Jump to content

Plan revizii dupa terminarea garantiei


raladi
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor,

Avand in vedere ca se termina anul 4 si odata cu el si (asa zisa) garantie, voi face reviziile in regim propriu.  Problema e ca nu stiu cum pot afla ce se schimba in fiecare an avand in vedere ca toata treaba e online la producator si nu mai avem carte in care sa scrie ce se schimba si la cati km. Vreo idee?

E vorba de un 1.8 TSI DSG 4x4

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca e vorba de o masina cu 4x4 si DSG cu ambreiaje cu ulei, cred totusi ca ar trebui sa mergi la un service macar pentru schimbarea uleiului in diferential si cutia de viteze.

Uleiul de motor il poti schimba si tu, impreuna cu filtrul, insa procedurile pentru intretinerea cutiei si a diferentialului nu sunt chiar la indemana unui utilizator mediu.

Eu iti recomand totusi sa mergi la un service autorizat, s-ar putea sa faci o economie pe termen scurt, insa pe termen lung sa apara costuri mult mai mari, pentru inlocuirea unor piese. Ai totusi o masina care nu a fost deloc ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat langa masina la schimbarea uleiului diferentialului la marele service autorizat. Vai de capul nostru. Sper sa nu am probleme cu diferentialul si sa fie suficient uleiul ramas dupa operatiune. Pe mine ma intereseaza operatiunile fiecarei revizii. In functie de ceea ce trebuie schimbat de la o revizie la alta ma duc intr-o parte sau in alta.

Modificat de raladi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la reprezentanta sa-ti faca oferta de pret pentru revizie in functie de km/ani. Asa vei sti ce trebuie facut si ce materiale iti trebuie, service-ul si materialele le alegi tu. Eu unul asa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa faceam si eu pana anul acesta cand mi s-a infundat. Acum am primit doua refuzuri de a trimite pe email oferta de pret din cauza de..... GDPR ?? Eu fiind cel care am initiat discutia si am cerut oferta. Deci nu e ca si cum ar fi facut ei push cu oferte pe adresa mea de email. Mi s-a comunicat  telefonic un total si o insiruire rapida de operatii. Deci e foamea mare probabil si pentru a elimina posibilitatea ca un client sa poata compara oferte, refuza fortati vezi doamne de GDPRshit.

Si apropo de marile service-uri autorizate, in nici un an nu am primit aceeasi lista de operatiuni de la service-urile de unde am cerut oferte. Anul trecut am avut 3 liste de operatiuni mai mult sau mai putin diferite . Cum sa nu ai incredere in ele ?

Modificat de raladi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ce service din cele autorizate din Bucuresti ai fost, insa nu suna bine. Eu inca nu am facut cele doua operatiuni, urmeaza la urmatoarea revizie, oscilez intre Porsche Bucuresti Nord si Avia Motors.

Din pacate nu mai avem carte de service, dar din cate retin, ambele uleiuri, diferential + cutie, se inlocuiesc la 60.000 km, similar cu bujiile, filtrul de benzina.

La 2 ani se schimba lichidul de frana si se face test de frana pe stand.

Alte operatiuni nu imi vin acum in minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Lichidul de frana mi l-au schimbat la 3 ani. Pana la urma exista vreo posibilitate sa aflam exact operatiile? Tin prea mult la masinuta asta, chiar daca pare ca vreau fac economii prin evitarea reprezentantelor, din contra, problema mea e ca vreau sa ma pot baza pe ce se lucreaza la masina si nu costul. Iar interactiunile cu reprezentantele nu m-au ajutat pana acum in capatarea increderii in ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te inteleg perfect, insa nu sunt prea indemanatic si nici nu am incredere in ce fac eu. Sigur gasesti procedurile online, raman necesitatea unui spatiu adecvat unde sa faci asta si timpul necesar, presupun ca tu deja ai rezolvat cele doua probleme.

