găsit și airbag pentru noul volan, am promisiunea ca la sfârșitul săptămânii viitoare primesc și ajutor pentru montarea acestuia. 
 

Prietenii de la est mi-au trimis și capacele oglinzilor vopsite in negru, îmi plac cum arată. 
 

Si dacă tot s-a răcit afara, am trecut și la ‘bocancii’ de iarna. Nu arată nici foarte rău, nici foarte bine cu noile roti, dar sunt un compromis acceptabil. 

IMG_5102.jpg

IMG_5011.jpg

IMG_5051.jpg

IMG_5132.jpg

Modificat de b94uri
Link către comentariu

Daca il mai incalti si cu niste jante negre o sa-l transformi in Tiguan R-Line  Black Edition;)

Oricum, arata fain oglinzile ! 

 

 

 

Modificat de SORINHO
Link către comentariu

Nu e o idee rea partea cu transformarea intr-un black line/edition. Am observat pe un astfel de model ca liniile cromate din partea de jos (usi, bara fata si bara spate) si din jurul geamurilor sunt negre. 

 

Multumesc de idee, investighez posibile solutii (vazusem ceva colegi pe aici care au actionat in acest sens).

Link către comentariu

@b94uri cea mai simpla metoda si de altfel singura reversibila este colantare negru. Lucios sau mat e alegerea ta.
Din ce m-am interesat pentru masina personala preturile variaza intre 250-500 lei in functie de atelier. Eu am doar zona din jurul geamurilor si grila frontala.
Mentionez ca toti cei verificati de mine nu demonteaza trimurile. 

Link către comentariu

Singura problemă la proiectul all-black este ca masina isi va pierde liniile de design si va fi o prezență (mai) fadă pe străzi.

Link către comentariu
Dragoș Pahonțu

@b94uriSalut, cum echipezi mașina cu We Connect?

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri, cum am facut eu, te rog
Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare!

 

Totul ok cu masina, am parcurs impreuna 14.900 km in aproape 7 luni. Durata de fuctionare a motorului a fost de putin peste 300 ore (o medie de aproximativ 50km/h). Consumul mediu inregistrat este de aproxiamtiv 7 litri/100 km, in continuare multumit. 

 

De dimineata am fost in Otopeni la Euro Tehno pentru schimbul de ulei. Costul total a fost 575 lei pentru manopera, filtru, ulei si alte maruntisuri specifice modului de lucru VW. Uleiul utilizat a fost Mobil 1 0w20 ESP X2 la butoi (4.30 litri), filtrul de ulei OEM. 

 

Sper sa revin cat mai curand si cu update-ul volanului. 

 

Drumuri bune!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Si cel mai important retrofit de pana acum: volanul. Dupa ceva amanari, un covid, treburi soft si hard, treaba inceputa anul trecut s-a finalizat astazi. 

Multumiri colegului @sabinxpentru rabdare, pasiune si devotament! 

Pozele fac cat o mie de cuvinte.

 

PS: Din prea multa relaxare si plictisit de atata work from home, intr-o seara am 'reusit' sa o sifonez putin onduland usa fata stanga de un bolard de beton dintr-o parcare exterioara. Am deja dosarul de dauna avizat pentru inlocuire, urmeaza sa ajung si in service.  

 

IMG_0670.jpg

IMG_0702.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!