Sunt cateva service-uri autorizate unde poti merge sa faci operatiunile astea, daca nu te deranjeaza distanta, gen Buzau (Elcar Gid) sau Bacau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai şi varianta asta, pentru indicaţii preţioase în efectuarea operaţiunilor.

https://erwin.seat.com/erwin/showHome.do

Nu necesită abonament mare, poţi lua unul de 24h, în ziua aia descarci tot ce prezintă interes. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, MyKe said:

Mersi. Primul link pare ca ajuta sa iti faci o idee despre cam ce se schimba si la cat chiar daca, vorbind despre exeo, banuiesc ca e pentru generatia anterioara de motoare. Al doilea link e manualul printat pe care il am, dar e inutil pentru revizii

9 minutes ago, Cristian said:

Eu te inteleg perfect, insa nu sunt prea indemanatic si nici nu am incredere in ce fac eu. Sigur gasesti procedurile online, raman necesitatea unui spatiu adecvat unde sa faci asta si timpul necesar, presupun ca tu deja ai rezolvat cele doua probleme.

Sunt cateva service-uri autorizate unde poti merge sa faci operatiunile astea, daca nu te deranjeaza distanta, gen Buzau (Elcar Gid) sau Bacau.

Nu le-as face eu, nu am unde si nici toate sculele necesare. Adica am surubarit la montat climatizare in torpedou de ex, dar nu am rampa sa schimb sa schimb uleiul la haldex ?

4 minutes ago, MyKe said:

Mai ai şi varianta asta, pentru indicaţii preţioase în efectuarea operaţiunilor.

https://erwin.seat.com/erwin/showHome.do

Nu necesită abonament mare, poţi lua unul de 24h, în ziua aia descarci tot ce prezintă interes. :) 

Interesant, mersi. Pare ca se conecteaza la baza de date oficiala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit eu cind oi putea in pasaportul meu de service, ca eu am primit pe hartie, fiind mai batran. Am diesel dar sigur pasaportul nu e personalizat, fac poza si dau PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pasaportul de service nu valoreaza ca informatie nici cit hartia pe care e tiparit, nu are niciun fel de informatii despre operatiuni (cum am la Touran) ci este o simpla evidenta de stampile periodice. Mai exista o sansa sa gasesc programul de intretinere al masinii in manualul de service pe care l-am cumparat dar nu mai stiu pe unde l-am pus. Sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact. E total inutil. Chiar ma miram cum de au schimbat sistemul dupa ce au vandut 1-2 ani intr-un fel, sa renunte la planul tiparit si sa comute pe online. Deci asta a fost idea cu noile generatii. Asa o fi si la alte marci?

Multumesc frumos de intentie.

O sa vad ce gasesc pe erwin.seat, asa cum a sugerat MyKe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Cristian said:

Din pacate nu mai avem carte de service, dar din cate retin, ambele uleiuri, diferential + cutie, se inlocuiesc la 60.000 km, similar cu bujiile, filtrul de benzina.

La Superbul 2019, TDI ce-i drept de 190 de cai, noua informare este ca nu se mai schimba uleiul din cutie... DSG7 cu ambreiaje in ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul colegului, el are 99% cutie DSG6, cu ambreiaje cu ulei.

Te asigur ca si DSG7 dq500 e tot cu ulei, singura cutie cu ambreiaje uscate e dq200, care suporta cuplu maxim de 250 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Am DSG6 cu ulei (dq250)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, Cristian said:

Te asigur ca si DSG7 dq500 e tot cu ulei

Stiu, am si mentionat ca e in ulei. :) Doar punctam ca au schimbat planurile de service si acum conform acestuia, nu se mai schimba uleiul din cutia de viteze, similar cum e si la BMW, care spune ca uleiul nu se schimba, dar ZF, producatorul cutiei, recomanda schimbarea intre 80 si 100 de mii de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost asa, pe vremea tiptronicului. Apoi au revenit cu precizari, pentru tarile cu clima calda se schimba uleiul. Eu nu as avea incredere intr-un ulei, sa reziste sute de mii de km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, Cristian a scris:

Te asigur ca si DSG7 dq500 e tot cu ulei,

Mai degraba dq381 care a aparut mai recent, 7 trepte cu ambreiaje in ulei si puse in general pe 2.0 tdi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si in manualul de service (a doua oara cred cind il deschid de cind l-am cumparat) dar nu e nicio informatie folositoare despre intretinere acolo, doar cum sa desfaci suruburi si cleme.

Oricum, ce a postat colegul @MyKe  mai sus in primul link e suficient, ala e planul de intretinere si bate cu ce am facut eu pina acum la masina. Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. O sa platesc si pe erwin de curiozitate sa vad ce gasesc si pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!